Mijn prop vertrok op donderdag, en op zondag was de man er.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:24 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja, niet om je te ontmoedigen BJ..maar een slijmprop komt er meestal uit na een strippoging, hoeft weinig te betekenen, ik geloof dat ik wel 3 keer een slijmprop verloren ben na inwendige onderzoeken tijdens de zwangerschap van elin
i know KD; je hoeft maar google aan te slingeren of je leest mensen die hem al weeeeeeken voor de bevalling hebben verloren...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:24 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja, niet om je te ontmoedigen BJ..maar een slijmprop komt er meestal uit na een strippoging, hoeft weinig te betekenen, ik geloof dat ik wel 3 keer een slijmprop verloren ben na inwendige onderzoeken tijdens de zwangerschap van elin
Helemaal eens, heel erg ontroerend die foto's, ik word er echt stil van, zeker na alles wat je hebt moeten meemaken afgelopen weken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Miss Jones wat een ontroerende foto's van jullie kleine meisje L. Zo klein, zo roze, zo breekbaar. Een prachtig dametje.Gefeliciteerd en ik hoop dat alles goed zal gaan met haar.
Tegelijkertijd veel sterkte met het verwerken van het verlies van Cloë. Wat zal het ontzettend moeilijk geweest zijn om haar zo te zien... Ik wens jullie alle goeds.
Dat zeg je weer prachtig. Van harte gefeliciteerd. En ook gecondoleerd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
MJ, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters. Hopelijk groeit L.J. snel uit tot een blozende baby en kunnen jullie haar dan mee naar huis nemen.
Gecondoleerd met Cloë.
de kleinste is enkele weekjes terug overleden in haar buik na een ingreep, (TTS)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:05 schreef PureEvil het volgende:
MissJones, van harte gefeliciteerd met je meisje.
Wow, wat klein !!!
En ook gecondoleerd met C. (wist niet dat je een 2ling verwachtte???)
Hier verder geen nieuws, gisteren uitstrijkje gehad bij de frauenarts. volgende week vrijdag de 12 weken echo, ben benieuwd.
Ben soms nog kotsmisselijk, gisteren was het weer de hele dag goed waardeloos
Wil iemand me ff een pm sturen met de naam van MJs dochter?
Voor wanneer heb je de volgende afspraak met de verloskundige staan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
i know KD; je hoeft maar google aan te slingeren of je leest mensen die hem al weeeeeeken voor de bevalling hebben verloren...; MAAR ook genoeg verhalen met een ander verhaal; dus we zullen het wel zien
![]()
![]()
![]()
wilde alleen ff melden dat ik hem gezien had...
Ja dat hoor je ook vaak..maar wilde alleen aangeven dat het door de strippoging kan komen, dus echt een vals voorteken zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
i know KD; je hoeft maar google aan te slingeren of je leest mensen die hem al weeeeeeken voor de bevalling hebben verloren...; MAAR ook genoeg verhalen met een ander verhaal; dus we zullen het wel zien
![]()
![]()
![]()
wilde alleen ff melden dat ik hem gezien had...
Herkenbaar, gestript, 30 uur later slijmprop verloren en.... een week later ingeleid.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:26 schreef _Bar_ het volgende:
Hier heb ik bij Thijs volgens mij nog een dikke week gelopen nadat ik de slijmprop verloren was
je geeft jezelf toch al antwoordquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef capricia het volgende:
Even een vraagje: ben nu 26 weken. En vandaag een heel eind gelopen, maar ik merk dat er dan wel meer druk op mijn schaamstreek staat.
Is dat normaal? Of iets waar ik me zorgen over moet maken?
Dat lees ik nu zelf ook!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:37 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je geeft jezelf toch al antwoord?
ja, vlindur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef MamaPurk het volgende:
Ben ook heel benieuwd naar haar naam, iemand pm?
Dikke prima danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef Kleurdoos het volgende:
ik kreeg 5 pm'sdus denk wel dat iedereen elkaar inmiddels voorziet van namen
Hadnog niet alles gelezenquote:
Hola, zijn jullie er dan toch al uit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef wickie het volgende:
O maar Claudia, ik ga nog echt niet bevallen hoor. Ik steek ook nog heel erg mijn kop in het zand dat ik donderdag 37 weken ben. Ik heb me weer ingesteld op 41 weken.
Gelukkig is inmiddels wel alles wat nog moest gebeuren geregeld. Zelfs het geboortekaartje is bijna helemaal geregeld. En de naam daar zijn we ook overuit.
Je wiegje staat ook al helemaal klaar.
Maar ik moet zeggen dat ik zo enorm geniet van Mette momenteel. Nog even volledige aandacht aan m'n meiske, ze is zo'n schatje en ze ontwikkeld met praten zo snel ineens. Ze kan de naam van haar zusje al zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |