London city gold top ik post straks wel foto van.mij en mijn liefjequote:
Oh ja. Nu herinner ik me jouw ik-wil-die-geldrop-hebben/winnen-posts.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
London city gold top ik post straks wel foto van.mij en mijn liefje
quote:
Zou duur koopje wezen voor Stefanhaan; ff een dorp kopen...op een veiling...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:57 schreef mr-green het volgende:
[..]daar heb ik ook een tijd last van gehad. Het meest irritant wat er bestaat
Kijk even op google. Daar staat bij welke instellingen je dit kan veranderen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Verkoop het als de Apple iBanez, denkt iedereen gelijk dat het hip is.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:28 schreef The_Dean het volgende:
Twee gitaren en partij versterkers in de auto
Hier is die dan. </3quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:33 schreef Iemand91 het volgende:
We verwachten straks pics van:
- 1 Goldtop met-Stefanhaas ernaast
![]()
- Nog 2 gitaren en versterkers van Dean (ik vermoed dat dit 1 moet zijn, zie hieronder)
- Een tele van Griebus
-...
-...
Jij grijpt ook wel elke gelegenheid aan om een foto van jezelf te posten he?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hier is die dan. </3
Ze heet natascha trouwens
[ afbeelding ]
Zou ik opzich ook liever doen maar, op de hals en body zit een witte pinstripe langs de zijkant, dus dan heb je gouden body, met witte pinstripe en zwarte pickguard en zwarte plates om je pickupsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:04 schreef LeNick het volgende:
[..]
Jij grijpt ook wel elke gelegenheid aan om een foto van jezelf te posten he?![]()
Verder wel nice ding man!
Ik zou alleen zwarte pickguard erop zetten, maar dat bleek paar topics terug al dat de smaken daarover verschilden.
Wit of geelachtig? In geval van geelachtig, dat staat best hoor:quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zou ik opzich ook liever doen maar, op de hals en body zit een witte pinstripe langs de zijkant, dus dan heb je gouden body, met witte pinstripe en zwarte pickguard en zwarte plates om je pickups
Ik heb hem nog niet in mijn bezit dus kan nog geen foto makenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:33 schreef Iemand91 het volgende:
We verwachten straks pics van:
- 1 Goldtop met-Stefanhaas ernaast
![]()
- Nog 2 gitaren en versterkers van Dean (ik vermoed dat dit 1 moet zijn, zie hieronder)
- Een tele van Griebus
-...
-...
Oogt naar mijn mening beetje raar (ik ben ontzettend perfectionistisch)quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:12 schreef LeNick het volgende:
[..]
Wit of geelachtig? In geval van geelachtig, dat staat best hoor:
[ afbeelding ]
Dat is gewoon smaak denk ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Oogt naar mijn mening beetje raar (ik ben ontzettend perfectionistisch)
Ik zei tegen mijn gitaarleraar eerst ook telkens ik koop nooit een goldtop want die zijn echt foeilelijk en nu heb ik er eenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Nice
Ik begin die goldtops steeds meer te waarderen, eerst vond ik het helemaal niks.
Zo ipv rock eens een keer een blues (rock) plaat gemaaktIk vind hem heel erg tof eigenlijk. Moet nog een dikke solo in.
http://picosong.com/NrE/
Wat vinden jullie ervan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |