weet ik veel, ik woon daar nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet... tss... dus bij de aldi heb je het nog sneller?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet ik veel, ik woon daar niet
quote:
Oh dus je bent al redelijk uitgerustquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb heeeel veel geslapen, nu ben ik volop wassen aan het draaien
Vandaag richting Hoorn om op het huis en de katten van LoLa te passen
KG had het wel over leuke buurmeisjes, zou kunnen dan toch?quote:
Zoveel verder is de aldi nou ook weer nietquote:
idemquote:
Afgezien van dat hij toen andere buurmeisjes leek te bedoelen, jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
KG had het wel over leuke buurmeisjes, zou kunnen dan toch?
Ik weet waar KG woont. En dat is wel heel erg dichtbij mijn huis jaquote:
Bij KG vandaan welquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zoveel verder is de aldi nou ook weer niet
maar veel plezier bij lola
als in ook binnen 2 km?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet waar KG woont. En dat is wel heel erg dichtbij mijn huis ja
ow... jij zal het wetenquote:
Loopafstand: 1,6 km. Hemelsbreed dus nog iets dichterbijquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als in ook binnen 2 km?
als jij dan nog tussen hem en die ander die ik ken in woont, dan ken ik er drie in een straal van 2 km
okee, of je woont naast die ander, of gewoon de andere kant opquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Loopafstand: 1,6 km. Hemelsbreed dus nog iets dichterbij
Andere kant danquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
okee, of je woont naast die ander, of gewoon de andere kant op![]()
richting Croeselaan moet je voor de 'mijne'
Altijd al geweten dat de wereld om mij draaitquote:
Cavia ziet er heel tevreden uitquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat de wereld om mij draait
Was je Cavia trouwens tevreden yuki? Nu alleen woensdag toch nog?
Dus jij gaat weg bij je eigen beestje om op de beestjes van iemand anders te passen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Cavia ziet er heel tevreden uit
Ja, met alleen woensdag moet hij het wel reddenMocht het toch nog één keer nodig zijn (vrijwel zeker van niet, maar toch), dan laat ik het je weten, ok?
Primaquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Cavia ziet er heel tevreden uit
Ja, met alleen woensdag moet hij het wel reddenMocht het toch nog één keer nodig zijn (vrijwel zeker van niet, maar toch), dan laat ik het je weten, ok?
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus jij gaat weg bij je eigen beestje om op de beestjes van iemand anders te passen?
ik draai niet om jouquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat de wereld om mij draait
Was je Cavia trouwens tevreden yuki? Nu alleen woensdag toch nog?
Ja en de aarde is plat zekerquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik draai niet om jou
dat zei ik zaterdag al
+25 minquote:
Wok welquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja en de aarde is plat zeker
quote:
al eens goed gekeken naar mij?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja en de aarde is plat zeker
GMTAquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
al eens goed gekeken naar mij?
ja, de aarde is plat
Wist ik, dat vertelde je oppasquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Cavia had ook oppas nodig tijdens Lowlands
En een cavia kan makkelijker een paar daagjes alleen dan 3 katten.
Waarom vraag je het dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wist ik, dat vertelde je oppas
We gaan hem slaan en schuppen tot ie de zon loslaatquote:
Hij is al kreupelquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We gaan hem slaan en schuppen tot ie de zon loslaat![]()
* wel.o.k sprint ertussenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga je gang, heb m vastgebonden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En ditquote:
Je oppas vertelde over het oppassen tijdens Lowlandsquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:20 schreef Muck het volgende:
Hmm, 'ik omhels je met duizend armen' kijken was misschien niet zo'n goed idee
Je komt er achter dat Toek er 998 mist?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:20 schreef Muck het volgende:
Hmm, 'ik omhels je met duizend armen' kijken was misschien niet zo'n goed idee
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Je komt er achter dat Toek er 998 mist?
998 stompjes en daartussenin ergens twee armpjesquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Je komt er achter dat Toek er 998 mist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |