Ik ben brutaal. Of nouja, ik draai nergens om heen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat een brutale vraag, zeg![]()
ik ben 30.
[moekemodus]Tssk, de jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:15 schreef Tchock het volgende:
Ik ben brutaal. Of nouja, ik draai nergens om heen.
Ik hoop echt dat ik niet bij De jeugd van tegenwoordig hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[moekemodus]Tssk, de jeugd van tegenwoordig[/moekemodus]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[moekemodus]Tssk, de jeugd van tegenwoordig[/moekemodus]
Pff.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:17 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop echt dat ik niet bij De jeugd van tegenwoordig hoor
Haha echt hoor. Hoezo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pff.
Wil hoog opgeleid worden, niet bij de jeugd van tegenwoordig horen..ben jij wel echt 18?
Dan woon je zeker in Berkum, hè?quote:
Nope.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan woon je zeker in Berkum, hè?
Of bij de Jasper Warner straat in de buurt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nope.
Wacht, nog een keer hoezo? Wonen daar alle Tchock-types?
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Of bij de Jasper Warner straat in de buurt.
Ohw jee, ik heb mijn dochter wel regelmatig in een draagdoek, en dat zelfs ook wel eens gehad tijdens het stofzuigen of koken...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben wel moeder hoor, maar moeke vind ik zo'n beeld oproepen van moeder de gans met 20 kinderen aan haar rokken geklampt, twee in een draagdoek voor en achter, kokend en stofzuigend tegelijk
Och arme.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:31 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ohw jee, ik heb mijn dochter wel regelmatig in een draagdoek, en dat zelfs ook wel eens gehad tijdens het stofzuigen of koken...
Euhm, st vind jou niet echt reageren als de gemiddelde achtenjarige, ik denk dat het daar wat mee van doen heeft.quote:
Waar zou je me dan op schatten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm, st vind jou niet echt reageren als de gemiddelde achtenjarige, ik denk dat het daar wat mee van doen heeft.
Ik vind het wel meevallen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar zou je me dan op schatten?Ik voel een compliment aankomen.
Ik hou van welopgevoede tienersquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar zou je me dan op schatten?Ik voel een compliment aankomen.
edit: vraag was eigenlijk aan st.
ja, maar hier in de buurt zal hij niet wonenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen.
Ik vind dat je gewoon lekker volwassen meepost, en dat moet prima kunnen op jouw leeftijd.
Waar is hier in de buurt? Wees niet bang, ik heb geen stalker-aspiraties.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar hier in de buurt zal hij niet wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar is hier in de buurt? Wees niet bang, ik heb geen stalker-aspiraties.Ieh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier, waar ik nu zit
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik zit ook niet waar ik woonquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes. Daar kan ik wat mee. Dan kan ik ook niet zeggen of ik in jouw wijk woon
Ik woon ook in Zuidquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit ook niet waar ik woon![]()
Ik woon in Zuid
Ach, verdorie.quote:
In de buurt van de Pilotenlaan. Meer details doe ik nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, verdorie.
Hollewandsweg? Landsheerlaan?
Nieuwe pauperwijk?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
Zuid, de nieuwe pauperwijk.
En C, daar betaald iedereen voor, parasiteren is het weer terug krijgen zonder daarvoor iets toe te voegen aan datgene waar je op parisiteert.
Overigens, om even aan te tonen dat ik gewoon megavrolijk ben: morgen naar loooooooowlaaaaaands #happyhappyjoyjoy
Hmm.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
In de buurt van de Pilotenlaan. Meer details doe ik niet
Mooier dan Assendorp?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nieuwe pauperwijk?Valt reuze mee hoor. Het grootste gedeelte van zuid is niets mis mee, en mooier dan stukken van Berkum, Holtebroek en Assendorp.
Stukken wel ja. Oude huizen hebben hun charmes, maar bepaalde stukken van Assendorp zijn gewoon verouderde, kleine, ongezellige rijtjeshuizen.quote:
Ik breng leven in de brouwerij. Over brouwerijen gesproken, hebben jullie het nieuwe Witte Klavervierbier al eens gedronken? Is echt Zwols en nieuwquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Het was hier verbazingwekkend druk tot nu toe.
Ik kende het al. Nog niet gekocht.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik breng leven in de brouwerij. Over brouwerijen gesproken, hebben jullie het nieuwe Witte Klavervierbier al eens gedronken? Is echt Zwols en nieuw
nou..nieuw..het is wel een nieuwe poging, dat dan weer welquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik breng leven in de brouwerij. Over brouwerijen gesproken, hebben jullie het nieuwe Witte Klavervierbier al eens gedronken? Is echt Zwols en nieuw
Ik weet niet precies hoeveel, maar voorlopig genoeg volgens mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kende het al. Nog niet gekocht.
Is toch ook maar een beperkte hoeveelheid van gebrouwen?
Kloptquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou..nieuw..het is wel een nieuwe poging, dat dan weer wel
Ik ben het niet vaak met je eens maar nu dan wel....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
Zuid mooier dan Assendorp... *proest*
Selectief lezen he? Ik zei stukken van zuid. Ik zou veel liever bij het Jo van Marle sportpark daar wonen dan in die drukke kleine weggetjes rond de Oude Deventerweg. Ik geef wel toe dat rond de Assendorperstraat een paar hele mooie stukjes zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
Zuid mooier dan Assendorp... *proest*
QFTquote:
Ik was pas net wakker... stroom uitgevallen dus wekker deed niet afgaanquote:
Pff idd. Ga je even de stad in... is het topic 5 pagina's verder...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Het was hier verbazingwekkend druk tot nu toe.
Ja haiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:50 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Pff idd. Ga je even de stad in... is het topic 5 pagina's verder...
Vorige topic heeft er 5 maanden over gedaan om vol te raken.quote:
Zeven posts.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:00 schreef swollywood het volgende:
[..]
Vorige topic heeft er 5 maanden over gedaan om vol te raken.
Al is een half topic vrouwengeneuzel over hun strontfabriekjes en hun chocoladeverslaving ook niet echt wat.
Moet je eens kijken wat ze in een oudertopic roepen als je zeven posts lang over Zwolle gaat pratenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeven posts.
Leer er mee leven
Of een paar baby grappen posten in OUD, kunnen ze ook niet tegen:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet je eens kijken wat ze in een oudertopic roepen als je zeven posts lang over Zwolle gaat praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk wel uit, dan moet ik naar OUD *bibberquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet je eens kijken wat ze in een oudertopic roepen als je zeven posts lang over Zwolle gaat praten
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:05 schreef swollywood het volgende:
[..]
Of een paar baby grappen posten in OUD, kunnen ze ook niet tegen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Of een paar baby grappen posten in OUD, kunnen ze ook niet tegen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(en dat als moeder he?)
*poef* nu is het weg
[..]
Of een paar baby grappen posten in OUD, kunnen ze ook niet tegen:Die laatste is wel vermakelijk. De rest is weinig onderhoudend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De avond van het Stratenfestival is ook de enige keer dat ik op over de kermis loop, voor de rest mijd ik het als de pest. En hier in Zuid zit ik er ver genoeg vanaf om er ook niets van te horen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:37 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, Zwolle is echt extreem saai in de zomer als je niet van de kermis houdt zegGelukkig vrijdag Stratenfestival, dat is wel leuk altijd.
Ik kwam er maandag per ongeluk overheen. Luttekestraat, Grote Markt en gauw de roggestraat in. 3 minuten en dat was precies drie minuten teveel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:40 schreef swollywood het volgende:
[..]
De avond van het Stratenfestival is ook de enige keer dat ik op over de kermis loop, voor de rest mijd ik het als de pest. En hier in Zuid zit ik er ver genoeg vanaf om er ook niets van te horen.
Ik al twee keer nuquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kwam er maandag per ongeluk overheen. Luttekestraat, Grote Markt en gauw de roggestraat in. 3 minuten en dat was precies drie minuten teveel.
Meh, er komt niets interessants en Regulier mag daar niet optreden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:04 schreef Kekaa het volgende:
Uhh ja.. Maar leven in de brouwerij is goed.
Wie gaat er allemaal naar het stratenfestival vanavond?
Wat brengt je op dat idee?quote:
ach, waarom ook niet?quote:
Zwollequote:
buurvrouwtjequote:Op zondag 21 augustus 2011 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach, waarom ook niet?![]()
hoi buurman![]()
Jaquote:
-tje?quote:buurvrouwtje:*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja
[..]
-tje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tje, klein maar fijn
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Mooi, ik kan dus weer veilig de stad in zonder een verhoogd risico te lopen om weer een boete te krijgen voor het beledigen van een ambtenaar in functie.quote:
Daar heb jij toch altijd al een verhoogd risico op?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Mooi, ik kan dus weer veilig de stad in zonder een verhoogd risico te lopen om weer een boete te krijgen voor het beledigen van een ambtenaar in functie.
Yep, maar als er kermis is, dan is het risico zo hoog dat het bijna gegarandeerd is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:28 schreef swollywood het volgende:
[..]
Daar heb jij toch altijd al een verhoogd risico op?
Wel op zo'n manier dat het niet meer in elkaar te zetten is?quote:
Dat zou fijn zijn, zegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel op zo'n manier dat het niet meer in elkaar te zetten is?
Oh trouwens, ik ben terug naar Lowlands en denk nog steeds zeer minachtend over het stratenfestival
Helemaal eens met je mening over het stratenfestival (of zoals ik het noem: De Zigeuner Zakkenrol Parade).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel op zo'n manier dat het niet meer in elkaar te zetten is?
Oh trouwens, ik ben terug na Lowlands en denk nog steeds zeer minachtend over het stratenfestival
kom, we doen er wat aanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:08 schreef Richfield het volgende:
da's wel een hele erge dooddoener voor dit topic stbabylon
Ik heb zo lunchpauze, da's heel nuttigquote:
Zijn die 1ste jaar studenten weer bezig dan? Lekker je zelf voor lul zetten zonder goede redenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:34 schreef PLAE@ het volgende:
Grappig al die groene shirtjes. Zit misschien wat potentieel ...uh nou je weet wel tussen.over een jaartje of 2.
Niet zo veel geloof ikquote:
o ja dat museumquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet zo veel geloof ik![]()
En regen, dus blech.
Sinterklaasmuseum en Ballorig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |