k dan pak ik dat daljjk ga de eerste laag blanke kllak spuiten nu het mooi weer isquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:01 schreef BurnaBoy het volgende:
Ontvetten gebruikte ik gewoon ammoniak voor.
Wel buiten doen. En droge doekjes hebben om het hout weer op te pakken als je schoongemaakt hebt. Niet dat je met je vette vingers er weer aan gaat zitten.
Fire, maar dan zoals butt-head het zegt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:49 schreef stefanhaan het volgende:
Wat is trouwens het beste middel om een geschuurde solidbody te ontvetten en ontstoffen?
De officiele term is floating bridge of zwevende brug. Dus ja. Maar tremolo brug begrijpt ook iedereen dus wat maakt dat nou uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:08 schreef Scary_Hairy het volgende:
Tremolo is overigens een ingeburgerde term voor die pookjes/bruggen. Vibrato is een betere term om te gebruiken.
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:30 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Geen zorgen, zoals verwacht komt er weer een veiling aan.![]()
En d'r staat ook nog een Dean basgitaar voor een appel en ei. (althans, nu nog...)
[..]
Moet je niet heel erg uitkijken als het nu hard gaat waaien?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:54 schreef stefanhaan het volgende:
eerste laklaag zit erop
[ afbeelding ]
Nog stuk of 3/4 te gaan
En ja hij hangt tussen een ladder xD
Hij staat in onze 'bijschuur' dus uit de wind gelukkig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:35 schreef mr-green het volgende:
[..]
Moet je niet heel erg uitkijken als het nu hard gaat waaien?
ps: ziet er mooit uit
Ja het hout heeft echt een mooie nerf nog, helaas is dit de 2de keer dat hij geschuurt is en de vorige die het heeft gedaan heeft het hout op sommige plekken wat tever geschuurt waardoor de nerf beschadigt is.quote:
Ach, anders had je direct een relicquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hij staat in onze 'bijschuur' dus uit de wind gelukkig.
een relic??quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:41 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ach, anders had je direct een relic
Gaaf man!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:54 schreef stefanhaan het volgende:
eerste laklaag zit erop
[ afbeelding ]
Nog stuk of 3/4 te gaan
En ja hij hangt tussen een ladder xD
wtf manquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:09 schreef BurnaBoy het volgende:
630 euro voor een nieuwe brug,
Ergens wil ik het wel doenWare het niet dat ik geen geld heb.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Een relic gitaar is een gitaar die er oud en doorleefd uitziet, door het toepassen van kunstmatige verouderingsprocessen. Denk hierbij aan het versneld verweren van metalen onderdelen, het aanbrengen van krassen en schuurplekken, het vergelen van kunststof onderdelen en het aanbrengen van slijtplekken. Het proces wordt ook wel "aging" (veroudering) genoemd.
Oh zoquote:
Onzin, festivals moeten aan steeds strengere veiligheidseisen voldoen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat het gewoon komt dat het tegenwoordig zo snel mogelijk en goedkoop mogelijk moet. En dat gaat helaas ten koste van de veiligheid.
Nja de gebruiksaanwijzingen van de lak geven aan optimaal iets van 5 lagen, maar verder niks van tijd ertussenin behalve dat de uithardingstijd 24 uur is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:27 schreef LeNick het volgende:
Dit gaat puur om aflak? Wat ik heb gelezen is het best om elk uur een nieuwe laag te doen. Uiteindelijk zou je daar een hele dag zoet mee zijn omdat je toch wel een laag of 10 a 15 moet hebben.
Inderdaad, maar ik ben bang dat dit incident gaat zorgen voor nóg meer veiligheidseisen waardoor het bijna onbetaalbaar/onmogelijk wordt om nog een groto festival te organiseren...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Onzin, festivals moeten aan steeds strengere veiligheidseisen voldoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |