Dat zoiezo, mijn allereerste 15W versterkertje wat bij mijn gitaar zit produceert betere distortion dan mijn 125W Fender Frontmantquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
distortion haal je uit een vlammende amp!
Keep me updated als je nog een lekkere combo/mini stack hebtquote:
Nee heb hem voor zijn clean kanaal, maar moet ff cab en dan met de vette Randall top die ik van dean heb overgenomen heb ik een lekker scheurgeluidquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:19 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
en een fender koop je niet echt om zijn dikke distortion!
Mijn amp is net niet vlammend genoeg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:01 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
distortion haal je uit een vlammende amp!
Ja het gaat niet goed hierquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:29 schreef Iemand91 het volgende:
8 posts en nu al 2gitaren...
Oh môge mense.
Het is middag slaapkopquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:29 schreef Iemand91 het volgende:
8 posts en nu al 2gitaren...
Oh môge mense.
quote:
Maar ik zit ook al sinds half 10 aant bier, dus misschien dat het daar aan licht.quote:
vriend van me had zon oude london city amp die keer in de fik vloogquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mijn amp is net niet vlammend genoeg.
London City en in de fik, waar heb ik dat vaker gehoord...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
vriend van me had zon oude london city amp die keer in de fik vloog
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 14:32 schreef BoerBert het volgende:
[..]
London City en in de fik, waar heb ik dat vaker gehoord...
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:03 schreef Cynic het volgende:
Okay, ik heb net toch maar een setje KRK's besteld, "Omdat ik die echt nodig heb".
echt diep triest dit eigenlijk.....quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:42 schreef Iemand91 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)mpaign=vknieuwsbrief
Klinkt wel lekkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:28 schreef Flamengo28 het volgende:
ey allemaal.
Gister hadden we ons 2e optreden en speelde we het nr Bonito!
Mischien kennen jullie dit wel, iniedergeval maakte wij er dit van!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:42 schreef Iemand91 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)mpaign=vknieuwsbrief
Ja, tijdens het inpakken kwam er ook iemand naar ons toe om te vragen of we naar huis gingen. Na een paar minuten praten gaf hij toe dat hij het enkel wilde weten om te vragen of hij ons bier mocht hebben.quote:
Wel erg opzich maarja hun proberen wss ook zoveel mogelijk van hun trip te maken denk ik,quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:44 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, tijdens het inpakken kwam er ook iemand naar ons toe om te vragen of we naar huis gingen. Na een paar minuten praten gaf hij toe dat hij het enkel wilde weten om te vragen of hij ons bier mocht hebben.
We hebben het hem meegegeven en hem veel sterkte toegewenst...
Ik ga gewoon heel licht zonder echt druk uit te voeren alleen de oneffenheden schurenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:23 schreef BurnaBoy het volgende:
1200 is ruw hoor. Ik ben de fout begaan daarmee door mijn laklaag heen te rossen.
Wel weer kunnen fixen uiteindelijk maar het is wel kut,
Probeer toch op zijn minst 1500 te krijgen,
Maar dat zijn mijn ervaringen.
Dankjequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:42 schreef BurnaBoy het volgende:
Veel succes daarmee dan. Mij lukte het niet iig.
Bij een modelbouwinkel is het wel te krijgen. Tot korrel 2000 zelfs.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dankje
Ik hoop ook dat het gaat lukken
Na de aflak beginnen met 600, dan naar 800, 1000, 1200, 1500 en als laatst 2000.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:22 schreef stefanhaan het volgende:
Gitaar helemaal gelakt, morgen met schuurpapier 1200 even lichtelijk schuren. Kon helaas niks hoger als dat vinden dus dan maar iets voorzichtiger zijn. En dan nog 2 hele dunne laagjes lak erover en uitharden
hehe.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee ik heb het dieptepunt gehaald in mijn Cover loopbaan
quote:Fender Stratocaster 1965
De 'L'-serie.
Iedere Strat-afficionado weet wat dit betekent.
Het leek wel of Fender USA bij de productie van hun laatste ('L') serie gitaren, voordat het door CBS werd overgenomen, zich had voorgenomen om deze exemplaren een legendarische status mee te geven.
Serienummer L84563
Er zijn drie modificaties:
-de Schaller stemmechanieken
-de Mighty Mite brug
-de drie tuimelschakelaartjes, één per element; probeer het maar, alle 3 pickups tegelijk, je weet niet wat je hoort !
Deze modificaties achtte ik nodig omdat de gitaar een zwaar leven heeft gehad en deze onderdelen bijna smeekten om te worden vervangen. Na lang zoeken in verhuisdozen heb ik de originele onderdelen teruggevonden, maar desgewenst teruggebracht in originele staat zal de gitaar absoluut niet beter klinken of bespeelbaarder worden. (En die drie tuimelaartjes vind ikzelf eigenlijk best wel übercool !)
En ik zeg je: deze Stratocaster is 'The Reference - once tried, always used': Wanneer je deze schoonheid eenmaal hebt gehoord zul je nooit meer een would-be replica / vintage / relic / whatever willen horen!
Begin maar te bieden vanaf ¤ 16.000 omdat hij voor minder niet zal worden verkocht.
Ook als je wat te ruilen hebt zijn reacties welkom, bijv. een Gibson ES335, Gibson RD Artist of een Gretsch Country Gentleman.
Ik geef er de voorkeur aan dat de aspirant-koper naar mijn adres komt om de gitaar te bezichtigen en uit te proberen.
Dat is overkill. Tussen de lagen door met korrel 800, voor de laatste lagen met 1000 en na de laatste met 1500 en 2000 is goed genoeg.quote:Op zondag 21 augustus 2011 01:03 schreef LeNick het volgende:
[..]
Na de aflak beginnen met 600, dan naar 800, 1000, 1200, 1500 en als laatst 2000.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee ik heb het dieptepunt gehaald in mijn Cover loopbaan
quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:22 schreef Aresdreams het volgende:
Zo, getrouwd, to put it simple: VET FEEST!
nice!quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:22 schreef Aresdreams het volgende:
Gefeliciteerd man!!quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:22 schreef Aresdreams het volgende:
Ligt er misschien een beetje aan hoeveel sinaasappelschil je hebt, maar dit is wat op de meeste Amerikaanse fora staat, en als belangrijkste: ReRanch.com.quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is overkill. Tussen de lagen door met korrel 800, voor de laatste lagen met 1000 en na de laatste met 1500 en 2000 is goed genoeg.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat had ik wel door hoor, heb je misschien een youtube link, of een demo ofzoiets?
Die sound kan ik ook wel krijgen met mijn MetalZone.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En btw dit pedaal heeft een Tight < -- > Loose switch
Alleen daarom is hij al badass /P
Maar Boss MetalZone is matig.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die sound kan ik ook wel krijgen met mijn MetalZone.
Zoiezo buizenversterker of een normale comboquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:11 schreef The_Dean het volgende:
Alles klinkt beter op mijn halfstack.
Jonge, gewoon Marshall 1960 scoren, dan klinktie bij jou ook zo
Gefeliciteeeeeeerd!quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:22 schreef Aresdreams het volgende:
Maar Amerikanen doen dan ook graag aan overkill.quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:47 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ligt er misschien een beetje aan hoeveel sinaasappelschil je hebt, maar dit is wat op de meeste Amerikaanse fora staat, en als belangrijkste: ReRanch.com.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:22 schreef Aresdreams het volgende:
Veel plezier manquote:Op zondag 21 augustus 2011 12:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar Amerikanen doen dan ook graag aan overkill.
En nu ga ik weer festivaldingen doen.....
Ik zou schijtsbenauwd zijn met zo'n ding, wordt hij gejat? Valt ie gaat ie kapot?quote:Op zondag 21 augustus 2011 08:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Doe mij dan maar een lc strat en de rest in cash
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:22 schreef Aresdreams het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:32 schreef BurnaBoy het volgende:
Aresdreams: Gefeliciteerd man.![]()
Krijg je nu ook ruzie als je meer gitaren/gear koopt?
Geen idee nog, heb al wel 10 gitaren, maar ja, heb op het moment niet echt geld om nieuwe aan te schaffen, dus denk dat dat de komende tijd nog geen issue is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:32 schreef BurnaBoy het volgende:
Aresdreams: Gefeliciteerd man.![]()
Krijg je nu ook ruzie als je meer gitaren/gear koopt?
Netjesquote:
hij ziet er idd vet uit man!quote:
D: Die is wel awsome.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:29 schreef The_Dean het volgende:
Kut, GAS
http://link.marktplaats.nl/473225972
Had er al een poosje geen last van... tot nu.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
D: Die is wel awsome.
Je bent hier zeker niet de enigste die eraan lijd
Zonder GAS ben je hier niet welkom.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
D: Die is wel awsome.
Je bent hier zeker niet de enigste die eraan lijd
Een mooie dean is dan ook niet te weerstaanquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Had er al een poosje geen last van... tot nu.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:50 schreef The_Dean het volgende:
Helemaal mee eens.
Ik ben niet verslaafd aan Deans, Deans zijn verslaafd aan mij.
Ik ga de Ibanez Falchion halenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:59 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil nog eens een Ibanez Destroyer. En een Iceman.
En dan een laag bont eromheenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:29 schreef The_Dean het volgende:
Kut, GAS
http://link.marktplaats.nl/473225972
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
En dan een laag bont eromheen![]()
[ afbeelding ]
Holy shitquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
En dan een laag bont eromheen![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat als je in ZZ Top speelt dat gitaarfabrikanten naar je toe komen om te smeken of je alsjeblieft op hun gitaar wil spelenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]waar koop je zoiets in godsnaam?
Nou iddquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik denk dat als je in ZZ Top speelt dat gitaarfabrikanten naar je toe komen om te smeken of je alsjeblieft op hun gitaar wil spelen
Wat is er met mijn OPquote:
Dribbel_ vragen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]waar koop je zoiets in godsnaam?
Dit deed ZZ Top zelf. Mannen hebben jarenlang op Deans gespeeld.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ik denk dat als je in ZZ Top speelt dat gitaarfabrikanten naar je toe komen om te smeken of je alsjeblieft op hun gitaar wil spelen
Het rode tekst dingetje is wegquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wat is er met mijn OP![]()
* stefanhaan kijkt rocknijntje doordringend aan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |