Nou, dat was dus een probleem, bij zulke mensen kun je niet aankomen met dat het fake muziek is, dat begrijpen ze toch nietquote:
het is geen fake muziek, het is gewoon muziek, niet degene die jij mooi vindt maar dat maakt niet opeens geen muziekquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, dat was dus een probleem, bij zulke mensen kun je niet aankomen met dat het fake muziek is, dat begrijpen ze toch niet.
Ik doel dan op die muziek waar computerdrums, computerpiano, computergitaar, computerzang etc in zit... Dat is aardig fakequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is geen fake muziek, het is gewoon muziek, niet degene die jij mooi vindt maar dat maakt niet opeens geen muziek
Oei... geen goed beeld op de eerste dag na de vakantiequote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 12:03 uur
01. 038 MaleDuck
nee, het is nog steeds muziekquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doel dan op die muziek waar computerdrums, computerpiano, computergitaar, computerzang etc in zit... Dat is aardig fake.
Ik ben het met jou eens hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:25 schreef gianni61 het volgende:
ik heb net al de discussie proberen te voeren of paul elstak lekker fout, of gewoon goed was.
ik heb het opgegeven
Ah, weer ouderwets een paar minuten voor mijn pauzequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:26 schreef Trevland het volgende:
Zo nu lekker pauzealleen wel in eens koppijn
Verschil moet er zijn en blijvenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, weer ouderwets een paar minuten voor mijn pauze
sterkte met je koppijn!
dat is wel een goed ideequote:Op maandag 22 augustus 2011 12:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
pauze met koffie en een peuk tot laters
Het lijkt hier wel herfst, ik heb een dikke trui aanquote:
Ik zit hier in een korte broek + t-shirtquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel herfst, ik heb een dikke trui aan
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zit hier in een korte broek + t-shirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |