Oefenenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik wil ook niet weten hoe gevoelig die pickups staan, kan goed dat bij een lichte aanraking van de snaar dat het al klinkt alsof je aanslaat. Dan wordt dit al een stuk makkelijker. En sowieso die kerel speelt al echt facking lang en kan dit blind nog wel
Bah dat wil ik ook kunnen
Om dat te kunnen moet je echt jaaaren spelen en talent hebben. Dat is echt ziek snel, het aanslaan is wel te doen maar met je linkerhand zo snel en nauwkeurig die frettenquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Weer wat anders dan gitaar ifmpjes maar misschien zijn er mensen die dit wel interessant vinden om te kijken
Die is inderdaad erg cool. Tijdje geleden gezienquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Weer wat anders dan gitaar ifmpjes maar misschien zijn er mensen die dit wel interessant vinden om te kijken
36quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:19 schreef CoiLive het volgende:
Waar een gebroken hart wel niet allemaal goed voor is. Eindelijk weer inspiratie en motivatie! Vandaag maar eens proberen 36 nummers op te nemen
[..]
Die is inderdaad erg cool. Tijdje geleden gezien
Dat zou dinsdag eind van de middag kunnen, of anders woensdag of donderdag eind van de middag. Eventueel kan vrijdag ook nog, al is het mogelijk dat ik tussentijds wordt gevraagd om iets voor het werk te doen, daar kan ik dan niet onderuit. Maar dat kan ik je op tijd laten wetenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Komt goed. Wanneer kan je hem komen halen?
Gefeliciteerd man!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:53 schreef Scary_Hairy het volgende:
Gisteren 42 geworden.
Uitbundig met de familie rondom de BBQ gevierd. Binnenkort mijzelf trakteren op wat kleine gitaarspulletjes.
Van harte.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:53 schreef Scary_Hairy het volgende:
Gisteren 42 geworden.
Uitbundig met de familie rondom de BBQ gevierd. Binnenkort mijzelf trakteren op wat kleine gitaarspulletjes.
gratzquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:53 schreef Scary_Hairy het volgende:
Gisteren 42 geworden.
Pff, makkie, kan een kind nog welquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Om dat te kunnen moet je echt jaaaren spelen en talent hebben. Dat is echt ziek snel, het aanslaan is wel te doen maar met je linkerhand zo snel en nauwkeurig die frettendaat gaat hem nog niet worden de komende 5 jaar
Vanaf 4:35
Zang staat inderdaad vrij zacht. Kon het niet meer aanpassen omdat mn pc was gecrashed. En dit de enigste track was die ik nog hadquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:53 schreef The_Dean het volgende:
Zang staat wat zacht in de mix, terwijl de valse stukken over alles heen bléren.
Beetje lam nummer verder, maar dat is persoonlijk
Hmm, misschien heb ik daar ook wel last vanquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:58 schreef stefanhaan het volgende:
Ik wil ook niet weten hoe gevoelig die pickups staan, kan goed dat bij een lichte aanraking van de snaar dat het al klinkt alsof je aanslaat.
Wtfquote:
Er staat Factuur linksbovenin de factuur dus zal het wel goed zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:17 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die factuur uitprinten en meenemen. Dat is je bewijs. Maar zolang er Pro Forma boven staat istie nog niet goedgekeurd. Zodra er Factuur staat, dan wel.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:53 schreef Scary_Hairy het volgende:
Gisteren 42 geworden.
Ze zullen het toch niet aan de hand daarvan controleren of je al betaald hebt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:17 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die factuur uitprinten en meenemen. Dat is je bewijs. Maar zolang er Pro Forma boven staat istie nog niet goedgekeurd. Zodra er Factuur staat, dan wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |