* PriemGirl zwaait terug !quote:
werkse!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[me=PriemGirl]zwaait terug !
[/me]
En nu moet ik ook dringend eens verder hier
*sluit af *![]()
* Solique zwaait terugquote:
Werk zequote:Op maandag 22 augustus 2011 11:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[me=PriemGirl]zwaait terug !
[/me]
En nu moet ik ook dringend eens verder hier
*sluit af *![]()
Ohja, een specifieke vitamine zou nog kunnenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb vitamine b12 te kort gehad. Toen kon ik ook dagenlang slaen![]()
Tegenwoordig met 1 pilletje per dag heel mijn probleem opgelost![]()
uitgefeest??quote:
Ja hoorquote:
Nou, nog gefeliciteerdquote:
Dankjequote:Op maandag 22 augustus 2011 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, nog gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Ik liep je steeds mis gister
Heb al 6 bakkies op en 7de is onderwegquote:
eerste bakkie, ik was net weer lekker terug in bed gekropenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb al 6 bakkies op en 7de is onderweg![]()
een baksteen is de oplossing voor al je problemenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:33 schreef douche-eendje het volgende:
En radio staat weer aan... grmbl
Eendje!!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:33 schreef douche-eendje het volgende:
Gewoon uitzettenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:33 schreef douche-eendje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
oppakken door het raam heen tyffenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:33 schreef douche-eendje het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:35 schreef RockNijntje het volgende:
Whehehe, ik moest lachen![]()
Ik kreeg dit in mijn Fobo:RNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zag er net zelfs een topic over
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ik kreeg dit in mijn Fobo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kreeg dit in mijn Fobo:ja, een Psy-freak topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik kreeg dit in mijn Fobo:ik had hem al gezien vanochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Gewoon uittrekken en op je balkon gaan zittenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:37 schreef JJH het volgende:
En wie heeft verzonnen dat het mooi weer word vandaag? Loop ik daar in mijn spijkerbroek en zwarte overhemd.
Niet dat ik het erg vind hoor.
Maar, ik moet nog zoveel doen vandaag.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon uittrekken en op je balkon gaan zitten
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zo pauze. Na de pauze staat hij plots op een andere zender... nog 20 minuten...
Moet je dat, of vind je dat je dat moet?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, ik moet nog zoveel doen vandaag.
Anders gaan er andere mensen mopperen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Moet je dat, of vind je dat je dat moet?
Hansquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders gaan er andere mensen mopperen.
je gaat hem schuppen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:42 schreef Muck het volgende:
Tralalalaaaa, ik zal geen aannemer bijten, echt niet, lalalala
Het is toch je vrije dagquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Anders gaan er andere mensen mopperen.
Bijt mij maar, hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:42 schreef Muck het volgende:
hoeeee, dat zou je wel willen he?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is toch je vrije dag
[..]
Bijt mij maar, hoor
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zo pauze. Na de pauze staat hij plots op een andere zender... nog 20 minuten...
Schoppen of slaan magquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:42 schreef Muck het volgende:
mijn ideequote:Op maandag 22 augustus 2011 11:37 schreef JJH het volgende:
En wie heeft verzonnen dat het mooi weer word vandaag? Loop ik daar in mijn spijkerbroek en zwarte overhemd.
Niet dat ik het erg vind hoor.
3 weken denk ik... zo lang had ik vakantiequote:
Ervan genoten?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
3 weken denk ik... zo lang had ik vakantie
Jep, zeker te weten, had gewoon weer zin om te werken, dus dan ben je goed bijgetanktquote:
Lekker.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, zeker te weten, had gewoon weer zin om te werken, dus dan ben je goed bijgetankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |