abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100841515
MJ van harte met jullie kleine meisje, ook hier draaien de duimen voor haar..
Tevens ook gecondoleerd, dag lieve cloe :*

BJ das rap! Van harte met jullie tweede dochter :*
pi_100841562
BJ gefeliciteerd *O* precies net zo lang als vorige keer of niet? :D

MJ en man gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisjes *O* O+ Veel sterkte de komende tijd en geniet van het buidelen <3 wat een prachtige foto's, zo mooi <3
:)
pi_100841573
BJ gefeliciteerd! *O* *O* Mooie naam :Y
  woensdag 17 augustus 2011 @ 08:30:23 #106
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100841597
Jeetje BJ, wat een turbo bevalling! Gefeliciteerd met jullie mooie meid! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_100841600
Gefeliciteerd BJ, T. En Evie met de geboorte van L iene! *O*
Dat is zeker snel gegaan zeg!!
Geniet heerlijk met zn 3tjes :) :*

MJ, wat fijn te lezen dat de eerste nacht goed is verlopen, en wat een prachtige foto's van een prachtig meisje. Zo klein, zo fijn O+
Tralalalaaa
pi_100841639
MJ gefeliciteerd met jullie mooie kleine meid *O*
En ondertussen heel veel sterkte met het verlies van Cloe :*

En BJ ook gefeliciteerd met jullie dochter en zusje *O*

Iemand pm met de naam van de kleine meid van MJ?

[ Bericht 2% gewijzigd door MeNicole2 op 17-08-2011 09:16:07 ]
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_100841676
bj gefeliciteerd!
S. 2014
J. 2016
pi_100841748
woehoe gefeliciteerd BJ! *O*
pi_100841753
Jaaa, dat is nog eens leuk nieuws BJ *O* En wat een turbobevalling weer! Gefeliciteerd met de geboorte van Liene. Heeft Evie haar al gezien? Ik ben heel benieuwd naar de foto's.

MJ, wat een prachtig poppetje heb je gebakken O+
Fijn dat de nacht meeviel.
pi_100841775
BJ, gefeliciteerd met je verse kleine meisje! *O*
En lekker vlotjes ook :P

MJ, wat een mini-mensje is het nog zeg.. Zonder die hand zou je dat niet zien. Maar die kleine vingertje om 1 kootje maakt zoveel duidelijk. Fijn dat de 1e nacht goed is gegaan, en ik hoop dat je kleine meisje lekker door mag groeien!

Hier nog 1,5 uur voor de SEO. Ben zo nieuwsgierig. Muppet was gisteren zo aan het stuiteren, en vanochtend weer. Klein wriemelbeestje O+
  woensdag 17 augustus 2011 @ 08:49:54 #113
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_100841862
BJ gefeliciteerd! Wat heb je dat supersnel gedaan! En wat fijn dat ze het meteen zo goed doet.

MJ een goede nacht gehad, goedzo! Dat er nog vele van zulke nachten mogen volgen.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 08:50:38 #114
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_100841871
Woahh snelle BJ!! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!! *O*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_100841961
*O* Wow, BJ dat heb je snel gedaan! Gefeliciteerd met dochter en zusje en wat een mooie naam! *O*

MJ, fijn dat je een goede nacht hebt gehad en dat je nu weer naar je kleintje gaat. Prachtige naam trouwens ook :*
pi_100841979
Spannend Deepfreeze! Ben benieuwd!
pi_100841983
Wauw BJ, dat is nog eens snel zeg :o
Van harte met jullie mooie meisje :*

Heeft er iemand nog een PM met de naam van het kindje van MJ? Heb nog niets gehad?

Thanks PurpleDaisy en Kyara
  woensdag 17 augustus 2011 @ 09:04:14 #118
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100842080
BJ! van harte gefeliciteerd joh! *O*
pi_100842155
MIss Jones, heb je verhaal zo nu en dan gevolgd. Je bent een bijzonder sterke vrouw met een bijzonder sterk meisje. Ik zal voor jullie duimen dat ze het goed blijft doen.
Daarnaast het vreselijke verlies. Hoop dat blijdschap en verdriet naast elkaar kunnen en mogen staan.

BJ, jullie ook van harte gefeliciteerd met je dochter. En inderdaad snel zeg. Hopelijk gaat alles goed en kunnen jullie heerlijk gaan genieten.
pi_100842168
MJ, wat moet het dubbel voor je zijn. Ik merk dat ik het moeilijk vind hoe te reageren. Heel erg gefeliciteerd met L. en gecondoleerd met Cloë. Veel sterkte de komende tijd.
pi_100842352
BJ, van harte gefeliciteerd met de geboorte van L iene *O*!!! Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie O+ Wat vindt Evie van haar zusje? Ik ben heel benieuwd naar de foto's!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 17 augustus 2011 @ 09:25:37 #122
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100842476
Beessie van harte met de geboorte van jullie meissie. Je kunt beter je nick laten veranderen in Turbo-Jen!

Deepfreeze, succes met de SEO!
pi_100842550
MJ, wat een prachtige foto's! Ze is zou klein, maar perfect.

BJ, gefeliciteerd met je dochter, toch nog heel snel gegaan...
pi_100842564
Gefeliciteerd met Liene, BJ! Genietse!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_100842620
BJ Gefeliciteerd!
pi_100842725
MissJones blij dat jullie goed geslapen hebben en dat jullie dochter een stabiele nacht gehad heeft, eet smakelijk en genietse en heel veel kracht gewenst :*

BJ van harte met jullie dochter en zusje wat een turbo zeg! genietze rust lekker uit, en wat een leuke naam O+ ben benieuwd naar de foto's ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100842737
Waaah, BJ, wat een tempo weer! :o :D Jij doet het echt ff tussendoor.. Van harte gefeliciteerd! *O* Mooie namen, lief en ook prachtig bij Evie :Y . Ik ben benieuwd hoe ze eruit ziet! Geniet van elkaar O+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_100842859
BJ, BJ-man en Evie van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Wat een mooie naam, past echt goed bij Evie :)

MJ fijn te horen dat de eerste nacht een goede en stabiele was!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100842919
BJ, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! O+ *O* Mooie inhaalactie. ;)

MJ, wat een mooie foto's. Zo klein joh, maar ook heel sterk. Nogmaals heel veel kracht toegewenst in de komende periode. En natuurlijk gecondoleerd met Cloë. :*

Volgens mij ben ik zo ongeveer de laatste, maar zou ik van iemand een pm mogen met de naam? O+

Deepfreeze, ik ben zo benieuwd naar je SEO. Ik duim voor je.

Hier vandaag precies 20 weken. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100842980
MJ : Ik wens je veel sterkte en kracht toe. Van harte met de geboorte van je meisje maar ook gecondoleerd met het verlies van haar zusje :*

Familie BJ : Van harte met de geboorte van jullie dochter en zusje O+ Geniet er van!
pi_100843005
BJ!!! Gefeliciteerd met jullie dochter L i e n e !!
Evi is grote zus O+
pi_100843017
BJ, gefelicteerd met jullie dochter!! *O* *O* Ik ben benieuwd of ze op Evie lijkt!
pi_100843180
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 23:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb polle nog niet op de hik betrapt :)!
Thijs heeft het nooit gehad geloof ik...
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_100843351
Mijn ukkie heeft eigenlijk wel elke dag de hik. Soms wat aanweziger dan andere keren, maar als ik op bed lig en ze heeft t hevig word ik er zelfs misselijk van :')

BJ ik had trouwens alleen maar liggen dromen over dat je ging bevallen, was ik helemaal vergeten maar ik herinnerde het me net weer. Ik dacht toen ik vanochtend wakker werd (en nog niet had gelezen dat je was bevallen) dat t zo idioot is om over mensen te dromen die je nieteens kent :')
Tralalalaaa
pi_100843591
MJ, van harte gefeliciteerd met jullie mooie kleine meisje L! En ook gecondoleerd met Cloë.
Ik hoop dat jullie meisje het heel goed blijft doen!

Ik zou trouwens ook graag een PM krijgen met de naam, ben heel benieuwd! Tnx Vicky!

BJ, dat heb je snel gedaan zeg! Van harte gefeliciteerd met Liene! Hoe vindt Evie haar kleine zusje?
En ik ben benieuwd hoe ze eruit ziet!

[ Bericht 4% gewijzigd door Fannetje op 17-08-2011 11:11:28 ]
pi_100843976
BJ *O* gefeliciteerd *O* met jullie dochter!

Nou word ik ook wel nieuwsgierig naar de naam van de dochter van mj. Mag ik ook een pm?

Vandaag ben ik 36 weken :o . Ik was toch nog maar net zwanger?
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  woensdag 17 augustus 2011 @ 10:38:10 #137
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_100844165
Beessie-Jen, meneer-meneer & Beessie-Evie: heel hartelijk gefeliciteerd met jullie L iene! *O*
wat is dat in een record-tempo gegaan zeg! veel geluk samen!
in de haak.
pi_100844440
Chris had destijds wel flink de hik, dagelijks soms wel 5-6 keer. Heeft nog tot 4-5 maanden na de bevalling geduurd voordat hij niet meer dagelijks hikte :P

En hier een (voor zover zichtbaar) gezond kindje op komst. SEO was helemaal normaal. Hoofdje, hartje, buikje, benen, armen etc. Netjes 10 vingertjes geteld. De kleine vruchtwater zien drinken, leuk om dat tongetje te zien bewegen. Volgens mij wel betere apparatuur dan met Chris.
Waardes helemaal normaal, iets lager dan Chris met die termijn, maar die was 8 pond en 54 cm bij de geboorte, dus iets minder is niet erg. ;)
pi_100844473
Fijn een goede echo DeepFreeze! *O*
pi_100844597
Hahaha, Jaaaaaaaaaa, BJ!!! *O*

Van harte gefeliciteerd met jullie Liene. O+ Fijn dat het doorgezet heeft. Een hele mooie kraamweek thuis toegewenst! :Y Veel geluk samen! :*
pi_100844615
BJ gefeliciteerd met jullie L iene! Wat een lieve naam zeg!

De misselijkheid is eindelijk wat afgezakt, ik heb ook gaviscon gekocht, smerige smaak maar het helpt! Gelijk na de maaltijd neem ik het in en ik hoef dan bijna niet meer te kokhalzen en boeren.

Ik ben nu 14,5 week! Vind het nog niet snel gaan gelukkig.
M'n buik begint al lekker te groeien. Op de school van m'n dochter weten ook veel mensen het al, ze mocht het in de kring vertellen en veel kinderen hebben het aan hun ouders verteld haha
Hoorde gisteren dat een meisje uit de klas van m'n dochter ook weer grote zus is geworden. Ze hadden al 6! meisjes, eigenlijk was het beter dat dr moeder niet meer zwanger zou worden maar ze wilden nog graag een jongen. Maar ze hebben nu weer een meisje gekregen. Op school gaat al in de ronde of ze ooit nog voor nr 8 gaan :P
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_100845156
BJ, van harte gefeliciteerd met L i e n e *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:23:05 #143
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_100845530
Gefeliciteerd Beessie-Jen! *O*
pi_100845597
BJ van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje *O* *O* *O* *O* Leuke naam! En waaauw, weer zo'n turbo bevalling! Heftig zeg, heb je nog last van naweeen gehad?

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter MJ! *O* *O* *O* wat een mini mensje, zo breekbaar! maar hele mooie foto's O+
Gecondoleerd met het verlies van jullie andere dochter :* Wat rot dat ze er zo naar uitzag, hopelijk kan je het nare beeld een beetje van je netvlies krijgen, en je haar herinneren van de echofoto's
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_100845691
Gefeliciteerd MJ met je kleine meisje! Veel sterkte voor de komende periode! En gecondoleerd met het verlies van Chloe. Ik hoop dat je het een beetje een plekje kan gaan geven. Wat een prachtige foto's van je dochter, oh wat een minimini toch. Fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad en ik hoop dat er nog velen mogen volgen.

BJ, gefeliciteerd met L iene! Men wat een turbobevalling zeg. nog geen uur. Lijkt me ontzettend heftig. Krijg je het een beetje verwerkt of was je al heel erg erop voorbereid? Hopelijk hebben jullie een topkraamweek en fantastisch dat ze al live heeft gedronken.

Mag ik een pm met de naam van MJ's meisje?
pi_100845869
Oh bj, daar is ze dan!!!! Gefeliciteerd met jullie tweede dochter, en je kleine grote meid is ineens een grote zus!!! Wow! Wat een mooi gewicht heeft liene!

Mj, wat een kleintje is ze....maar het is al echt een mensje, zo af, terwijl ze nog zo lang had moeten blijven zitten eigenlijk... Die haartjes, die vingertjes....alles eigenlijk. Ik ben zwaar onder de indruk....

En als iemand toch pm's doet over de naam van mj's kanjertje....dan zou ik er ook wel een lusten
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_100846052
oh :') slaap ik eens uit, mis ik weer vanalles.
BJ heeft de laadklep opengesmeten zie ik :D Mocht je ooit voor een derde gaan..moet je oppassen dat je de baby niet onderweg 'even ' verliest :')

van harte gefeliciteerd met Liene, vind Evie het leuk? en een foto willen we, om te kijken of Lientje een kloontje is
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:40:56 #148
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_100846086
haha KD (jaloers lel dat ge er zijt!)

*O* BJ van harte gefeliciteerd met jullie 2e dochter *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_100846154
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 11:40 schreef RockabeIIa het volgende:
haha KD (jaloers lel dat ge er zijt!)

*O* BJ van harte gefeliciteerd met jullie 2e dochter *O*
jaloers? :o dude nee. ik loop graag overtijd, Ik geniet in alle rust van mijn rust hoor, heb nog zat te doen :D
pi_100846305
Karin je PMbox is vol!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_100846389
ze heeft al een DM ;)
pi_100846470
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 11:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ze heeft al een DM ;)
Daar ging ik al vanuit, maar moest dr nog terug pmmen over de snowboots :@
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_100846522
ze zit iig al op de telefoon oid, ze kan r inbox niet legen :)
pi_100846617
MJ, wat een vreselijk mooi meisje. Nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van LJ (iemand een PM over met de naam) en gecondoleerd met het verlies van de kleine Cloë :*
pi_100846645
En BJ, weer een turbobevalling lees ik. Van harte met je kleine (al is ruim 3400 gram best groot te noemen volgens mij) L iene!
pi_100846747
oja, en 31 wk vandaag :)
pi_100847935
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 11:59 schreef SummerBreeze het volgende:
En BJ, weer een turbobevalling lees ik. Van harte met je kleine (al is ruim 3400 gram best groot te noemen volgens mij) L iene!
Ja voor nog geen 39 weken is het best behoorlijk ja. Dat was wellicht wel 4 kilo geworden met overtijd lopen.

Waaah KD, dat schiet aardig op zo ^O^
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100848068
7 pond is gemiddeld toch, voor een voldragen kindje? Dus 3400 is daar mooi bij in de buurt..

KD, nog maar 9 weekjes, 2 maandjes...
pi_100848283
ja t gaat idioot vlot joh
alles in de dertig klinkt zo snel :D maar als ik dan 'oktober' denk, dan valt het wel mee, dan moeten we eerst september nog door :P
pi_100848309
en 3400 gram is supernetjes
pi_100848507
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 10:30 schreef Kaarr het volgende:
Nou word ik ook wel nieuwsgierig naar de naam van de dochter van mj. Mag ik ook een pm?
mooi :Y

[ Bericht 9% gewijzigd door Kaarr op 17-08-2011 12:58:47 ]
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_100848602
MJ, jullie kleine meid is absoluut prachtig; daar zijn gewoon geen woorden voor. Althans: er zijn niet genoeg woorden om te beschrijven hoe fantastisch ze is *;
(en als iemand een PM over heeft met de naam voor deze lurker; graag!) Bedankt KD! Wat een prachtige namen heeft ze gekregen!

BJ: Dat is snel zeg! Gefeliciteerd, ook voor meneer BJ en Evie. Ik hoop alleen dat Evie niet denkt dat ze voortaan na elk logeerpartijtje een zusje of broertje erbij krijgt :')
Ben erg benieuwd naar de foto's en wat hebben jullie een mooie naam uitgekozen!!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 13:03:15 #163
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100848938
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 12:46 schreef Kleurdoos het volgende:
ja t gaat idioot vlot joh
alles in de dertig klinkt zo snel :D maar als ik dan 'oktober' denk, dan valt het wel mee, dan moeten we eerst september nog door :P
oktober klinkt echt nog ontzettend ver weg!
Ik zei gisteren op mijn werk, ik hoef nog maar 4 weken te werken... toen we dat gingen omrekenen naar dagen... nog 14 dagen werken! dat klinkt ook weer veeeeeel minder dan 4 weken (nu bijna nog maar 3 weken, na vandaag en morgen...)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_100848987
En zo is je laatste werkdag heel snel aangebroken hoor :D Bedenk met net dat ik mijn eerste 4 weken na de bevalling er al weer op heb zitten!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 13:42:54 #165
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100850414
Oktober is heul niet ver weg. Ik begin op 4 oktober alweer met werken!
Bedenk me ook dat ik op 31 oktober positief testte. En rond deze tijd (begin september) met de pil stopte. Dus een jaar geleden waren we nog niet eens met het avontuur begonnen, en kijk nu eens. Wat kan er veel gebeuren in een jaar!
pi_100850496
nouja, ik mag eind september al he :P
pi_100850556
Niemand even een pmmetje met de naam voor me?
  woensdag 17 augustus 2011 @ 13:48:50 #168
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_100850664
Gefeliciteerd BJ met Liene :) !
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_100850770
Thnx Vicks!

Hier moet ik morgen weer naar de vlos. Misschien wel de laatste keer als meneertje nog niet gedraait is. En voor zover ik nu kan voelen ligt ie nog lekker verkeerd om. Heb er de zenuwen van...
pi_100851069
Net weer goedgekeurd bij de gyn. Alles ziet er goed uit en ook nog voldoende vruchtwater e.d.
Wel heb ik een uiterste datum mee gekregen wanneer ik ingeleid ga worden als de kleine nog niet geboren is. Die datum ga ik hier niet noemen ivm eventuele meelezers (weet niet zeker of die er zijn, maar ik ga het risico niet lopen haha 8-) ).

Dat ik ingeleid ga worden heeft te maken met m'n suiker. Al is dit wel onder controle en is nu alles nog goed, maar hij wil geen risico lopen, dus dan ga ik uit van zijn expertise :Y
Verder heeft hij weer bijna verraden of het een jongen of een meisje werd, ik heb heel vluchtig wat gezien maar kon er niet echt iets uithalen. Ik ga nu dus ook maar niet naar echo's kijken waar het bij staat of duidelijk op te zien is omdat ik bang ben dat ik het dan alsnog weet, en dat zou ik toch jammer vinden, ik weet het nu snel genoeg O+ . Ik wil een verrassingskindje O+ (en ook was m'n man er niet bij dus dan zou ik het helemaal niet leuk vinden..)
Vorige week dacht hij ook al dat ik wist wat het zou worden en had ie het ook bijna verteld. Volgens mij weten tegenwoordig de meeste mensen vooraf of het een jongen of meiske wordt zo lijkt het wel :P

Maar het begint zo wel heel 'echt' te worden nu ik echt een einddatum heb. Want ook al ben ik morgen 40 weken en weet ik dat het al 3 weken mag gebeuren in principe, ben ik daar toch niet echt vanuit gegaan aangezien de meeste kinderen toch later geboren worden (waaronder ikzelf en ook m'n man allebei (ruim) twee weken te laat geboren) dus ben daar eigenlijk ook een beetje vanuit gegaan.
Maar het kan natuurlijk ook voor die tijd nog vanzelf gaan gebeuren, en dat zei de gyn ook. Maar goed tot nu toe nog niet echt voorwerk gehad ofzo (misschien die krampen van gisteren, maar ik verwacht dat dat toch m'n darmen geweest zijn..)

[ Bericht 0% gewijzigd door hilliebillie op 17-08-2011 14:26:02 ]
pi_100851332
Fijn dat de SEO goed was Deepfreeze! Weet je nu ook het geslacht? Of wil je dat zelf ook niet weten?
  woensdag 17 augustus 2011 @ 14:09:15 #172
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100851554
Hb, als ik je een tip mag geven: vertel de datum ook niet aan je directe familie en vrienden. Dat heb ik wel gedaan, en toen het maar duurde maakten ze zich echt zooveel zorgen. Ze dachten echt dat het helemaal foute boel was, en ze durfden niet te bellen. Vriend had geen tijd en puf om mensen steeds updates te geven. Dat was niet leuk voor ze!
pi_100851802
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 14:09 schreef Aventura het volgende:
Hb, als ik je een tip mag geven: vertel de datum ook niet aan je directe familie en vrienden. Dat heb ik wel gedaan, en toen het maar duurde maakten ze zich echt zooveel zorgen. Ze dachten echt dat het helemaal foute boel was, en ze durfden niet te bellen. Vriend had geen tijd en puf om mensen steeds updates te geven. Dat was niet leuk voor ze!
Inderdaad! Zorg dat jullie iedereen zelf op hoogte brengen ipv het heen en weer bellen/smsen/mailen etc. of er al iets aan de gang is.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 14:17:39 #174
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_100851987
BJ, gefeliciteerd met je meisje!!!!! Leuke naam en geniet lekker van je spekkie!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_100852196
mag ik ook nog een om met de naam van de kleine van MJ?
pi_100852273
Ben ik ook van plan om het tegen niemand te vertellen. Dat heb ik ook tegen m'n moeder verteld dat ik het niet laat weten als er iets aan de gang is, gelukkig gaf ze aan dat ze dat ook niet wilde weten omdat ze zich dan ongerust zou gaan maken of in ieder geval zenuwachtig zou zijn.
M'n vriend verteld het wel de dag van te voren op het werk maar dan alleen tegen z'n baas, want ja dat is toch wel handig als die weet dat ie er de dag er op niet is. (en anders moet ie er 's ochtends over bellen dus dan weet ie het toch)
  woensdag 17 augustus 2011 @ 14:31:45 #177
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_100852556
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 14:23 schreef SummerBreeze het volgende:
mag ik ook nog een om met de naam van de kleine van MJ?
ik zal even een openbaar ministerie voor je proberen te regelen. ;)
in de haak.
pi_100853430
Lieve BJ, T & grote Evie O+...Ook hier nogmaals ontzettend gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Ze is er! Heerlijk thuis bij jullie, lekker met zn allen kneuteren, het was je zo gegund! Wat is t ontzettend snel gegaan allemaal, ik hoop dat je t vandaag langzaamaan allemaal een beetje bevatten kunt! Heel veel geluk met zn 4tjes! Geniet van elkaar!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_100853586
ik vind die naampm's echt strontvervelend trouwens,

kan t niet gewoon spoiler met een spatie ofzo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al denk ik trouwens dat men op een gegeven moment ook wel googlezoekt op letter spatie naam.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 14:58:51 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_100853866
Ja welja, het is niet dat wij nu ineens de slimste zijn met zijn alleen en dat onze kinderen later dat trucje nooit leren. :') :+

BJ, gefeliciteerd!
pi_100853872
Als je er dan toch zo'n hekel aan hebt KDtje..wilt u mij er dan nog eentje met de naam van MJ's meisje sturen :+ gaarne ;)

Miss & Mr Jones, van harte gefeliciteerd met je beide meiskes O+ Wat is het toch nog snel gegaan allemaal ineens en wat fijn dat L.J haar mama's stoere genen heeft! ik hoop dat je zo veel mogelijk lekker bij haar kunt zijn en haar zo snel mogelijk lekker dicht tegen je aan mag hebben. Ik duim onmogelijk hard dat ze een voorbeeld aan Keshet's stoere muppet neemt!
Wat ontzettend moeilijk dat jullie nu écht afscheid hebben moeten nemen van Cloë, en wat verdrietig dat ze niet meer zo mooi was als je gehoopt had. Ik kan me je twijfel voorstellen of je niet toch beter niet had kunnen kijken, maar ik weet zeker dat er een moment komt waarop je heel erg blij bent dat je dat tóch gedaan hebt! Heel veel sterkte de komende tijd!

Edit: wat een prachtige naam hebben jullie haar gegeven!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Poppedein op 17-08-2011 15:20:10 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_100854542
bj gefeliciteerd met jullie dochter. geniet ervan nu met zijn viertjes
pi_100854648
Wat een lieve berichtjes allemaal O+ Dankjullie wel !

Ben nu thuis, en mn meisje in het ziekenhuis, wat een raar gevoel is dat.
Al die weken ( al waren het er voor ons maar 26) zo samen en nu zit ik hier, zonder haar/hun.
We moeten nog veel regelen, crematie voor cloë, babykamer voor L.J was nog niet af.
Maarja aangezien ze nog lang niet thuis is hebben we daar nog wel tijd voor.
Ik heb haar heerlijk vast kunnen houden vandaag, zo onwerkelijk om zon klein kindje vast te houden.was bang om haar aan te raken en pijn te doen zo kwetsbaar dat ze is.
Toen kwamen de tranen ook echt.
Ze was van de beademing afgehaald, en ging redelijk goed maar koste haar veel energie dus toch weer terug aan de beademing.
Ook krijg ze licht therapie omdat ze wat lever problemen heeft wat ook een naar gezicht is, zo helemaal ingepakt hoofdje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze is een sterk meisje, haar naam is dus ook toepasselijk. O+ O+
het idee dat ik nu " mama " ben is nog onwerkelijk.
Maar betekend ook dat ik ga verhuizen van topic.
Al blijf ik hier ook posten hoor ;)

:*
pi_100854774
Ach jeetje wat ziet dat er naar uit mj, zo'n ingepakt hoofdje... Maar wel super dat ze het toch goed doet!

Hoe gaat het met jou? Was het een zware bevalling?
Heb je Cloe ook nog kunnen zien?
pi_100854939
@oognip, ja ik heb dr gezien. Al heb ik achteraf het idee dat het beter was haar niet te zien.
ik had al die tijd een beeld voor me, van een klein baby;tje, een van mn prinsesjes, een mooi beeld, en toen ik haar zag, was het zo schokkend, dat ze niet mooi, en af was, al hadden ze me daar op voorbereid, en wist ik ook wel dat het niet zo zou zijn, maarja je daar op voorbereiden kan dus gewoon niet en blijft schokkend.
Nare is nu gewoon dat ik constant het beeld voor me heb hoe ze er uitzag.
Vandaar dat ik niet weet of het wel slim was haar te zien.
Klinkt misschien erg hard, maar had gewoon zo graag een mooi beeld voor me gehouden. :{
pi_100855065
Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent mj, maar stel je had haar niet gezien dan had je je misschien je hele leven afgevraagd hoe ze er uit had gezien bij de geboorte en had je misschien spijt.
pi_100855529
MJ, wat een hummeltje toch met d'r ingepakte hoofdje. HEt zal inderdaadf wel leeg zijn thuis. Gelukkig is ze dichtbij. Kun je er vaak naar toe? Hebben ze verder nog iets van een behandelplan of zo? Heb geen benul hoor.

Hoe voel jij je verder?

Naar dat je het beeld van Chloe zo op je netvlies hebt staan en dat het zo'n schok voor je was. Maar wat oognip ook al zegt, misschien had je anders weet spijt gehad. Blijft moeilijk. En dan ook nog de crematie voor het kleine meisje moeten regelen. Heftig hoor!

:*
pi_100856888
MJ wat een mooi meisje is het toch :* ik hoop dat de leegte straks over een aantal weken opgevuld mag worden door dat prachtige meisje wat daar nu ingepakt ligt te vechten O+
Sterkte met de voorbereidingen voor de crematie van cloë! en neem jullie tijd :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100856953
ach gos, die foto ;( O+ arm hummeltje.
Klein vechtertje!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_100857269
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 15:23 schreef miss-jones25 het volgende:
@oognip, ja ik heb dr gezien. Al heb ik achteraf het idee dat het beter was haar niet te zien.
ik had al die tijd een beeld voor me, van een klein baby;tje, een van mn prinsesjes, een mooi beeld, en toen ik haar zag, was het zo schokkend, dat ze niet mooi, en af was, al hadden ze me daar op voorbereid, en wist ik ook wel dat het niet zo zou zijn, maarja je daar op voorbereiden kan dus gewoon niet en blijft schokkend.
Nare is nu gewoon dat ik constant het beeld voor me heb hoe ze er uitzag.
Vandaar dat ik niet weet of het wel slim was haar te zien.
Klinkt misschien erg hard, maar had gewoon zo graag een mooi beeld voor me gehouden. :{
da's toch logisch :*
ik denk dat je er wel goed aan gedaan hebt, maar het is voor nu een hele bittere pil ;(

maarruh; zie ik het nu goed dat LJ bipap (lange sprietjes) heeft?
die lichttherapie moeten bijna alle prematuurkindjes hoor. we hadden het altijd over "lekker ff onder de zonnebank". hoe de moed erin hoor! :*

er is trouwens ook een topic speciaal voor de (familie van) kindjes waar dingen anders gaan dan verwacht: Te vroeg, te klein, ziek: Soms gaat het allemaal iets anders deel 2
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_100857270
BJ en MJ gefeliciteerd met jullie dochters!

Je meisje is prachtig MJ en wat een sterke dame! Sterkte, ik kan me voorstellen dat het een hele moeilijke tijd zal zijn!
pi_100858781
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 14:04 schreef Kyara het volgende:
Fijn dat de SEO goed was Deepfreeze! Weet je nu ook het geslacht? Of wil je dat zelf ook niet weten?
Jups, we weten het geslacht van muppet.. Maar ik zet het hier niet neer, want er lezen wat mensen mee :6 ;)
pi_100859069
BJ! Wat heb je dat snel gedaan, gefeliciteerd *O*

En Miss J, fijn dat jullie kleine meid een stabiele nacht heeft gehad, dat er nog vele mogen volgen!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 17:08:25 #194
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_100859367
Och LJ, wat een toeters en bellen rondom je kleine lijfje...gelukkig is het allemaal voor een goed doel...

Wij zeiden altijd dat het net was alsof ze weer op het strand van Curacao lag (ipv zonnebank), lekker chillen met je zonnebril op. We probeerden er een beetje geintjes om te maken, maar bij ons was de situatie natuurlijk een stuk minder ernstig...

Lieve MJ, wat heb je het al pittig gehad en er staat nog eens een heel pittige tijd voor de boeg. Ik wens je heel veel kracht en sterkte en wil je als tip geven om je emoties de vrije loop te laten en goed te blijven praten met je vent en andere mensen om je heen. :* :* :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  † In Memoriam † woensdag 17 augustus 2011 @ 17:48:03 #195
43556 miss_dynastie
pi_100860842
Gefeliciteerd met je meisje, BJ *O*
  woensdag 17 augustus 2011 @ 17:51:54 #196
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100860966
Oh my, helemaal niet terug gelezen eerder vandaag en het bericht van BJ had ik dus nog niet gezien....

BJ, van harte gefeliciteerd met jullie tweede meisje, met een geweldig mooie naam! O+
Veel geluk gewenst met elkaar, wow zeg, een heel echt gezin zo met twee meiden!
Geniet van je kraamtijd en ik hoop dat de BV lekker op gang zal komen. ;)
pi_100861730
kom even uit lurkstand voor MJ

MJ (en man) gefeliciteerd met je mooie meisje! En wat fijn dat ze het zo goed doet en zo goed heeft gedaan in jouw buik! Nu kan ze alle hulp buiten jouw buik krijgen om nog verder te groeien en die sterke dame te worden zoals jou!
En dan toch ook gecondoleerd met het verlies van Cloë! Dat lijkt me ook erg moeilijk. Vreugde, blijdschap, bezorgdheid en verdriet allemaal tegelijk. Veel sterkte voor jullie om dit allemaal een plekje te geven waar je naar terug kunt grijpen wanneer jij dat wilt.

Heeft iemand ook een pm met naam van MJ's dochter? Ben wel benieuwd welke mooie naam bij deze mooie dochter hoort.

En als ik dan toch uit lurkstand ben, BJ gefeliciteerd met je andere dochter! En wat een snelle bevalling zeg. Petje af! Lekker van genieten met z'n vieren nu!

terug naar lurkstand
pi_100862241
eerst alleen ff een foto van ons mooie meisje :)

O+ O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:32:51 #199
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100862296
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 14:52 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind die naampm's echt strontvervelend trouwens,

kan t niet gewoon spoiler met een spatie ofzo

SPOILER
al denk ik trouwens dat men op een gegeven moment ook wel googlezoekt op letter spatie naam.
gewoon in paint schrijven en dan online plaatsen, kun je ook niet op googelen.

Wacht maar, ik doe het morgen mss!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:33:12 #200
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100862307
ow, wat een schatje BJ O+
pi_100862353
MissJones van harte gefeliciteerd met je dochter LJ! Wat fijn dat je haar vandaag hebt mogen vasthouden :)
Maar ook heel veel sterkte met het verlies van Cloë :*

Beessie van harte gefeliciteerd met je dochter! *O* En wat super dat ze gelijk zo lekker gedronken heeft :)
pi_100862609
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 18:32 schreef Beregd het volgende:

[..]

gewoon in paint schrijven en dan online plaatsen, kun je ook niet op googelen.

Wacht maar, ik doe het morgen mss!
hahah dat kan idd ook!

en BJ, lijkt ze op Evie? :)
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:46:35 #203
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_100862819
Spannend Beregd! ;)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:47:03 #204
337708 __Isis__