abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100862353
MissJones van harte gefeliciteerd met je dochter LJ! Wat fijn dat je haar vandaag hebt mogen vasthouden :)
Maar ook heel veel sterkte met het verlies van Cloë :*

Beessie van harte gefeliciteerd met je dochter! *O* En wat super dat ze gelijk zo lekker gedronken heeft :)
pi_100862609
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 18:32 schreef Beregd het volgende:

[..]

gewoon in paint schrijven en dan online plaatsen, kun je ook niet op googelen.

Wacht maar, ik doe het morgen mss!
hahah dat kan idd ook!

en BJ, lijkt ze op Evie? :)
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:46:35 #203
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_100862819
Spannend Beregd! ;)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:47:03 #204
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_100862845
BJ, wat een plaatje! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_100862864
Sorry verkeerde topic
Let's pretend we scored a goal YEAH
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:58:31 #206
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_100863315
BJ van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! *O* *O* :* Prachtig meisje... O+

[ Bericht 14% gewijzigd door Diaan73 op 17-08-2011 19:26:06 ]
Make love, not war ☮
pi_100863516
Oh BJ, wat een lief snoetje!
Lekker wangetjes ook al!
Hartstikke mooi, geniet er lekker van!!!
hoe voel jij jezelf?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_100864082
Oh BJ, wat een schatje! O+

Beregd, betekent je opmerking dat er wat gaande is bij jullie???? Of is de wens de vader van de gedachte?
pi_100864265
BJ, wat een mooi meiske, echt zo'n lief snoetje!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 19:24:35 #210
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100864454
Wat een plaatje BJ!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_100865256
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 18:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
eerst alleen ff een foto van ons mooie meisje :)
[ afbeelding ]
O+ O+ O+
aaaaaw BJ, wat een moppie heb je daar gebakken O+
gefeliciteerd *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 17 augustus 2011 @ 19:41:45 #212
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100865291
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 19:16 schreef Kyara het volgende:
Oh BJ, wat een schatje! O+

Beregd, betekent je opmerking dat er wat gaande is bij jullie???? Of is de wens de vader van de gedachte?
de wens is idd meer vader dan ik op dit moment.

Alhoewel hrt van mij ook wel mag wachten, al die ontsluiting vóór de bevalling is natuurlijk mooi meegenomen. morgen weer checkup van de vrouw.
pi_100867174
bj proficiat met jullie mooie meisje

mooie foto's van de 2 kersverse meisjes
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_100867199
Oh MJ wat een mupke, En dat brilletje heb ik ook nog ergens in mijn plakboek zitten weliswaar een 24 jarige versie! Ik heb zo ontzettend veel bewondering voor jou en jouw vriend, hoe jullie de situatie aanpakken, en omgaan met alle tegenstrijdige emoties! Echt diep respect! *neemt petje af*

BJ wat een Dotje! en wat een wangetjes! O+
S. 2014
J. 2016
pi_100867907
Miss-Jones; van harte met je kleine dappere vechtertje! Ik moest zo huilen toen ik het las.
Ik hoop dat alles goed blijft gaan. En ook het verdriet om Cloë, wat ontzettend dubbel. Veel sterkte met alles meis. :*

En lieve BJ: *O* wat heb je een mooi meisje gebakken! Van harte en heel veel geluk gewenst!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_100868222
BJ en man, gefeliciteerd met jullie dochter! *O*
Wat een snelle bevalling, maar wat heerlijk zo'n andere ervaring erbij te hebben. O+

Evie, gefeliciteerd met je zusje! Daar is ze dan eindelijk. *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_100868471
bJ, wat een mooi meisje, ze lijkt precies op haar zusje! O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_100868812
BJ, gefeliciteerd *O* Wat een prachtig meiske heb je.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  woensdag 17 augustus 2011 @ 21:16:17 #219
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100869384
BJ wat een lief snoesje zeg O+
Rayen 2½ jaar!
pi_100870637
BJ wat een plaatje O+
Ok, ik heb stiekem ook toch wel heel veel zin om ons kleine meiske te ontmoeten, de foto van jou mooie meiske wakkert dat gevoel wel aan.

Morgen ben ik 37 weken *O* *O* Niet dat ik thuis mag bevallen, maar toch een beetje magisch.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_100871803
Wat een mooi meisje BJ!
Ik ben er een beetje laat mee maar ik zou Seth nog steeds showen:

rechts Seth en links op mijn mobiel Mika, bijna een exacte kopie.

pi_100871830
Moet ff zeuren: lig op bed met mega pijn in linker lies :( Fijn, bandenpijn.... Waarom heb ik dat alleen links?!

Zo, dat was het :) vandaag weer "goedgekeurd" door de longarts. Hoef pas na de bevalling terug te komen om vervolgtraject te bespreken *O*

En vrijdag weer naar de gyn. Bijna 31 weken alweer.

Morgen laatste volledige dag werken, dan vakantie en af en toe nog terug naar werk voor wat afspraken. En aansluitend zwangerschapsverlof, jippie *O* dus laat dat mooie najaar maar komen :)
pi_100871884
Ow wat een dotje vrouwtje theelepel!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 22:11:50 #224
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_100872081
BJ gefeliciteerd met L iene! en wat lijkt ze op haar zusje zeg. Geniet ervan, ook nu, zo anders als de vorige keer.
pi_100872475
Nirak, ik wil geen zeur zijn maar met jouw geschiedenis toch maar even bellen om trombose uit te sluiten. Het kan ook een trombosebeen of trombose laag in je buik zijn. Zit het aan de binnenkant van je lies? Wordt het erger als je loopt? Is je been dikker (kan je opmeten met een rolmaat of centimeter).

Echt, kijk ermee uit. Trombose bij zwangerschap begint meestal met een trombosebeen in het linker een (99% van de gevallen).
Ik weet dat je bloedverdunners gebruikt, dus zou het eigenlijk haast niet kunnen, maar misschien toch maar even laten checken voor de zekerheid.
Bel morgenvroeg anders gewoon even als de pijn er nog is, gewoon even overleggen.
pi_100872741
T is eggie bandenpijn, heb t al weken, maar wordt af en toe erger als mn buik explosief groeit :(

Gebruik de maximale dosering fragmin 2x per dag en mn been blijft prachtig slank :) thnx voor je bezorgdheid, ik hou t goed in de gaten :)
pi_100873307
Ok fijn, gelukkig :)
Sorry van m'n bezorgdheid, ik ben een hoogzwanger mutsje momenteel :@
Morgen maar eens m'n eigen doos met spuitjes ophalen voor na de geboorte.
pi_100874358
wat een mupke Mevrouwtje TheeTepel O :+
pi_100874501
BJ gefeliciteerd!
pi_100874620
BJ wat een mooierd hebben jullie weer gebakken O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100876280
MJ, wat ontzettend fijn zeg dat je kleine meisje er nu is en dat het naar omstandigheden goed met haar gaat..! Wat is het allemaal toch nog snel gegaan, zeg... wat heftig moet het geweest zijn... Ik wens jullie heel, heel, heel veel geluk toe met jullie lieve, mooie dochtertje en ook heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van Cloë... :* :* :*

BJ, daar is jullie dochter dan! Wat fijn! Wat een mooie meid O+ ! Gefeliciteerd!! Geniet ervan met z'n allen! :*

VT, wat leuk zeg, die vergelijking zo tussen Mika en Seth! Inderdaad, wat lijken ze op elkaar!! :Y
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_100884489
Seth en L iene. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100884695
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 22:34 schreef wickie het volgende:
Ok fijn, gelukkig :)
Sorry van m'n bezorgdheid, ik ben een hoogzwanger mutsje momenteel :@
Morgen maar eens m'n eigen doos met spuitjes ophalen voor na de geboorte.
Je bedoeld het hartstikke lief, daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen :)

Enne, kom maar langs, heb nog wel wat dozen liggen ;)
  donderdag 18 augustus 2011 @ 07:46:49 #234
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100884701
een echt blondje, VT :P

keimooi, zeker die tweede foto.

(Hier weer aant klaarmaken om te gaan werken, dus geen nieuws)
pi_100885373
BJ gefeliciteerd met jullie mooie meisje!

MJ gefeliciteerd met de geboorte van je kleine meisje. Wat ziet ze er kwetsbaar uit op de foto.. wat fijn dat ze het goed doet. Zo klein en toch zo sterk.
En daarnaast gecondoleerd met Cloë, wat ontzettend verdrietig.
pi_100885458
Meld! Hier nog alles rustig.
Naja op het babyfront dan. Gisteravond brak mijn halve voortand af, dus nu bij de tandarts in de wachtkamer.
Ze zeggen wel eens dat ieder kind je een tand/kies kost. In mijn geval vrees ik voor een kunstgebitje tegen de tijd dat ons gezin compleet is. De zwangerschap van pepijn kostte me ook al 2 kiezen. Het verbaasde me nog dat de ellende deze keer tot 39 weken op zich heeft laten wachten.
pi_100885583
Beregd, nog niks.. Succes met wachten!

Piglet, gek dat je tanden zo ellendig doen tijdens de zwangerschap.. Maar snel bevallen dan, voordat de rest ook gek gaat doen ;)

Hillie, vandaag jou uitgerekende datum.. Al actie?
pi_100886045
goedemorgen ;)

Even een poging doen om jullie op de hoogte te brengen haha ;) zooooo wat een drukke eerste dag zeg!
Eerst ff een :* en *O* voor iedereen die het nodig heeft..
en MJ; ik ben zo blij dat het naar omstandigheden allemaal goed gaat met jullie meisje; en dat je dr hebt mogen vasthouden, gij stoere mama! (ik kom je achterna straks naar het babytopic)

Hier gaat alles goed hoor. Liene doet het goed; ze is gister nog wel wat misselijk geweest; mede door de snelle bevalling waarschijnlijk; maar verder geen bijzonderheden. Ze doet erg goed dr best aan de borst; van8 veel mamahonger; dus de eerste 15 voedingen heeft ze achter de rug ;).
Inmiddels komt de productie dus wel op gang.
Wel vermoeiend, heb sinds de bevalling denk ik 4 uurtjes geslapen in totaal; maar dat komt allemaal wel weer straks....
ga dr weer pakken...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 18 augustus 2011 @ 09:55:53 #239
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100886416
Heeej Turbo-Jen ;) , leuk dat je ons op de hoogte houd! En wat fijn dat het zo goed gaat met de kleine meid!

P_iglet, een voortand afgebroken? What happened? :o

Hier vandaag het tweede deel van de SEO... Hopelijk heeft onze eigenwijze draak zich nu goed gedraaid zodat ze alles kunnen nakijken (en mooie plaatjes kunnen schieten).

Pffff...ben op zoek naar een positiewinterjas. En alle jassen die ik mooi vind, kosten gewoon meer dan 100euro! Dat gaat me toch wat te ver voor die paar maandjes. Dus gaan we marktplaats maar afstruinen...
pi_100886574
BJ, klinkt als een goed begin. Wat vindt Evie er allemaal van?

NTS, hopelijk jullie ook mooie plaatjes vandaag!

Voor de liefhebbers ;)

donderdag 18 augustus 2011 @ 10:08:21 #241
348178 NotTheSame
pi_100886696
Deepfreeze O+ O+ O+ O+

* NotTheSame moet nog 2 uurtjes wachten!
pi_100886701
Mooi DeepFreeze!

Wat een dotje is Seth, vroujwtje Theelepel!

Nirak: :* hoop dat het snel wat wegtrekt.

Spannend NTS! Ik zag trouwens dat deze winter ook veel poncho's/mantels in de collectie komen. Misschien kun je daar in iets vinden? Of A-lijn jassen?
pi_100886781
Mooie plaatjes Deepfreeze!

Houden de LLM/LLV het nog een beetje uit? :)
pi_100887087
Ja hoor, hier nog goed vol te houden.. Net wakker namelijk..
Hier idd de uitgerekende datum maar alles rustig.

Man is vandaag naar Brussel voor z'n werk, of ik dat erg vond. Nou zolang ik 's ochtends als hij gaat geen weeën heb maakt het me nie uit dan heb ik nog tijd zat als ik bel dat ik wel weeën begin te krijgen.. (woon regio ehv, dus niet ergens boven in het land ofzo, scheelt ook)

Zo meteen nog eens even een 40 weken foto maken voor in het andere topic.

Mooie echofoto trouwens waar je kindje aan het drinken is, grappig om te zien, speciaal om te zien ook <3
pi_100887319
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:55 schreef NotTheSame het volgende:
Heeej Turbo-Jen ;) , leuk dat je ons op de hoogte houd! En wat fijn dat het zo goed gaat met de kleine meid!

Hier vandaag het tweede deel van de SEO... Hopelijk heeft onze eigenwijze draak zich nu goed gedraaid zodat ze alles kunnen nakijken (en mooie plaatjes kunnen schieten).

Pffff...ben op zoek naar een positiewinterjas. En alle jassen die ik mooi vind, kosten gewoon meer dan 100euro! Dat gaat me toch wat te ver voor die paar maandjes. Dus gaan we marktplaats maar afstruinen...
idd poncho van de C&A , 12 eur.

en deepfreeze O+
pi_100887436
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 10:02 schreef Deepfreeze het volgende:
BJ, klinkt als een goed begin. Wat vindt Evie er allemaal van?

NTS, hopelijk jullie ook mooie plaatjes vandaag!

Voor de liefhebbers ;)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb er kriebels van in m'n buik. :D O+ Wat een gave foto's, lekker scherp ook.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_100887577
Wat een leuke foto's DF!

Zo ik ben weer in (provisorisch) in elkaar geknutseld... Geen idee waarom maar mijn voortand brak dus een hele hoek af gisteravond met tandenpoetsen. Dus neit eens met een snoepje of appel ofzo.

Maar snel bevallen is hier nog steeds niet de planning hoor ;) We duimen gewoon dat mijn gebit het nog 2 weken ofzo volhoud. Wat mij betreft bevallen we ergens in de week van 29 aug. Mijn vader roept heel stellig dat het 7 september word. We merken het wel, voor de UD verwacht ik iig nog helemaal niks, maar wie weet.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 10:49:04 #248
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_100887814
Ik las in het update topic dat MJ bevallen is. Ik zag de foto's en wat een prachtig meisje is ze! Ik hoop dat alles goed gaat!

Ook BJ is bevallen *O*
pi_100888556
Oh, MJ O+ wat een mooi minimupje. Klein, maar helemaal perfect!
Weet je wat grappig is? Mijn vriendin ligt nu in het LUMC in verwachting van een eeneiige (!) drieling en ze vertelde dat ze daar op de NICU gekeken heeft en een meisje van 700 gram gezien heeft. Dat moet bijna wel L. zijn.
Ze heeft nu een gaatje in haar vliezen dus het is even afwachten hoe het gaat, maar de kleintjes doen het goed en zijn nu 950 gram. Ze worden waarschijnlijk over 2 weken gehaald, dan is ze 30 weken. Dus mogelijk kan je haar drieling straks zien.

Beessie-Jen, jij hebt het weer voor elkaar gekregen om zo'n mooierd te bakken O+ Ze lijkt op Evie inderdaad. En 3400 gram is echt een prachtig gewicht!

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:55 schreef NotTheSame het volgende:

Succes met je SEO part deux ^O^
Ik heb deze positiejas op het oog van Bonprix:

Die is maar 30 euro! Alleen is hij tijdelijk uitverkocht, dus ik wacht even tot ie weer beschikbaar is in het rood.

Deepfreeze, wat een mooie SEO foto's ^O^ Fijn dat alles goed is.

Ook ik heb net de SEO gehad. Alles zag er goed uit en de kleine vond het gepor ook wel interessant.

Hier kon ze het niet meer aanzien en gingen de handjes gekruist voor het gezicht

Hannah krijgt waarschijnlijk een zusje O+ Hoewel de echoscopiste nog wel een slag om de arm houdt omdat de beeb de beentjes stijf tegen elkaar hield :D :')
pi_100888684
Ik word echt helemaal week van al die echo-foto's. :') O+

Octo, wat fijn dat alles goed is. Gaan jullie nog een pretecho laten maken om er dan zeker van te zijn of het een jongetje of meisje wordt? Of dat niet?
pi_100888772
Oh Octo wat leuk!!! En fijn dat alles goed is! Wij heben a.s. maandag de seo maar door de pretecho zijn we al wat gerustgesteld.

Ik heb die jas bij Bonprix ook op het oog trouwens.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 11:23:30 #252
348178 NotTheSame
pi_100888811
Mooie jas Octo! Helaas zijn ze maar vanaf maat 38 te krijgen... Ik val in maatje 34/36 (XS/S). Dus das ietsje te groot denk ik :@ .
En waarschijnlijk een zussie voor Hannah O+ !

Ik ga me klaarmaken... Op naar SEO deeltje 2!
pi_100888815
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 11:19 schreef Soempie het volgende:
Ik word echt helemaal week van al die echo-foto's. :') O+

Octo, wat fijn dat alles goed is. Gaan jullie nog een pretecho laten maken om er dan zeker van te zijn of het een jongetje of meisje wordt? Of dat niet?
Waarschijnlijk krijg ik sowieso wel minimaal 1 groei-echo omdat ze de groei van beeb wat meer in de gaten willen houden door de ijzertekorten in mijn bloed. Er is sprake van dat ik om die reden misschien zelfs naar de gyn moet ipv de 1e lijns vlos. Volgende week woensdag heb ik weer controle bij de verloskundige dus dan gaan we dat bespreken.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 11:23:40 #254
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100888821
Wow Octopussy, die eerste foto. Prachtig!
pi_100889415
wat een mooie echo's O+
Kan niet wachten tot ik volgende week vrijdag weer mag!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_100889702
NTS succes zo!
pi_100890259
Ooooh al die echotfoto's O+ O+ O+
DF mooie plaatjes!! O+

Octo, hoogstwaarschijnlijk ook nog een meiske *O* O+
Wat gaaf zeg!! En als je nou overgeheveld wordt naar de gyn heb je elke keer een echo, kan je elke keer vragen wat het wordt :D

NTS succes met deel 2 van de seo!

Hilliebillie uitgerekend vandaag *O*

Piglet, wat naar zeg, dat je tanden zo lijden onder zwangerschappen. Ik heb een grafhekel aan tandartsen...

Volgens mij meld ik me dan maar :o
37 weken vandaag *O*
Ik heb al lekker de huisvrouw gespeeld en de gehele onderverdieping gesopt en gezogen, nu boven nog. Dreumes is vandaag bij mijn schoonouders en morgen gaat ze naar het KDV, dus kan ik mooi kneuteren. Volgens mij moet ik ook maar eens dat vluchtkoffertje weer gaan inruimen.
pi_100890933
Jaa, Wickie je bent nu LLM. Gaat hard zeg! Wat was je bevallingstermijn bij Mette ook al weer?
pi_100891213
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 12:01 schreef wickie het volgende:

Volgens mij meld ik me dan maar :o
37 weken vandaag *O*
Ik heb al lekker de huisvrouw gespeeld en de gehele onderverdieping gesopt en gezogen, nu boven nog. Dreumes is vandaag bij mijn schoonouders en morgen gaat ze naar het KDV, dus kan ik mooi kneuteren. Volgens mij moet ik ook maar eens dat vluchtkoffertje weer gaan inruimen.
Dat vluchtkoffertje heb ik pas ingepakt toen het begon 8-)
Ik zag er het nut nog niet zo van in zo vroeg, en was er vanovertuigd dat ik overtijd zou lopen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100891227
Mijlpaal voor Wickie! Officieel LLM nu *O*

En Hillibillie vandaag uitgerekend *O*
pi_100891368
Ik wil babykleertjes shoppen en het kamertje herinrichten nu :s)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100891468
_O- groot gelijk octo. Ik heb de afgelopen dagen ook helemaal los gegaan met kleertjes en dingetjes voor het kamertje O+
pi_100891490
41+1, dus ik heb niet het idee dat het deze keer vroeg gaat komen. Ik denk ergens tussen de 40 en 41 weken. Volgens mij laten ze je bij ons in het zhs ook niet langer dan 41 lopen wat ik heb begrepen.

Op indalingsgeweld na ook nog geen voorwerk gehad, ja de harde buiken maar dat doet niks.
De vorige keer begon van nu 3x per week nachten met urenlang voorwerk. Ben erg benieuwd de komende weken. Ik voel me momenteel gewoon best heel erg goed, dus hoop dat dat zo nog even blijft.

Bar, ja dat koffertje/tas.. de vorige 10x opnieuw in en uitgepakt. Het is meer van, ik leg een tas klaar en ga bedenken wat ik ook alweer eens allemaal mee wil nemen. Vind het wel prettig het deels klaar te hebben. Moet we snel weg dan hoef ik het niet dan nog te doen. Als Mette dan eventueel wakker/thuis is, heb ik al mn handen vol denk ik.

En Octo, dat hoeft toch niet onder een spoiler!!! *O* *O* Heel veel plezier morgen. Ik ben echt zooooooo benieuwd!!! Hoe vind je het zelf, waarschijnlijk 2 dametjes in huis? Jij hebt net zo'n pittig dingetje als ik thuis rond dartelen O+
  donderdag 18 augustus 2011 @ 12:42:39 #264
348178 NotTheSame
pi_100891681
Wij zijn weer terug...

Gehemelte en bovenlip zagen er goed uit! Hij/zij had zich nu met het gezicht gedraaid maar lag nog steeds met de kop in de placenta.
Ook voor de Triple-P studie zat alles goed. Bmm 4,2cm en een mooi bochtje erin, dus (quote van de vk) die valt er voorlopig nog niet uit!

Het mindere nieuws... Geen supermooie foto (ik post em misschien strakjes nog ff maar ik vind het meer op een aflevering van Bones lijken) en geslachtsbepaling is WEER niet gelukt, want nou had ie het voetje weer voor 'het geval' liggen :X }:| .

Voor een pretecho gaan wij niet meer. Onze draak blijft hoogstwaarschijnlijk met het hoofd in de placenta liggen, dus 'mooiere' foto's zullen we niet krijgen, en om het nou alleen te doen voor geslachtsbepaling vinden we ook weer een beetje ver gaan. Dus we wachten maar tot over ongeveer 20 weken als het eruit komt.

Ow ja, nog meer 'minder' nieuws... Ze zijn m'n kinderwagen incl. maxicosi kwijt }:| . Het was zaterdag onderweg vanuit het depot in Duitsland, maar tot op heden is er niks aangekomen en hebben ze geen orderstatus-update meer gehad... :(
pi_100891749
Wat een eigenwijsje NTS _O-

Wat een sukkels zeg. Waar had je em ook al weer gekocht? En wat gaan ze er aan doen nu? ~O>
pi_100892553
Pff NTS, wat een prutsers!

BTW, als je toch graag wil weten wat het wordt: de echopraktijk doet een geslachtsbepaling voor 30 euro hier, dus dat valt alles mee.
We hebben bij Hannah trouwens met 30 weken ook 3D/4D pretecho laten maken en dat vind ik dus wel echt een ontzettende aanrader. Het is echt heel gaaf om te zien!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 13:43:43 #267
348178 NotTheSame
pi_100892794
Naja we wachten deze week nog even af of het toch nog binnen komt, het kan natuurlijk altijd dat het wat langer bij de douane is blijven hangen. Anders gaat er een telefoontje richting de fabriek en zal er een nieuwe wagen komen. Levertijd is slechts 2 weken en aangezien die draak van ons toch nog hopelijk een weekje of 20 op zich laat wachten, heb ik er geen haast mee. M'n (handmade) lakentjes voor in de kinderwagenbak waren wel al klaar, so cute. Antraciet, wit en rood patchwork dekentje O+ !

Hier overigens onze scary-3d foto.

Net overigens wel effe troost-gesjopt hihi! Even een winterjasje voor mezelf op MP gekocht!
pi_100893488
Wel balen NotTheSame dat je geen duidelijke echofoto hebt, en dat je niet hebt kunnen zien wat het geslacht is

Octo bij jou ook al het geslacht niet kunnen zien. Ik snap goed dat als je je daar op hebt ingesteld het wel te weten, dat je het dan ook zo snel mogelijk wel wilt weten. Hopen dat ie er morgen goed voor ligt zodat je alsnog kunt gaan shoppen :s)
pi_100893701
NTS, van Chris heb ik ook zo'n soort foto, alleen dan 2d..
Ons monstertje O+

Positiejas had ik nog niet over nagedacht.. Hopelijk pas ik mijn winterjas nog gewoon, is wel een ruim maatje..

Octo, je maakte me aan het lachen! Ik zou ook wel nieuwsgierig zijn, zeker als de beentje zo stug gekruist blijven ;)
pi_100894103
ja, volgens mij is elke foto die ze van voren maken een beetje scary. Echoscopiste zei dat dat komt omdat ze nog geen vetweefsel hebben.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:19:31 #271
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_100894357
Erg laat maar MJ, alsnog gefeliciteerd met jullie mooie dochtertje! Zo klein nog, ik duim dat alles goed blijft gaan met haar! En gecondoleerd met Cloë... :{

BJ : Jullie ook gefeliciteerd met jullie meisje!! Wat een mooie foto van haar :)

NTS : Hopelijk komt het toch goed met de wagen :) Waarom heb je hem eigenlijk in Duitsland gekocht als ik vragen mag? Scheelde dat veel met hier of is hij hier niet te krijgen? Mijn ouders wonen in Duitsland en heb daar ook wel vluchtig gekeken. Maar de Stokke is volgens mij overal in Europa even duur, dus die hebben we maar gewoon hier gekocht.

Ik ben vanmorgen weer bij de verloskundige geweest. Alles is prima in orde. Heb het hartje gehoord O+ En hij gaf 2x een schopje, wat duidelijk te horen was. Morgen 14 weken, wat gaat het hard. Gisteren zijn we even bij de nicht van Tha_duck geweest, die gaat de kraamhulp doen als het goed is. Was erg gezellig en heb weer wat tips gehad enzo. Weet nu wat ik moet aanschaffen voor in het bedje, vind dat zo lastig...dekentjes, lakentjes, molton etc. En kwam er ook achter dat navelbandjes al 10 jaar niet meer gebruikt worden, maar die had ik dus al aangeschaft :') Waarom staan die dingen dan wel op elk lijstje van spullen die je moet hebben...
Verder kreeg ik vandaag van mijn moeder te horen dat ze een geldbedrag geven voor de kleine. Erg fijn natuurlijk! Ze gaan 24 september even lekker mee shoppen, dan gaan we de box, badje, luieremmer etc. allemaal aanschaffen. Hebben tot op heden alleen de kamer, kinderwagen en izisleep besteld en al die andere kleine dingen moeten nog.
Overigens willen wij niet weten wat het word. Voor ons wordt het echt een verassing dus :) We noemen het nu wel telkens een hij, maar dat is gewoon makkelijk. Verder doen we natuurlijk wel de 20 weken echo, maar geen combinatietest en een 3D-echo en pretecho enzo doen we ook allemaal niet. Vind dat zonde van het geld. Verder moet ik 15 september weer terug naar de verloskundige, dus daar leven we nu maar weer naartoe. En loop inmiddels al wel met positiekleding rond, mijn eigen spijkerbroeken gingen echt al niet meer dicht haha!
To infinity…and beyond!
pi_100898072
:o Ik mag vanaf het weekend gewoon al thuis bevallen :o Onze eigenwijze zoon is gedraaid en ligt lekker met zijn hoofdje beneden. Maar we hebben zoveel dingen nog niet klaar. Heb nog geen klossen, geen gordijnen en lamp op de babykamer. Nog geen flesjes en voeding en dekentje :o En nog geen kruiken. Dus van het weekend zijn we nog ff behoorlijk druk hier. :o
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_100898951
Nicole, wat fijn dat je jochie is gedraaid. Scheelt toch een hoop gedoe. Succes met alles regelen!

Ivetje, lekker dat je het hartje hebt gehoord. Is toch altijd weer fijn.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 17:28:31 #274
348178 NotTheSame
pi_100902619
Nicole, mooi dat het mannetje zich toch nog goed gedraaid heeft!

Ivetje, wij hebben de kinderwagen gewoon in een Nederlandse winkel besteld, maar Recaro heeft z'n fabriek en voorraden in Duitsland, vandaar dat het hele pakket uit Duitsland komt.
Ik had ook gekeken om de wagen in Duitsland te gaan halen, maar ik betaal in de winkel waar ik hem nu besteld heb, net zoveel als in Duitsland. BabyPark en BabyJungle waren wel duurder.

Om de vakantie nog even compleet te maken, bellen ze net op dat ze de bakstenen voor onze verbouwing morgenvroeg om 06.15uur komen brengen :O... Daar gaat m'n uitslaapmissie :') !
  donderdag 18 augustus 2011 @ 17:43:59 #275
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_100903169
NTS : ah duidelijk :) bij de stokke was babypark iets goedkoper, maar ik ben na een snel rondje gillend weggerend! Wat een afschuwelijke winkel. Allemaal van die zwangere vrouwen (duh) met mannen in gaastra en kids met een burberry-ruitje. Blegh, ik vond het vreselijk. Zijn nu bij gardo geweest en dat vind ik een hele fijne winkel. Lekker rustig en vriendelijk personeel :)

Nicole : wat fijn dat de kleine gedraaid is. Dat scheelt alweer. Maar zo te horen heb je nog wel wat te doen hihi!

Zijn er meer dames die thuis gaan bevallen overigens? Ik wil zelf naar het ziekenhuis. Word zonder medische indicatie niet volledig vergoed, maar wil het toch. Kost dan iets van 250 euro. Vind het gewoon een fijner idee en wil ook al dat gedoe en die rommel niet in mijn eigen bed :)
To infinity…and beyond!
pi_100903335
ik wil thuis bevallen
die rommel valt bijzonder mee en er is een kraam die t netjes opruimt als jij staat te douchen, en trust me, je eigen bed ligt vele malen lekkerder dan een ziekhuisbed.
in het ziekenhuis moet je maar de mazzel hebben dat er tijd voor je is..ik lag tegelijk met 5 vrouwen te baren..wat resulteerde in 2 uur ranzig en nog met kleerscheuren in de beugels liggen :(
thuis hebben ze alle tijd voor je en je bent in je vertrouwde omgeving.
helaas kon t bij elin niet omdat ze in t vruchtwater had gepoept maar deze keer hoop ik er enorm op
er is niets natuurlijkers dan bevallen in een vertrouwde omgeving.
idem voor de baby, ziekenhuis=felle lampen, tetterende mensen, eenheidsworst.
maar ieder zijn ding uiteraard
pi_100903355
Ik kies met dezelfde overweging ook voor het ziekenhuis ivetje. Hoewel de kosten bij ons een stuk lager zijn. ¤ 15,50 per dag voor zowel mij als de kleine. Denk dat we dan maximaal ¤ 62,00 kwijt zijn want als we langer moeten blijven dan zou dat nu medisch noodzakelijk zijn.

Jullie zijn al wel met volle vaart alles aan het regelen geloof ik of niet.

Babypark viel voor mij al af omdat die website op zondag gesloten is. Kan ik niet zoveel mee. Zelf goede ervaringen met Babydump.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 17:52:40 #278
348178 NotTheSame
pi_100903438
Babypark is ook niet mijn winkel... Ik ben al 8wkn aan het wachten op m'n badje met badstandaard :X ! Heb em inmiddels al ergens anders gekocht waar hij wel op voorraad was. Daarbij is Babypark stervensduur met de 'gewone' spulletjes. Als ik dan bij de Babydump kijk betaal ik voor dezelfde kruik (van ISI) gewoon 4euro minder :o !
Daarbij vind ik het personeel (in Vhv dan) ongeïnteresseerd. Omdat onze kinderwagen enkel daar in real life te zien was, zijn we daar eerst geweest. Dan kun je je niet voorstellen dat je eerst 15minuten moeten wachten totdat iemand je komt helpen. En dan was het zelfs nog iemand van de koffiebar, want de verkopers hadden het te druk met rondhangen en kleppen met elkaar.
Dan is het personeel van Babydump toch een stuk vriendelijker en wil ook echt met je meedenken.

Mijn intentie is om thuis te bevallen. Ik ben iemand die toch wel waarde hecht aan m'n vertrouwde omgeving. Ik heb gewoon nog steeds een droombeeld van een bevalling :'). Maarja, ieder z'n keuze hè!
pi_100903674
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 17:50 schreef Kyara het volgende:
Ik kies met dezelfde overweging ook voor het ziekenhuis ivetje. Hoewel de kosten bij ons een stuk lager zijn. ¤ 15,50 per dag voor zowel mij als de kleine. Denk dat we dan maximaal ¤ 62,00 kwijt zijn want als we langer moeten blijven dan zou dat nu medisch noodzakelijk zijn.

Jullie zijn al wel met volle vaart alles aan het regelen geloof ik of niet.

Babypark viel voor mij al af omdat die website op zondag gesloten is. Kan ik niet zoveel mee. Zelf goede ervaringen met Babydump.
waarom goedkoper bij jou dan?
ik dacht dat t voor iedereen gewoon zo'n 300 eur was zonder medische indicatie
pi_100903707
staat in de polisvoorwaarden. Heeft misschien ook te maken met hoe je verzekerd bent?
pi_100903792
wat voor pakket heb je dan :?
pi_100903849
euh, geen idee. Iets uitgebreids in elk geval. :?

we hebben het juist uit zitten spitten om niet voor verassingen te komen staan straks. 300 euro vind ik eigenlijk ook best wel veel geld. Dat zou dan ook weer een andere afweging worden.
pi_100903937
nouja ik weet wel dat het voor jou en je kleine max 30 p/d kost, maar er komt ook altijd een verhoging van t ziekenhuis bij he.

of er moet een speciale verzekering voor zijn..
pi_100903962
Nicole, fijn dat hij gedraaid is!

Thuis bevallen lijkt me geweldig, mits alles goed gaat. Wij hadden voor het geboortecentrum gekozen. Dan heb je een eigen kamer met fatsoenlijk bed en huiskamersfeer. Een badkamer met bad en douche. Gewoon begeleiding die er voor jou is en je lief mag gewoon blijven als het kindje 's nachts wordt geboren. Mocht er toch iets zijn hoef je alleen een gang verder te zijn en je bent in het ziekenhuis gedeelte.
Maar ik ben medisch dus zelfs dat mag niet :{
De vorige keer was ik ook medisch omdat Mette had gepoept. Ik deel mn mening deels met KD, alleen was er voor ons goede begeleiding en heb ik niet hoeven wachten. Maar die kille setting... Dat bed.... Al die snoeren en dus geen bewegingsvrijheid... Dat was niet bepaald ideaal.

Maar misschien is het interessant uit te zoeken of er in je buurt een geboortecentrum is, meestal zit dit dus aan een ziekenhuis vast. Het is een mooie tussenoplossing.
pi_100904068
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 17:43 schreef ivetje het volgende:

Zijn er meer dames die thuis gaan bevallen overigens? Ik wil zelf naar het ziekenhuis. Word zonder medische indicatie niet volledig vergoed, maar wil het toch. Kost dan iets van 250 euro. Vind het gewoon een fijner idee en wil ook al dat gedoe en die rommel niet in mijn eigen bed :)
2x thuis bevallen.. heerlijk!! En de rommel, die zie je niet hoor. Die is opgeruimd voor je er erg in hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100904105
ik vond t ziekenhuis echt belachelijk
kreeg het 'ik mot ff kalven' idee
nummertje trekken, liggen, baren en hoppa opzouten (maar eerst dus even 2 uur vergeten worden :') en in je eigen troep moeten liggen, poten in de beugels verdoving die gezet was voor een evt prik(waren ze laat mee want een wee later werd ze geboren) was uitgewerkt op t moment dat ze mn labiaruptuurtje kwamen hechten :')

en dat is heel erg kut
pi_100904185
ze kregen mij met geen 10 paarden het zh in tenzij het echt echt echt zou moeten!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_100904213
Het zal ook wel een beetje aan het ziekenhuis liggen. Hoor ook positieve verhalen over bevallen in het ziekenhuis.

Jammer is dat ze hier bezig zijn met het opzetten van een vrouw-kind centrum. Maar dat gaat pas in 2013 open.

Nou ja, ik zal manlief maar weer aan het werk zetten. Lijkt me een leuk klusje voor hem om uit te zoeken. ~O>
pi_100904347
Ik ben ook erg blij in een land te wonen waar je thuis kan en mag bevallen. Ik ben blij met het verloskundige systeem hier. Dat mag ook weleens gezegd worden. Er wordt altijd zo negatief over gedaan.

Het feit dat je een keuze hebt. En dat er ook tussenoplossingen zijn zoals geboortecentrums enz.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 18:21:49 #290
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100904413
Thuis bevallen zou ik op zich graag willen :) Ik heb echter een indicatie voor een medisch kraambed en heb daarom gekozen voor het bevalcentrum hier in het ziekenhuis. Lijkt mij erg vervelend om net bevallen naar het ziekenhuis te moeten, nu hoef ik alleen maar binnen het ziekenhuis te verhuizen. Daarbij komt dat ik het ook geen fijn idee vind om, mocht het thuis niet goed gaan, in geval van nood door de brandweer naar buiten getakeld te moeten worden (3 hoog, smalle, steile trap) :X
Oude (on)bekende.
pi_100904433
als t nodig is verlos ik mijzelf wel hodverdorie
  donderdag 18 augustus 2011 @ 18:26:23 #292
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100904603
Ik ga voorlopig trouwens niet meer met de auto... Vanmiddag met de auto naar de prenatal geweest en dat was echt een drama! Nog nooit zo vaak de verkeerde afslag genomen, fout voorgesorteerd en nog nooit is er zo vaak naar me getoeterd :o En ik kon de uitgang van de parkeergarage opeens niet meer vinden :7
Oude (on)bekende.
pi_100904619
Ik heb er eigenlijk nooit echt goed over nagedacht of ik thuis of in het ziekenhuis wil bevallen...
en nu hoeft dat ook niet meer, want heb toch geen keus meer!
Met een meerling met je nou eenmaal in het ziekenhuis bevallen, maar dat vind ik eigenlijk
ook wel een heel fijn idee ( op de ongezellige sfeer na dan )
pi_100905734
Oh de kraamsuites in het ziekenhuis hier zijn helemaal niet kil en alles is voorhanden. De verloskamer zelf was ook best prima ingericht, en ik heb geen moment hoeven wachten wanneer ik iemand nodig had. Vriendelijk personeel ook.
Het is me zelfs zo goed bevallen dat ik nu weer graag daar naartoe wil (+ruggenprik mogelijkheid). In de kraamsuite is een opklapbed voor als de partner wil blijven slapen, een eigen badkamer, een soort van pantry waar je kindje kan verschonen en als je geluk hebt en het kaartje niet eruit is gejat ook een televisie met digitenne.

Maar goed, die patientvriendelijkheid hebben ze dan ook hoog in het vaandel staan onder het mom van Planetree ofzo.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 18:52:57 #295
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100905765
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 18:26 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik ga voorlopig trouwens niet meer met de auto... Vanmiddag met de auto naar de prenatal geweest en dat was echt een drama! Nog nooit zo vaak de verkeerde afslag genomen, fout voorgesorteerd en nog nooit is er zo vaak naar me getoeterd :o En ik kon de uitgang van de parkeergarage opeens niet meer vinden :7
herkenbaar, ik laat mijn vrouw mij ook niet meer rijden ze, zo vermijd ik whiplashen :D
  donderdag 18 augustus 2011 @ 18:56:35 #296
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100905930
Ik wil een eventuele volgende keer wel thuis bevallen. Vooral omdat ik het gevoel had enorm geleefd te worden. En ik was totaal immobiel door alle die draden/infusen die in en uit mij staken. Vond het ook niks dat er zoveel verschillende mensen in- en uitliepen, ik denk echt dat dat bij mij de baring vertraagd heeft (minder sterke weeën), maar dat kan ik niet echt bewijzen natuurlijk. Anderzijds durf ik het ook weer niet zo goed thuis, want dan is er geen pijnstilling voorhanden. Al vind ik de persweeën eigenlijk wel te doen. Ontsluitingsweeën heb ik 'maar' een uur echt gevoeld, de andere 6 uur had ik Remifentanil en de 9 uur daarvoor waren het volgens een van de vk's geen 'echte' weeën. Ik vond ze anders best pijnlijk (maar redelijk draaglijk). Verder ook bang voor een complicatie waardoor ik alsnog naar het zkh zou moeten worden gereden (bij deze bevalling bleek het kindje dus plots gedraaid, en dat was op zichzelf al een reden tot hulp van een gyn in het zkh. (even afgezien van het feit dat ik op voorhand al medisch was). Zoiets kan iedereen overkomen. Maar goed, het zal wel weer een zkh-bevalling worden ivm. mijn hoge bloeddruk. Ik vind het vooral jammer dat ik in elk geval de eerste keer de keuze niet had.
pi_100907222
Ik heb verlof! *O* *O* *O*

En vandaag goedgekeurd door de gyn. Ons mannetje ligt gewoon voor op schema :o , dat terwijl grote broer 3 weken achterlag. En bloeddruk onder controle. ik ben blij!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 19:29:28 #298
348178 NotTheSame
pi_100907329
Aoraki verlof EN een goede controle! Effe jompelen dan *O* *O* *O* !
pi_100907372
Ivetje, misschien is het het overwegen waard om aan het eind van het jaar nog over te stappen van zorgverzekering, bijvoorbeeld bij de CZ gezinnen verzekering wordt de eigen bijdrage van bevalling in het ziekenhuis zonder medische noodzaak 100% vergoed. En die verzekeringen zullen er wellicht wel meer zijn. sowieso raadzaam om naar je zorgverzekering te kijken aangezien je gezinssituatie veranderd en je dus sommige dingen misschien meer nodig hebt en andere overbodig worden.
Van CZ weet ik het toevallig omdat ik die zelf heb. Hun gezinnenverzekering vergoed bijvoorbeeld ook de eigen bijdrage van de kraamzorg. Dus wellicht het overwegen waard om te switchen..

Aoraki, ga lekker genieten van je verlof!! Heerlijk! en fijn dat je een goede controle gehad hebt!! *O* *O*
pi_100907989
Ik wilde thuis bevallen en ben de eerste 14 uur ook thuis geweest maar toen wilde ik een ruggenprik en belandden we in het ziekenhuis. Ja ik was immobiel daar maar dat was eigen keuze want ik wilde een ruggenprik. Door de ruggenprik heb ik heerlijk liggen soezen en ik heb geen moment last gehad van het feit dat ik niet op kon staan.
Ik was de enige die aan het bevallen was op dat moment en had een eigen verpleegkundige. Ik heb het als prima ervaren. Geen honderd mensen gehad die in en uitliepen en ik moest wel even wachten tot ik naar de O.K. kon om gehecht te worden maar in die tussentijd lag ik er netjes bij en kon ik Puck gewoon aanleggen.
Mr.DML heeft de schurft aan ziekenhuizen maar ook hij vond het alleszins meevallen.
Alleen de co-assistent wilde me telkens verplaatsen terwijl alle stekkers nog in het stopcontact zaten. En die fout maakte hij 3x :')
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')