abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100850496
nouja, ik mag eind september al he :P
pi_100850556
Niemand even een pmmetje met de naam voor me?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 13:48:50 #168
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_100850664
Gefeliciteerd BJ met Liene :) !
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_100850770
Thnx Vicks!

Hier moet ik morgen weer naar de vlos. Misschien wel de laatste keer als meneertje nog niet gedraait is. En voor zover ik nu kan voelen ligt ie nog lekker verkeerd om. Heb er de zenuwen van...
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_100851069
Net weer goedgekeurd bij de gyn. Alles ziet er goed uit en ook nog voldoende vruchtwater e.d.
Wel heb ik een uiterste datum mee gekregen wanneer ik ingeleid ga worden als de kleine nog niet geboren is. Die datum ga ik hier niet noemen ivm eventuele meelezers (weet niet zeker of die er zijn, maar ik ga het risico niet lopen haha 8-) ).

Dat ik ingeleid ga worden heeft te maken met m'n suiker. Al is dit wel onder controle en is nu alles nog goed, maar hij wil geen risico lopen, dus dan ga ik uit van zijn expertise :Y
Verder heeft hij weer bijna verraden of het een jongen of een meisje werd, ik heb heel vluchtig wat gezien maar kon er niet echt iets uithalen. Ik ga nu dus ook maar niet naar echo's kijken waar het bij staat of duidelijk op te zien is omdat ik bang ben dat ik het dan alsnog weet, en dat zou ik toch jammer vinden, ik weet het nu snel genoeg O+ . Ik wil een verrassingskindje O+ (en ook was m'n man er niet bij dus dan zou ik het helemaal niet leuk vinden..)
Vorige week dacht hij ook al dat ik wist wat het zou worden en had ie het ook bijna verteld. Volgens mij weten tegenwoordig de meeste mensen vooraf of het een jongen of meiske wordt zo lijkt het wel :P

Maar het begint zo wel heel 'echt' te worden nu ik echt een einddatum heb. Want ook al ben ik morgen 40 weken en weet ik dat het al 3 weken mag gebeuren in principe, ben ik daar toch niet echt vanuit gegaan aangezien de meeste kinderen toch later geboren worden (waaronder ikzelf en ook m'n man allebei (ruim) twee weken te laat geboren) dus ben daar eigenlijk ook een beetje vanuit gegaan.
Maar het kan natuurlijk ook voor die tijd nog vanzelf gaan gebeuren, en dat zei de gyn ook. Maar goed tot nu toe nog niet echt voorwerk gehad ofzo (misschien die krampen van gisteren, maar ik verwacht dat dat toch m'n darmen geweest zijn..)

[ Bericht 0% gewijzigd door hilliebillie op 17-08-2011 14:26:02 ]
pi_100851332
Fijn dat de SEO goed was Deepfreeze! Weet je nu ook het geslacht? Of wil je dat zelf ook niet weten?
  woensdag 17 augustus 2011 @ 14:09:15 #172
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100851554
Hb, als ik je een tip mag geven: vertel de datum ook niet aan je directe familie en vrienden. Dat heb ik wel gedaan, en toen het maar duurde maakten ze zich echt zooveel zorgen. Ze dachten echt dat het helemaal foute boel was, en ze durfden niet te bellen. Vriend had geen tijd en puf om mensen steeds updates te geven. Dat was niet leuk voor ze!
pi_100851802
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 14:09 schreef Aventura het volgende:
Hb, als ik je een tip mag geven: vertel de datum ook niet aan je directe familie en vrienden. Dat heb ik wel gedaan, en toen het maar duurde maakten ze zich echt zooveel zorgen. Ze dachten echt dat het helemaal foute boel was, en ze durfden niet te bellen. Vriend had geen tijd en puf om mensen steeds updates te geven. Dat was niet leuk voor ze!
Inderdaad! Zorg dat jullie iedereen zelf op hoogte brengen ipv het heen en weer bellen/smsen/mailen etc. of er al iets aan de gang is.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 14:17:39 #174
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_100851987
BJ, gefeliciteerd met je meisje!!!!! Leuke naam en geniet lekker van je spekkie!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_100852196
mag ik ook nog een om met de naam van de kleine van MJ?
pi_100852273
Ben ik ook van plan om het tegen niemand te vertellen. Dat heb ik ook tegen m'n moeder verteld dat ik het niet laat weten als er iets aan de gang is, gelukkig gaf ze aan dat ze dat ook niet wilde weten omdat ze zich dan ongerust zou gaan maken of in ieder geval zenuwachtig zou zijn.
M'n vriend verteld het wel de dag van te voren op het werk maar dan alleen tegen z'n baas, want ja dat is toch wel handig als die weet dat ie er de dag er op niet is. (en anders moet ie er 's ochtends over bellen dus dan weet ie het toch)
  woensdag 17 augustus 2011 @ 14:31:45 #177
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_100852556
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 14:23 schreef SummerBreeze het volgende:
mag ik ook nog een om met de naam van de kleine van MJ?
ik zal even een openbaar ministerie voor je proberen te regelen. ;)
in de haak.
pi_100853430
Lieve BJ, T & grote Evie O+...Ook hier nogmaals ontzettend gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Ze is er! Heerlijk thuis bij jullie, lekker met zn allen kneuteren, het was je zo gegund! Wat is t ontzettend snel gegaan allemaal, ik hoop dat je t vandaag langzaamaan allemaal een beetje bevatten kunt! Heel veel geluk met zn 4tjes! Geniet van elkaar!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_100853586
ik vind die naampm's echt strontvervelend trouwens,

kan t niet gewoon spoiler met een spatie ofzo

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al denk ik trouwens dat men op een gegeven moment ook wel googlezoekt op letter spatie naam.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 14:58:51 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_100853866
Ja welja, het is niet dat wij nu ineens de slimste zijn met zijn alleen en dat onze kinderen later dat trucje nooit leren. :') :+

BJ, gefeliciteerd!
pi_100853872
Als je er dan toch zo'n hekel aan hebt KDtje..wilt u mij er dan nog eentje met de naam van MJ's meisje sturen :+ gaarne ;)

Miss & Mr Jones, van harte gefeliciteerd met je beide meiskes O+ Wat is het toch nog snel gegaan allemaal ineens en wat fijn dat L.J haar mama's stoere genen heeft! ik hoop dat je zo veel mogelijk lekker bij haar kunt zijn en haar zo snel mogelijk lekker dicht tegen je aan mag hebben. Ik duim onmogelijk hard dat ze een voorbeeld aan Keshet's stoere muppet neemt!
Wat ontzettend moeilijk dat jullie nu écht afscheid hebben moeten nemen van Cloë, en wat verdrietig dat ze niet meer zo mooi was als je gehoopt had. Ik kan me je twijfel voorstellen of je niet toch beter niet had kunnen kijken, maar ik weet zeker dat er een moment komt waarop je heel erg blij bent dat je dat tóch gedaan hebt! Heel veel sterkte de komende tijd!

Edit: wat een prachtige naam hebben jullie haar gegeven!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Poppedein op 17-08-2011 15:20:10 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_100854542
bj gefeliciteerd met jullie dochter. geniet ervan nu met zijn viertjes
pi_100854648
Wat een lieve berichtjes allemaal O+ Dankjullie wel !

Ben nu thuis, en mn meisje in het ziekenhuis, wat een raar gevoel is dat.
Al die weken ( al waren het er voor ons maar 26) zo samen en nu zit ik hier, zonder haar/hun.
We moeten nog veel regelen, crematie voor cloë, babykamer voor L.J was nog niet af.
Maarja aangezien ze nog lang niet thuis is hebben we daar nog wel tijd voor.
Ik heb haar heerlijk vast kunnen houden vandaag, zo onwerkelijk om zon klein kindje vast te houden.was bang om haar aan te raken en pijn te doen zo kwetsbaar dat ze is.
Toen kwamen de tranen ook echt.
Ze was van de beademing afgehaald, en ging redelijk goed maar koste haar veel energie dus toch weer terug aan de beademing.
Ook krijg ze licht therapie omdat ze wat lever problemen heeft wat ook een naar gezicht is, zo helemaal ingepakt hoofdje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze is een sterk meisje, haar naam is dus ook toepasselijk. O+ O+
het idee dat ik nu " mama " ben is nog onwerkelijk.
Maar betekend ook dat ik ga verhuizen van topic.
Al blijf ik hier ook posten hoor ;)

:*
pi_100854774
Ach jeetje wat ziet dat er naar uit mj, zo'n ingepakt hoofdje... Maar wel super dat ze het toch goed doet!

Hoe gaat het met jou? Was het een zware bevalling?
Heb je Cloe ook nog kunnen zien?
pi_100854939
@oognip, ja ik heb dr gezien. Al heb ik achteraf het idee dat het beter was haar niet te zien.
ik had al die tijd een beeld voor me, van een klein baby;tje, een van mn prinsesjes, een mooi beeld, en toen ik haar zag, was het zo schokkend, dat ze niet mooi, en af was, al hadden ze me daar op voorbereid, en wist ik ook wel dat het niet zo zou zijn, maarja je daar op voorbereiden kan dus gewoon niet en blijft schokkend.
Nare is nu gewoon dat ik constant het beeld voor me heb hoe ze er uitzag.
Vandaar dat ik niet weet of het wel slim was haar te zien.
Klinkt misschien erg hard, maar had gewoon zo graag een mooi beeld voor me gehouden. :{
pi_100855065
Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent mj, maar stel je had haar niet gezien dan had je je misschien je hele leven afgevraagd hoe ze er uit had gezien bij de geboorte en had je misschien spijt.
pi_100855529
MJ, wat een hummeltje toch met d'r ingepakte hoofdje. HEt zal inderdaadf wel leeg zijn thuis. Gelukkig is ze dichtbij. Kun je er vaak naar toe? Hebben ze verder nog iets van een behandelplan of zo? Heb geen benul hoor.

Hoe voel jij je verder?

Naar dat je het beeld van Chloe zo op je netvlies hebt staan en dat het zo'n schok voor je was. Maar wat oognip ook al zegt, misschien had je anders weet spijt gehad. Blijft moeilijk. En dan ook nog de crematie voor het kleine meisje moeten regelen. Heftig hoor!

:*
pi_100856888
MJ wat een mooi meisje is het toch :* ik hoop dat de leegte straks over een aantal weken opgevuld mag worden door dat prachtige meisje wat daar nu ingepakt ligt te vechten O+
Sterkte met de voorbereidingen voor de crematie van cloë! en neem jullie tijd :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100856953
ach gos, die foto ;( O+ arm hummeltje.
Klein vechtertje!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_100857269
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 15:23 schreef miss-jones25 het volgende:
@oognip, ja ik heb dr gezien. Al heb ik achteraf het idee dat het beter was haar niet te zien.
ik had al die tijd een beeld voor me, van een klein baby;tje, een van mn prinsesjes, een mooi beeld, en toen ik haar zag, was het zo schokkend, dat ze niet mooi, en af was, al hadden ze me daar op voorbereid, en wist ik ook wel dat het niet zo zou zijn, maarja je daar op voorbereiden kan dus gewoon niet en blijft schokkend.
Nare is nu gewoon dat ik constant het beeld voor me heb hoe ze er uitzag.
Vandaar dat ik niet weet of het wel slim was haar te zien.
Klinkt misschien erg hard, maar had gewoon zo graag een mooi beeld voor me gehouden. :{
da's toch logisch :*
ik denk dat je er wel goed aan gedaan hebt, maar het is voor nu een hele bittere pil ;(

maarruh; zie ik het nu goed dat LJ bipap (lange sprietjes) heeft?
die lichttherapie moeten bijna alle prematuurkindjes hoor. we hadden het altijd over "lekker ff onder de zonnebank". hoe de moed erin hoor! :*

er is trouwens ook een topic speciaal voor de (familie van) kindjes waar dingen anders gaan dan verwacht: Te vroeg, te klein, ziek: Soms gaat het allemaal iets anders deel 2
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_100857270
BJ en MJ gefeliciteerd met jullie dochters!

Je meisje is prachtig MJ en wat een sterke dame! Sterkte, ik kan me voorstellen dat het een hele moeilijke tijd zal zijn!
pi_100858781
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 14:04 schreef Kyara het volgende:
Fijn dat de SEO goed was Deepfreeze! Weet je nu ook het geslacht? Of wil je dat zelf ook niet weten?
Jups, we weten het geslacht van muppet.. Maar ik zet het hier niet neer, want er lezen wat mensen mee :6 ;)
pi_100859069
BJ! Wat heb je dat snel gedaan, gefeliciteerd *O*

En Miss J, fijn dat jullie kleine meid een stabiele nacht heeft gehad, dat er nog vele mogen volgen!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 17:08:25 #194
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_100859367
Och LJ, wat een toeters en bellen rondom je kleine lijfje...gelukkig is het allemaal voor een goed doel...

Wij zeiden altijd dat het net was alsof ze weer op het strand van Curacao lag (ipv zonnebank), lekker chillen met je zonnebril op. We probeerden er een beetje geintjes om te maken, maar bij ons was de situatie natuurlijk een stuk minder ernstig...

Lieve MJ, wat heb je het al pittig gehad en er staat nog eens een heel pittige tijd voor de boeg. Ik wens je heel veel kracht en sterkte en wil je als tip geven om je emoties de vrije loop te laten en goed te blijven praten met je vent en andere mensen om je heen. :* :* :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  † In Memoriam † woensdag 17 augustus 2011 @ 17:48:03 #195
43556 miss_dynastie
pi_100860842
Gefeliciteerd met je meisje, BJ *O*
  woensdag 17 augustus 2011 @ 17:51:54 #196
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_100860966
Oh my, helemaal niet terug gelezen eerder vandaag en het bericht van BJ had ik dus nog niet gezien....

BJ, van harte gefeliciteerd met jullie tweede meisje, met een geweldig mooie naam! O+
Veel geluk gewenst met elkaar, wow zeg, een heel echt gezin zo met twee meiden!
Geniet van je kraamtijd en ik hoop dat de BV lekker op gang zal komen. ;)
pi_100861730
kom even uit lurkstand voor MJ

MJ (en man) gefeliciteerd met je mooie meisje! En wat fijn dat ze het zo goed doet en zo goed heeft gedaan in jouw buik! Nu kan ze alle hulp buiten jouw buik krijgen om nog verder te groeien en die sterke dame te worden zoals jou!
En dan toch ook gecondoleerd met het verlies van Cloë! Dat lijkt me ook erg moeilijk. Vreugde, blijdschap, bezorgdheid en verdriet allemaal tegelijk. Veel sterkte voor jullie om dit allemaal een plekje te geven waar je naar terug kunt grijpen wanneer jij dat wilt.

Heeft iemand ook een pm met naam van MJ's dochter? Ben wel benieuwd welke mooie naam bij deze mooie dochter hoort.

En als ik dan toch uit lurkstand ben, BJ gefeliciteerd met je andere dochter! En wat een snelle bevalling zeg. Petje af! Lekker van genieten met z'n vieren nu!

terug naar lurkstand
pi_100862241
eerst alleen ff een foto van ons mooie meisje :)

O+ O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:32:51 #199
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100862296
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 14:52 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind die naampm's echt strontvervelend trouwens,

kan t niet gewoon spoiler met een spatie ofzo

SPOILER
al denk ik trouwens dat men op een gegeven moment ook wel googlezoekt op letter spatie naam.
gewoon in paint schrijven en dan online plaatsen, kun je ook niet op googelen.

Wacht maar, ik doe het morgen mss!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:33:12 #200
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100862307
ow, wat een schatje BJ O+
pi_100862353
MissJones van harte gefeliciteerd met je dochter LJ! Wat fijn dat je haar vandaag hebt mogen vasthouden :)
Maar ook heel veel sterkte met het verlies van Cloë :*

Beessie van harte gefeliciteerd met je dochter! *O* En wat super dat ze gelijk zo lekker gedronken heeft :)
pi_100862609
quote:
14s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 18:32 schreef Beregd het volgende:

[..]

gewoon in paint schrijven en dan online plaatsen, kun je ook niet op googelen.

Wacht maar, ik doe het morgen mss!
hahah dat kan idd ook!

en BJ, lijkt ze op Evie? :)
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:46:35 #203
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_100862819
Spannend Beregd! ;)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:47:03 #204
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_100862845
BJ, wat een plaatje! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_100862864
Sorry verkeerde topic
Let's pretend we scored a goal YEAH
  woensdag 17 augustus 2011 @ 18:58:31 #206
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_100863315
BJ van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! *O* *O* :* Prachtig meisje... O+

[ Bericht 14% gewijzigd door Diaan73 op 17-08-2011 19:26:06 ]
Make love, not war ☮
pi_100863516
Oh BJ, wat een lief snoetje!
Lekker wangetjes ook al!
Hartstikke mooi, geniet er lekker van!!!
hoe voel jij jezelf?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_100864082
Oh BJ, wat een schatje! O+

Beregd, betekent je opmerking dat er wat gaande is bij jullie???? Of is de wens de vader van de gedachte?
pi_100864265
BJ, wat een mooi meiske, echt zo'n lief snoetje!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 19:24:35 #210
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100864454
Wat een plaatje BJ!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_100865256
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 18:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
eerst alleen ff een foto van ons mooie meisje :)
[ afbeelding ]
O+ O+ O+
aaaaaw BJ, wat een moppie heb je daar gebakken O+
gefeliciteerd *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 17 augustus 2011 @ 19:41:45 #212
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100865291
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 19:16 schreef Kyara het volgende:
Oh BJ, wat een schatje! O+

Beregd, betekent je opmerking dat er wat gaande is bij jullie???? Of is de wens de vader van de gedachte?
de wens is idd meer vader dan ik op dit moment.

Alhoewel hrt van mij ook wel mag wachten, al die ontsluiting vóór de bevalling is natuurlijk mooi meegenomen. morgen weer checkup van de vrouw.
pi_100867174
bj proficiat met jullie mooie meisje

mooie foto's van de 2 kersverse meisjes
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_100867199
Oh MJ wat een mupke, En dat brilletje heb ik ook nog ergens in mijn plakboek zitten weliswaar een 24 jarige versie! Ik heb zo ontzettend veel bewondering voor jou en jouw vriend, hoe jullie de situatie aanpakken, en omgaan met alle tegenstrijdige emoties! Echt diep respect! *neemt petje af*

BJ wat een Dotje! en wat een wangetjes! O+
S. 2014
J. 2016
pi_100867907
Miss-Jones; van harte met je kleine dappere vechtertje! Ik moest zo huilen toen ik het las.
Ik hoop dat alles goed blijft gaan. En ook het verdriet om Cloë, wat ontzettend dubbel. Veel sterkte met alles meis. :*

En lieve BJ: *O* wat heb je een mooi meisje gebakken! Van harte en heel veel geluk gewenst!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_100868222
BJ en man, gefeliciteerd met jullie dochter! *O*
Wat een snelle bevalling, maar wat heerlijk zo'n andere ervaring erbij te hebben. O+

Evie, gefeliciteerd met je zusje! Daar is ze dan eindelijk. *O*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_100868471
bJ, wat een mooi meisje, ze lijkt precies op haar zusje! O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_100868812
BJ, gefeliciteerd *O* Wat een prachtig meiske heb je.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  woensdag 17 augustus 2011 @ 21:16:17 #219
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100869384
BJ wat een lief snoesje zeg O+
Rayen 2½ jaar!
pi_100870637
BJ wat een plaatje O+
Ok, ik heb stiekem ook toch wel heel veel zin om ons kleine meiske te ontmoeten, de foto van jou mooie meiske wakkert dat gevoel wel aan.

Morgen ben ik 37 weken *O* *O* Niet dat ik thuis mag bevallen, maar toch een beetje magisch.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')