Oh, MJ

wat een mooi minimupje. Klein, maar helemaal perfect!
Weet je wat grappig is? Mijn vriendin ligt nu in het LUMC in verwachting van een eeneiige (!) drieling en ze vertelde dat ze daar op de NICU gekeken heeft en een meisje van 700 gram gezien heeft. Dat moet bijna wel L. zijn.
Ze heeft nu een gaatje in haar vliezen dus het is even afwachten hoe het gaat, maar de kleintjes doen het goed en zijn nu 950 gram. Ze worden waarschijnlijk over 2 weken gehaald, dan is ze 30 weken. Dus mogelijk kan je haar drieling straks zien.
Beessie-Jen, jij hebt het weer voor elkaar gekregen om zo'n mooierd te bakken

Ze lijkt op Evie inderdaad. En 3400 gram is echt een prachtig gewicht!
quote:
Op donderdag 18 augustus 2011 09:55 schreef NotTheSame het volgende:Heeej Turbo-Jen

, leuk dat je ons op de hoogte houd! En wat fijn dat het zo goed gaat met de kleine meid!
P_iglet, een voortand afgebroken? What happened?
Hier vandaag het tweede deel van de SEO... Hopelijk heeft onze eigenwijze draak zich nu goed gedraaid zodat ze alles kunnen nakijken (en mooie plaatjes kunnen schieten).
Pffff...ben op zoek naar een positiewinterjas. En alle jassen die ik mooi vind, kosten gewoon meer dan 100euro! Dat gaat me toch wat te ver voor die paar maandjes. Dus gaan we marktplaats maar afstruinen...
Succes met je SEO part deux
Ik heb deze positiejas op het oog van Bonprix:
![vvx2258x04.jpg]()
Die is maar 30 euro! Alleen is hij tijdelijk uitverkocht, dus ik wacht even tot ie weer beschikbaar is in het rood.
Deepfreeze, wat een mooie SEO foto's

Fijn dat alles goed is.
Ook ik heb net de SEO gehad. Alles zag er goed uit en de kleine vond het gepor ook wel interessant.
![echo4-1.jpg]()
Hier kon ze het niet meer aanzien en gingen de handjes gekruist voor het gezicht
![echo3-1.jpg]()
Hannah krijgt waarschijnlijk een zusje

Hoewel de echoscopiste nog wel een slag om de arm houdt omdat de beeb de beentjes stijf tegen elkaar hield