Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

niet zo gek....quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:07 schreef Toekito het volgende:
Nee wel goed geslapen Wok maar blijf gewoon enorm moe.
in de vakantie heb ik wel aardig bij geslapenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:10 schreef Barreltje het volgende:
huh nieuw topic??
zeg wok.. hoe gaat het inmiddels met jouw nachtrust??
quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik keurig op tijd op kantoor, 9:30 cursus namelijk. 9:45 geen docent.10:00 geen docent. Toch maar eens bellen. Meneer dacht dat het dinsdag en woensdag wasNou gaatie om 11 uur hier zijn. Ongeveer. Hopelijk.
Prutserquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik keurig op tijd op kantoor, 9:30 cursus namelijk. 9:45 geen docent.10:00 geen docent. Toch maar eens bellen. Meneer dacht dat het dinsdag en woensdag wasNou gaatie om 11 uur hier zijn. Ongeveer. Hopelijk.
* MaleDuck aait barreltje over haar bolletje en vraag vriendelijk of ze haar uitstel-project nu eens gaat afmaken...quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:17 schreef Barreltje het volgende:
ARRGGHH!!
[me=Barreltje]moet een schop onder d'r kont hebben!
[/me]
m'n uitstel-project is nog niet af
*schopquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:17 schreef Barreltje het volgende:
ARRGGHH!!
[me=Barreltje]moet een schop onder d'r kont hebben!
[/me]
m'n uitstel-project is nog niet af
hmmppff..quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck aait barreltje over haar bolletje en vraag vriendelijk of ze haar uitstel-project nu eens gaat afmaken...
een Muckziekte?quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
Misschien moet de dokter mij maar eens gaan prikken, ik word ook niet minder moe, zelfs niet na 10 uur slaap
dat is niet goedquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
Misschien moet de dokter mij maar eens gaan prikken, ik word ook niet minder moe, zelfs niet na 10 uur slaap
Of vitamine te kort?quote:
Weet je ook eens hoe het is, als jij wat aan die engineers bij jou uitlegtquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmmppff..
ik baal gewoon van het project
collega heeft het project gestart.. en heeft nu geen tijd en mag ik het oplosse...
alleen heeft ie alles al uitgezocht en gaat het er alleen maar om dat IK het even in een mooi rapportje zet..
alleen snap ik er de ballen van , omdat iedere keer als hij het uitlegt ik m'n aandacht er niet bij kan houden
bovendien ben ik geen secretaresse en vind ik dat ie het zelf moet doen .. maar dat gaat em niet meer worden vrees ik en moet ik het deze week ECHT afmaken .. bleeeghhh..
klinkt bekend in de oren ...quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
Fubarquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
lol dit spoort echt niet u bent uit gelogt yeah right ...
je moet toch een soort van bezigheids terapie hebben in je vakantiequote:
klinkt als een goed planquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:39 schreef Toekito het volgende:
zo maar eens bij ING een aantal rekeningen sluiten.
en dat is goed omdat want ?quote:
Makkelijker naar je eigen muziek luisterenquote:
weet alleen echt niet wat er op die rekeningen staat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klinkt als een goed plan
ze gaan daar ook een leuk projectje starten, ik weet waar de collega's heen gaan die ontslag hebben genomen
goeie verklaringquote:
nee johquote:
neequote:
Nou, dan heb ik er wel enorm veel nodig, als ik nu nog tekort hebquote:
Heb vitamine b12 te kort gehad. Toen kon ik ook dagenlang slaenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee joh
[..]
nee
[..]
Nou, dan heb ik er wel enorm veel nodig, als ik nu nog tekort heb
* PriemGirl doet mee luchtdrummen *pom tjieng pdiedompom tsssjing*quote:
Ja, heerlijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Makkelijker naar je eigen muziek luisteren
haha dat ken ik. Ik zeg altijd 'ja wel goed; kijk hier de foto's op mijn facebook'quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:56 schreef MaleDuck het volgende:
* MaleDuck ben het nu alweer zat om aan iedereen te vertellen hoe mn vakantie was
Tja, veel collega's zijn in dezelfde periode op vakantie geweest en moet dus hun verhalen ook aanhorenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
haha dat ken ik. Ik zeg altijd 'ja wel goed; kijk hier de foto's op mijn facebook'
O ja; dat probleem heb ik dan weer niet *voordeel van klein bedrijfje*quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, veel collega's zijn in dezelfde periode op vakantie geweest en moet dus hun verhalen ook aanhoren
ja, dat is wel handig dan ja... volgens mij heb ik het nu wel gehad...quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja; dat probleem heb ik dan weer niet *voordeel van klein bedrijfje*
moet je het wok laten uitzoeken, die kan dat... want hij kan allesquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:04 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Dit is ook eens nieuw. Stalker via pm ! Geen idee wie hij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |