Mijn prop vertrok op donderdag, en op zondag was de man er.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:24 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja, niet om je te ontmoedigen BJ..maar een slijmprop komt er meestal uit na een strippoging, hoeft weinig te betekenen, ik geloof dat ik wel 3 keer een slijmprop verloren ben na inwendige onderzoeken tijdens de zwangerschap van elin
i know KD; je hoeft maar google aan te slingeren of je leest mensen die hem al weeeeeeken voor de bevalling hebben verloren...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:24 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja, niet om je te ontmoedigen BJ..maar een slijmprop komt er meestal uit na een strippoging, hoeft weinig te betekenen, ik geloof dat ik wel 3 keer een slijmprop verloren ben na inwendige onderzoeken tijdens de zwangerschap van elin
Helemaal eens, heel erg ontroerend die foto's, ik word er echt stil van, zeker na alles wat je hebt moeten meemaken afgelopen weken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Miss Jones wat een ontroerende foto's van jullie kleine meisje L. Zo klein, zo roze, zo breekbaar. Een prachtig dametje.Gefeliciteerd en ik hoop dat alles goed zal gaan met haar.
Tegelijkertijd veel sterkte met het verwerken van het verlies van Cloë. Wat zal het ontzettend moeilijk geweest zijn om haar zo te zien... Ik wens jullie alle goeds.
Dat zeg je weer prachtig. Van harte gefeliciteerd. En ook gecondoleerd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
MJ, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters. Hopelijk groeit L.J. snel uit tot een blozende baby en kunnen jullie haar dan mee naar huis nemen.
Gecondoleerd met Cloë.
de kleinste is enkele weekjes terug overleden in haar buik na een ingreep, (TTS)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:05 schreef PureEvil het volgende:
MissJones, van harte gefeliciteerd met je meisje.
Wow, wat klein !!!
En ook gecondoleerd met C. (wist niet dat je een 2ling verwachtte???)
Hier verder geen nieuws, gisteren uitstrijkje gehad bij de frauenarts. volgende week vrijdag de 12 weken echo, ben benieuwd.
Ben soms nog kotsmisselijk, gisteren was het weer de hele dag goed waardeloos
Wil iemand me ff een pm sturen met de naam van MJs dochter?
Voor wanneer heb je de volgende afspraak met de verloskundige staan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
i know KD; je hoeft maar google aan te slingeren of je leest mensen die hem al weeeeeeken voor de bevalling hebben verloren...; MAAR ook genoeg verhalen met een ander verhaal; dus we zullen het wel zien
![]()
![]()
![]()
wilde alleen ff melden dat ik hem gezien had...
Ja dat hoor je ook vaak..maar wilde alleen aangeven dat het door de strippoging kan komen, dus echt een vals voorteken zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
i know KD; je hoeft maar google aan te slingeren of je leest mensen die hem al weeeeeeken voor de bevalling hebben verloren...; MAAR ook genoeg verhalen met een ander verhaal; dus we zullen het wel zien
![]()
![]()
![]()
wilde alleen ff melden dat ik hem gezien had...
Herkenbaar, gestript, 30 uur later slijmprop verloren en.... een week later ingeleid.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:26 schreef _Bar_ het volgende:
Hier heb ik bij Thijs volgens mij nog een dikke week gelopen nadat ik de slijmprop verloren was
je geeft jezelf toch al antwoordquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef capricia het volgende:
Even een vraagje: ben nu 26 weken. En vandaag een heel eind gelopen, maar ik merk dat er dan wel meer druk op mijn schaamstreek staat.
Is dat normaal? Of iets waar ik me zorgen over moet maken?
Dat lees ik nu zelf ook!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:37 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je geeft jezelf toch al antwoord?
ja, vlindur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef MamaPurk het volgende:
Ben ook heel benieuwd naar haar naam, iemand pm?
Dikke prima danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef Kleurdoos het volgende:
ik kreeg 5 pm'sdus denk wel dat iedereen elkaar inmiddels voorziet van namen
Hadnog niet alles gelezenquote:
Hola, zijn jullie er dan toch al uit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef wickie het volgende:
O maar Claudia, ik ga nog echt niet bevallen hoor. Ik steek ook nog heel erg mijn kop in het zand dat ik donderdag 37 weken ben. Ik heb me weer ingesteld op 41 weken.
Gelukkig is inmiddels wel alles wat nog moest gebeuren geregeld. Zelfs het geboortekaartje is bijna helemaal geregeld. En de naam daar zijn we ook overuit.
Je wiegje staat ook al helemaal klaar.
Maar ik moet zeggen dat ik zo enorm geniet van Mette momenteel. Nog even volledige aandacht aan m'n meiske, ze is zo'n schatje en ze ontwikkeld met praten zo snel ineens. Ze kan de naam van haar zusje al zeggen
Wauw, dat is nog eens een pagina missen! Gefeliciteerd met jullie Liene!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 03:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
goede nacht!!!
Onze dochter is geboren!!
Vliezen gebroken om 23:56 uur, en geboren om 0:51 uur... ongelofelijk dus!
Thijs heeft het nooit gehad geloof ik...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb polle nog niet op de hik betrapt!
jaloers?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:40 schreef RockabeIIa het volgende:
haha KD (jaloers lel dat ge er zijt!)BJ van harte gefeliciteerd met jullie 2e dochter
Daar ging ik al vanuit, maar moest dr nog terug pmmen over de snowbootsquote:
Ja voor nog geen 39 weken is het best behoorlijk ja. Dat was wellicht wel 4 kilo geworden met overtijd lopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:59 schreef SummerBreeze het volgende:
En BJ, weer een turbobevalling lees ik. Van harte met je kleine (al is ruim 3400 gram best groot te noemen volgens mij) L iene!
mooiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:30 schreef Kaarr het volgende:
Nou word ik ook wel nieuwsgierig naar de naam van de dochter van mj. Mag ik ook een pm?
oktober klinkt echt nog ontzettend ver weg!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:46 schreef Kleurdoos het volgende:
ja t gaat idioot vlot joh
alles in de dertig klinkt zo snelmaar als ik dan 'oktober' denk, dan valt het wel mee, dan moeten we eerst september nog door
Inderdaad! Zorg dat jullie iedereen zelf op hoogte brengen ipv het heen en weer bellen/smsen/mailen etc. of er al iets aan de gang is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:09 schreef Aventura het volgende:
Hb, als ik je een tip mag geven: vertel de datum ook niet aan je directe familie en vrienden. Dat heb ik wel gedaan, en toen het maar duurde maakten ze zich echt zooveel zorgen. Ze dachten echt dat het helemaal foute boel was, en ze durfden niet te bellen. Vriend had geen tijd en puf om mensen steeds updates te geven. Dat was niet leuk voor ze!
ik zal even een openbaar ministerie voor je proberen te regelen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:23 schreef SummerBreeze het volgende:
mag ik ook nog een om met de naam van de kleine van MJ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al denk ik trouwens dat men op een gegeven moment ook wel googlezoekt op letter spatie naam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze is een sterk meisje, haar naam is dus ook toepasselijk.![]()
het idee dat ik nu " mama " ben is nog onwerkelijk.
Maar betekend ook dat ik ga verhuizen van topic.
Al blijf ik hier ook posten hoor![]()
![]()
da's toch logischquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:23 schreef miss-jones25 het volgende:
@oognip, ja ik heb dr gezien. Al heb ik achteraf het idee dat het beter was haar niet te zien.
ik had al die tijd een beeld voor me, van een klein baby;tje, een van mn prinsesjes, een mooi beeld, en toen ik haar zag, was het zo schokkend, dat ze niet mooi, en af was, al hadden ze me daar op voorbereid, en wist ik ook wel dat het niet zo zou zijn, maarja je daar op voorbereiden kan dus gewoon niet en blijft schokkend.
Nare is nu gewoon dat ik constant het beeld voor me heb hoe ze er uitzag.
Vandaar dat ik niet weet of het wel slim was haar te zien.
Klinkt misschien erg hard, maar had gewoon zo graag een mooi beeld voor me gehouden.![]()
Jups, we weten het geslacht van muppet.. Maar ik zet het hier niet neer, want er lezen wat mensen meequote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:04 schreef Kyara het volgende:
Fijn dat de SEO goed was Deepfreeze! Weet je nu ook het geslacht? Of wil je dat zelf ook niet weten?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:52 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind die naampm's echt strontvervelend trouwens,
kan t niet gewoon spoiler met een spatie ofzogewoon in paint schrijven en dan online plaatsen, kun je ook niet op googelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al denk ik trouwens dat men op een gegeven moment ook wel googlezoekt op letter spatie naam.
Wacht maar, ik doe het morgen mss!
hahah dat kan idd ook!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:32 schreef Beregd het volgende:
[..]
gewoon in paint schrijven en dan online plaatsen, kun je ook niet op googelen.
Wacht maar, ik doe het morgen mss!
aaaaaw BJ, wat een moppie heb je daar gebakkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
eerst alleen ff een foto van ons mooie meisje
[ afbeelding ]
![]()
![]()
de wens is idd meer vader dan ik op dit moment.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:16 schreef Kyara het volgende:
Oh BJ, wat een schatje!![]()
Beregd, betekent je opmerking dat er wat gaande is bij jullie???? Of is de wens de vader van de gedachte?
Je bedoeld het hartstikke lief, daar hoef je toch geen sorry voor te zeggenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:34 schreef wickie het volgende:
Ok fijn, gelukkig
Sorry van m'n bezorgdheid, ik ben een hoogzwanger mutsje momenteel![]()
Morgen maar eens m'n eigen doos met spuitjes ophalen voor na de geboorte.
idd poncho van de C&A , 12 eur.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:55 schreef NotTheSame het volgende:
Heeej Turbo-Jen, leuk dat je ons op de hoogte houd! En wat fijn dat het zo goed gaat met de kleine meid!
P_iglet, een voortand afgebroken? What happened?![]()
Hier vandaag het tweede deel van de SEO... Hopelijk heeft onze eigenwijze draak zich nu goed gedraaid zodat ze alles kunnen nakijken (en mooie plaatjes kunnen schieten).
Pffff...ben op zoek naar een positiewinterjas. En alle jassen die ik mooi vind, kosten gewoon meer dan 100euro! Dat gaat me toch wat te ver voor die paar maandjes. Dus gaan we marktplaats maar afstruinen...
Heb er kriebels van in m'n buik.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:02 schreef Deepfreeze het volgende:
BJ, klinkt als een goed begin. Wat vindt Evie er allemaal van?
NTS, hopelijk jullie ook mooie plaatjes vandaag!
Voor de liefhebbers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succes met je SEO part deuxquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:55 schreef NotTheSame het volgende:
Heeej Turbo-Jen, leuk dat je ons op de hoogte houd! En wat fijn dat het zo goed gaat met de kleine meid!
P_iglet, een voortand afgebroken? What happened?![]()
Hier vandaag het tweede deel van de SEO... Hopelijk heeft onze eigenwijze draak zich nu goed gedraaid zodat ze alles kunnen nakijken (en mooie plaatjes kunnen schieten).
Pffff...ben op zoek naar een positiewinterjas. En alle jassen die ik mooi vind, kosten gewoon meer dan 100euro! Dat gaat me toch wat te ver voor die paar maandjes. Dus gaan we marktplaats maar afstruinen...
Waarschijnlijk krijg ik sowieso wel minimaal 1 groei-echo omdat ze de groei van beeb wat meer in de gaten willen houden door de ijzertekorten in mijn bloed. Er is sprake van dat ik om die reden misschien zelfs naar de gyn moet ipv de 1e lijns vlos. Volgende week woensdag heb ik weer controle bij de verloskundige dus dan gaan we dat bespreken.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:19 schreef Soempie het volgende:
Ik word echt helemaal week van al die echo-foto's.![]()
Octo, wat fijn dat alles goed is. Gaan jullie nog een pretecho laten maken om er dan zeker van te zijn of het een jongetje of meisje wordt? Of dat niet?
Dat vluchtkoffertje heb ik pas ingepakt toen het begonquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:01 schreef wickie het volgende:
Volgens mij meld ik me dan maar![]()
37 weken vandaag![]()
Ik heb al lekker de huisvrouw gespeeld en de gehele onderverdieping gesopt en gezogen, nu boven nog. Dreumes is vandaag bij mijn schoonouders en morgen gaat ze naar het KDV, dus kan ik mooi kneuteren. Volgens mij moet ik ook maar eens dat vluchtkoffertje weer gaan inruimen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom goedkoper bij jou dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:50 schreef Kyara het volgende:
Ik kies met dezelfde overweging ook voor het ziekenhuis ivetje. Hoewel de kosten bij ons een stuk lager zijn. ¤ 15,50 per dag voor zowel mij als de kleine. Denk dat we dan maximaal ¤ 62,00 kwijt zijn want als we langer moeten blijven dan zou dat nu medisch noodzakelijk zijn.
Jullie zijn al wel met volle vaart alles aan het regelen geloof ik of niet.
Babypark viel voor mij al af omdat die website op zondag gesloten is. Kan ik niet zoveel mee. Zelf goede ervaringen met Babydump.
2x thuis bevallen.. heerlijk!! En de rommel, die zie je niet hoor. Die is opgeruimd voor je er erg in hebt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:43 schreef ivetje het volgende:
Zijn er meer dames die thuis gaan bevallen overigens? Ik wil zelf naar het ziekenhuis. Word zonder medische indicatie niet volledig vergoed, maar wil het toch. Kost dan iets van 250 euro. Vind het gewoon een fijner idee en wil ook al dat gedoe en die rommel niet in mijn eigen bed
herkenbaar, ik laat mijn vrouw mij ook niet meer rijden ze, zo vermijd ik whiplashenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:26 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik ga voorlopig trouwens niet meer met de auto... Vanmiddag met de auto naar de prenatal geweest en dat was echt een drama! Nog nooit zo vaak de verkeerde afslag genomen, fout voorgesorteerd en nog nooit is er zo vaak naar me getoeterdEn ik kon de uitgang van de parkeergarage opeens niet meer vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |