Geen idee nog, heb al wel 10 gitaren, maar ja, heb op het moment niet echt geld om nieuwe aan te schaffen, dus denk dat dat de komende tijd nog geen issue is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:32 schreef BurnaBoy het volgende:
Aresdreams: Gefeliciteerd man.![]()
Krijg je nu ook ruzie als je meer gitaren/gear koopt?
Netjesquote:
hij ziet er idd vet uit man!quote:
D: Die is wel awsome.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:29 schreef The_Dean het volgende:
Kut, GAS
http://link.marktplaats.nl/473225972
Had er al een poosje geen last van... tot nu.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
D: Die is wel awsome.
Je bent hier zeker niet de enigste die eraan lijd
Zonder GAS ben je hier niet welkom.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
D: Die is wel awsome.
Je bent hier zeker niet de enigste die eraan lijd
Een mooie dean is dan ook niet te weerstaanquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Had er al een poosje geen last van... tot nu.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:50 schreef The_Dean het volgende:
Helemaal mee eens.
Ik ben niet verslaafd aan Deans, Deans zijn verslaafd aan mij.
Ik ga de Ibanez Falchion halenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:59 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil nog eens een Ibanez Destroyer. En een Iceman.
En dan een laag bont eromheenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:29 schreef The_Dean het volgende:
Kut, GAS
http://link.marktplaats.nl/473225972
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
En dan een laag bont eromheen![]()
[ afbeelding ]
Holy shitquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
En dan een laag bont eromheen![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat als je in ZZ Top speelt dat gitaarfabrikanten naar je toe komen om te smeken of je alsjeblieft op hun gitaar wil spelenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]waar koop je zoiets in godsnaam?
Nou iddquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik denk dat als je in ZZ Top speelt dat gitaarfabrikanten naar je toe komen om te smeken of je alsjeblieft op hun gitaar wil spelen
Wat is er met mijn OPquote:
Dribbel_ vragen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]waar koop je zoiets in godsnaam?
Dit deed ZZ Top zelf. Mannen hebben jarenlang op Deans gespeeld.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik denk dat als je in ZZ Top speelt dat gitaarfabrikanten naar je toe komen om te smeken of je alsjeblieft op hun gitaar wil spelen
Het rode tekst dingetje is wegquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat is er met mijn OP![]()
* stefanhaan kijkt rocknijntje doordringend aan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |