ik nog niet -.-' en ik heb hem dezelfde avond betaald...quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:52 schreef Griebus het volgende:
Betalingsbevestiging van Daan ontvangen![]()
Brother52, ik heb mijn invoice aan The_Dean gestuurd, zou jij mijn comet bij jouw in Lelystad willen stallen totdat ik hem op kan komen halen?
ff pmen?
Ik ook dezelfde avond, kreeg ook nog vannacht om 1 uur een mail met betalingsherinnnering en net om een uur of 9 dat de betaling binnen was. Jij gaat hem ook nog wel krijgen vandaagquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik nog niet -.-' en ik heb hem dezelfde avond betaald...
Komt goed. Wanneer kan je hem komen halen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:52 schreef Griebus het volgende:
Betalingsbevestiging van Daan ontvangen![]()
Brother52, ik heb mijn invoice aan The_Dean gestuurd, zou jij mijn comet bij jouw in Lelystad willen stallen totdat ik hem op kan komen halen?
ff pmen?
De gitaren waren allemaal tussen 1 - 3, dacht ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Komt goed. Wanneer kan je hem komen halen?
Uhm, al koffie gehad vandaag?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
De gitaren waren allemaal tussen 1 - 3, dacht ik.
Dan zou ik nog een paar bakken nemen, en dan die ene post van mij nog eens lezen. En vooral ook waar ik op reageerquote:
Oh verrekquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zou ik nog een paar bakken nemen, en dan die ene post van mij nog eens lezen. En vooral ook waar ik op reageer
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
Braddie is hier niet echt welkom, wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Natuurlijk wel. Alleen heeft hij bij veel mensen de sympathie verspeeld in het begin.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
Braddie is hier niet echt welkom, wel?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ah okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah oke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TaalnaziSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Taalnazi![]()
Taalnazi in wordingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Dan ben ik toch liever een shredder in wordingquote:
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ja, ik ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan ben ik toch liever een shredder in wording.
Geniaal eigenlijk dat hij in minder dan 5 seconden de hele hals gebruikt en het toch allemaal goed klinktquote:.
Ik wil ook niet weten hoe gevoelig die pickups staan, kan goed dat bij een lichte aanraking van de snaar dat het al klinkt alsof je aanslaat. Dan wordt dit al een stuk makkelijker. En sowieso die kerel speelt al echt facking lang en kan dit blind nog welquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geniaal eigenlijk dat hij in minder dan 5 seconden de hele hals gebruikt en het toch allemaal goed klinkt.
Bah dat wil ik ook kunnen
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Oefenenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik wil ook niet weten hoe gevoelig die pickups staan, kan goed dat bij een lichte aanraking van de snaar dat het al klinkt alsof je aanslaat. Dan wordt dit al een stuk makkelijker. En sowieso die kerel speelt al echt facking lang en kan dit blind nog wel
Bah dat wil ik ook kunnen.
Om dat te kunnen moet je echt jaaaren spelen en talent hebben. Dat is echt ziek snel, het aanslaan is wel te doen maar met je linkerhand zo snel en nauwkeurig die frettenquote:daat gaat hem nog niet worden de komende 5 jaar
Vanaf 4:35
[ Bericht 19% gewijzigd door stefanhaan op 22-08-2011 13:09:36 ]It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Weer wat anders dan gitaar ifmpjes maar misschien zijn er mensen die dit wel interessant vinden om te kijken
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Weer wat anders dan gitaar ifmpjes maar misschien zijn er mensen die dit wel interessant vinden om te kijken![]()
Straks eens even voor gaan zitten.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it![]()
Waar een gebroken hart wel niet allemaal goed voor is. Eindelijk weer inspiratie en motivatie! Vandaag maar eens proberen 36 nummers op te nemenDie is inderdaad erg cool. Tijdje geleden gezienquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Weer wat anders dan gitaar ifmpjes maar misschien zijn er mensen die dit wel interessant vinden om te kijken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2011 13:20:06 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: