waarom goedkoper bij jou dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:50 schreef Kyara het volgende:
Ik kies met dezelfde overweging ook voor het ziekenhuis ivetje. Hoewel de kosten bij ons een stuk lager zijn. ¤ 15,50 per dag voor zowel mij als de kleine. Denk dat we dan maximaal ¤ 62,00 kwijt zijn want als we langer moeten blijven dan zou dat nu medisch noodzakelijk zijn.
Jullie zijn al wel met volle vaart alles aan het regelen geloof ik of niet.
Babypark viel voor mij al af omdat die website op zondag gesloten is. Kan ik niet zoveel mee. Zelf goede ervaringen met Babydump.
2x thuis bevallen.. heerlijk!! En de rommel, die zie je niet hoor. Die is opgeruimd voor je er erg in hebt.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:43 schreef ivetje het volgende:
Zijn er meer dames die thuis gaan bevallen overigens? Ik wil zelf naar het ziekenhuis. Word zonder medische indicatie niet volledig vergoed, maar wil het toch. Kost dan iets van 250 euro. Vind het gewoon een fijner idee en wil ook al dat gedoe en die rommel niet in mijn eigen bed
herkenbaar, ik laat mijn vrouw mij ook niet meer rijden ze, zo vermijd ik whiplashenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:26 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik ga voorlopig trouwens niet meer met de auto... Vanmiddag met de auto naar de prenatal geweest en dat was echt een drama! Nog nooit zo vaak de verkeerde afslag genomen, fout voorgesorteerd en nog nooit is er zo vaak naar me getoeterdEn ik kon de uitgang van de parkeergarage opeens niet meer vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |