jawelquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:48 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ze zullen het toch niet aan de hand daarvan controleren of je al betaald hebt?
Wat een kneuzen. Maar dan stuur ik je zo wel ff de nieuwe, The_Dean!quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
jawelMaar ze hebben daar ook een lijst liggen
quote:
Heb dit met veel plezier bekekenquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Weer wat anders dan gitaar ifmpjes maar misschien zijn er mensen die dit wel interessant vinden om te kijken
quote:Classic albums
'Metallica' (1991) was het vijfde studio-album van de gelijknamige Californische heavy metal-band. De plaat luidde een keerpunt in hun carrière in en werd een van de meest succesvolle metal albums aller tijden. De plaat won een Grammy Award en er werden 20 miljoen exemplaren van verkocht.
Voor de productie van het album werkte Mettalica samen met de Canadese producer Bob Rock; het was de eerste keer dat ze een nieuwe creatieve kracht toelieten in hun hechte groep. En het klikte meteen. Op de nieuwe plaat liet Mettalica voor het eerst een wat andere sound horen: minder trash metal en meer commerciële heavy metal. Deze documentaire vertelt hoe dat zo gekomen is.
Producer Bob Rock, drummer Lars Ulrich, gitarist/zanger James Hetfield, lead-gitarist Kirk Hammed en bassist Jason Nested begeleiden ons door de 'making of' van nummers als 'Enter Sandman', 'Sad But True', 'The Unforgiven', 'Wherever I May Roam' en 'Nothing Else matters'.
Hammed en Nested demonstreren hoe een aantal van de gitaarstukken tot stand kwamen en de band speelt een paar nieuwe versie van de songs. Rolling Stone-journalist David Fricke legt uit waarom Mettalica een echte mijlplaat van de heavy metal is geworden en dat alles wordt zoals steeds geïllustreerd met beelden van concerten en home video's.
Ja, factuur is goed, dan heb je betaald en hebben zij het verwerkt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:59 schreef Griebus het volgende:
Mijn invoice is niet gewijzigd, daar staat nog steeds factuur boven. Wel staat er bij mijn gegevens dat het betaald is dus dan moeten ze de lijst er maar bij pakken
Ja, die is vet!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:15 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de liefhebbers van Metallica:
Canvas, 22:50 uur.
[..]
Neem het nu op, heb meteen alle volgende uitzendingen ook gepland om op te nemenquote:
Heb je daar geen vertraging in geluid? Las ergens (ooit) toen Brian May God Save the Queen speelde op het dak van Buckingham Palace (en een orkest ergens op maaiveld stond) dat er vertraging was in het geluid op een of andere manier. Ofwel dat May later of eerder dan de band speelde om uiteindelijk gelijk te klinken voor het publiek. Deze dus:quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:43 schreef Scary_Hairy het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties. Ik had Yngwie ook gevraagd voor de BBQ, maar hij had al wat schnabbels in de States.
Laat hij mijn speklapjes links liggen om voor wat honkbal publiek te gaan spelen en de eerste bal te gooien. Niet te geloven, toch ?
ja, ja ik adoreer hem nog steeds
Over die kennis beschik ik ook wel hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Op een of andere manier? Gewoon snelheid van geluid mijn vriend!
Dat is helemaal niet zijn national anthem! Hier doet hij het wel goed:quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:43 schreef Scary_Hairy het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties. Ik had Yngwie ook gevraagd voor de BBQ, maar hij had al wat schnabbels in de States.
Laat hij mijn speklapjes links liggen om voor wat honkbal publiek te gaan spelen en de eerste bal te gooien. Niet te geloven, toch ?
ja, ja ik adoreer hem nog steeds
Cocaine + Peanut butter, banana and bacon sandwich rocksterren dieetquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]wat is die dik geworden ik zie hem altijd nog zo voor me
[ afbeelding ]
dit klopt meer in mijn hoofd
wtf dat ziet er zo ranzig uit he..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:29 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Cocaine + Peanut butter, banana and bacon sandwich rocksterren dieet![]()
http://en.wikipedia.org/w(...)a_and_bacon_sandwich
Dat zonder coke, heerlijk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 07:29 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Cocaine + Peanut butter, banana and bacon sandwich rocksterren dieet![]()
http://en.wikipedia.org/w(...)a_and_bacon_sandwich
Ik maakte hem vroeger weleens zonder bacon. Dat was wel lekkerquote:
Wtf eet dan gewoonquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik maakte hem vroeger weleens zonder bacon. Dat was wel lekker. Twee boterhammen toasten, pindakaas en banaan ertussen, buitenkant van de boterhammen insmeren met boter en dan ff in de koekepan tot het goudbruin was. Heerlijk! Wel veeeel calorieën idd
.
Alsnog gefeliciteerd met je huwelijk. Ga je nog op wittebroodsweken ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:09 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, misschien kan ik binnenkort wel kijken of ik geld over heb voor een goedkoop gitaartje als er nog een veiling volgt...
even de rekening van de locatie afwachten...
Tussen 1 en 3 man, zal wel een loods zijn ofzo. Stadhoudersmolenweg 78?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:01 schreef stefanhaan het volgende:
Wtf ik sta nou bij dat ophaal adres en ik zie echt niks XD behalve een enge tandloze belg die me probeert te lokken
ze zijn al open en sta al weer buitenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tussen 1 en 3 man, zal wel een loods zijn ofzo. Stadhoudersmolenweg 78?
London city gold top ik post straks wel foto van.mij en mijn liefjequote:
Oh ja. Nu herinner ik me jouw ik-wil-die-geldrop-hebben/winnen-posts.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
London city gold top ik post straks wel foto van.mij en mijn liefje
quote:
Zou duur koopje wezen voor Stefanhaan; ff een dorp kopen...op een veiling...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:57 schreef mr-green het volgende:
[..]daar heb ik ook een tijd last van gehad. Het meest irritant wat er bestaat
Kijk even op google. Daar staat bij welke instellingen je dit kan veranderen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Verkoop het als de Apple iBanez, denkt iedereen gelijk dat het hip is.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:28 schreef The_Dean het volgende:
Twee gitaren en partij versterkers in de auto
Hier is die dan. </3quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:33 schreef Iemand91 het volgende:
We verwachten straks pics van:
- 1 Goldtop met-Stefanhaas ernaast
![]()
- Nog 2 gitaren en versterkers van Dean (ik vermoed dat dit 1 moet zijn, zie hieronder)
- Een tele van Griebus
-...
-...
Jij grijpt ook wel elke gelegenheid aan om een foto van jezelf te posten he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hier is die dan. </3
Ze heet natascha trouwens
[ afbeelding ]
Zou ik opzich ook liever doen maar, op de hals en body zit een witte pinstripe langs de zijkant, dus dan heb je gouden body, met witte pinstripe en zwarte pickguard en zwarte plates om je pickupsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:04 schreef LeNick het volgende:
[..]
Jij grijpt ook wel elke gelegenheid aan om een foto van jezelf te posten he?![]()
Verder wel nice ding man!
Ik zou alleen zwarte pickguard erop zetten, maar dat bleek paar topics terug al dat de smaken daarover verschilden.
Wit of geelachtig? In geval van geelachtig, dat staat best hoor:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zou ik opzich ook liever doen maar, op de hals en body zit een witte pinstripe langs de zijkant, dus dan heb je gouden body, met witte pinstripe en zwarte pickguard en zwarte plates om je pickups
Ik heb hem nog niet in mijn bezit dus kan nog geen foto makenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:33 schreef Iemand91 het volgende:
We verwachten straks pics van:
- 1 Goldtop met-Stefanhaas ernaast
![]()
- Nog 2 gitaren en versterkers van Dean (ik vermoed dat dit 1 moet zijn, zie hieronder)
- Een tele van Griebus
-...
-...
Oogt naar mijn mening beetje raar (ik ben ontzettend perfectionistisch)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:12 schreef LeNick het volgende:
[..]
Wit of geelachtig? In geval van geelachtig, dat staat best hoor:
[ afbeelding ]
Dat is gewoon smaak denk ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oogt naar mijn mening beetje raar (ik ben ontzettend perfectionistisch)
Ik zei tegen mijn gitaarleraar eerst ook telkens ik koop nooit een goldtop want die zijn echt foeilelijk en nu heb ik er eenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Nice
Ik begin die goldtops steeds meer te waarderen, eerst vond ik het helemaal niks.
Zo ipv rock eens een keer een blues (rock) plaat gemaaktIk vind hem heel erg tof eigenlijk. Moet nog een dikke solo in.
http://picosong.com/NrE/
Wat vinden jullie ervan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |