Mooi, ik kan dus weer veilig de stad in zonder een verhoogd risico te lopen om weer een boete te krijgen voor het beledigen van een ambtenaar in functie.quote:
Daar heb jij toch altijd al een verhoogd risico op?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Mooi, ik kan dus weer veilig de stad in zonder een verhoogd risico te lopen om weer een boete te krijgen voor het beledigen van een ambtenaar in functie.
Yep, maar als er kermis is, dan is het risico zo hoog dat het bijna gegarandeerd is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:28 schreef swollywood het volgende:
[..]
Daar heb jij toch altijd al een verhoogd risico op?
Wel op zo'n manier dat het niet meer in elkaar te zetten is?quote:
Dat zou fijn zijn, zegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel op zo'n manier dat het niet meer in elkaar te zetten is?
Oh trouwens, ik ben terug naar Lowlands en denk nog steeds zeer minachtend over het stratenfestival
Helemaal eens met je mening over het stratenfestival (of zoals ik het noem: De Zigeuner Zakkenrol Parade).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel op zo'n manier dat het niet meer in elkaar te zetten is?
Oh trouwens, ik ben terug na Lowlands en denk nog steeds zeer minachtend over het stratenfestival
kom, we doen er wat aanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:08 schreef Richfield het volgende:
da's wel een hele erge dooddoener voor dit topic stbabylon
Ik heb zo lunchpauze, da's heel nuttigquote:
Zijn die 1ste jaar studenten weer bezig dan? Lekker je zelf voor lul zetten zonder goede redenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:34 schreef PLAE@ het volgende:
Grappig al die groene shirtjes. Zit misschien wat potentieel ...uh nou je weet wel tussen.over een jaartje of 2.
Niet zo veel geloof ikquote:
o ja dat museumquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet zo veel geloof ik![]()
En regen, dus blech.
Sinterklaasmuseum en Ballorig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |