abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100842725
MissJones blij dat jullie goed geslapen hebben en dat jullie dochter een stabiele nacht gehad heeft, eet smakelijk en genietse en heel veel kracht gewenst :*

BJ van harte met jullie dochter en zusje wat een turbo zeg! genietze rust lekker uit, en wat een leuke naam O+ ben benieuwd naar de foto's ;)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100842737
Waaah, BJ, wat een tempo weer! :o :D Jij doet het echt ff tussendoor.. Van harte gefeliciteerd! *O* Mooie namen, lief en ook prachtig bij Evie :Y . Ik ben benieuwd hoe ze eruit ziet! Geniet van elkaar O+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_100842859
BJ, BJ-man en Evie van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Wat een mooie naam, past echt goed bij Evie :)

MJ fijn te horen dat de eerste nacht een goede en stabiele was!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_100842919
BJ, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! O+ *O* Mooie inhaalactie. ;)

MJ, wat een mooie foto's. Zo klein joh, maar ook heel sterk. Nogmaals heel veel kracht toegewenst in de komende periode. En natuurlijk gecondoleerd met Cloë. :*

Volgens mij ben ik zo ongeveer de laatste, maar zou ik van iemand een pm mogen met de naam? O+

Deepfreeze, ik ben zo benieuwd naar je SEO. Ik duim voor je.

Hier vandaag precies 20 weken. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100842980
MJ : Ik wens je veel sterkte en kracht toe. Van harte met de geboorte van je meisje maar ook gecondoleerd met het verlies van haar zusje :*

Familie BJ : Van harte met de geboorte van jullie dochter en zusje O+ Geniet er van!
pi_100843005
BJ!!! Gefeliciteerd met jullie dochter L i e n e !!
Evi is grote zus O+
pi_100843017
BJ, gefelicteerd met jullie dochter!! *O* *O* Ik ben benieuwd of ze op Evie lijkt!
pi_100843180
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 23:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb polle nog niet op de hik betrapt :)!
Thijs heeft het nooit gehad geloof ik...
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_100843351
Mijn ukkie heeft eigenlijk wel elke dag de hik. Soms wat aanweziger dan andere keren, maar als ik op bed lig en ze heeft t hevig word ik er zelfs misselijk van :')

BJ ik had trouwens alleen maar liggen dromen over dat je ging bevallen, was ik helemaal vergeten maar ik herinnerde het me net weer. Ik dacht toen ik vanochtend wakker werd (en nog niet had gelezen dat je was bevallen) dat t zo idioot is om over mensen te dromen die je nieteens kent :')
Tralalalaaa
pi_100843591
MJ, van harte gefeliciteerd met jullie mooie kleine meisje L! En ook gecondoleerd met Cloë.
Ik hoop dat jullie meisje het heel goed blijft doen!

Ik zou trouwens ook graag een PM krijgen met de naam, ben heel benieuwd! Tnx Vicky!

BJ, dat heb je snel gedaan zeg! Van harte gefeliciteerd met Liene! Hoe vindt Evie haar kleine zusje?
En ik ben benieuwd hoe ze eruit ziet!

[ Bericht 4% gewijzigd door Fannetje op 17-08-2011 11:11:28 ]
pi_100843976
BJ *O* gefeliciteerd *O* met jullie dochter!

Nou word ik ook wel nieuwsgierig naar de naam van de dochter van mj. Mag ik ook een pm?

Vandaag ben ik 36 weken :o . Ik was toch nog maar net zwanger?
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
  woensdag 17 augustus 2011 @ 10:38:10 #137
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_100844165
Beessie-Jen, meneer-meneer & Beessie-Evie: heel hartelijk gefeliciteerd met jullie L iene! *O*
wat is dat in een record-tempo gegaan zeg! veel geluk samen!
in de haak.
pi_100844440
Chris had destijds wel flink de hik, dagelijks soms wel 5-6 keer. Heeft nog tot 4-5 maanden na de bevalling geduurd voordat hij niet meer dagelijks hikte :P

En hier een (voor zover zichtbaar) gezond kindje op komst. SEO was helemaal normaal. Hoofdje, hartje, buikje, benen, armen etc. Netjes 10 vingertjes geteld. De kleine vruchtwater zien drinken, leuk om dat tongetje te zien bewegen. Volgens mij wel betere apparatuur dan met Chris.
Waardes helemaal normaal, iets lager dan Chris met die termijn, maar die was 8 pond en 54 cm bij de geboorte, dus iets minder is niet erg. ;)
pi_100844473
Fijn een goede echo DeepFreeze! *O*
pi_100844597
Hahaha, Jaaaaaaaaaa, BJ!!! *O*

Van harte gefeliciteerd met jullie Liene. O+ Fijn dat het doorgezet heeft. Een hele mooie kraamweek thuis toegewenst! :Y Veel geluk samen! :*
pi_100844615
BJ gefeliciteerd met jullie L iene! Wat een lieve naam zeg!

De misselijkheid is eindelijk wat afgezakt, ik heb ook gaviscon gekocht, smerige smaak maar het helpt! Gelijk na de maaltijd neem ik het in en ik hoef dan bijna niet meer te kokhalzen en boeren.

Ik ben nu 14,5 week! Vind het nog niet snel gaan gelukkig.
M'n buik begint al lekker te groeien. Op de school van m'n dochter weten ook veel mensen het al, ze mocht het in de kring vertellen en veel kinderen hebben het aan hun ouders verteld haha
Hoorde gisteren dat een meisje uit de klas van m'n dochter ook weer grote zus is geworden. Ze hadden al 6! meisjes, eigenlijk was het beter dat dr moeder niet meer zwanger zou worden maar ze wilden nog graag een jongen. Maar ze hebben nu weer een meisje gekregen. Op school gaat al in de ronde of ze ooit nog voor nr 8 gaan :P
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_100845156
BJ, van harte gefeliciteerd met L i e n e *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:23:05 #143
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_100845530
Gefeliciteerd Beessie-Jen! *O*
pi_100845597
BJ van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje *O* *O* *O* *O* Leuke naam! En waaauw, weer zo'n turbo bevalling! Heftig zeg, heb je nog last van naweeen gehad?

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter MJ! *O* *O* *O* wat een mini mensje, zo breekbaar! maar hele mooie foto's O+
Gecondoleerd met het verlies van jullie andere dochter :* Wat rot dat ze er zo naar uitzag, hopelijk kan je het nare beeld een beetje van je netvlies krijgen, en je haar herinneren van de echofoto's
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_100845691
Gefeliciteerd MJ met je kleine meisje! Veel sterkte voor de komende periode! En gecondoleerd met het verlies van Chloe. Ik hoop dat je het een beetje een plekje kan gaan geven. Wat een prachtige foto's van je dochter, oh wat een minimini toch. Fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad en ik hoop dat er nog velen mogen volgen.

BJ, gefeliciteerd met L iene! Men wat een turbobevalling zeg. nog geen uur. Lijkt me ontzettend heftig. Krijg je het een beetje verwerkt of was je al heel erg erop voorbereid? Hopelijk hebben jullie een topkraamweek en fantastisch dat ze al live heeft gedronken.

Mag ik een pm met de naam van MJ's meisje?
pi_100845869
Oh bj, daar is ze dan!!!! Gefeliciteerd met jullie tweede dochter, en je kleine grote meid is ineens een grote zus!!! Wow! Wat een mooi gewicht heeft liene!

Mj, wat een kleintje is ze....maar het is al echt een mensje, zo af, terwijl ze nog zo lang had moeten blijven zitten eigenlijk... Die haartjes, die vingertjes....alles eigenlijk. Ik ben zwaar onder de indruk....

En als iemand toch pm's doet over de naam van mj's kanjertje....dan zou ik er ook wel een lusten
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_100846052
oh :') slaap ik eens uit, mis ik weer vanalles.
BJ heeft de laadklep opengesmeten zie ik :D Mocht je ooit voor een derde gaan..moet je oppassen dat je de baby niet onderweg 'even ' verliest :')

van harte gefeliciteerd met Liene, vind Evie het leuk? en een foto willen we, om te kijken of Lientje een kloontje is
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:40:56 #148
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_100846086
haha KD (jaloers lel dat ge er zijt!)

*O* BJ van harte gefeliciteerd met jullie 2e dochter *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_100846154
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 11:40 schreef RockabeIIa het volgende:
haha KD (jaloers lel dat ge er zijt!)

*O* BJ van harte gefeliciteerd met jullie 2e dochter *O*
jaloers? :o dude nee. ik loop graag overtijd, Ik geniet in alle rust van mijn rust hoor, heb nog zat te doen :D
pi_100846305
Karin je PMbox is vol!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')