Ik vind de distortion aardig 'hardrock' voor een bluesnummerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Nice
Ik begin die goldtops steeds meer te waarderen, eerst vond ik het helemaal niks.
Zo ipv rock eens een keer een blues (rock) plaat gemaaktIk vind hem heel erg tof eigenlijk. Moet nog een dikke solo in.
http://picosong.com/NrE/
Wat vinden jullie ervan ?
Is toch juist vet zo'n anti-climaxquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik vind de distortion aardig 'hardrock' voor een bluesnummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door stefanhaan op 23-08-2011 17:32:51 ]It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Ja het moet ook weer niet te soft worden hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik vind de distortion aardig 'hardrock' voor een bluesnummer
Maakt het er niet beter op imoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is toch juist vet zo'n anti-climax
ze doorbreken de sleur
Ik vindt het persoonlijk wel vet, maar ik speel zelf dan ook echt alles met distortionquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is toch juist vet zo'n anti-climax
ze doorbreken de sleur
Tevens (GAS-alert):Pssst, die is niet echt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Nice, why Natasha?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hier is die dan. </3
Ze heet natascha trouwens
[ afbeelding ]
Het woord 'straks' mag je ruim opvatten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:14 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet in mijn bezit dus kan nog geen foto maken
Ik niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:26 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens (GAS-alert):
Godverdomme ik voel me verleid
Omdat natascha een geile naam isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nice, why Natasha?
[..]
Het woord 'straks' mag je ruim opvatten.
[..]
Ik niet.
Geile beerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Omdat natascha een geile naam is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 23-08-2011 19:37:51 ]
ik ga zondag met d'r 3 nachtjes weg, ipv introductie kamp van m'n school.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:07 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Alsnog gefeliciteerd met je huwelijk. Ga je nog op wittebroodsweken ?
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag Ares?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:31 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik ga zondag met d'r 3 nachtjes weg, ipv introductie kamp van m'n school.
Nog ffkes 27quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag Ares?
Tempo zit er ook aardig in. Vind ik weer OK.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja het moet ook weer niet te soft worden he
Maar nog heel kaal, nog van die solo dingetjes erin.
Uhhm what? XDquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:44 schreef Scary_Hairy het volgende:
Historische actie bij Kees Dee. Koop een gitaar van 1000+ euro en je krijgt gratis snaren.
Nice! wat gebruikte je voorheen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:34 schreef Cynic het volgende:
Nieuwe spulletjes!
[ afbeelding ]
Morgen maar eens aansluiten en kijken of het mixen daar plezieriger van wordt.
Ook nog gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:41 schreef Scary_Hairy het volgende:
Veel succes met het mixen. Deze lijken me wel nuttig.
Headphones...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:53 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nice! wat gebruikte je voorheen?
Niet op een leuke 10''quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Headphones...
Ik heb ook nooit echt hoeven mixen, maar wil het nu zo goed mogelijk hebben. Als ik er een beetje tevreden over ben wil ik de liedjes namelijk ook op cd drukken laten, omdat het dan echt is.
We hebben 6 liedjes, dik 40 minuten. Dat past denk ik niet?quote:
Dan zit je denk ik aan een 12'' of gewone LPquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
We hebben 6 liedjes, dik 40 minuten. Dat past denk ik niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |