* stefanhaan Speelt Fear Of The Dark - Iron Maiden, voor nijntjequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het rode tekst dingetje is weg
* RockNijntje wordt bang
* RockNijntje vindt dat liefquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
* stefanhaan Speelt Fear Of The Dark - Iron Maiden, voor nijntje![]()
Kijk nu ben je tenminste niet meer bang van mequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje vindt dat lief.
Moet je me niet meer zo eng aankijken hequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kijk nu ben je tenminste niet meer bang van me
Ik kijk zoiezo sowieso nooit eng. (taalnaziquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet je me niet meer zo eng aankijken he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik kijk zoiezo nooit eng.EpicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het is sowieso, niet zoiezo
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Zo heb ik er nog veel meerquote:
Ze zijn te retarded voor FOK!.quote:
Kan dat?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze zijn te retarded voor FOK!.
En dit is een muziektopic
Ik zal ze wel in mijn FOBO zetten
Ja maar toen werden Dean's nog allemaal in the usa gemaakt met gelijmde of neck through constuctie. Nu komt het meeste uit korea en vaak met geschroefde halsquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dribbel_ vragen.
[..]
Dit deed ZZ Top zelf. Mannen hebben jarenlang op Deans gespeeld.
Als je wil kan ik wel helpen, ik heb ook zoiezo de originele tabs van de studioversie hoe ze hem spelen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
Ik probeer de solo van Nothing Else Matters te leren, het begin gaat iig wel lukken, denk ik...
Ik gebruik de tabs van Songsterr.comquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als je wil kan ik wel helpen, ik heb ook zoiezo de originele tabs van de studioversie hoe ze hem spelen.En zo te horen kan ik hem wel spelen. Kan de solo van One ook dus dan moet dees wel lukken
Mijn tabs zijn 100% accuraat met de studioversiequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik gebruik de tabs van Songsterr.comSolo van One heb ik nog nooit geprobeerd
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er hoort meer tijd te zitten tussen bepaalde riffjes maar dan duurt het filmpje 3 keer zo lang en daar had ik geen zin in
En de 2de badass solo kan ik gedeeltelijk, maar nooit meer geprobeert sinds dien. Die ga ik weer doen als ik mijn onderste helft van de half stack gekocht heb
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijn tabs zijn 100% accuraat met de studioversie
En de eerste solo van One is:Ohh, die eerste solo kende ik wel ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er hoort meer tijd te zitten tussen bepaalde riffjes maar dan duurt het filmpje 3 keer zo lang en daar had ik geen zin in
En de 2de badass solo kan ik gedeeltelijk, maar nooit meer geprobeert sinds dien. Die ga ik weer doen als ik mijn onderste helft van de half stack gekocht hebTot 25 sec ofzo
.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Zonde dat je hem niet kan vanaf het versnelde stukjequote:Op zondag 21 augustus 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh, die eerste solo kende ik wel ooitTot 25 sec ofzo
.
Ok.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:01 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zonde dat je hem niet kan vanaf het versnelde stukjeMooie solo
zoals al kirk's solo's bij de langzamere liedjes.
Als je sneller wil leren spelen kan ik je wel helpen als je wilquote:
Ik kloot nog wel wat aan met m'n gitaar en ik zie wel of ik later nog hulp inschakelquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:08 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Als je sneller wil leren spelen kan ik je wel helpen als je wilEn als je überhaupt wel mag aangezien je nog maar 15 bent. En anders maak ik wel filmpjes ofso
True dat, jezelf leren shredden is wel meer badass. Ik kan het nu redelijk al moet ik de snelheid in mijn linkerhand en het gebruik van mijn pink wel verbeteren. En beter leren sweep pickenquote:
En daar is helemaal niks mis mee hoor, heerlijke gitaren.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:51 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja maar toen werden Dean's nog allemaal in the usa gemaakt met gelijmde of neck through constuctie. Nu komt het meeste uit korea en vaak met geschroefde hals
Zo jong en al zo'n goeie muzieksmaakquote:
Whehe, zeker welquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo jong en al zo'n goeie muzieksmaak
Ik kan er niks aan doen maar ik moet een traantje laten
Ik ben vervuld van trots!!
Wat?quote:
Oh wil je pics an?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe, zeker wel
Ik geloof er heul niks van
[..]
Wat?![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh wil je pics an?
* stefanhaan snijdt wat uien en pakt zijn telefoon.
ik weet niet hoor kerel maar uhh niemand kijkt naar je filmpjes of reageert.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:15 schreef Braddie het volgende:
Nog een andere, de solo van Hammer To Fall, kon het niet laten 2 songs te uploaden vandaag
gaaf :p ik noem mijn ouders ook altijd negers als ze bitchen over mijn muziek :pquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:11 schreef RockNijntje het volgende:
''zet die kerkmuziek af''
''het is vikingmetal, pap''
Neger wat
Ik heb wel gekeken en ik ken het hele verhaal niet omdat ik niet zo heel lang in deze topicreeks zit maar ik heb geen problemen met Braddiequote:Op maandag 22 augustus 2011 07:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik weet niet hoor kerel maar uhh niemand kijkt naar je filmpjes of reageert.
En je blijft maar terugkomen nadat je tig keer gezecht hebt weg te gaan. Kick je hier gewoon op ofso dat iemand je weer gaat thrashen en je dan gaat huilen in een hoekje?
achquote:Op maandag 22 augustus 2011 07:36 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik heb wel gekeken en ik ken het hele verhaal niet omdat ik niet zo heel lang in deze topicreeks zit maar ik heb geen problemen met Braddie
wie?quote:Op maandag 22 augustus 2011 07:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Volgens mij is het gewoon stonerrock en hebben de zangers hun;
[ afbeelding ]
vergeten
Wikki de Viking metaalquote:Op maandag 22 augustus 2011 07:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wie?
En die dingen zijn best lekker :p
ik nog niet -.-' en ik heb hem dezelfde avond betaald...quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:52 schreef Griebus het volgende:
Betalingsbevestiging van Daan ontvangen![]()
Brother52, ik heb mijn invoice aan The_Dean gestuurd, zou jij mijn comet bij jouw in Lelystad willen stallen totdat ik hem op kan komen halen?
ff pmen?
Ik ook dezelfde avond, kreeg ook nog vannacht om 1 uur een mail met betalingsherinnnering en net om een uur of 9 dat de betaling binnen was. Jij gaat hem ook nog wel krijgen vandaagquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik nog niet -.-' en ik heb hem dezelfde avond betaald...
Komt goed. Wanneer kan je hem komen halen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:52 schreef Griebus het volgende:
Betalingsbevestiging van Daan ontvangen![]()
Brother52, ik heb mijn invoice aan The_Dean gestuurd, zou jij mijn comet bij jouw in Lelystad willen stallen totdat ik hem op kan komen halen?
ff pmen?
De gitaren waren allemaal tussen 1 - 3, dacht ik.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Komt goed. Wanneer kan je hem komen halen?
Uhm, al koffie gehad vandaag?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
De gitaren waren allemaal tussen 1 - 3, dacht ik.
Dan zou ik nog een paar bakken nemen, en dan die ene post van mij nog eens lezen. En vooral ook waar ik op reageerquote:
Oh verrekquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zou ik nog een paar bakken nemen, en dan die ene post van mij nog eens lezen. En vooral ook waar ik op reageer
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
Braddie is hier niet echt welkom, wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Natuurlijk wel. Alleen heeft hij bij veel mensen de sympathie verspeeld in het begin.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:45 schreef RockNijntje het volgende:
Braddie is hier niet echt welkom, wel?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ah okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah oke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TaalnaziSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Taalnazi![]()
Taalnazi in wordingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Dan ben ik toch liever een shredder in wordingquote:
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ja, ik ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan ben ik toch liever een shredder in wording.
Geniaal eigenlijk dat hij in minder dan 5 seconden de hele hals gebruikt en het toch allemaal goed klinktquote:.
Ik wil ook niet weten hoe gevoelig die pickups staan, kan goed dat bij een lichte aanraking van de snaar dat het al klinkt alsof je aanslaat. Dan wordt dit al een stuk makkelijker. En sowieso die kerel speelt al echt facking lang en kan dit blind nog welquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geniaal eigenlijk dat hij in minder dan 5 seconden de hele hals gebruikt en het toch allemaal goed klinkt.
Bah dat wil ik ook kunnen
Oefenenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik wil ook niet weten hoe gevoelig die pickups staan, kan goed dat bij een lichte aanraking van de snaar dat het al klinkt alsof je aanslaat. Dan wordt dit al een stuk makkelijker. En sowieso die kerel speelt al echt facking lang en kan dit blind nog wel
Bah dat wil ik ook kunnen.
Om dat te kunnen moet je echt jaaaren spelen en talent hebben. Dat is echt ziek snel, het aanslaan is wel te doen maar met je linkerhand zo snel en nauwkeurig die frettenquote:daat gaat hem nog niet worden de komende 5 jaar
Vanaf 4:35
[ Bericht 19% gewijzigd door stefanhaan op 22-08-2011 13:09:36 ]It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Weer wat anders dan gitaar ifmpjes maar misschien zijn er mensen die dit wel interessant vinden om te kijken
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Weer wat anders dan gitaar ifmpjes maar misschien zijn er mensen die dit wel interessant vinden om te kijken![]()
Straks eens even voor gaan zitten.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it![]()
Waar een gebroken hart wel niet allemaal goed voor is. Eindelijk weer inspiratie en motivatie! Vandaag maar eens proberen 36 nummers op te nemenDie is inderdaad erg cool. Tijdje geleden gezienquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Weer wat anders dan gitaar ifmpjes maar misschien zijn er mensen die dit wel interessant vinden om te kijken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2011 13:20:06 ]![]()
36quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:19 schreef CoiLive het volgende:
Waar een gebroken hart wel niet allemaal goed voor is. Eindelijk weer inspiratie en motivatie! Vandaag maar eens proberen 36 nummers op te nemen
[..]
Die is inderdaad erg cool. Tijdje geleden gezien![]()
Dat zou dinsdag eind van de middag kunnen, of anders woensdag of donderdag eind van de middag. Eventueel kan vrijdag ook nog, al is het mogelijk dat ik tussentijds wordt gevraagd om iets voor het werk te doen, daar kan ik dan niet onderuit. Maar dat kan ik je op tijd laten wetenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Komt goed. Wanneer kan je hem komen halen?
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
hallo,
Van de week had ik I go to Rio geleerd teminste zover het mogelijk is want sommige stukken zijn pretty nasty!!!
Iniedergeval heb ik geprobeerd om er een beetje in de buurt te komen
http://www.box.net/shared/oxt92edvjp4aq7bdrfnb![]()
Gisteren 42 geworden.
Uitbundig met de familie rondom de BBQ gevierd. Binnenkort mijzelf trakteren op wat kleine gitaarspulletjes.![]()
Gefeliciteerd man!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:53 schreef Scary_Hairy het volgende:
Gisteren 42 geworden.
Uitbundig met de familie rondom de BBQ gevierd. Binnenkort mijzelf trakteren op wat kleine gitaarspulletjes.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Van harte.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:53 schreef Scary_Hairy het volgende:
Gisteren 42 geworden.
Uitbundig met de familie rondom de BBQ gevierd. Binnenkort mijzelf trakteren op wat kleine gitaarspulletjes.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it![]()
gratzquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:53 schreef Scary_Hairy het volgende:
Gisteren 42 geworden.
Uitbundig met de familie rondom de BBQ gevierd. Binnenkort mijzelf trakteren op wat kleine gitaarspulletjes.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Pff, makkie, kan een kind nog welquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Om dat te kunnen moet je echt jaaaren spelen en talent hebben. Dat is echt ziek snel, het aanslaan is wel te doen maar met je linkerhand zo snel en nauwkeurig die frettendaat gaat hem nog niet worden de komende 5 jaar
Vanaf 4:35
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Zang staat wat zacht in de mix, terwijl de valse stukken over alles heen bléren.
Beetje lam nummer verder, maar dat is persoonlijk
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!![]()
Zang staat inderdaad vrij zacht. Kon het niet meer aanpassen omdat mn pc was gecrashed. En dit de enigste track was die ik nog hadquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:53 schreef The_Dean het volgende:
Zang staat wat zacht in de mix, terwijl de valse stukken over alles heen bléren.
Beetje lam nummer verder, maar dat is persoonlijk![]()
![]()
Hmm, misschien heb ik daar ook wel last vanquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:58 schreef stefanhaan het volgende:
Ik wil ook niet weten hoe gevoelig die pickups staan, kan goed dat bij een lichte aanraking van de snaar dat het al klinkt alsof je aanslaat.
![]()
Klotewerk: stenen schoonmaken voor herbestraten![]()
Wel eelt op de handen kweken![]()
![]()
Wtfquote:baas
Moet je voor die veiling nu gewoon je factuur meenemen?
Want ik heb verder geen bevestiging ofso iets gehad. Er staat alleen betaald achter.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ja, die factuur uitprinten en meenemen. Dat is je bewijs. Maar zolang er Pro Forma boven staat istie nog niet goedgekeurd. Zodra er Factuur staat, dan wel.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!![]()
Er staat Factuur linksbovenin de factuur dus zal het wel goed zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:17 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die factuur uitprinten en meenemen. Dat is je bewijs. Maar zolang er Pro Forma boven staat istie nog niet goedgekeurd. Zodra er Factuur staat, dan wel.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:53 schreef Scary_Hairy het volgende:
Gisteren 42 geworden.
Uitbundig met de familie rondom de BBQ gevierd. Binnenkort mijzelf trakteren op wat kleine gitaarspulletjes.![]()
Iedereen die gefeliciteerd behoord te worden... Gefeliciteerd!
Scairy_Hairy en Ares
En wie ik vergeet ook
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet![]()
Ze zullen het toch niet aan de hand daarvan controleren of je al betaald hebt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:17 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die factuur uitprinten en meenemen. Dat is je bewijs. Maar zolang er Pro Forma boven staat istie nog niet goedgekeurd. Zodra er Factuur staat, dan wel.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: