Thijs heeft het nooit gehad geloof ik...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb polle nog niet op de hik betrapt!
jaloers?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:40 schreef RockabeIIa het volgende:
haha KD (jaloers lel dat ge er zijt!)BJ van harte gefeliciteerd met jullie 2e dochter
Daar ging ik al vanuit, maar moest dr nog terug pmmen over de snowbootsquote:
Ja voor nog geen 39 weken is het best behoorlijk ja. Dat was wellicht wel 4 kilo geworden met overtijd lopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:59 schreef SummerBreeze het volgende:
En BJ, weer een turbobevalling lees ik. Van harte met je kleine (al is ruim 3400 gram best groot te noemen volgens mij) L iene!
mooiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:30 schreef Kaarr het volgende:
Nou word ik ook wel nieuwsgierig naar de naam van de dochter van mj. Mag ik ook een pm?
oktober klinkt echt nog ontzettend ver weg!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:46 schreef Kleurdoos het volgende:
ja t gaat idioot vlot joh
alles in de dertig klinkt zo snelmaar als ik dan 'oktober' denk, dan valt het wel mee, dan moeten we eerst september nog door
Inderdaad! Zorg dat jullie iedereen zelf op hoogte brengen ipv het heen en weer bellen/smsen/mailen etc. of er al iets aan de gang is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:09 schreef Aventura het volgende:
Hb, als ik je een tip mag geven: vertel de datum ook niet aan je directe familie en vrienden. Dat heb ik wel gedaan, en toen het maar duurde maakten ze zich echt zooveel zorgen. Ze dachten echt dat het helemaal foute boel was, en ze durfden niet te bellen. Vriend had geen tijd en puf om mensen steeds updates te geven. Dat was niet leuk voor ze!
ik zal even een openbaar ministerie voor je proberen te regelen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:23 schreef SummerBreeze het volgende:
mag ik ook nog een om met de naam van de kleine van MJ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al denk ik trouwens dat men op een gegeven moment ook wel googlezoekt op letter spatie naam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ze is een sterk meisje, haar naam is dus ook toepasselijk.![]()
het idee dat ik nu " mama " ben is nog onwerkelijk.
Maar betekend ook dat ik ga verhuizen van topic.
Al blijf ik hier ook posten hoor![]()
![]()
da's toch logischquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:23 schreef miss-jones25 het volgende:
@oognip, ja ik heb dr gezien. Al heb ik achteraf het idee dat het beter was haar niet te zien.
ik had al die tijd een beeld voor me, van een klein baby;tje, een van mn prinsesjes, een mooi beeld, en toen ik haar zag, was het zo schokkend, dat ze niet mooi, en af was, al hadden ze me daar op voorbereid, en wist ik ook wel dat het niet zo zou zijn, maarja je daar op voorbereiden kan dus gewoon niet en blijft schokkend.
Nare is nu gewoon dat ik constant het beeld voor me heb hoe ze er uitzag.
Vandaar dat ik niet weet of het wel slim was haar te zien.
Klinkt misschien erg hard, maar had gewoon zo graag een mooi beeld voor me gehouden.![]()
Jups, we weten het geslacht van muppet.. Maar ik zet het hier niet neer, want er lezen wat mensen meequote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:04 schreef Kyara het volgende:
Fijn dat de SEO goed was Deepfreeze! Weet je nu ook het geslacht? Of wil je dat zelf ook niet weten?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:52 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind die naampm's echt strontvervelend trouwens,
kan t niet gewoon spoiler met een spatie ofzogewoon in paint schrijven en dan online plaatsen, kun je ook niet op googelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al denk ik trouwens dat men op een gegeven moment ook wel googlezoekt op letter spatie naam.
Wacht maar, ik doe het morgen mss!
hahah dat kan idd ook!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:32 schreef Beregd het volgende:
[..]
gewoon in paint schrijven en dan online plaatsen, kun je ook niet op googelen.
Wacht maar, ik doe het morgen mss!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |