Dan heb je heel erg veel geluk!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het spoedsysteem is er natuurlijk nog wel, dan heb je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid binnen 9 maanden een woning..Maar je zou maar net die pechvogel zijn die altijd uitgeloot wordt...
Ik heb al wel een keer meegemaakt dat iemand voor het eerst ooit reageerde, en die werd meteen eerste voor een spoedwoning
Die stond ook bijna dansend op kantoorquote:
Rustigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:08 schreef Cyntiaa het volgende:
ZoIk mag hier toch nog een beetje posten..
Hoe is het in Zwolle? Binnenkort maar weer eens heen...
Hee wat leuk, mijne ookquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:10 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn zoon is in Zwolle geboren dus moet hem zijn geboortestad maar eens laten zien binnenkort!
In het Sophia?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:24 schreef kaatjejannie het volgende:
Volgens mij op meer plekken, in westenholte ook geloof ik.
Ook in het ziekenhuis ben je bevallen toch Cyntiaa? (mijn dochter is daar ook geboren)
Mijn zoontje ook, in de oude versie van het Sophia dan nogquote:
Ja, sowieso, ziekenhuizen, brrr..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:43 schreef Cyntiaa het volgende:
Klopt! In het SophiaKundige mensen daar maar blij dat ik na 1,5 dag weer weg was
ooh zijn dat landen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Je moet er iets voor over hebben, nietwaar? En nu hebben we 3 nationaliteiten thuisKampen, Groningen en Zwolle
als we nou al 5 pagina's bezig waren over hoe geweldig onze poezelige oogappeltjes wel niet zijn zou ik dat snappenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:57 schreef Radobe het volgende:
nou van mij hoeft dat moeke-gedoe ook niet
omdat ik gelijk heb?quote:
Dat heb ik ook regelmatig, dat iets mij niet boeit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:14 schreef Radobe het volgende:
[..]
omdat ik gelijk heb?![]()
En ik heb inderdaad altijd wat te zeuren.....al en altijd.
Excuses dat het sommige mensen nou eenmaal niet boeit of iemand gebroed heeft en waar dat geboren is. Dat kan natuurlijk niet, dat is echt te fout.
ik zeur niet, ik help jullie de plek te vinden waar je over kleine wereldvernietigers kunt lullen.quote:
En ik zeg er dit keer wat van! Brutale vlegel dat ik dr ben!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook regelmatig, dat iets mij niet boeit.
Dan ga ik even weg en kijk ik later nog eens of het alweer gezellig is
Nou, inderdaadquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:19 schreef Radobe het volgende:
[..]
En ik zeg er dit keer wat van! Brutale vlegel dat ik dr ben!
*kras*quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik zeur niet, ik help jullie de plek te vinden waar je over kleine wereldvernietigers kunt lullen.
Sommige misdaden jegens de mensheid of gesprekken erover moet je zsm de kiem smoren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:19 schreef suikertaartje het volgende:
En zeven hele posts over dat er kinderen zijn en waar ze geboren zijn. Poe zeg. Schokkend moekegedrag inderdaad![]()
* suikertaartje rent toch maar naar OUD, want dit kan zo niet
Of gewoon negeren en ergens anders over beginnen, da's vaak veel positieverquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sommige misdaden jegens de mensheid of gesprekken erover moet je zsm de kiem smoren.
jeetje zeg! En mij boeit het niet dat het jou niet boeit en zo zijn we weer rond! jeetje zeg! Iemand heeft een afwijkende mening en vind je kind niet boeiend, omg!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:17 schreef kaatjejannie het volgende:
Van mij mag het je niet boeien. Mag het mij dan niet boeien dat het jou niet boeit? Alsof dit altijd zo is. Jeetje. Ga je bed weer in, en stap er nog een keer uit zeg.
Ik lekker nietquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:25 schreef Tchock het volgende:
Wat een onaardig topic
* Tchock zoekt andere Zwolle-reeks
Ze zijn hier een beetje vreemd, maar wel lekker.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:25 schreef Tchock het volgende:
Wat een onaardig topic
* Tchock zoekt andere Zwolle-reeks
Die heb ik nog niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:25 schreef Radobe het volgende:
[..]
das niet boeiend, is je kind er geboren dat willen ze weten
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:25 schreef Radobe het volgende:
[..]
das niet boeiend, is je kind er geboren dat willen ze weten
Rellen is tof 8)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of gewoon negeren en ergens anders over beginnen, da's vaak veel positiever
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:28 schreef Tchock het volgende:
Hopelijk woon ik nog een paar maanden in Zwolle, dus vooruit. Ik geef jullie nog een kans.
/arrogantenewbie
Vonden wij ook, dus we dachten kom, we beginnen over de kindertjesquote:
Bijnaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:30 schreef kaatjejannie het volgende:
Is het al bijna 15.00 uur? Dan ben ik klaar met werken. Om 7 uur beginnen is niet echt mijn favoriete tijd.
Doe dat dan ook niet, idiootquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Studeren in AmsterdamMaar ik heb nog geen kamer, dus eerst heen en weer reizen
Misschien moet je dan toch wat minder drinkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:36 schreef JJH het volgende:
Ik kan me de laatste keer dat het hier zo druk was trouwens niet heugen.
Wat moet ik dan? Windesheim?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet, idioot
Ik ken klaverjasclubs op kerkhoven die drukker bezocht waren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch wat minder drinken
Dat zijn ook de beste klaverjasclubs die er zijn, natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ken klaverjasclubs op kerkhoven die drukker bezocht waren.
Oh, maar dan betaal je nu ook nog geen gemeente belasting, missen we niks aanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Studeren in AmsterdamMaar ik heb nog geen kamer, dus eerst heen en weer reizen
oeeeeh chocolade!!!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
JJH is heel boeiend hoor![]()
* suikertaartje biedt Radobe een verzoenend reepje chocolade aan
Je zegt het verkeerd: je kunt nog parasiteren op de staat tot halverwege oktober.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:40 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb nog vrij tot halverwege Oktober
Wat bedoel je nou weer met dat 'echte'? Hm?quote:
Vrouwen....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:44 schreef Radobe het volgende:
[..]
oeeeeh chocolade!!!!!Kijk daar heb ik wat aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
dat gaat vast de volgende discussie worden. De "echte" zwollenaar. Wie is dat? Wat zal de discussie daarna worden? Pepernoten in augustus, de kerstboom begin december al op 't plein?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou weer met dat 'echte'? Hm?
Zijn er eigenlijk al pepernoten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:46 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
dat gaat vast de volgende discussie worden. De "echte" zwollenaar. Wie is dat? Wat zal de discussie daarna worden? Pepernoten in augustus, de kerstboom begin december al op 't plein?
zeg hoe oud ben je?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:28 schreef Tchock het volgende:
Hopelijk woon ik nog een paar maanden in Zwolle, dus vooruit. Ik geef jullie nog een kans.
/arrogantenewbie
Hier geboren en/of het grootste gedeelte van hun leven hier gewoond. Dan ben ik nog best schappelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je er zin in, of boeit het je niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:46 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
dat gaat vast de volgende discussie worden. De "echte" zwollenaar. Wie is dat? Wat zal de discussie daarna worden? Pepernoten in augustus, de kerstboom begin december al op 't plein?
Oeh, check!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier geboren en/of het grootste gedeelte van hun leven hier gewoond. Dan ben ik nog best schappelijk.
Waarom niet? Dat is gewoon vanaf je achttiende toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, maar dan betaal je nu ook nog geen gemeente belasting, missen we niks aan
18.quote:
Nee, dus. Ik ga geen lager niveau onderwijs doen puur om in Zwolle te kunnen blijven, sorry.quote:
Geboren en getogenquote:
Ik heb ze nog niet gezien, weet dat ze vorig jaar rond deze tijd net kwamen.quote:
Ach, ik heb nog een uurtje op mijn werk niet veel te doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb je er zin in, of boeit het je niet?
want als het je niet boeit, hebben we het er gewoon niet over hoor
Bijna 4 jaar is te weinig hè?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier geboren en/of het grootste gedeelte van hun leven hier gewoond. Dan ben ik nog best schappelijk.
Pino is een echte zwollenaar met zijn/haar blauwe vingers. Pino is wel verwarrend btw, ik dacht dat een man was maar ik hoorde dat het een vrouw is?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vrouwen....oja ik ben dol op chocolade! Dan ben ik ineens heel vriendelijk en aardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij kent bijna elke straat in Zwolle uit je hoofd, ik vind dat jij ook teltquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Bijna 4 jaar is te weinig hè?
Ik ben voorlopig nog niet weg.
Ja dat vraag ik me ook nu af. Ik zag Zwolle staanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:53 schreef Radobe het volgende:
Tchock 18 nog maar? oh my en dat in een topic met allemaal milfs!
Sit back and enjoy the ride.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook nu af. Ik zag Zwolle staan
Fijn dat ik daar zelf al jaren financieel voor betaalquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd: je kunt nog parasiteren op de staat tot halverwege oktober.
Ik ben geen moeke, en ik weet het ook niet, want het boeit me allemaal niet zoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:49 schreef Radobe het volgende:
[..]
Pino is een echte zwollenaar met zijn/haar blauwe vingers. Pino is wel verwarrend btw, ik dacht dat een man was maar ik hoorde dat het een vrouw is?
En dat horen de moekes te weten!
18 is wel heel erg jong hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:53 schreef Radobe het volgende:
Tchock 18 nog maar? oh my en dat in een topic met allemaal milfs!
oh jeez. Hoe jong (oud) zijn jullie dan wel nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
18 is wel heel erg jong hoor
wat een brutale vraag, zegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
oh jeez. Hoe jong (oud) zijn jullie dan wel niet
Ik ben al 26.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
oh jeez. Hoe jong (oud) zijn jullie dan wel niet
Ik ben wel moeder hoor, maar moeke vind ik zo'n beeld oproepen van moeder de gans met 20 kinderen aan haar rokken geklampt, twee in een draagdoek voor en achter, kokend en stofzuigend tegelijkquote:
Ik ben brutaal. Of nouja, ik draai nergens om heen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat een brutale vraag, zeg![]()
ik ben 30.
[moekemodus]Tssk, de jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:15 schreef Tchock het volgende:
Ik ben brutaal. Of nouja, ik draai nergens om heen.
Ik hoop echt dat ik niet bij De jeugd van tegenwoordig hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[moekemodus]Tssk, de jeugd van tegenwoordig[/moekemodus]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[moekemodus]Tssk, de jeugd van tegenwoordig[/moekemodus]
Pff.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:17 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop echt dat ik niet bij De jeugd van tegenwoordig hoor
Haha echt hoor. Hoezo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pff.
Wil hoog opgeleid worden, niet bij de jeugd van tegenwoordig horen..ben jij wel echt 18?
Dan woon je zeker in Berkum, hè?quote:
Nope.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan woon je zeker in Berkum, hè?
Of bij de Jasper Warner straat in de buurt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nope.
Wacht, nog een keer hoezo? Wonen daar alle Tchock-types?
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Of bij de Jasper Warner straat in de buurt.
Ohw jee, ik heb mijn dochter wel regelmatig in een draagdoek, en dat zelfs ook wel eens gehad tijdens het stofzuigen of koken...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben wel moeder hoor, maar moeke vind ik zo'n beeld oproepen van moeder de gans met 20 kinderen aan haar rokken geklampt, twee in een draagdoek voor en achter, kokend en stofzuigend tegelijk
Och arme.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:31 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ohw jee, ik heb mijn dochter wel regelmatig in een draagdoek, en dat zelfs ook wel eens gehad tijdens het stofzuigen of koken...
Euhm, st vind jou niet echt reageren als de gemiddelde achtenjarige, ik denk dat het daar wat mee van doen heeft.quote:
Waar zou je me dan op schatten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, st vind jou niet echt reageren als de gemiddelde achtenjarige, ik denk dat het daar wat mee van doen heeft.
Ik vind het wel meevallen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar zou je me dan op schatten?Ik voel een compliment aankomen.
Ik hou van welopgevoede tienersquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar zou je me dan op schatten?Ik voel een compliment aankomen.
edit: vraag was eigenlijk aan st.
ja, maar hier in de buurt zal hij niet wonenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen.
Ik vind dat je gewoon lekker volwassen meepost, en dat moet prima kunnen op jouw leeftijd.
Waar is hier in de buurt? Wees niet bang, ik heb geen stalker-aspiraties.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar hier in de buurt zal hij niet wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar is hier in de buurt? Wees niet bang, ik heb geen stalker-aspiraties.Ieh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier, waar ik nu zit
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik zit ook niet waar ik woonquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes. Daar kan ik wat mee. Dan kan ik ook niet zeggen of ik in jouw wijk woon
Ik woon ook in Zuidquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit ook niet waar ik woon![]()
Ik woon in Zuid
Ach, verdorie.quote:
In de buurt van de Pilotenlaan. Meer details doe ik nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, verdorie.
Hollewandsweg? Landsheerlaan?
Nieuwe pauperwijk?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
Zuid, de nieuwe pauperwijk.
En C, daar betaald iedereen voor, parasiteren is het weer terug krijgen zonder daarvoor iets toe te voegen aan datgene waar je op parisiteert.
Overigens, om even aan te tonen dat ik gewoon megavrolijk ben: morgen naar loooooooowlaaaaaands #happyhappyjoyjoy
Hmm.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
In de buurt van de Pilotenlaan. Meer details doe ik niet
Mooier dan Assendorp?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nieuwe pauperwijk?Valt reuze mee hoor. Het grootste gedeelte van zuid is niets mis mee, en mooier dan stukken van Berkum, Holtebroek en Assendorp.
Stukken wel ja. Oude huizen hebben hun charmes, maar bepaalde stukken van Assendorp zijn gewoon verouderde, kleine, ongezellige rijtjeshuizen.quote:
Ik breng leven in de brouwerij. Over brouwerijen gesproken, hebben jullie het nieuwe Witte Klavervierbier al eens gedronken? Is echt Zwols en nieuwquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Het was hier verbazingwekkend druk tot nu toe.
Ik kende het al. Nog niet gekocht.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik breng leven in de brouwerij. Over brouwerijen gesproken, hebben jullie het nieuwe Witte Klavervierbier al eens gedronken? Is echt Zwols en nieuw
nou..nieuw..het is wel een nieuwe poging, dat dan weer welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik breng leven in de brouwerij. Over brouwerijen gesproken, hebben jullie het nieuwe Witte Klavervierbier al eens gedronken? Is echt Zwols en nieuw
Ik weet niet precies hoeveel, maar voorlopig genoeg volgens mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kende het al. Nog niet gekocht.
Is toch ook maar een beperkte hoeveelheid van gebrouwen?
Kloptquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou..nieuw..het is wel een nieuwe poging, dat dan weer wel
Ik ben het niet vaak met je eens maar nu dan wel....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
Zuid mooier dan Assendorp... *proest*
Selectief lezen he? Ik zei stukken van zuid. Ik zou veel liever bij het Jo van Marle sportpark daar wonen dan in die drukke kleine weggetjes rond de Oude Deventerweg. Ik geef wel toe dat rond de Assendorperstraat een paar hele mooie stukjes zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
Zuid mooier dan Assendorp... *proest*
QFTquote:
Ik was pas net wakker... stroom uitgevallen dus wekker deed niet afgaanquote:
Pff idd. Ga je even de stad in... is het topic 5 pagina's verder...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Het was hier verbazingwekkend druk tot nu toe.
Ja haiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:50 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Pff idd. Ga je even de stad in... is het topic 5 pagina's verder...
Vorige topic heeft er 5 maanden over gedaan om vol te raken.quote:
Zeven posts.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:00 schreef swollywood het volgende:
[..]
Vorige topic heeft er 5 maanden over gedaan om vol te raken.
Al is een half topic vrouwengeneuzel over hun strontfabriekjes en hun chocoladeverslaving ook niet echt wat.
Moet je eens kijken wat ze in een oudertopic roepen als je zeven posts lang over Zwolle gaat pratenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeven posts.
Leer er mee leven
Of een paar baby grappen posten in OUD, kunnen ze ook niet tegen:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet je eens kijken wat ze in een oudertopic roepen als je zeven posts lang over Zwolle gaat praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk wel uit, dan moet ik naar OUD *bibberquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet je eens kijken wat ze in een oudertopic roepen als je zeven posts lang over Zwolle gaat praten
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:05 schreef swollywood het volgende:
[..]
Of een paar baby grappen posten in OUD, kunnen ze ook niet tegen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Of een paar baby grappen posten in OUD, kunnen ze ook niet tegen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(en dat als moeder he?)
*poef* nu is het weg
[..]
Of een paar baby grappen posten in OUD, kunnen ze ook niet tegen:Die laatste is wel vermakelijk. De rest is weinig onderhoudend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De avond van het Stratenfestival is ook de enige keer dat ik op over de kermis loop, voor de rest mijd ik het als de pest. En hier in Zuid zit ik er ver genoeg vanaf om er ook niets van te horen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:37 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, Zwolle is echt extreem saai in de zomer als je niet van de kermis houdt zegGelukkig vrijdag Stratenfestival, dat is wel leuk altijd.
Ik kwam er maandag per ongeluk overheen. Luttekestraat, Grote Markt en gauw de roggestraat in. 3 minuten en dat was precies drie minuten teveel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:40 schreef swollywood het volgende:
[..]
De avond van het Stratenfestival is ook de enige keer dat ik op over de kermis loop, voor de rest mijd ik het als de pest. En hier in Zuid zit ik er ver genoeg vanaf om er ook niets van te horen.
Ik al twee keer nuquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kwam er maandag per ongeluk overheen. Luttekestraat, Grote Markt en gauw de roggestraat in. 3 minuten en dat was precies drie minuten teveel.
Meh, er komt niets interessants en Regulier mag daar niet optreden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:04 schreef Kekaa het volgende:
Uhh ja.. Maar leven in de brouwerij is goed.
Wie gaat er allemaal naar het stratenfestival vanavond?
Wat brengt je op dat idee?quote:
ach, waarom ook niet?quote:
Zwollequote:
buurvrouwtjequote:Op zondag 21 augustus 2011 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach, waarom ook niet?![]()
hoi buurman![]()
Jaquote:
-tje?quote:buurvrouwtje:*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja
[..]
-tje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tje, klein maar fijn
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Mooi, ik kan dus weer veilig de stad in zonder een verhoogd risico te lopen om weer een boete te krijgen voor het beledigen van een ambtenaar in functie.quote:
Daar heb jij toch altijd al een verhoogd risico op?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Mooi, ik kan dus weer veilig de stad in zonder een verhoogd risico te lopen om weer een boete te krijgen voor het beledigen van een ambtenaar in functie.
Yep, maar als er kermis is, dan is het risico zo hoog dat het bijna gegarandeerd is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:28 schreef swollywood het volgende:
[..]
Daar heb jij toch altijd al een verhoogd risico op?
Wel op zo'n manier dat het niet meer in elkaar te zetten is?quote:
Dat zou fijn zijn, zegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel op zo'n manier dat het niet meer in elkaar te zetten is?
Oh trouwens, ik ben terug naar Lowlands en denk nog steeds zeer minachtend over het stratenfestival
Helemaal eens met je mening over het stratenfestival (of zoals ik het noem: De Zigeuner Zakkenrol Parade).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel op zo'n manier dat het niet meer in elkaar te zetten is?
Oh trouwens, ik ben terug na Lowlands en denk nog steeds zeer minachtend over het stratenfestival
kom, we doen er wat aanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:08 schreef Richfield het volgende:
da's wel een hele erge dooddoener voor dit topic stbabylon
Ik heb zo lunchpauze, da's heel nuttigquote:
Zijn die 1ste jaar studenten weer bezig dan? Lekker je zelf voor lul zetten zonder goede redenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:34 schreef PLAE@ het volgende:
Grappig al die groene shirtjes. Zit misschien wat potentieel ...uh nou je weet wel tussen.over een jaartje of 2.
Niet zo veel geloof ikquote:
o ja dat museumquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet zo veel geloof ik![]()
En regen, dus blech.
Sinterklaasmuseum en Ballorig
Regulier in Popfront. Zaterdagmiddag vanaf 1400.quote:
goh wat jammer nou dat ik al iets heb...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Regulier in Popfront. Zaterdagmiddag vanaf 1400.
Sinds wanneer heb jij een leven?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
goh wat jammer nou dat ik al iets heb...
Even bellen naar de woningbouwquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:36 schreef beelz het volgende:
Pfff kutwoningzoeker. Paar woningen gevonden, 1 waar je vandaag voor 1200 op moet reageren, mooi niet dat die site werkt, geeft gezellig een 404.
Sowieso stinkt die site naar stomheid, erg tof dat je een zoekprofiel kunt aangeven, erg jammer dat dat niet werkt en dat hij gewoon alle woningen laat zien, inclusief de woningen voor studenten en fossielen.
Gast, ik heb sinds mei zo'n beetje geen enkel vrij weekend meer gehad. Officieel zou dat volgende week moeten zijn, maar ook daar al weer 2 dingen, weekend erop ook (Herman) en het laaste weekend van september ook alweer 2 dingen. Je zou er moe van worden.quote:
Bellen naar de woningbouw? En dan praten met een onbekende? Doen wat sociaal bekwame mensen doen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Even bellen naar de woningbouw![]()
En dat zoekprofiel werkt inderdaad bij meerdere mensen niet zoals het moet![]()
Zal er even naar kijken als ik weer ga werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
Ik heb al 3 jaar geen echt vrij weekend gehad, maar daar kies ik dan ook zelf voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gast, ik heb sinds mei zo'n beetje geen enkel vrij weekend meer gehad. Officieel zou dat volgende week moeten zijn, maar ook daar al weer 2 dingen, weekend erop ook (Herman) en het laaste weekend van september ook alweer 2 dingen. Je zou er moe van worden.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Bellen naar de woningbouw? En dan praten met een onbekende? Doen wat sociaal bekwame mensen doen?
Holy fuck, ik zit op FOK!, wat verwacht je van me? Net als iedereen hier op FOK! ben ik een enorme conctactgestoorde autist.Oh, sorry, dat vergeet ik wel eens, omdat ik soms buiten komSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, sorry, dat vergeet ik wel eens, omdat ik soms buiten kom
Jij komt buiten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het daar? Is het echt zo dat er een lamp in de lucht hangt die het leven op aarde voorziet van warmte en energie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Jij komt buiten?
Hoe is het daar? Is het echt zo dat er een lamp in de lucht hangt die het leven op aarde voorziet van warmte en energie?Nee, het is donker en er komt water uit de luchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ne sont pas partis
De grens is 33.614 per jaar, daarboven zit je in de vrije sector, kan je ook via de woningzoeker op reagerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:01 schreef Kekaa het volgende:
Ja, fijn die woningzoeker. Ik begin me af te vragen of ik nog wel mag/kan reageren trouwens... ivm wat er jaarlijks binnenkomt. Ook al brieven gehad van de belastingdienst over terugbetalen huur en zorgtoeslag. En kijken naar particulier huren is errug deprimerend.
Tussen de sociale woningbouw en particulier huren zit: kopen. Maar goed, ook daar wordt het lastig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:21 schreef Kekaa het volgende:
Afgelopen jaar zaten we op 31.000 nog iets... Dus dit jaar wel erboven gok ik zo, want vorig jaar minder gewerkt... vrije sector is zo goed als niks...
En particulier minimaal 700 is me toch net teveel.
I'm stuck!
Wajong rekenen jullie gewoon mee als inkomen, of niet?
Dan of meer werken (errug lastig, want bij beide banen geen plek voor, laat staan iets anders vinden) of minder werken...
Binnenkort maar eens even goed voor gaan zitten denk ik.
Er zijn tegenwoordig maar heel weinig mensen die 30 jaar in een huis blijven wonen (dan is over het algemeen de hypotheek afgelost). Geeft ook niet, want je kunt gewoon je hypotheek meenemen/overzetten bij een nieuw huisquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:30 schreef Kekaa het volgende:
Ja... en kopen willen we eigenlijk niet in Zwolle. Ivm hypotheek, en voordat die is afgelost weer verhuizen...
Maar dat moet ik ook maar even uitzoeken denk ik, hoe dat precies in z'n werk gaat.
Graag, ideeen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Moet Herman niet eens een keer hier in de buurt spelen? Ben wel benieuwd eigenlijk.
meestal moet je wel een jaar of 5/6 wonen voor het rendabel is om een nieuw huis te kopenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig maar heel weinig mensen die 30 jaar in een huis blijven wonen (dan is over het algemeen de hypotheek afgelost). Geeft ook niet, want je kunt gewoon je hypotheek meenemen/overzetten bij een nieuw huis
Probeer De Singel, toffe tent waar regelmatig bandjes spelen.quote:
Owjaaaaaa dat is waar ook. Waarom heb ik dat niet meer gedaan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 08:57 schreef Croli het volgende:
En, je bent nog steeds een keer welkom om langs te komen voor een berekening![]()
Iedereen een goed weekend gehad??
Ik heb een beetje last van de maandag-ochtend blues. Niet helemaal lekker wakker geworden, haasten voor de bus, hoofdpijn... eens zien hoe we dag overleven!
Dijkhof fietsen aan de het begin van de Assendorperstraat (bij het ziekenhuis).quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:42 schreef CindieY het volgende:
M'n weekend was prima, m'n maandagavond minder: baggeravond op het werk en ook nog eens m'n fiets gejat. Zijn er in Zwolle plekken waar ze goede tweedehandsjes verkopen, liefst met keuze? Voordat ik al die tokkies van marktplaats af ga bellen die gratis fietsen voor 20 euro aanbieden
quote:Dijkhof Gebruikte Fietsen is gespecialiseerd in gebruikte fietsen. Overal in het land kopen wij gebruikte fietsen op en zorgen we ervoor de elke fiets is nagekeken en helemaal in orde is gemaakt. Elk rijwiel wordt bij ons voorzien van goede banden, werkende verlichting en een degelijk slot zodat de fiets nog weer jaren zal meegaan.
De prijzen voor een goede gebruikte fietsen begint bij ons al vanaf een paar tientjes!
Ja hoor tot nu toe nog wel! ge zegt t maar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:08 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Owjaaaaaa dat is waar ook. Waarom heb ik dat niet meer gedaan?
Kun je woensdag of donderdag toevallig?
Ik PM je even, handiger.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:52 schreef Croli het volgende:
[..]
Ja hoor tot nu toe nog wel! ge zegt t maar.
heel gek maar misschien marktplaats eens kijken? en googlequote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:41 schreef Kekaa het volgende:
Even bij SWZ geweest, inkomen van man veranderd... geen sociale huurwoningen meer. Enige huis in de vrije sector op dit moment komen we niet voor in aanmerking, want het inkomen is te laag! Que?
Weet iemand goede/betrouwbare particuliere huurwoning bedrijven in Zwolle. Of omgeving?
Vanavond naar Croli, morgen afspraak bij de Hypotheker.
Ook al langs de belastingdienst geweest (altijd fijn, huur en zorgtoeslag terugbetalen....) en straks even naar de Bouwkeet, Jasper van SWZ opzoeken voor informatie.
Busy dag!
*grijns*quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:36 schreef beelz het volgende:
Als iemand nog vintage jaren 50 tot 80 IKEA-meubels heeft en die wil ruilen tegen die moderne slavenarbeidvrije meubels die ik heb (Expedit serie), dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Als je niet wil ruilen dan begrijp ik dat uiteraard, in dat geval ben ik bereid ervoor te betalen in goud. Als jij geen vragen stelt hoe ik aan dat goud kom, dan zal ik het niet zeggen! Tevens op zoek naar een lampenkap gemaakt van mensenhuid (ras onbelangrijk).
Als jij me een vintage meubelstuk uit die tijd weet te leveren dan krijg je er 2 van die taarten bij, gratix en voor niets. 2 Meubelstukken en ik doe je er zelfs een krat Hertog Jan bij.quote:
Ik had ooit een Klippan, maar die kwam uit... *reken* 1999, hooguit 1998. En dat was uit mijn eerste Ikea aankopen. Helaas.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Als jij me een vintage meubelstuk uit die tijd weet te leveren dan krijg je er 2 van die taarten bij, gratix en voor niets. 2 Meubelstukken en ik doe je er zelfs een krat Hertog Jan bij.
Als ik een hart zou hebben om te breken, dan zou je dat met deze mededeling gedaan hebben.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had ooit een Klippan, maar die kwam uit... *reken* 1999, hooguit 1998. En dat was uit mijn eerste Ikea aankopen. Helaas.
Wel hele goede herinneringen aan die bank, toch flink wat meiden cq. vrouwen op bevredigd (en visa versa). Uiteindelijk gratis weggeven via marktplaats aan een 19 jarige studente.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Als ik een hart zou hebben om te breken, dan zou je dat met deze mededeling gedaan hebben.
POIDH!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel hele goede herinneringen aan die bank, toch flink wat meiden cq. vrouwen op bevredigd (en visa versa). Uiteindelijk gratis weggeven via marktplaats aan een 19 jarige studente.
LOL, hoezo dat?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
Maar eh beelz, heb jij wel eens de figuurlijke degens gekruist met Kreator? Ben erg benieuwd hoe dat zou aflopen.
Kreator vindt zichzelf een superieur wezen. Zeker hier op FOK! Ter voorbeeld:quote:
Ik denk niet dat er een battle zou komen. Krea en ik zijn het vrij vaak eens en PM-wisselingen gaan altijd prima.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kreator vindt zichzelf een superieur wezen. Zeker hier op FOK! Ter voorbeeld:
[Fok Wiki FAQ] Oldbies
Iets wat jij ook van jezelf vindt. Maar net op een andere manier. Beide erg goed in verbaal iemand afmaken. En beide in staat om elke tegenstoot van anderen te counteren.
Zou gewoon een epic battle zijn. Denk ik.
Damn, sucksquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een battle zou komen. Krea en ik zijn het vrij vaak eens en PM-wisselingen gaan altijd prima.
Mocht er ooit een battle komen, dan weten we natuurlijk wie de winrar zal zijn.
Nope, T9 is voor fucktards. Winrar is bewust getypt.quote:
Die poll ook. 69% voor "Wat kan het mij schelen. Als je zit voel je er niets van."quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:25 schreef beelz het volgende:
Ik neem al het negatieve wat ik ooit heb gezegd terug.
IKEA is de beste en meest awesome winkel aller tijden!
Check de epische shit.
Vanaf nu gaat dit topic over IKEA en hoe we de IKEA zo snel mogelijk in Zwolle kunnen krijgen.IKEA
IKEA
IKEA
Wat maakt dat nou uitquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:57 schreef swollywood het volgende:
[..]
Die poll ook. 69% voor "Wat kan het mij schelen. Als je zit voel je er niets van."
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uitIk kan ook wel een winkel in Zwolle noemen waarvan de eigenaars in de oorlog NSB'ers waren, daar ga ik ook gewoon naartoe
Ik heb dan ook "Wat kan het mij schelen. Als je zit voel je er niets van." gevote.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ben ik het niet mee eens. Als ze dat nu ook deden voelde je het ook niet als je zit en dan zou ik er sterk op tegen zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:07 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik heb dan ook "Wat kan het mij schelen. Als je zit voel je er niets van." gevote.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:31 schreef Tchock het volgende:
Ik ben boos op Zwolle. Just so you know.
Omdat vandaag de stroom er af lag op CS en ik dus ruim twee en half uur heb gedaan over emmeloord - zwolle.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:07 schreef Kekaa het volgende:
Waarom ben je boos dan Tchock?
En Ikea in Zwolle... Jaaaa! Pfff wat duurt dat toch lang.
Had nu de bus maar genomen.. Lijn71.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja nou. Hele avond naar de tering omdat het Zwolse lichtnet verneukt is.
Ik zat in een trein vanaf Amersfoort, toen hebben we nabij Emmeloord drie kwartier stilgestaan, toen teruggereden naar Amersfoort, toen met de stoptrein naar 't Harde en vanaf daar ben ik opgepiktquote:Op woensdag 7 september 2011 17:10 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Had nu de bus maar genomen.. Lijn71.
kost je ook bijna 2 uur van je leven, maar het rijd wel door!
Emmeloord ligt in de noord-oost polder.. daar komt de trein niet..quote:Op woensdag 7 september 2011 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zat in een trein vanaf Amersfoort, toen hebben we nabij Emmeloord drie kwartier stilgestaan, toen teruggereden naar Amersfoort, toen met de stoptrein naar 't Harde en vanaf daar ben ik opgepiktBehoorlijk waardeloos.
Kan zijn, weet ik niet. Ik weet wel dat de stoptrein er langs gingquote:Op woensdag 7 september 2011 17:20 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Emmeloord ligt in de noord-oost polder.. daar kotm de trein niet..
Was het misschien Ermelo?
Als je wel eens IN Emmeloord bent geweest zul je snel zien dat het ontbreken van het station wel the least of their worries is ;-)quote:Op woensdag 7 september 2011 17:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja klopt, had ik al gezien haha. Emmeloord heeft ook geen station. Arme emmeloorders.
Ik zit dus hard te denken, maar volgens mij niet. Wel in Urk en Schokland maar Emmeloord gemist, blijkbaar.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:32 schreef D-Mon het volgende:
[..]
Als je wel eens IN Emmeloord bent geweest zul je snel zien dat het ontbreken van het station wel the least of their worries is ;-)
Is het nu alweer tijd voor de jaarlijkse broekloze polonaise?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed dat ik condooms en glijmiddel bij me heb.
Nee, maar jij had het over een dode boel, de necrofiel in mij deed even een vreugdedansjequote:Op donderdag 15 september 2011 13:58 schreef beelz het volgende:
[..]
Is het nu alweer tijd voor de jaarlijkse broekloze polonaise?
Jij hebt een necrofiel in je? Zal wel een necrofiel zijn die twijfelt over zijn seksualiteit dan.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar jij had het over een dode boel, de necrofiel in mij deed even een vreugdedansje
quote:Op donderdag 15 september 2011 14:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Jij hebt een necrofiel in je? Zal wel een necrofiel zijn die twijfelt over zijn seksualiteit dan.
Zag het ook al op Twitter, had direct zoiets van: Hey daar woont JJH toch ook?quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:10 schreef JJH het volgende:
Jezus fuck....
http://t.co/jCArHNlp
http://t.co/TytUDrXI
Gaslek in mijn portiek, nie tof.
twitter:HVZwolle twitterde op dinsdag 20-09-2011 om 07:43:04Grote gaslek in de Mimosastraat. Groot gebied word ontruimd. http://t.co/GryM6t1x reageer retweet
Hmm... een gaslek en ik maak al de hele middag foute grappen over joden en de lollercaust.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:10 schreef JJH het volgende:
Jezus fuck....
http://t.co/jCArHNlp
http://t.co/TytUDrXI
Gaslek in mijn portiek, nie tof.
Ik breng hem vanavond, redelijk intact, weer terug, don't worry.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:28 schreef Radobe het volgende:
http://www.politie.nl/ijsselland/nieuws/110923jongetjevermist.asp
La Stalla bedoel je denk ikquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:51 schreef wc-eendjuh het volgende:
Ik lees veel positieve reacties over La stelle pizzaria in Zwolle
Iemand ervaring mee? En is het echt zo lekker? haha
ik had het net ook gelezenquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:32 schreef Kekaa het volgende:
Hij is alweer gevonden. Was bij Bachplein.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:37 schreef Radobe het volgende:
jammer dat ie nog zo jong is, roodharigen doen het goed in de bedstee
ik hou van gingers in bed, sorry. Maar voor de rest zijn ze bahquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:42 schreef beelz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan nog steeds een ginger, dus altijd smerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |