Hoeveel bussen heb je erop gespoten? xDquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:32 schreef BurnaBoy het volgende:
Wat ik gedaan heb is 2 laklagen per dag.
Eerste laklaag aanbrengen 1 uurtje drogen ofzo dan de volgende erover.
Paar daagjes drogen want toch druk met andere dingen enzo kan dat mooi wachten.
Dan weer. Vervolgens dat 4 keer. Dan iets vlakgeschuurd beginnend met korrel 2000 naar 2500 en dan uiteindelijk 4000 en toen een laaste laag erop.
Resultaat mag er wel zijn vind ik zelf.
Ik doe zo denk ik nog ff een laag zet hem dan binnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:34 schreef LeNick het volgende:
Er leiden meer wegen naar Rome uiteindelijk, iedereen doet het op zijn manier en dat wil niet zeggen dat het resultaat bij de een minder is als bij de ander
eentje maar. Blijkbaar spuit ik heel dunne laagjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoeveel bussen heb je erop gespoten? xD
Idd, dan snap ik wel dat je 15 lagen erop hebt zitten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:45 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
eentje maar. Blijkbaar spuit ik heel dunne laagjes
Bij een bouwmarkt? Daar is het hoogste wat ze hebben 400quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Idd, dan snap ik wel dat je 15 lagen erop hebt zitten.
Ik had in mijn eerste laag al echt bijna de halve bus![]()
( Ik spuit nu wel dunnere lagen hoor)
Net ff 2de erop gezet en ik ga morgen bij groenen bouwmarkt even schuurpapier halen met korrel 2000 - 4000
Weird dacht toch dat ik die zag liggen bij de Gamma bij ons in eerselquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:11 schreef LeNick het volgende:
[..]
Bij een bouwmarkt? Daar is het hoogste wat ze hebben 400Tenminste, bij Gamma, Karwei etc
edit: laat maar: http://www.groenen-bouwmarkt.nl/
Ik ben er meerdere keren voor geweest bij diverse bouwmarkten, maar nee hier nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Weird dacht toch dat ik die zag liggen bij de Gamma bij ons in eersel
Pff moet ik morgen nog verder fietsenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:40 schreef The_Dean het volgende:
Een gewone bouwmarkt heeft niets boven de 1500 volgens mij. Zou je eens een verfwinkel moeten proberen.
Muah betwijfel het dan, korrel 2000 + is echt niet meer voor de doe het zelver dat wordt bijna alleen gebruikt bij lak reparaties ed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:46 schreef LeNick het volgende:
t kan best dat die groenen bouwmarkt het wel heeft, maar de gamma e.d. niet..
lol... moet ik die shizzle ook nog halen pfff xDquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:50 schreef LeNick het volgende:
Je hebt in principe ook maar tot 2000 nodig om het al super glimmend te hebbenvergeet niet te polijsten erna dan nog natuurlijk
Is ook niet gek man, superveel van die gitaren zoals idd de telecasters en wat stratocasters is alleen maar 1 bod op gedaan en dat was het openingsbod, dus die hebben ze nu over.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:55 schreef Iemand91 het volgende:
Die handelaren bij Daan zijn wel heel makkelijk te vinden:
http://link.marktplaats.nl/469442767
http://link.marktplaats.nl/475891320
Nog te lui om eigen foto's te plaatsen. Ze verpesten het voor de échte liefhebbers!![]()
En de rode versie van die van mij is ook wel erg![]()
Weet nog steeds niet of ik toen een rode gekocht moest hebben i.p.v. de sunburst...
klinkt ontzettend lekker dribbel, vooral ook heel catchy dat deuntje.quote:
The Dean, heb je mijn mail ontvangen met de invoice erin?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:27 schreef The_Dean het volgende:
Ach ja, handel eh. Gebeurt zo vaker dan je denkt hoor
Volgens mij hebben ze bij Daan ook een medewerker die af en toe biedt op goed lopende veilingen bied om de prijs wat op te krikken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:27 schreef The_Dean het volgende:
Ach ja, handel eh. Gebeurt zo vaker dan je denkt hoor
Dat zou me inderdaad ook niks verbazenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bij Daan ook een medewerker die af en toe biedt op goed lopende veilingen bied om de prijs wat op te krikken.
Maar ik ben wel echt benieuwd naar die 2de veiling, want er stond een LC top+cab ed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zou me inderdaad ook niks verbazen
Jepquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:39 schreef Griebus het volgende:
[..]
The Dean, heb je mijn mail ontvangen met de invoice erin?
Ja, die ga ik ook even in de gaten houden. Die halfstack is echt nice.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar ik ben wel echt benieuwd naar die 2de veiling, want er stond een LC top+cab ed.
Dus wat er allemaal dan verpatst wordt
Toch maar even w8en met onderdelen bestellen
Dat is wel echt baasquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:51 schreef The_Dean het volgende:
Of een politiemotor.
http://www.daanauctions.com/PrivateSale.aspx?PrivateSaleId=337
Hoef je niet meer met het OVquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat is wel echt baas
als je die koopt
Moet ik eerst nog een rijbewijs zien te kunnen betalenquote:
Hey dude! Welkom.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:58 schreef Man_Made_God het volgende:
Momenteel bezit ik een Gretsch en een steelstring akoestische gitaar, maar ik ben op zoek naar een elektrische gitaar die lichter speelt. Ben zelf (uiteraard) fan van (het uiterlijk) van tele- en stratocasters, maar heb er nog nooit op gespeeld. Zijn hier mensen die op dit soort gitaren hebben gespeeld, en ook op een Gretsch en dus het verschil weten? Spelen deze ook daadwerkelijk lichter? Of moet ik iets heel anders zoeken?
Qua muziekstijl wil ik meer richting de rock a la Deep Purple, Led Zeppelin etc. etc.
Ey, bevallen de cd's?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey dude! Welkom.
Ik denk dat TeleluvR hier een gedegen antwoord op kan geven, die gast heeft alles zo'n beetje gehad
Surequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:57 schreef stefanhaan het volgende:
Iedereen is weg tot vanavond, dus ik heb alles naar beneden gehaald![]()
Heerlijk dit!!!
Versterker vol open en meespelen maar![]()
Wil er hier iemand bas komen spelen?
Deze heeft een simpel baslijntje heb net ook ff gespeelt, triolen meer niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sure![]()
.
Ik zal deze een keer proberen. Op het begin van FtGGoG na heb ik niks van dat album proberen te spelen.
Coolquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Deze heeft een simpel baslijntje heb net ook ff gespeelt, triolen meer niet.
Ik heb nml het songbook van A Matter Of Life And Death
Perfecte tabs van de studioversies
verschil zit hem niet zo zeer in het spelen, maar in de klank. op de gretsch die ik ooit had zat een bigsby, dat maakte de snaren spanning anders waardoor het wat lichter speelt, maar niet bijzonder. Is ook met andere snaren dikte weer te veranderen.voor de muziek die je spelen wilt moet je misschien ook eens een les paul overwegen, of sowieso een strat/tele met (mini) humbucker in de brug!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:58 schreef Man_Made_God het volgende:
Momenteel bezit ik een Gretsch en een steelstring akoestische gitaar, maar ik ben op zoek naar een elektrische gitaar die lichter speelt. Ben zelf (uiteraard) fan van (het uiterlijk) van tele- en stratocasters, maar heb er nog nooit op gespeeld. Zijn hier mensen die op dit soort gitaren hebben gespeeld, en ook op een Gretsch en dus het verschil weten? Spelen deze ook daadwerkelijk lichter? Of moet ik iets heel anders zoeken?
Qua muziekstijl wil ik meer richting de rock a la Deep Purple, Led Zeppelin etc. etc.
Is het nog gelukt met die amps?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:44 schreef The_Dean het volgende:
Oh, maar voor die 500 euro kan je hele leuke dingen vinden! Kijk eens naar Vintage, of London City. Of Squier, natuurlijk.
Cd's bevallen perfect!
En nog iemand met een Windsor!
Ik heb de head!
Dinsdag ophalenquote:
Ik weet dat je laatst net hebt gezegd dat je het niet wil, maar heb je al eens geprobeerd om er een metalzone voor te zetten?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 09:44 schreef The_Dean het volgende:
Oh, maar voor die 500 euro kan je hele leuke dingen vinden! Kijk eens naar Vintage, of London City. Of Squier, natuurlijk.
Cd's bevallen perfect!
En nog iemand met een Windsor!
Ik heb de head!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |