Zo jong en al zo'n goeie muzieksmaakquote:
Whehe, zeker welquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zo jong en al zo'n goeie muzieksmaak
Ik kan er niks aan doen maar ik moet een traantje laten
Ik ben vervuld van trots!!
Wat?quote:
Oh wil je pics an?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe, zeker wel
Ik geloof er heul niks van
[..]
Wat?![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oh wil je pics an?
* stefanhaan snijdt wat uien en pakt zijn telefoon.
ik weet niet hoor kerel maar uhh niemand kijkt naar je filmpjes of reageert.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:15 schreef Braddie het volgende:
Nog een andere, de solo van Hammer To Fall, kon het niet laten 2 songs te uploaden vandaag
gaaf :p ik noem mijn ouders ook altijd negers als ze bitchen over mijn muziek :pquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:11 schreef RockNijntje het volgende:
''zet die kerkmuziek af''
''het is vikingmetal, pap''
Neger wat
Ik heb wel gekeken en ik ken het hele verhaal niet omdat ik niet zo heel lang in deze topicreeks zit maar ik heb geen problemen met Braddiequote:Op maandag 22 augustus 2011 07:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik weet niet hoor kerel maar uhh niemand kijkt naar je filmpjes of reageert.
En je blijft maar terugkomen nadat je tig keer gezecht hebt weg te gaan. Kick je hier gewoon op ofso dat iemand je weer gaat thrashen en je dan gaat huilen in een hoekje?
achquote:Op maandag 22 augustus 2011 07:36 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik heb wel gekeken en ik ken het hele verhaal niet omdat ik niet zo heel lang in deze topicreeks zit maar ik heb geen problemen met Braddie
wie?quote:Op maandag 22 augustus 2011 07:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Volgens mij is het gewoon stonerrock en hebben de zangers hun;
[ afbeelding ]
vergeten
Wikki de Viking metaalquote:Op maandag 22 augustus 2011 07:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wie?
En die dingen zijn best lekker :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |