En dan een laag bont eromheenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:29 schreef The_Dean het volgende:
Kut, GAS
http://link.marktplaats.nl/473225972
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
En dan een laag bont eromheen![]()
[ afbeelding ]
Holy shitquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
En dan een laag bont eromheen![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat als je in ZZ Top speelt dat gitaarfabrikanten naar je toe komen om te smeken of je alsjeblieft op hun gitaar wil spelenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]waar koop je zoiets in godsnaam?
Nou iddquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik denk dat als je in ZZ Top speelt dat gitaarfabrikanten naar je toe komen om te smeken of je alsjeblieft op hun gitaar wil spelen
Wat is er met mijn OPquote:
Dribbel_ vragen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]waar koop je zoiets in godsnaam?
Dit deed ZZ Top zelf. Mannen hebben jarenlang op Deans gespeeld.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik denk dat als je in ZZ Top speelt dat gitaarfabrikanten naar je toe komen om te smeken of je alsjeblieft op hun gitaar wil spelen
Het rode tekst dingetje is wegquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat is er met mijn OP![]()
* stefanhaan kijkt rocknijntje doordringend aan.![]()
* stefanhaan Speelt Fear Of The Dark - Iron Maiden, voor nijntjequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het rode tekst dingetje is weg
* RockNijntje wordt bang
* RockNijntje vindt dat liefquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
* stefanhaan Speelt Fear Of The Dark - Iron Maiden, voor nijntje![]()
Kijk nu ben je tenminste niet meer bang van mequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje vindt dat lief.
Moet je me niet meer zo eng aankijken hequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kijk nu ben je tenminste niet meer bang van me
Ik kijk zoiezo sowieso nooit eng. (taalnaziquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je me niet meer zo eng aankijken he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kijk zoiezo nooit eng.EpicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het is sowieso, niet zoiezo
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Zo heb ik er nog veel meerquote:
Ze zijn te retarded voor FOK!.quote:
Kan dat?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze zijn te retarded voor FOK!.
En dit is een muziektopic
Ik zal ze wel in mijn FOBO zetten
Ja maar toen werden Dean's nog allemaal in the usa gemaakt met gelijmde of neck through constuctie. Nu komt het meeste uit korea en vaak met geschroefde halsquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dribbel_ vragen.
[..]
Dit deed ZZ Top zelf. Mannen hebben jarenlang op Deans gespeeld.
Als je wil kan ik wel helpen, ik heb ook zoiezo de originele tabs van de studioversie hoe ze hem spelen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ik probeer de solo van Nothing Else Matters te leren, het begin gaat iig wel lukken, denk ik...
Ik gebruik de tabs van Songsterr.comquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als je wil kan ik wel helpen, ik heb ook zoiezo de originele tabs van de studioversie hoe ze hem spelen.En zo te horen kan ik hem wel spelen. Kan de solo van One ook dus dan moet dees wel lukken
Mijn tabs zijn 100% accuraat met de studioversiequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik gebruik de tabs van Songsterr.comSolo van One heb ik nog nooit geprobeerd
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er hoort meer tijd te zitten tussen bepaalde riffjes maar dan duurt het filmpje 3 keer zo lang en daar had ik geen zin in
En de 2de badass solo kan ik gedeeltelijk, maar nooit meer geprobeert sinds dien. Die ga ik weer doen als ik mijn onderste helft van de half stack gekocht heb
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn tabs zijn 100% accuraat met de studioversie
En de eerste solo van One is:Ohh, die eerste solo kende ik wel ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er hoort meer tijd te zitten tussen bepaalde riffjes maar dan duurt het filmpje 3 keer zo lang en daar had ik geen zin in
En de 2de badass solo kan ik gedeeltelijk, maar nooit meer geprobeert sinds dien. Die ga ik weer doen als ik mijn onderste helft van de half stack gekocht hebTot 25 sec ofzo
.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Zonde dat je hem niet kan vanaf het versnelde stukjequote:Op zondag 21 augustus 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh, die eerste solo kende ik wel ooitTot 25 sec ofzo
.
Ok.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zonde dat je hem niet kan vanaf het versnelde stukjeMooie solo
zoals al kirk's solo's bij de langzamere liedjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |