Ach, verdorie.quote:
In de buurt van de Pilotenlaan. Meer details doe ik nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, verdorie.
Hollewandsweg? Landsheerlaan?
Nieuwe pauperwijk?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
Zuid, de nieuwe pauperwijk.
En C, daar betaald iedereen voor, parasiteren is het weer terug krijgen zonder daarvoor iets toe te voegen aan datgene waar je op parisiteert.
Overigens, om even aan te tonen dat ik gewoon megavrolijk ben: morgen naar loooooooowlaaaaaands #happyhappyjoyjoy
Hmm.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
In de buurt van de Pilotenlaan. Meer details doe ik niet
Mooier dan Assendorp?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nieuwe pauperwijk?Valt reuze mee hoor. Het grootste gedeelte van zuid is niets mis mee, en mooier dan stukken van Berkum, Holtebroek en Assendorp.
Stukken wel ja. Oude huizen hebben hun charmes, maar bepaalde stukken van Assendorp zijn gewoon verouderde, kleine, ongezellige rijtjeshuizen.quote:
Ik breng leven in de brouwerij. Over brouwerijen gesproken, hebben jullie het nieuwe Witte Klavervierbier al eens gedronken? Is echt Zwols en nieuwquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Het was hier verbazingwekkend druk tot nu toe.
Ik kende het al. Nog niet gekocht.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik breng leven in de brouwerij. Over brouwerijen gesproken, hebben jullie het nieuwe Witte Klavervierbier al eens gedronken? Is echt Zwols en nieuw
nou..nieuw..het is wel een nieuwe poging, dat dan weer welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik breng leven in de brouwerij. Over brouwerijen gesproken, hebben jullie het nieuwe Witte Klavervierbier al eens gedronken? Is echt Zwols en nieuw
Ik weet niet precies hoeveel, maar voorlopig genoeg volgens mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kende het al. Nog niet gekocht.
Is toch ook maar een beperkte hoeveelheid van gebrouwen?
Kloptquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou..nieuw..het is wel een nieuwe poging, dat dan weer wel
Ik ben het niet vaak met je eens maar nu dan wel....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
Zuid mooier dan Assendorp... *proest*
Selectief lezen he? Ik zei stukken van zuid. Ik zou veel liever bij het Jo van Marle sportpark daar wonen dan in die drukke kleine weggetjes rond de Oude Deventerweg. Ik geef wel toe dat rond de Assendorperstraat een paar hele mooie stukjes zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
Zuid mooier dan Assendorp... *proest*
QFTquote:
Ik was pas net wakker... stroom uitgevallen dus wekker deed niet afgaanquote:
Pff idd. Ga je even de stad in... is het topic 5 pagina's verder...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Het was hier verbazingwekkend druk tot nu toe.
Ja haiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:50 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Pff idd. Ga je even de stad in... is het topic 5 pagina's verder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |