bunnyquote:
Vraag het een buurquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En daar kan ik nu dus niet heen. Eerst koffie en roken, dan douchen, dan de deur uit.
of laat het bezorgen via ah.nl dat kan toch tegenwoordig?quote:
dan is het er niet over 10 minuten hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
of laat het bezorgen via ah.nl dat kan toch tegenwoordig?
Da's alleen maar leukquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
JaWel een eigenwijsje en heel speels
Hoe was Lowlands?
niet... tss... dus bij de aldi heb je het nog sneller?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan is het er niet over 10 minuten hoor
Ik heb heeeel veel geslapen, nu ben ik volop wassen aan het draaienquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fijn dat je het naar je zin gehad hebt
Nu lekker rusten?
Aldi is te ver weg. Lidl kan welquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet... tss... dus bij de aldi heb je het nog sneller?
weet ik veel, ik woon daar nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet... tss... dus bij de aldi heb je het nog sneller?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet ik veel, ik woon daar niet
quote:
Oh dus je bent al redelijk uitgerustquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb heeeel veel geslapen, nu ben ik volop wassen aan het draaien
Vandaag richting Hoorn om op het huis en de katten van LoLa te passen
KG had het wel over leuke buurmeisjes, zou kunnen dan toch?quote:
Zoveel verder is de aldi nou ook weer nietquote:
idemquote:
Afgezien van dat hij toen andere buurmeisjes leek te bedoelen, jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
KG had het wel over leuke buurmeisjes, zou kunnen dan toch?
Ik weet waar KG woont. En dat is wel heel erg dichtbij mijn huis jaquote:
Bij KG vandaan welquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zoveel verder is de aldi nou ook weer niet
maar veel plezier bij lola
als in ook binnen 2 km?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet waar KG woont. En dat is wel heel erg dichtbij mijn huis ja
ow... jij zal het wetenquote:
Loopafstand: 1,6 km. Hemelsbreed dus nog iets dichterbijquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als in ook binnen 2 km?
als jij dan nog tussen hem en die ander die ik ken in woont, dan ken ik er drie in een straal van 2 km
okee, of je woont naast die ander, of gewoon de andere kant opquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Loopafstand: 1,6 km. Hemelsbreed dus nog iets dichterbij
Andere kant danquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
okee, of je woont naast die ander, of gewoon de andere kant op![]()
richting Croeselaan moet je voor de 'mijne'
Altijd al geweten dat de wereld om mij draaitquote:
Cavia ziet er heel tevreden uitquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat de wereld om mij draait
Was je Cavia trouwens tevreden yuki? Nu alleen woensdag toch nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |