Maar dat is ook fijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, omdat de kleuren dan zo mooi zijn, en ik hou van herfstdagen met zon, dat je met een dunne jas aan en een sjaal om nog zo lekker op een terrasje in het bos kunt zitten
das waarquote:
Ja, daarom heb ik er ook zin inquote:
Middag Miepjequote:
Solquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:43 schreef Solique het volgende:
Ik verspreid mijn pauze vandaag.
[..]
Middag Miepje![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:48 schreef littledrummergirl het volgende:
zo, wij zijn muf en wel weer thuis uitgekomen, zo wasje draaien, lekker douchen en even een klein tukje doen
Goedemorgen, goedemorgen....quote:
Kloptquote:
Vandaar ook dequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Goedemorgen, goedemorgen....
over 2 uur zit mijn werkdag er gewoon op
maar hoi Yuki![]()
![]()
lekker ll weekend gehad?
hoe is het verder?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
KloptMaar heb nu weer een beetje internet (van de buurvrouw) en heb vakantie... Dus weer eventjes online
mjaquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vandaar ook de
Ik had niet verwacht tot zo laat te slapen
Hoi wok![]()
![]()
Lowlands was geweldig!!![]()
Jij lekkere laatste dagen van de vakantie gehad?
Mwoah, z'n gangetje hequote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef douche-eendje het volgende:
En de radio op veronica gezet. Ha!
ik geloof drukker dan de afgelopen 3 wekenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mwoah, z'n gangetje heVakantie loopt iets anders dan eigenlijk de planning was, maar ik ga me wel vermaken. Heb vorige week een nieuwe camera gekocht (canon 1000d), dus ga lekker foto's maken in de vakantie
Hoe ist hier?
dat is de enige zender die ik thuis een beetje fatsoenlijk kan ontvangen met mijn hitech dingesquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef douche-eendje het volgende:
En de radio op veronica gezet. Ha!
Lekker toch, gewoon je rust gepakt en rustig genieten vandaag.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vandaar ook de
Ik had niet verwacht tot zo laat te slapen
Hoi wok![]()
![]()
Lowlands was geweldig!!![]()
Jij lekkere laatste dagen van de vakantie gehad?
Logischquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mja
de twee weken met wokjes was leuker
maar zaterdag was wel geweldig
JAquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Logisch
Komend weekend de wokjes weer?
Wees blij dat het geen 100%nl is. Of wild fm, dat is de slechte versie van radio 538quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is de enige zender die ik thuis een beetje fatsoenlijk kan ontvangen met mijn hitech dinges
dan gaat er een cd inquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen 100%nl is. Of wild fm, dat is de slechte versie van radio 538
Heerlijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
JA![]()
![]()
om de week tot hun verjaardag bij mij
hier is het nog niet begonnen hoorquote:
Hier zonquote:
ach ja, was ook wel te verwachten nu zo'n heerlijk weekendjequote:Op maandag 22 augustus 2011 13:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier is het nog niet begonnen hoor
ehm...quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heerlijk
Da's nog maar een paar daagjes wachten dus
waarquote:
hier ook nog zonquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier is het nog niet begonnen hoor
limburg. zie op de buienradar dat zuid/midden limburg het enige gebied is waar het nu regent..quote:
Het is nu ook zomer hoor...quote:
Ik vond het gisteren qua temperatuur zomerser aandoen hoor... alleen jammer van die stapelwolken die langsdrevenquote:
Gisteren op Lowlands ook welquote:
quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren qua temperatuur zomerser aandoen hoor... alleen jammer van die stapelwolken die langsdreven.
Wat? Het is toch zo, gisteren was meer zomer dan zaterdag, want zaterdag was er ook een beetje regenquote:
quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
3 weken denk ik... zo lang had ik vakantie
Gisteren sowieso ook wel, maar zaterdag vond ik heel fijn, 23 graden, zon, klein briesje af en toe, tot heel laat met zonder jas buiten zittenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren op Lowlands ook wel![]()
Alleen jammer van de hoosbuien 's morgens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |