Makkelijker naar je eigen muziek luisterenquote:
weet alleen echt niet wat er op die rekeningen staat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klinkt als een goed plan
ze gaan daar ook een leuk projectje starten, ik weet waar de collega's heen gaan die ontslag hebben genomen
goeie verklaringquote:
nee johquote:
neequote:
Nou, dan heb ik er wel enorm veel nodig, als ik nu nog tekort hebquote:
Heb vitamine b12 te kort gehad. Toen kon ik ook dagenlang slaenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee joh
[..]
nee
[..]
Nou, dan heb ik er wel enorm veel nodig, als ik nu nog tekort heb
* PriemGirl doet mee luchtdrummen *pom tjieng pdiedompom tsssjing*quote:
Ja, heerlijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Makkelijker naar je eigen muziek luisteren
haha dat ken ik. Ik zeg altijd 'ja wel goed; kijk hier de foto's op mijn facebook'quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:56 schreef MaleDuck het volgende:
* MaleDuck ben het nu alweer zat om aan iedereen te vertellen hoe mn vakantie was
Tja, veel collega's zijn in dezelfde periode op vakantie geweest en moet dus hun verhalen ook aanhorenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
haha dat ken ik. Ik zeg altijd 'ja wel goed; kijk hier de foto's op mijn facebook'
O ja; dat probleem heb ik dan weer niet *voordeel van klein bedrijfje*quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, veel collega's zijn in dezelfde periode op vakantie geweest en moet dus hun verhalen ook aanhoren
ja, dat is wel handig dan ja... volgens mij heb ik het nu wel gehad...quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja; dat probleem heb ik dan weer niet *voordeel van klein bedrijfje*
moet je het wok laten uitzoeken, die kan dat... want hij kan allesquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:04 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Dit is ook eens nieuw. Stalker via pm ! Geen idee wie hij is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |