Maar dat is ook fijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, omdat de kleuren dan zo mooi zijn, en ik hou van herfstdagen met zon, dat je met een dunne jas aan en een sjaal om nog zo lekker op een terrasje in het bos kunt zitten
das waarquote:
Ja, daarom heb ik er ook zin inquote:
Middag Miepjequote:
Solquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:43 schreef Solique het volgende:
Ik verspreid mijn pauze vandaag.
[..]
Middag Miepje![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:48 schreef littledrummergirl het volgende:
zo, wij zijn muf en wel weer thuis uitgekomen, zo wasje draaien, lekker douchen en even een klein tukje doen
Goedemorgen, goedemorgen....quote:
Kloptquote:
Vandaar ook dequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Goedemorgen, goedemorgen....
over 2 uur zit mijn werkdag er gewoon op
maar hoi Yuki![]()
![]()
lekker ll weekend gehad?
hoe is het verder?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
KloptMaar heb nu weer een beetje internet (van de buurvrouw) en heb vakantie... Dus weer eventjes online
mjaquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vandaar ook de
Ik had niet verwacht tot zo laat te slapen
Hoi wok![]()
![]()
Lowlands was geweldig!!![]()
Jij lekkere laatste dagen van de vakantie gehad?
Mwoah, z'n gangetje hequote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef douche-eendje het volgende:
En de radio op veronica gezet. Ha!
ik geloof drukker dan de afgelopen 3 wekenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mwoah, z'n gangetje heVakantie loopt iets anders dan eigenlijk de planning was, maar ik ga me wel vermaken. Heb vorige week een nieuwe camera gekocht (canon 1000d), dus ga lekker foto's maken in de vakantie
Hoe ist hier?
dat is de enige zender die ik thuis een beetje fatsoenlijk kan ontvangen met mijn hitech dingesquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:59 schreef douche-eendje het volgende:
En de radio op veronica gezet. Ha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |