abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 augustus 2011 @ 08:55:27 #1
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100540755
Zwangerschap en geboorte deel 809

Augustus:
14 augustus 2011: Beregd (papa)
18 augustus 2011: Hilliebillie
25 augustus 2011: BeessieJen
26 augustus 2011: p_iglet
31 augustus 2011: Linda2205 (jongetje)

September:
07 september 2011: Mevr_Mus(Jongetje)
08 september 2011: Wickie
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa (Jongen)
29 september 2011: Aoraki
29 september 2011: Bass-Miss

Oktober
06 oktober 2011: Scorpionsworld (kereltje)
19 oktober 2011: Kleurdoos (jongen)
22 oktober 2011: Susie(meisje)
22 oktober 2011: Nirak(jongen)

November
04 november 2011: meissie1595(jongen)
08 november 2011: Jipster
09 november 2011: jesssie
16 november 2011: Innepin
16 november 2011: TimeJumper (jongen)
18 november 2011: Vlindur (Jonkje)
20 november 2011: GreatWhiteSilence
20 november 2011: Miss-Jones25 (Meisje)
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend(meisje)
30 november 2011: Capricia

December
8 december 2011: SummerBreeze (meisje)
13 december 2011: Poezebeest
13 december 2011: Sayenne
25 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: tweeoogje
30 december 2011: NotTheSame

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy
04 januari 2012: Soempie
07 januari 2012: Kyara
28 januari 2012: IslaBonita
29 januari 2012: Fee-nix

04 februari 2012: Klumsy
11 februari 2012: CrazyMoon
16 februari 2012: klavertje-4

12 maart 2012: Webkim
20 maart 2012: PureEvil

*** 06 april 2012: flugeltje en Martijn_AR ***

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_100540952
mornings ;)
*Meld*

Beeb zit dr nog in; en ipv 7 keer plassen, nu 'maar' 3 keer ;) is toch enige vooruitgang te noemen.
Evie gaat van 12 tot 18 uur naar de kinderopvang en ik probeer dan eens een keer niet aan mijn nesteldrang toe te geven en gewoon te rusten...

*gaat nog ff teruglezen*

@Wickie; je niet schuldig voelen!! probeer ff te relaxen en te genieten, daar hebben zowel Mette als je 2e kindje meer aan :) ..
ik vind het voor Evie juist heerlijk dat ze een paar uurtjes kan ravotten en spelen met andere kindjes ipv zich toch een beetje moeten aan te passen aan mijn lichamelijke gesteldheid.
en het voordeel; ik rust wat uit en ben daarna ook weer wat beter te pas...

Linda ook al 37 weken!!! jeujjjjjjjj!!! :D

KD; is 2day the day dat jij er 30 bent?? heb ik dat goed??? dan ook ff *O*
en ik ben weer benieuwd naar je buik!!

en ik kom straks ff kijken hoe het met de andere LLM's is :D

[ Bericht 50% gewijzigd door Beessie-Jen op 10-08-2011 09:18:37 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100541111
BJ, die kleine blijft gewoon plakken tot de uitgerekende datum denk ik. :D

Hier vanmorgen een potje ontlasting ingeleverd bij het ziekenhuis (medelijden met degene die de tests moet doen). Hoop dat ze kunnen vinden wat er is. Ik weet ook totaal niet of een parasiet of bacterie schadelijk zou kunnen zijn voor de baby. :? Heb het ook niet nagevraagd.. Nu weer thuis en dus nog steeds niet aan het werk, maar houd nu voor het grootste deel wel wat eten en drinken binnen. Vla en melk vooral.

Oeh, en vandaag 19 weken zwanger. *O* Het gaat echt zo hard. Leken, bij de dames die al veel verder zijn, de weken na de 20 langer te duren? Omdat je dan niet zo van echo naar echo gaat?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100541169
@soempie; ik vond het beide keren juist andersom; ik vind het na de 20 weken ineens snel gaan!! :)
(vooral omdat de meeste onzekerheid er eeen beetje af is; de SEO gehad; kindje gaat bewegen/ flink bewegen etc...)
pi_100541856
Ik vond het ongeveer vanaf de 25 weken snel gaan.. Ik weet dat iedereen zei, de tweede helft gaat sneller en heb toen echt nog een aantal weken gedacht "jaja bij mij dus echt niet" maar dat kwam bij mij gewoon een paar weekjes later

Tevens meld ik me nu, heb alleen niet veel te melden. Alleen dat ik vanmiddag naar de gyn moet..
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:40:06 #6
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100543071
Ik vind de tweede helft ook veel sneller gaan! En de laatste weken gaan voor mijn gevoel zelfs razend snel, zo snel dat ik het emotioneel bijna niet kan bijbenen :o

Vandaag trouwens 36 weken!
Oude (on)bekende.
pi_100543121
Ik vind het nog steeds niet snel gaan :) Ben nu in de 26e week. Schiet niet op! De zwangerschap van Rienk duurde maar een maand of 4 toch? :+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:55:06 #8
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100543479
Het kan me niet snel genoeg gaan. :{
Ik hoop dan ook dat het snel 16 november wordt :+
Rayen 2½ jaar!
pi_100543562
Ik vond de weken voor de 20 vrij langzaam gaan, daarna wel weer sneller, ook door vakantie. Nu al 27.1! Ik kijk heel erg uit naar de 30 weken, vanaf dan hoop ik dat het echt aftellen wordt!
pi_100543735
Ben al weer wakker, ik word intern verbouwd -O-

Vind het deze keer snel gaan, de hele zwangerschap. Maar sta er nu ook heel anders in.

BJ, ik vind het zo gaaf dat je mupke zo blijft plakken nog steeds deze keer :)

En wat mevrouw mus zegt, nu gaat het wel heel rap, ik moet nog zoveel doen. Al doet het nog zoveel pijn en ga ik heel veel huilen omdat het zo zwaar is in de laatste weken. Ik hoop wel dat de baby gewoon blijft zitten waar die zit.
Ik ben er echt nogbniet klaar voor, al ben ik ontzettend benieuwd naar alle dingen die gaan komen. In alle opzichten zal het waarschijnlijk zo anders zijn en gaan.
Ben benieuwd naar hoe de bevalling deze keer zal verlopen (de bevalling zelf, het doen mag me gestolen worden :P )
Hoe Mette 's reactie zal zijn op haar zusje, wat ze ervan zal vinden. Ons gezinnetje als 4 en een normaal beloop van de kraamperiode misschien? Gewoon alles eigenlijk O+
Maar nu nog een aantal weken niet :D
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100544351
Ik lag er gisteravond nog aan te denken dat alles zo snel is gegaan. Moet zaterdag gewoon nog maar 5 weken!!
Ik ben deze keer wel meer bang voor de bevalling. Had ik bij de andere 2 geen last van. Maar nu... Ik weet nu hoe snel het met Leander toen mis ging en dat spookt de laatst dagen zo door mijn hoofd. Ik wil heel graag thuis bevallen maar steeds heb ik dan zo'n zenuwachtig gevoel, een knoop in mijn maag. Volgende week wil het toch even bij de vlos aankaarten. Zit mezelf zenuwachtig te maken erom!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_100544979
Hola

Vanmorgen controle gehad in het ziekenhuis
en het zag er allemaal goed uit, weeen heb ik nog steeds maar ze zijn licht.
Maar gaat wel oke zo, en ons meisje doet het goed *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door miss-jones25 op 10-08-2011 11:41:40 ]
pi_100545171
Ochjee m-j dat is ook een lastige in deze situatie :{ Moet je nog steeds bedrust houden? Komt er iemand anders je dan helpen? :)
Wanneer gaat je vriend weg?
pi_100545376
Ja nog steeds bedrust, hij gaat donderdag al weg.
En dan komt mn beste vriendin een week, en daarna heeft mijn zusje vakantie en komt zij tot mn vriend terug is. Dus ben niet alleen anders had het niet doorgegaan, maar heb lieve vriendinnen en familie dus.
En weet hoe graag hij dit wilt doen, en hoe dit onze toekomst kan bepalen. Dus mn meisje moet zich maar rustig houden aankomende weken.

[ Bericht 21% gewijzigd door miss-jones25 op 10-08-2011 11:54:50 ]
pi_100545746
Fijn dat je lieve mensen om je heen hebt die je goed helpen (anders was het hele feest waarschijnlijk ook niet doorgegaan).
Ik vind het erg knap dat jullie toch besloten hebben om hem te laten gaan, hoe moeilijk het ook is :*
pi_100545756
Oh dat is inderdaad niet niks MJ.. Goede beslissing wel. Sommige kansen krijg je maar 1 keer. En als alles goed blijft gaan zijn het máár 5 weken :Y

En super dat je vriendin en zus overkomen! Heb je in ieder geval weer een aanleunpaal en zit je niet alleen tijdens die 5 weken.

En even een *O* *O* *O* voor je meisje, wat doet ze het goed! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_100546027
Mj, wat goed van je zeg! En voor je vriend is het ook niet makkelijk natuurlijk! Hij zal het ook wel spannend vinden om je 'alleen' te laten.

Ik vind de zwangerschap nog erg langzaam gaan, ben nog maar 13,5 week haha kan niet wachten tot ik 16 weken ben, hopelijk is m'n misselijkheid dan weg!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_100546380
Wickie, je moet het wel even in perspectief zien, hoor! Het is onzinnig om je een slechte moeder te voelen omdat je Mette naar de opvang brengt. Daar wordt ze niet slechter van. Sterker nog, ze heeft het daar waarschijnlijk leuker dan bij jou nu. :Y) Je bent gewoon heel behoorlijk zwanger, wees lief voor jezelf! Later als je op die periode terugkijkt dan kun je je nog maar moeilijk voorstellen waarom je zo hard was voor jezelf. Het is niet niks allemaal. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100546531
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 11:59 schreef Vlindur het volgende:
Goede beslissing wel. Sommige kansen krijg je maar 1 keer. En als alles goed blijft gaan zijn het máár 5 weken :Y
Ik kan me daar eerlijk gezegd niet in vinden. Onder normale omstandigheden is het al een heftige beslissing en nu helemaal.

Lastige situatie, MJ. Ik hoop dat je vrede hebt met de beslissing die jullie hebben genomen. :* Wat dat betreft doet het er ook niet toe wat wij vinden, want het is iets tussen jullie twee.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 12:41:03 #20
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100547199
Jeeej miss-jones, wat ben jij toch een sterke vrouw zeg! En wat een moeilijke beslissing moesten jullie nemen...
Het is wat Claudia hierboven zegt, het is een beslissing van jullie tweetjes, jullie voelen het beste aan hoe het gaat en wat jullie aankunnen.
Ik hoop dat het goed gaat, dat je man de tijd van z'n leven heeft en dat jullie kleine bengeltje mooi effe blijft zitten tot papa terug is!
* NotTheSame spreekt even heel streng richting de buik van miss-jones... ;)

Zo, en nu ga ik me eens aankleden...pffff... Loop al de hele ochtend in m'n pyama door het huis te rommelen.
pi_100547251
Lastige beslissing maar goed dat je er samen uit gekomen bent.. Zal voor hem ook niet makkelijk worden daar..
Erg fijn dat je goed wordt opgevangen door familie en vrienden!

Hier ook weer goedgekeurd bij de gyn, snelste controle ever gehad volgens mij.. Baby zit nog lekker in hotel mama, vruchtwater ziet er goed uit en hij was al goed ademhalingsoefeningen aan het doen :)
Hij heeft het buikje niet eens opgemeten alleen bekeken en gevoeld en dat zag er goed uit! Kunnen er weer een week tegen!

[ Bericht 8% gewijzigd door hilliebillie op 10-08-2011 13:35:56 ]
pi_100547308
MJ; het klinkt als een weloverwogen beslissing. Vind het heel knap en moedig van je; dat je hem die kans laat nemen. Had het me ook kunnen voorstellen dat je het niet had zien zitten.. mocht de bevalling wel op gang kopen is het natuurlijk wel afwachten of hij een vlucht kan nemen en hoe lang je bevalling duurt etc etc... spannend lijkt me.
Ik hoop dat jullie beide hier een goed gevoel bij hebben, dat is het belangrijkste :D

Wickie; heb je nog lekker even geslapen vanmorgen?
Ik heb Evie net weggebracht en ga nu echt even lekker ontspannen, straks nog even slapen... :)

Is het heel vreemd dat ik helemaal niet tegen de bevalling aan zie? eigenlijk mag het van mij wel beginnen :D Ben er van overtuigd dat het deze keer ook wel weer goed gaat komen... en heb zo'n zin om mijn meisje te ontmoeten...
:)
pi_100547647
Volgens mij is dat laatste volstrekt normaal, BJ. Dat hoort bij de laatste loodjes die je nu volop mee mag maken! *O*
  woensdag 10 augustus 2011 @ 12:59:10 #24
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100547785
MissJones voor jullie allebei een lastige beslissing,
En als je moeilijke momenten hebt zo zonder je vriend gooi het hier maar lekker op het forum. :Y
Enne je wel rustig houden he , "insert smiley met zwaaiend waarschuwend vingertje" :9 :*
Anders kom ik je desnoods wel "bedienen" ^O^
Rayen 2½ jaar!
pi_100547821
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:55 schreef Claudia_x het volgende:
Volgens mij is dat laatste volstrekt normaal, BJ. Dat hoort bij de laatste loodjes die je nu volop mee mag maken! *O*
best bizar hoor; de vorige keer was ik zo overvallen en helemaal er niet mee bezig dat de bevalling kon gaan beginnen.. en nu zit ik toch soort van te wachten.. Heel raar gevoel..
(volgens de verloskundigen echter volstrekt normaal en begrijpelijk in mijn geval).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')