Dat zoiezo, mijn allereerste 15W versterkertje wat bij mijn gitaar zit produceert betere distortion dan mijn 125W Fender Frontmantquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
distortion haal je uit een vlammende amp!
Keep me updated als je nog een lekkere combo/mini stack hebtquote:
Nee heb hem voor zijn clean kanaal, maar moet ff cab en dan met de vette Randall top die ik van dean heb overgenomen heb ik een lekker scheurgeluidquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:19 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
en een fender koop je niet echt om zijn dikke distortion!
Mijn amp is net niet vlammend genoeg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
distortion haal je uit een vlammende amp!
Ja het gaat niet goed hierquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:29 schreef Iemand91 het volgende:
8 posts en nu al 2gitaren...
Oh môge mense.
Het is middag slaapkopquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:29 schreef Iemand91 het volgende:
8 posts en nu al 2gitaren...
Oh môge mense.
quote:
Maar ik zit ook al sinds half 10 aant bier, dus misschien dat het daar aan licht.quote:
vriend van me had zon oude london city amp die keer in de fik vloogquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mijn amp is net niet vlammend genoeg.
London City en in de fik, waar heb ik dat vaker gehoord...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
vriend van me had zon oude london city amp die keer in de fik vloog
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:32 schreef BoerBert het volgende:
[..]
London City en in de fik, waar heb ik dat vaker gehoord...
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:03 schreef Cynic het volgende:
Okay, ik heb net toch maar een setje KRK's besteld, "Omdat ik die echt nodig heb".
echt diep triest dit eigenlijk.....quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:42 schreef Iemand91 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)mpaign=vknieuwsbrief
Klinkt wel lekkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:28 schreef Flamengo28 het volgende:
ey allemaal.
Gister hadden we ons 2e optreden en speelde we het nr Bonito!
Mischien kennen jullie dit wel, iniedergeval maakte wij er dit van!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:42 schreef Iemand91 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)mpaign=vknieuwsbrief
Ja, tijdens het inpakken kwam er ook iemand naar ons toe om te vragen of we naar huis gingen. Na een paar minuten praten gaf hij toe dat hij het enkel wilde weten om te vragen of hij ons bier mocht hebben.quote:
Wel erg opzich maarja hun proberen wss ook zoveel mogelijk van hun trip te maken denk ik,quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, tijdens het inpakken kwam er ook iemand naar ons toe om te vragen of we naar huis gingen. Na een paar minuten praten gaf hij toe dat hij het enkel wilde weten om te vragen of hij ons bier mocht hebben.
We hebben het hem meegegeven en hem veel sterkte toegewenst...
Ik ga gewoon heel licht zonder echt druk uit te voeren alleen de oneffenheden schurenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:23 schreef BurnaBoy het volgende:
1200 is ruw hoor. Ik ben de fout begaan daarmee door mijn laklaag heen te rossen.
Wel weer kunnen fixen uiteindelijk maar het is wel kut,
Probeer toch op zijn minst 1500 te krijgen,
Maar dat zijn mijn ervaringen.
Dankjequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:42 schreef BurnaBoy het volgende:
Veel succes daarmee dan. Mij lukte het niet iig.
Bij een modelbouwinkel is het wel te krijgen. Tot korrel 2000 zelfs.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dankje
Ik hoop ook dat het gaat lukken
Na de aflak beginnen met 600, dan naar 800, 1000, 1200, 1500 en als laatst 2000.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:22 schreef stefanhaan het volgende:
Gitaar helemaal gelakt, morgen met schuurpapier 1200 even lichtelijk schuren. Kon helaas niks hoger als dat vinden dus dan maar iets voorzichtiger zijn. En dan nog 2 hele dunne laagjes lak erover en uitharden
hehe.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee ik heb het dieptepunt gehaald in mijn Cover loopbaan
quote:Fender Stratocaster 1965
De 'L'-serie.
Iedere Strat-afficionado weet wat dit betekent.
Het leek wel of Fender USA bij de productie van hun laatste ('L') serie gitaren, voordat het door CBS werd overgenomen, zich had voorgenomen om deze exemplaren een legendarische status mee te geven.
Serienummer L84563
Er zijn drie modificaties:
-de Schaller stemmechanieken
-de Mighty Mite brug
-de drie tuimelschakelaartjes, één per element; probeer het maar, alle 3 pickups tegelijk, je weet niet wat je hoort !
Deze modificaties achtte ik nodig omdat de gitaar een zwaar leven heeft gehad en deze onderdelen bijna smeekten om te worden vervangen. Na lang zoeken in verhuisdozen heb ik de originele onderdelen teruggevonden, maar desgewenst teruggebracht in originele staat zal de gitaar absoluut niet beter klinken of bespeelbaarder worden. (En die drie tuimelaartjes vind ikzelf eigenlijk best wel übercool !)
En ik zeg je: deze Stratocaster is 'The Reference - once tried, always used': Wanneer je deze schoonheid eenmaal hebt gehoord zul je nooit meer een would-be replica / vintage / relic / whatever willen horen!
Begin maar te bieden vanaf ¤ 16.000 omdat hij voor minder niet zal worden verkocht.
Ook als je wat te ruilen hebt zijn reacties welkom, bijv. een Gibson ES335, Gibson RD Artist of een Gretsch Country Gentleman.
Ik geef er de voorkeur aan dat de aspirant-koper naar mijn adres komt om de gitaar te bezichtigen en uit te proberen.
Dat is overkill. Tussen de lagen door met korrel 800, voor de laatste lagen met 1000 en na de laatste met 1500 en 2000 is goed genoeg.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:03 schreef LeNick het volgende:
[..]
Na de aflak beginnen met 600, dan naar 800, 1000, 1200, 1500 en als laatst 2000.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee ik heb het dieptepunt gehaald in mijn Cover loopbaan
quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:22 schreef Aresdreams het volgende:
Zo, getrouwd, to put it simple: VET FEEST!
nice!quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:22 schreef Aresdreams het volgende:
Gefeliciteerd man!!quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:22 schreef Aresdreams het volgende:
Ligt er misschien een beetje aan hoeveel sinaasappelschil je hebt, maar dit is wat op de meeste Amerikaanse fora staat, en als belangrijkste: ReRanch.com.quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is overkill. Tussen de lagen door met korrel 800, voor de laatste lagen met 1000 en na de laatste met 1500 en 2000 is goed genoeg.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat had ik wel door hoor, heb je misschien een youtube link, of een demo ofzoiets?
Die sound kan ik ook wel krijgen met mijn MetalZone.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En btw dit pedaal heeft een Tight < -- > Loose switch
Alleen daarom is hij al badass /P
Maar Boss MetalZone is matig.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die sound kan ik ook wel krijgen met mijn MetalZone.
Zoiezo buizenversterker of een normale comboquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:11 schreef The_Dean het volgende:
Alles klinkt beter op mijn halfstack.
Jonge, gewoon Marshall 1960 scoren, dan klinktie bij jou ook zo
Gefeliciteeeeeeerd!quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:22 schreef Aresdreams het volgende:
Maar Amerikanen doen dan ook graag aan overkill.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:47 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ligt er misschien een beetje aan hoeveel sinaasappelschil je hebt, maar dit is wat op de meeste Amerikaanse fora staat, en als belangrijkste: ReRanch.com.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:22 schreef Aresdreams het volgende:
Veel plezier manquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar Amerikanen doen dan ook graag aan overkill.
En nu ga ik weer festivaldingen doen.....
Ik zou schijtsbenauwd zijn met zo'n ding, wordt hij gejat? Valt ie gaat ie kapot?quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Doe mij dan maar een lc strat en de rest in cash
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:22 schreef Aresdreams het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:32 schreef BurnaBoy het volgende:
Aresdreams: Gefeliciteerd man.![]()
Krijg je nu ook ruzie als je meer gitaren/gear koopt?
Geen idee nog, heb al wel 10 gitaren, maar ja, heb op het moment niet echt geld om nieuwe aan te schaffen, dus denk dat dat de komende tijd nog geen issue is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:32 schreef BurnaBoy het volgende:
Aresdreams: Gefeliciteerd man.![]()
Krijg je nu ook ruzie als je meer gitaren/gear koopt?
Netjesquote:
hij ziet er idd vet uit man!quote:
D: Die is wel awsome.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:29 schreef The_Dean het volgende:
Kut, GAS
http://link.marktplaats.nl/473225972
Had er al een poosje geen last van... tot nu.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
D: Die is wel awsome.
Je bent hier zeker niet de enigste die eraan lijd
Zonder GAS ben je hier niet welkom.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
D: Die is wel awsome.
Je bent hier zeker niet de enigste die eraan lijd
Een mooie dean is dan ook niet te weerstaanquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Had er al een poosje geen last van... tot nu.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:50 schreef The_Dean het volgende:
Helemaal mee eens.
Ik ben niet verslaafd aan Deans, Deans zijn verslaafd aan mij.
Ik ga de Ibanez Falchion halenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:59 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil nog eens een Ibanez Destroyer. En een Iceman.
En dan een laag bont eromheenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:29 schreef The_Dean het volgende:
Kut, GAS
http://link.marktplaats.nl/473225972
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
En dan een laag bont eromheen![]()
[ afbeelding ]
Holy shitquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
En dan een laag bont eromheen![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat als je in ZZ Top speelt dat gitaarfabrikanten naar je toe komen om te smeken of je alsjeblieft op hun gitaar wil spelenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]waar koop je zoiets in godsnaam?
Nou iddquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik denk dat als je in ZZ Top speelt dat gitaarfabrikanten naar je toe komen om te smeken of je alsjeblieft op hun gitaar wil spelen
Wat is er met mijn OPquote:
Dribbel_ vragen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]waar koop je zoiets in godsnaam?
Dit deed ZZ Top zelf. Mannen hebben jarenlang op Deans gespeeld.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik denk dat als je in ZZ Top speelt dat gitaarfabrikanten naar je toe komen om te smeken of je alsjeblieft op hun gitaar wil spelen
Het rode tekst dingetje is wegquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat is er met mijn OP![]()
* stefanhaan kijkt rocknijntje doordringend aan.![]()
* stefanhaan Speelt Fear Of The Dark - Iron Maiden, voor nijntjequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het rode tekst dingetje is weg
* RockNijntje wordt bang
* RockNijntje vindt dat liefquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
* stefanhaan Speelt Fear Of The Dark - Iron Maiden, voor nijntje![]()
Kijk nu ben je tenminste niet meer bang van mequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje vindt dat lief.
Moet je me niet meer zo eng aankijken hequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kijk nu ben je tenminste niet meer bang van me
Ik kijk zoiezo sowieso nooit eng. (taalnaziquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je me niet meer zo eng aankijken he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kijk zoiezo nooit eng.EpicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het is sowieso, niet zoiezo
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Zo heb ik er nog veel meerquote:
Ze zijn te retarded voor FOK!.quote:
Kan dat?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze zijn te retarded voor FOK!.
En dit is een muziektopic
Ik zal ze wel in mijn FOBO zetten
Ja maar toen werden Dean's nog allemaal in the usa gemaakt met gelijmde of neck through constuctie. Nu komt het meeste uit korea en vaak met geschroefde halsquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dribbel_ vragen.
[..]
Dit deed ZZ Top zelf. Mannen hebben jarenlang op Deans gespeeld.
Als je wil kan ik wel helpen, ik heb ook zoiezo de originele tabs van de studioversie hoe ze hem spelen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ik probeer de solo van Nothing Else Matters te leren, het begin gaat iig wel lukken, denk ik...
Ik gebruik de tabs van Songsterr.comquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als je wil kan ik wel helpen, ik heb ook zoiezo de originele tabs van de studioversie hoe ze hem spelen.En zo te horen kan ik hem wel spelen. Kan de solo van One ook dus dan moet dees wel lukken
Mijn tabs zijn 100% accuraat met de studioversiequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik gebruik de tabs van Songsterr.comSolo van One heb ik nog nooit geprobeerd
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er hoort meer tijd te zitten tussen bepaalde riffjes maar dan duurt het filmpje 3 keer zo lang en daar had ik geen zin in
En de 2de badass solo kan ik gedeeltelijk, maar nooit meer geprobeert sinds dien. Die ga ik weer doen als ik mijn onderste helft van de half stack gekocht heb
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn tabs zijn 100% accuraat met de studioversie
En de eerste solo van One is:Ohh, die eerste solo kende ik wel ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er hoort meer tijd te zitten tussen bepaalde riffjes maar dan duurt het filmpje 3 keer zo lang en daar had ik geen zin in
En de 2de badass solo kan ik gedeeltelijk, maar nooit meer geprobeert sinds dien. Die ga ik weer doen als ik mijn onderste helft van de half stack gekocht hebTot 25 sec ofzo
.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Zonde dat je hem niet kan vanaf het versnelde stukjequote:Op zondag 21 augustus 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh, die eerste solo kende ik wel ooitTot 25 sec ofzo
.
Ok.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zonde dat je hem niet kan vanaf het versnelde stukjeMooie solo
zoals al kirk's solo's bij de langzamere liedjes.
Als je sneller wil leren spelen kan ik je wel helpen als je wilquote:
Ik kloot nog wel wat aan met m'n gitaar en ik zie wel of ik later nog hulp inschakelquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als je sneller wil leren spelen kan ik je wel helpen als je wilEn als je überhaupt wel mag aangezien je nog maar 15 bent. En anders maak ik wel filmpjes ofso
True dat, jezelf leren shredden is wel meer badass. Ik kan het nu redelijk al moet ik de snelheid in mijn linkerhand en het gebruik van mijn pink wel verbeteren. En beter leren sweep pickenquote:
En daar is helemaal niks mis mee hoor, heerlijke gitaren.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:51 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja maar toen werden Dean's nog allemaal in the usa gemaakt met gelijmde of neck through constuctie. Nu komt het meeste uit korea en vaak met geschroefde hals
Zo jong en al zo'n goeie muzieksmaakquote:
Whehe, zeker welquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo jong en al zo'n goeie muzieksmaak
Ik kan er niks aan doen maar ik moet een traantje laten
Ik ben vervuld van trots!!
Wat?quote:
Oh wil je pics an?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe, zeker wel
Ik geloof er heul niks van
[..]
Wat?![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh wil je pics an?
* stefanhaan snijdt wat uien en pakt zijn telefoon.
ik weet niet hoor kerel maar uhh niemand kijkt naar je filmpjes of reageert.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:15 schreef Braddie het volgende:
Nog een andere, de solo van Hammer To Fall, kon het niet laten 2 songs te uploaden vandaag
gaaf :p ik noem mijn ouders ook altijd negers als ze bitchen over mijn muziek :pquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:11 schreef RockNijntje het volgende:
''zet die kerkmuziek af''
''het is vikingmetal, pap''
Neger wat
Ik heb wel gekeken en ik ken het hele verhaal niet omdat ik niet zo heel lang in deze topicreeks zit maar ik heb geen problemen met Braddiequote:Op maandag 22 augustus 2011 07:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik weet niet hoor kerel maar uhh niemand kijkt naar je filmpjes of reageert.
En je blijft maar terugkomen nadat je tig keer gezecht hebt weg te gaan. Kick je hier gewoon op ofso dat iemand je weer gaat thrashen en je dan gaat huilen in een hoekje?
achquote:Op maandag 22 augustus 2011 07:36 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik heb wel gekeken en ik ken het hele verhaal niet omdat ik niet zo heel lang in deze topicreeks zit maar ik heb geen problemen met Braddie
wie?quote:Op maandag 22 augustus 2011 07:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Volgens mij is het gewoon stonerrock en hebben de zangers hun;
[ afbeelding ]
vergeten
Wikki de Viking metaalquote:Op maandag 22 augustus 2011 07:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wie?
En die dingen zijn best lekker :p
ik nog niet -.-' en ik heb hem dezelfde avond betaald...quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:52 schreef Griebus het volgende:
Betalingsbevestiging van Daan ontvangen![]()
Brother52, ik heb mijn invoice aan The_Dean gestuurd, zou jij mijn comet bij jouw in Lelystad willen stallen totdat ik hem op kan komen halen?
ff pmen?
Ik ook dezelfde avond, kreeg ook nog vannacht om 1 uur een mail met betalingsherinnnering en net om een uur of 9 dat de betaling binnen was. Jij gaat hem ook nog wel krijgen vandaagquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik nog niet -.-' en ik heb hem dezelfde avond betaald...
Komt goed. Wanneer kan je hem komen halen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:52 schreef Griebus het volgende:
Betalingsbevestiging van Daan ontvangen![]()
Brother52, ik heb mijn invoice aan The_Dean gestuurd, zou jij mijn comet bij jouw in Lelystad willen stallen totdat ik hem op kan komen halen?
ff pmen?
De gitaren waren allemaal tussen 1 - 3, dacht ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Komt goed. Wanneer kan je hem komen halen?
Uhm, al koffie gehad vandaag?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
De gitaren waren allemaal tussen 1 - 3, dacht ik.
Dan zou ik nog een paar bakken nemen, en dan die ene post van mij nog eens lezen. En vooral ook waar ik op reageerquote:
Oh verrekquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zou ik nog een paar bakken nemen, en dan die ene post van mij nog eens lezen. En vooral ook waar ik op reageer
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
Braddie is hier niet echt welkom, wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Natuurlijk wel. Alleen heeft hij bij veel mensen de sympathie verspeeld in het begin.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
Braddie is hier niet echt welkom, wel?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ah okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah oke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TaalnaziSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Taalnazi![]()
Taalnazi in wordingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Dan ben ik toch liever een shredder in wordingquote:
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ja, ik ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan ben ik toch liever een shredder in wording.
Geniaal eigenlijk dat hij in minder dan 5 seconden de hele hals gebruikt en het toch allemaal goed klinktquote:.
Ik wil ook niet weten hoe gevoelig die pickups staan, kan goed dat bij een lichte aanraking van de snaar dat het al klinkt alsof je aanslaat. Dan wordt dit al een stuk makkelijker. En sowieso die kerel speelt al echt facking lang en kan dit blind nog welquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geniaal eigenlijk dat hij in minder dan 5 seconden de hele hals gebruikt en het toch allemaal goed klinkt.
Bah dat wil ik ook kunnen
Oefenenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik wil ook niet weten hoe gevoelig die pickups staan, kan goed dat bij een lichte aanraking van de snaar dat het al klinkt alsof je aanslaat. Dan wordt dit al een stuk makkelijker. En sowieso die kerel speelt al echt facking lang en kan dit blind nog wel
Bah dat wil ik ook kunnen.
Om dat te kunnen moet je echt jaaaren spelen en talent hebben. Dat is echt ziek snel, het aanslaan is wel te doen maar met je linkerhand zo snel en nauwkeurig die frettenquote:daat gaat hem nog niet worden de komende 5 jaar
Vanaf 4:35
[ Bericht 19% gewijzigd door stefanhaan op 22-08-2011 13:09:36 ]It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Weer wat anders dan gitaar ifmpjes maar misschien zijn er mensen die dit wel interessant vinden om te kijken
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Weer wat anders dan gitaar ifmpjes maar misschien zijn er mensen die dit wel interessant vinden om te kijken![]()
Straks eens even voor gaan zitten.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it![]()
Waar een gebroken hart wel niet allemaal goed voor is. Eindelijk weer inspiratie en motivatie! Vandaag maar eens proberen 36 nummers op te nemenDie is inderdaad erg cool. Tijdje geleden gezienquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Weer wat anders dan gitaar ifmpjes maar misschien zijn er mensen die dit wel interessant vinden om te kijken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2011 13:20:06 ]![]()
36quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:19 schreef CoiLive het volgende:
Waar een gebroken hart wel niet allemaal goed voor is. Eindelijk weer inspiratie en motivatie! Vandaag maar eens proberen 36 nummers op te nemen
[..]
Die is inderdaad erg cool. Tijdje geleden gezien![]()
Dat zou dinsdag eind van de middag kunnen, of anders woensdag of donderdag eind van de middag. Eventueel kan vrijdag ook nog, al is het mogelijk dat ik tussentijds wordt gevraagd om iets voor het werk te doen, daar kan ik dan niet onderuit. Maar dat kan ik je op tijd laten wetenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Komt goed. Wanneer kan je hem komen halen?
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
hallo,
Van de week had ik I go to Rio geleerd teminste zover het mogelijk is want sommige stukken zijn pretty nasty!!!
Iniedergeval heb ik geprobeerd om er een beetje in de buurt te komen
http://www.box.net/shared/oxt92edvjp4aq7bdrfnb![]()
Gisteren 42 geworden.
Uitbundig met de familie rondom de BBQ gevierd. Binnenkort mijzelf trakteren op wat kleine gitaarspulletjes.![]()
Gefeliciteerd man!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:53 schreef Scary_Hairy het volgende:
Gisteren 42 geworden.
Uitbundig met de familie rondom de BBQ gevierd. Binnenkort mijzelf trakteren op wat kleine gitaarspulletjes.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Van harte.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:53 schreef Scary_Hairy het volgende:
Gisteren 42 geworden.
Uitbundig met de familie rondom de BBQ gevierd. Binnenkort mijzelf trakteren op wat kleine gitaarspulletjes.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
gratzquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:53 schreef Scary_Hairy het volgende:
Gisteren 42 geworden.
Uitbundig met de familie rondom de BBQ gevierd. Binnenkort mijzelf trakteren op wat kleine gitaarspulletjes.
Pff, makkie, kan een kind nog welquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Om dat te kunnen moet je echt jaaaren spelen en talent hebben. Dat is echt ziek snel, het aanslaan is wel te doen maar met je linkerhand zo snel en nauwkeurig die frettendaat gaat hem nog niet worden de komende 5 jaar
Vanaf 4:35
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Zang staat wat zacht in de mix, terwijl de valse stukken over alles heen bléren.
Beetje lam nummer verder, maar dat is persoonlijk
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!![]()
Zang staat inderdaad vrij zacht. Kon het niet meer aanpassen omdat mn pc was gecrashed. En dit de enigste track was die ik nog hadquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:53 schreef The_Dean het volgende:
Zang staat wat zacht in de mix, terwijl de valse stukken over alles heen bléren.
Beetje lam nummer verder, maar dat is persoonlijk![]()
![]()
Hmm, misschien heb ik daar ook wel last vanquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:58 schreef stefanhaan het volgende:
Ik wil ook niet weten hoe gevoelig die pickups staan, kan goed dat bij een lichte aanraking van de snaar dat het al klinkt alsof je aanslaat.
![]()
Klotewerk: stenen schoonmaken voor herbestraten![]()
Wel eelt op de handen kweken![]()
![]()
Wtfquote:baas
Moet je voor die veiling nu gewoon je factuur meenemen?
Want ik heb verder geen bevestiging ofso iets gehad. Er staat alleen betaald achter.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ja, die factuur uitprinten en meenemen. Dat is je bewijs. Maar zolang er Pro Forma boven staat istie nog niet goedgekeurd. Zodra er Factuur staat, dan wel.Sometimes the journey is the goal
Er staat Factuur linksbovenin de factuur dus zal het wel goed zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:17 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die factuur uitprinten en meenemen. Dat is je bewijs. Maar zolang er Pro Forma boven staat istie nog niet goedgekeurd. Zodra er Factuur staat, dan wel.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:53 schreef Scary_Hairy het volgende:
Gisteren 42 geworden.
Uitbundig met de familie rondom de BBQ gevierd. Binnenkort mijzelf trakteren op wat kleine gitaarspulletjes.![]()
Iedereen die gefeliciteerd behoord te worden... Gefeliciteerd!
Scairy_Hairy en Ares
En wie ik vergeet ook
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet![]()
Ze zullen het toch niet aan de hand daarvan controleren of je al betaald hebt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:17 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die factuur uitprinten en meenemen. Dat is je bewijs. Maar zolang er Pro Forma boven staat istie nog niet goedgekeurd. Zodra er Factuur staat, dan wel.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
jawelquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:48 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ze zullen het toch niet aan de hand daarvan controleren of je al betaald hebt?Maar ze hebben daar ook een lijst liggen
Wat een kneuzen. Maar dan stuur ik je zo wel ff de nieuwe, The_Dean!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
jawelMaar ze hebben daar ook een lijst liggen
quote:wat is die dik geworden ik zie hem altijd nog zo voor me
dit klopt meer in mijn hoofd
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Heb dit met veel plezier bekekenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Weer wat anders dan gitaar ifmpjes maar misschien zijn er mensen die dit wel interessant vinden om te kijken![]()
![]()
Mijn invoice is niet gewijzigd, daar staat nog steeds factuur boven. Wel staat er bij mijn gegevens dat het betaald is dus dan moeten ze de lijst er maar bij pakken
Voor de liefhebbers van Metallica:
Canvas, 22:50 uur.quote:Classic albums
'Metallica' (1991) was het vijfde studio-album van de gelijknamige Californische heavy metal-band. De plaat luidde een keerpunt in hun carrière in en werd een van de meest succesvolle metal albums aller tijden. De plaat won een Grammy Award en er werden 20 miljoen exemplaren van verkocht.
Voor de productie van het album werkte Mettalica samen met de Canadese producer Bob Rock; het was de eerste keer dat ze een nieuwe creatieve kracht toelieten in hun hechte groep. En het klikte meteen. Op de nieuwe plaat liet Mettalica voor het eerst een wat andere sound horen: minder trash metal en meer commerciële heavy metal. Deze documentaire vertelt hoe dat zo gekomen is.
Producer Bob Rock, drummer Lars Ulrich, gitarist/zanger James Hetfield, lead-gitarist Kirk Hammed en bassist Jason Nested begeleiden ons door de 'making of' van nummers als 'Enter Sandman', 'Sad But True', 'The Unforgiven', 'Wherever I May Roam' en 'Nothing Else matters'.
Hammed en Nested demonstreren hoe een aantal van de gitaarstukken tot stand kwamen en de band speelt een paar nieuwe versie van de songs. Rolling Stone-journalist David Fricke legt uit waarom Mettalica een echte mijlplaat van de heavy metal is geworden en dat alles wordt zoals steeds geïllustreerd met beelden van concerten en home video's.![]()
Ja, factuur is goed, dan heb je betaald en hebben zij het verwerkt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:59 schreef Griebus het volgende:
Mijn invoice is niet gewijzigd, daar staat nog steeds factuur boven. Wel staat er bij mijn gegevens dat het betaald is dus dan moeten ze de lijst er maar bij pakkenSometimes the journey is the goal
Ja, die is vet!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:15 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de liefhebbers van Metallica:
Canvas, 22:50 uur.
[..]Sometimes the journey is the goal
Neem het nu op, heb meteen alle volgende uitzendingen ook gepland om op te nemenquote:
Bedankt voor alle felicitaties. Ik had Yngwie ook gevraagd voor de BBQ, maar hij had al wat schnabbels in de States.
Laat hij mijn speklapjes links liggen om voor wat honkbal publiek te gaan spelen en de eerste bal te gooien. Niet te geloven, toch ?
ja, ja ik adoreer hem nog steeds![]()
Heb je daar geen vertraging in geluid? Las ergens (ooit) toen Brian May God Save the Queen speelde op het dak van Buckingham Palace (en een orkest ergens op maaiveld stond) dat er vertraging was in het geluid op een of andere manier. Ofwel dat May later of eerder dan de band speelde om uiteindelijk gelijk te klinken voor het publiek. Deze dus:quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:43 schreef Scary_Hairy het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties. Ik had Yngwie ook gevraagd voor de BBQ, maar hij had al wat schnabbels in de States.
Laat hij mijn speklapjes links liggen om voor wat honkbal publiek te gaan spelen en de eerste bal te gooien. Niet te geloven, toch ?
ja, ja ik adoreer hem nog steeds
![]()
Over die kennis beschik ik ook wel hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Op een of andere manier? Gewoon snelheid van geluid mijn vriend!![]()
![]()
Dat is helemaal niet zijn national anthem! Hier doet hij het wel goed:quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:43 schreef Scary_Hairy het volgende:
ja, ja ik adoreer hem nog steeds.
![]()
Cocaine + Peanut butter, banana and bacon sandwich rocksterren dieetquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]wat is die dik geworden ik zie hem altijd nog zo voor me
[ afbeelding ]
dit klopt meer in mijn hoofd![]()
http://en.wikipedia.org/w(...)a_and_bacon_sandwich[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
wtf dat ziet er zo ranzig uit he..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:29 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Cocaine + Peanut butter, banana and bacon sandwich rocksterren dieet![]()
http://en.wikipedia.org/w(...)a_and_bacon_sandwichIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Dat zonder coke, heerlijk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:29 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Cocaine + Peanut butter, banana and bacon sandwich rocksterren dieet![]()
http://en.wikipedia.org/w(...)a_and_bacon_sandwichSometimes the journey is the goal
Ik maakte hem vroeger weleens zonder bacon. Dat was wel lekkerquote:. Twee boterhammen toasten, pindakaas en banaan ertussen, buitenkant van de boterhammen insmeren met boter en dan ff in de koekepan tot het goudbruin was. Heerlijk! Wel veeeel calorieën idd
.
![]()
Wtf eet dan gewoonquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik maakte hem vroeger weleens zonder bacon. Dat was wel lekker. Twee boterhammen toasten, pindakaas en banaan ertussen, buitenkant van de boterhammen insmeren met boter en dan ff in de koekepan tot het goudbruin was. Heerlijk! Wel veeeel calorieën idd
.
'A bird in a bird in a bird in a bird in a bird in a pig.'It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Alsnog gefeliciteerd met je huwelijk. Ga je nog op wittebroodsweken ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:09 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, misschien kan ik binnenkort wel kijken of ik geld over heb voor een goedkoop gitaartje als er nog een veiling volgt...
even de rekening van de locatie afwachten...![]()
Wtf ik sta nou bij dat ophaal adres en ik zie echt niks XD behalve een enge tandloze belg die me probeert te lokken
[ Bericht 28% gewijzigd door stefanhaan op 23-08-2011 12:10:05 ]It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Tussen 1 en 3 man, zal wel een loods zijn ofzo. Stadhoudersmolenweg 78?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:01 schreef stefanhaan het volgende:
Wtf ik sta nou bij dat ophaal adres en ik zie echt niks XD behalve een enge tandloze belg die me probeert te lokkenSometimes the journey is the goal
ze zijn al open en sta al weer buitenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tussen 1 en 3 man, zal wel een loods zijn ofzo. Stadhoudersmolenweg 78?. Zover als ik kan zien is hij in perfecte staat ingepakt in beschermende plastic ed
Vet man.Sometimes the journey is the goal
London city gold top ik post straks wel foto van.mij en mijn liefjequote:
Godsamme, altijd hetzelfde gekut om een beetje balans te krijgen in een mix en altijd timing issues. Pffff... eens kijken of we er wat van kunnen maken![]()
![]()
Oh ja. Nu herinner ik me jouw ik-wil-die-geldrop-hebben/winnen-posts.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
London city gold top ik post straks wel foto van.mij en mijn liefje
En doe maar!![]()
![]()
Zo vanavond voor het eerst sinds tijden weer met de band jammen
Kan ik gelijk m'n nieuwe SD set testen hoe het klinkt op m'n amp![]()
![]()
quote:daar heb ik ook een tijd last van gehad. Het meest irritant wat er bestaat
Kijk even op google. Daar staat bij welke instellingen je dit kan veranderen.![]()
Zou duur koopje wezen voor Stefanhaan; ff een dorp kopen...op een veiling...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:57 schreef mr-green het volgende:
[..]daar heb ik ook een tijd last van gehad. Het meest irritant wat er bestaat
Kijk even op google. Daar staat bij welke instellingen je dit kan veranderen.![]()
![]()
Twee gitaren en partij versterkers in de auto
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Verkoop het als de Apple iBanez, denkt iedereen gelijk dat het hip is.
We verwachten straks pics van:
- 1 Goldtop met-Stefanhaas ernaast
![]()
- Nog 2 gitaren en versterkers van Dean (ik vermoed dat dit 1 moet zijn, zie hieronder)
- Een tele van Griebus
-...
-...![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:28 schreef The_Dean het volgende:
Twee gitaren en partij versterkers in de auto
mijn goldtop net ff naar de gitaarbouwer gebracht om brugzadeltje bij te veilen, de A snaar kapte deze maand al 2 keer!![]()
goldtop ja![]()
Hier is die dan. </3quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:33 schreef Iemand91 het volgende:
![]()
- Nog 2 gitaren en versterkers van Dean (ik vermoed dat dit 1 moet zijn, zie hieronder)
- Een tele van Griebus
-...
-...
Ze heet natascha trouwens
Jij grijpt ook wel elke gelegenheid aan om een foto van jezelf te posten he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hier is die dan. </3
[ afbeelding ]![]()
Verder wel nice ding man!
Ik zou alleen zwarte pickguard erop zetten, maar dat bleek paar topics terug al dat de smaken daarover verschilden.
![]()
Zou ik opzich ook liever doen maar, op de hals en body zit een witte pinstripe langs de zijkant, dus dan heb je gouden body, met witte pinstripe en zwarte pickguard en zwarte plates om je pickupsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:04 schreef LeNick het volgende:
[..]
Jij grijpt ook wel elke gelegenheid aan om een foto van jezelf te posten he?![]()
Verder wel nice ding man!
Ik zou alleen zwarte pickguard erop zetten, maar dat bleek paar topics terug al dat de smaken daarover verschilden.
Op een goldtop zou een zwarte pickguard ook kunnen, ja. Een van de weinige kleuren op een Les Paul waar meerdere soorten pickguards mooi zijn![]()
![]()
Wit of geelachtig? In geval van geelachtig, dat staat best hoor:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zou ik opzich ook liever doen maar, op de hals en body zit een witte pinstripe langs de zijkant, dus dan heb je gouden body, met witte pinstripe en zwarte pickguard en zwarte plates om je pickups![]()
![]()
Ik heb hem nog niet in mijn bezit dus kan nog geen foto makenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:33 schreef Iemand91 het volgende:
![]()
- Een tele van Griebus
-...
-...
Oogt naar mijn mening beetje raar (ik ben ontzettend perfectionistisch)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:12 schreef LeNick het volgende:
[..]
Wit of geelachtig? In geval van geelachtig, dat staat best hoor:
[ afbeelding ]It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Dat is gewoon smaak denk ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oogt naar mijn mening beetje raar (ik ben ontzettend perfectionistisch)Ik vind die zwarte pickup wel mooi, wil er ook 1 op die comet gaan zetten. (is sunburst, staat mooier met zwart imo)
Nice
Ik begin die goldtops steeds meer te waarderen, eerst vond ik het helemaal niks.
Zo ipv rock eens een keer een blues (rock) plaat gemaaktIk vind hem heel erg tof eigenlijk. Moet nog een dikke solo in.
http://picosong.com/NrE/
Wat vinden jullie ervan ?![]()
![]()
Ik zei tegen mijn gitaarleraar eerst ook telkens ik koop nooit een goldtop want die zijn echt foeilelijk en nu heb ik er eenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Nice
Ik begin die goldtops steeds meer te waarderen, eerst vond ik het helemaal niks.
Zo ipv rock eens een keer een blues (rock) plaat gemaaktIk vind hem heel erg tof eigenlijk. Moet nog een dikke solo in.
Wat vinden jullie ervan ?
klinkt wel lekker
Ik vind de distortion aardig 'hardrock' voor een bluesnummerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Nice
Wat vinden jullie ervan ?![]()
![]()
Is toch juist vet zo'n anti-climaxquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik vind de distortion aardig 'hardrock' voor een bluesnummer
ze doorbreken de sleur
Tevens (GAS-alert):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door stefanhaan op 23-08-2011 17:32:51 ]It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ja het moet ook weer niet te soft worden hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik vind de distortion aardig 'hardrock' voor een bluesnummer
Maar nog heel kaal, nog van die solo dingetjes erin.![]()
Maakt het er niet beter op imoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is toch juist vet zo'n anti-climax
ze doorbreken de sleur![]()
![]()
Ik vindt het persoonlijk wel vet, maar ik speel zelf dan ook echt alles met distortionquote:op een dingen na.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is toch juist vet zo'n anti-climax
ze doorbreken de sleur
Tevens (GAS-alert):Pssst, die is niet echt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet![]()
Nice, why Natasha?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hier is die dan. </3
[ afbeelding ]Het woord 'straks' mag je ruim opvatten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:14 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet in mijn bezit dus kan nog geen foto maken
Ik niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:26 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens (GAS-alert):
Godverdomme ik voel me verleid![]()
Omdat natascha een geile naam isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nice, why Natasha?
[..]
Het woord 'straks' mag je ruim opvatten.
[..]
Ik niet.
Geile beerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Omdat natascha een geile naam is![]()
Als ik nog zoiets weet te bemachtigen weet ik er ook een...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 23-08-2011 19:37:51 ]![]()
ik ga zondag met d'r 3 nachtjes weg, ipv introductie kamp van m'n school.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:07 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Alsnog gefeliciteerd met je huwelijk. Ga je nog op wittebroodsweken ?![]()
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag Ares?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:31 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik ga zondag met d'r 3 nachtjes weg, ipv introductie kamp van m'n school.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Nog ffkes 27quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag Ares?![]()
Nieuwe spulletjes!
Morgen maar eens aansluiten en kijken of het mixen daar plezieriger van wordt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Tempo zit er ook aardig in. Vind ik weer OK.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het moet ook weer niet te soft worden he
Maar nog heel kaal, nog van die solo dingetjes erin.![]()
Uhhm what? XDquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:44 schreef Scary_Hairy het volgende:
Historische actie bij Kees Dee. Koop een gitaar van 1000+ euro en je krijgt gratis snaren.
Dan hoop ik toch wel dat het gouden snaren zijn, of zilver ofso
Nice! wat gebruikte je voorheen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:34 schreef Cynic het volgende:
Nieuwe spulletjes!
[ afbeelding ]
Morgen maar eens aansluiten en kijken of het mixen daar plezieriger van wordt.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ook nog gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:41 schreef Scary_Hairy het volgende:
Veel succes met het mixen. Deze lijken me wel nuttig.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Headphones...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nice! wat gebruikte je voorheen?
Ik heb ook nooit echt hoeven mixen, maar wil het nu zo goed mogelijk hebben. Als ik er een beetje tevreden over ben wil ik de liedjes namelijk ook op cd drukken laten, omdat het dan echt is.
It has to mean something
Niet op een leuke 10''quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Headphones...
Ik heb ook nooit echt hoeven mixen, maar wil het nu zo goed mogelijk hebben. Als ik er een beetje tevreden over ben wil ik de liedjes namelijk ook op cd drukken laten, omdat het dan echt is.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
We hebben 6 liedjes, dik 40 minuten. Dat past denk ik niet?quote:It has to mean something
Dan zit je denk ik aan een 12'' of gewone LPquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
We hebben 6 liedjes, dik 40 minuten. Dat past denk ik niet?
http://www.groovehouse.com/mastering_specs
lastig nog om te vinden hoeveel er op een 10'' 331/3 rpm kan.
Zou wel tof zijn alleen dan beginnen oplages vaak pas bij 100 ofzoEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Wel leuk, maar dat raak ik nooit kwijt, ik ga er vanuit dat ik ook met alle eventuele cd's blijf zitten, maar het gaat om het ideequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan zit je denk ik aan een 12'' of gewone LP
http://www.groovehouse.com/mastering_specs
lastig nog om te vinden hoeveel er op een 10'' 331/3 rpm kan.
Zou wel tof zijn alleen dan beginnen oplages vaak pas bij 100 ofzo
It has to mean something
Doos volquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Natascha is echt zo'n porno naam ja.
DEAN
Had je nog van die kabels ?
Een ex van me heet zo, die was wel porno jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Natascha is echt zo'n porno naam ja.
Don't let my username fool you...![]()
Ik ga denk ik gewoon een sticker met natascha op de headstock plakkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een ex van me heet zo, die was wel porno ja
London City Bulldog
Misschien ff nieuwe buizen, voor de volledigheid.
Oh, en alles van die partij versterkers werkt gewoon, behalve een speaker van brothers buizencombo.
Laat dat mogelijk maar weg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:00 schreef Witchfynder het volgende:
Dean, welke BBE dingen heb je? Heb je modelnummers?. Heb mogelijk interesse
.
Is er nog een Cab over?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:01 schreef The_Dean het volgende:
London City Bulldog
Oh, en alles van die partij versterkers werkt gewoon, behalve een speaker van brothers buizencombo.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Heb iets beters voor je, die 4e, zwarte, is een complete pre-amp met sonic maximizer érin. Typenummers krijg je straks, zit in de oefenruimte. Werking van die dingen is nog onbekend, morgen testen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:00 schreef Witchfynder het volgende:
Dean, welke BBE dingen heb je? Heb je modelnummers?. Heb mogelijk interesse
.
Nee, helaas.quote:Sometimes the journey is the goal
Oké dan ga ik 10 september ff naar Musicstore in duitsland gassen voor een cabquote:
Is dat de BMAX? w00t!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb iets beters voor je, die 4e, zwarte, is een complete pre-amp met sonic maximizer érin. Typenummers krijg je straks, zit in de oefenruimte. Werking van die dingen is nog onbekend, morgen testen.. Misschien overdone voor mij, maar zit ook een compressor in. Ik dacht er namelijk aan om mijn compressor te vervangen door een sonic maximizer, omdat ik het idee heb dat mijn compressor elk moment uit elkaar kan springen
Maar een combi is niiiice.
![]()
Zo'n soort reactie hadden we al een beetje verwachtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Is dat de BMAX? w00t!. Misschien overdone voor mij, maar zit ook een compressor in. Ik dacht er namelijk aan om mijn compressor te vervangen door een sonic maximizer, omdat ik het idee heb dat mijn compressor elk moment uit elkaar kan springen
Maar een combi is niiiice.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Gave deal dan kerelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:01 schreef The_Dean het volgende:
London City Bulldog
Oh, en alles van die partij versterkers werkt gewoon, behalve een speaker van brothers buizencombo.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo'n soort reactie hadden we al een beetje verwacht![]()
.
![]()
Jazekers! De BBE's is even afwachten. Wil de versterkerpartij mij geen valse hoop laten geven dat dit ook wel gewoon werkt. Spul ziet er wel als nieuw uit verderquote:
Die, maar dan zonder de Tquote:
Heb eventueel een Pershing top over [alles werkt, klinkt vet]. Nu had onze zanger ook interesse, maar die wil tot nu toe alleen maar meuk inruilen.
Doe eens een bod, dan ga ik daarmee naar hem, en als hij dat niet kan overtreffen istie voor jou.Sometimes the journey is the goal
En heb dit nog, acoustic is nog ongetest
Pershing head
AS-60C Acoustic combo
LCB-100/15 bass combo
LCK-100/15 keyboard combo [misschien mijn vriendin, mits de rest goed verkoopt]
LC 500 Power Amplifier PA
LCG-158 15 watt 8" oefenversterkerSometimes the journey is the goal
Geen gitaar combo's meer? Stack is niet ideaal voor op mijn studentenkamer
En hoeveel moet je ongeveer hebben voor die bascombo?https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet![]()
Hoezo niet? D:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:43 schreef KaMo het volgende:
Geen gitaar combo's meer? Stack is niet ideaal voor op mijn studentenkamer
En hoeveel moet je ongeveer hebben voor die bascombo?
Is juist lache man
Ik wil graag iets kleins maar handzaams, heb ook geen auto namelijk
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: