Erg laat maar MJ, alsnog gefeliciteerd met jullie mooie dochtertje! Zo klein nog, ik duim dat alles goed blijft gaan met haar! En gecondoleerd met Cloë...

BJ : Jullie ook gefeliciteerd met jullie meisje!! Wat een mooie foto van haar

NTS : Hopelijk komt het toch goed met de wagen

Waarom heb je hem eigenlijk in Duitsland gekocht als ik vragen mag? Scheelde dat veel met hier of is hij hier niet te krijgen? Mijn ouders wonen in Duitsland en heb daar ook wel vluchtig gekeken. Maar de Stokke is volgens mij overal in Europa even duur, dus die hebben we maar gewoon hier gekocht.
Ik ben vanmorgen weer bij de verloskundige geweest. Alles is prima in orde. Heb het hartje gehoord

En hij gaf 2x een schopje, wat duidelijk te horen was. Morgen 14 weken, wat gaat het hard. Gisteren zijn we even bij de nicht van Tha_duck geweest, die gaat de kraamhulp doen als het goed is. Was erg gezellig en heb weer wat tips gehad enzo. Weet nu wat ik moet aanschaffen voor in het bedje, vind dat zo lastig...dekentjes, lakentjes, molton etc. En kwam er ook achter dat navelbandjes al 10 jaar niet meer gebruikt worden, maar die had ik dus al aangeschaft

Waarom staan die dingen dan wel op elk lijstje van spullen die je moet hebben...
Verder kreeg ik vandaag van mijn moeder te horen dat ze een geldbedrag geven voor de kleine. Erg fijn natuurlijk! Ze gaan 24 september even lekker mee shoppen, dan gaan we de box, badje, luieremmer etc. allemaal aanschaffen. Hebben tot op heden alleen de kamer, kinderwagen en izisleep besteld en al die andere kleine dingen moeten nog.
Overigens willen wij niet weten wat het word. Voor ons wordt het echt een verassing dus

We noemen het nu wel telkens een hij, maar dat is gewoon makkelijk. Verder doen we natuurlijk wel de 20 weken echo, maar geen combinatietest en een 3D-echo en pretecho enzo doen we ook allemaal niet. Vind dat zonde van het geld. Verder moet ik 15 september weer terug naar de verloskundige, dus daar leven we nu maar weer naartoe. En loop inmiddels al wel met positiekleding rond, mijn eigen spijkerbroeken gingen echt al niet meer dicht haha!