abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100722040

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Hier vind je de OP.

[ Bericht 1% gewijzigd door Caland op 15-08-2011 00:26:21 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 18:30:56 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100722075
Werkt er nou iemand nog die uitslagen bij? :P
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_100722093
En met weer een leugen van Gudde die aan de lijst kan worden toegevoegd.

Maar die man is verder fantastisch bezig hoor, niemand begrijpt de kritiek. Arme Eric.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100722096
Feyenoord heeft wel een makkelijk programma voor de komende vier wedstrijden.
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 18:31:40 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_100722097
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:23 schreef inZanity het volgende:

[..]

Nee laten we met z'n allen lijdzaam toezien hoe de club langzaamaan ten onder gaat.. ^O^
Nee dat gekanker en gezeik helpt echt, da's hartstikke goed voor de club.

Gelukkig werken technische staf en directie gewoon door om Feyenoord weer gezond te maken.
Dit jaar linkerrijtje, volgende zomer uit categorie 1, jaar daarop meedoen voor de bovenste 5 plekken. Het gaat wel goed komen, of er nou beroeps zeurpieten op fluitjes blazen of niet.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:33:27 #6
20758 Stringer
You have a nice day
pi_100722153
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:31 schreef Yuhina het volgende:
Ja 12 punten :')
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 18:34:10 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_100722171
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:31 schreef Yuhina het volgende:
Feyenoord heeft geen selectie waarbij je van "makkelijke wedstrijden" kan spreken. En NAC en Heracles uit zijn al helemaal geen gegarandeerde driepunters.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_100722222
Denk een punt of 6-7 de komende 4 wedstrijden hopelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100722237
Heracles uit, succes. Dat wordt komende week op Woudestein trainen
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:39:16 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100722351
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:31 schreef Caland het volgende:
En met weer een leugen van Gudde die aan de lijst kan worden toegevoegd.

Maar die man is verder fantastisch bezig hoor, niemand begrijpt de kritiek. Arme Eric.
Dat die man al (te)veel fouten heeft gemaakt is duidelijk, maar ik zou geen enkele directeur van een betaald voetbal organisatie weten die het wel goed doet of gedaan heeft, ik heb het dus niet over voorzitters maar over directeuren die op de loonlijst staan
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:45:01 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100722610
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat die man al (te)veel fouten heeft gemaakt is duidelijk, maar ik zou geen enkele directeur van een betaald voetbal organisatie weten die het wel goed doet of gedaan heeft, ik heb het dus niet over voorzitters maar over directeuren die op de loonlijst staan
Elke club werkt weer met een andere structuur, dus dat valt ook simpelweg niet te vergelijken.

quote:
Grote verbazing over perscommuniqué

Ondanks de afgesproken discretie heeft Feyenoord, in de persoon van Raymond Salomon, vandaag gemeend een gesprek tussen clubleiding, het stadion, de Sportclub, de politie en supporters wereldkundig te moeten maken. Naast het op deze wijze schenden van de afspraken, brengt Feyenoord wederom (bewust?) onwaarheden naar buiten.

Zo wordt gemeld dat de partijen mede op verzoek van de Rotterdamse politie met elkaar om tafel gingen, terwijl de uitnodiging in werkelijkheid op initiatief van Feyenoord, via de politie, bij de supporters is neergelegd. Daarnaast wordt gemeld dat de partijen in gesprek gingen om afspraken over dit seizoen te maken, terwijl dat nooit de strekking van het overleg is geweest. Onderwerp van gesprek was de organisatorische schoonmaak die supporters al lange tijd eisen. Ook wordt (bewust?) de Sportclub wéér niet genoemd, terwijl zij wel degelijk met twee vertegenwoordigers aan tafel zaten.

Meest stuitende is echter dat Salomon, die zelf overigens níet aanwezig was bij het gesprek, meldt dat het gesprek tot niets geleid heeft. Daar denken de aanwezige supporters namelijk anders over: in de eerste plaats hebben de supporters andermaal duidelijk kunnen maken wat zij verwachten binnen de organisatie. Ten tweede heeft de politie als onafhankelijke partij kunnen zien hoe onbehoorlijk onze club geleid wordt, meest treffend samengevat in een discussie die aan tafel ontstond tussen de clubbestuurders onderling over de vraag welk orgaan binnen de club eigenlijk welke bevoegdheden heeft. De heren bestuurders waren het niet met elkaar eens, geen van allen wist nu precies te melden wat de rol van het StiCo, de VvF, enzovoort is. Ook de politie hoorde dit met stijgende verbazing aan…

Ten slotte is het grootste resultaat dat bij het reguliere overleg tussen Feyenoord en de Feyenoord Supportersvereniging aanstaande donderdag ook de politie en de Sportclub weer aanschuiven én dat de organisatorische schoonmaak wel op de agenda staat, terwijl Feyenoord hier tot op heden niet over wenste te praten met de supportersvereniging.

Wat wel klopt is dat supporters, buiten het reguliere overleg tussen supportersvereniging en club, niet meer met deze bestuurders om de tafel gaan. Ondanks het feit dat Gudde aangaf graag weer met de supporters in gesprek te treden. Opmerkelijk, want Gudde is de voorbije anderhalf jaar nooit aanwezig geweest bij de talloze gesprekken tussen club en supporters. Tevens gaf Gudde aan bereid te zijn nu echt eerlijkheid te tonen op financieel, commercieel en sportief, waarmee hij impliciet aangaf dit tot op heden dus niet gedaan te hebben! Treffend is dan ook dat Gudde nog enig aandragen zei ‘niets te kunnen zeggen’ over de vraag of Koevermans nu wel of niet participeert in Talent Pool II, nogal tegenstrijdig met eerdere stellige verklaringen van dezelfde Gudde…

De clubleiding is in het urenlange gesprek duidelijk gemaakt dat de rust pas zal wederkeren als zowel Gudde als Van Well aftreden, er een onafhankelijke (!) commissie komt die op zoek gaat naar capabele bestuurders en supporters zitting krijgen in zowel deze commissie als binnen de nieuwe organisatie(structuur). Dit laatste voorstel werd door Eric Gudde en met name Martin van Geel overigens met goedkeuring ontvangen. Dick van Well daarentegen zag echter alleen maar obstakels en Carlo de Swart ten slotte toonde aan zo’n verschrikkelijk nare man te zijn door enkel denigrerend over en tegen supporters te praten. Hij liet zich er graag op voorstaan een universitaire opleiding gevolgd te hebben en wees zelfs -in het bijzijn van de politie- met compleet verzonnen beschuldigingen naar de aanwezige supporters.

Ten slotte hechten wij er waarde aan te benadrukken dat wij enkel het clubbelang voor ogen hebben en enkel uit deze motivatie betrokken willen worden bij het bewaken van de clubcultuur, het meedenken over commerciële zaken en het regelen van supporterszaken. Alles met slechts één doel: van Feyenoord weer de topclub te maken die het ooit was…
Tekenend weer dit :')

Maar nee hoor, met Ericje aan het roer komt alles goed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:48:53 #12
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_100722769
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Komt het bij jou nooit eens op dat er ook mensen zijn die zowel Feyenoord supporter als voetballiefhebber zijn?

Ik vind het zo kortzichtig van de fanatieke Feyenoord supporters dat alles wat niet met feyenoord te maken heeft per definitie verkeerd is :')

Ach pleurt op man. Als je zo'n voetballiefhebber bent moet je lekker een seizoenskaart van Barcelona nemen, die schijnen er wel wat van te kunnen ^O^

Wat gaat er nog komen? Van der Vaart die onder luid applaus de Kuip binnenloopt? En gaan we straks dan ook Ajax een staande ovatie geven wanneer zij ons compleet van de mat gespeeld hebben?
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:01:21 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100723259
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100723574
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik blijf erbij dat dit gedrag van supporters even schadelijk is voor Feyenoord als het financiële geklooi van de directie in voorgaande jaren.
Wat een tokkies zijn die kistdragers toch. Dat tuig vertegenwoordigd juist alles wat Feijenoord niet is. Gudde heeft idd geen verstand van voetbalzaken maar weet wel hoe hij de 40+ miljoen euro aan schuld moet wegwerken en dat lijkt mij toch prioriteit nr 1.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:10:29 #15
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100723622
Gudde heeft helemaal 0 weggewerkt maar gewoon de vrienden van Feyenoord binnengelaten die hun eigen investering wilden beschermen. Niets meer en niets minder.

Het saneren laat hij zelfs voor een groot deel over aan een extern bureau op aandringen van de KNVB.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100723708
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nijland bv van Groningen en Joop Munsternan

Alletwee Algemeen Directeur
pi_100723759
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:10 schreef Caland het volgende:
Gudde heeft helemaal 0 weggewerkt maar gewoon de vrienden van Feyenoord binnengelaten die hun eigen investering wilden beschermen. Niets meer en niets minder.

Het saneren laat hij zelfs voor een groot deel over aan een extern bureau op aandringen van de KNVB.
Man is volkomen overbodig en kan zichzelf beter wegsaneren , weer 4 ton minder schuld
pi_100723895
quote:
Wtf, ik ben het eens met Kraaij :')
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:31:11 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100724511
FR1908Nieuws twitterde op zondag 14-08-2011 om 19:26:49 #ADO Den Haag geeft #Feyenoord tot vanavond de tijd een vernieuwd bod uit te brengen op Lex #Immers, daarna wil #ADO dat het klaar is. reageer retweet
ADO kan zoveel willen, transferwindow is gewoon tot 31 augustus toch?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100725406
Jongens geniet van de stand. Het is jullie na alle misere ook wel een keer gegund.
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 19:54:08 #21
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100725440
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:48 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ach pleurt op man. Als je zo'n voetballiefhebber bent moet je lekker een seizoenskaart van Barcelona nemen, die schijnen er wel wat van te kunnen ^O^

Wat gaat er nog komen? Van der Vaart die onder luid applaus de Kuip binnenloopt? En gaan we straks dan ook Ajax een staande ovatie geven wanneer zij ons compleet van de mat gespeeld hebben?
Toevallig kijk ik iedere week naar Barcelona ja, ik ben een voetballiefhebber. Verder weet je heus wel dat oud Ajacieden op weinig tot geen sympathie kunnen rekenen. Maar ik blijf erbij dat je als voetballiefhebber best een applausje mag geven voor een Ruud van Nistelrooy met een enorme staat van dienst voor de Nederlandse voetballerij.

Maargoed, de kortzichtigheid van de fanatieke aanhang zal er altijd voor zorgen dat er geen ruimte voor discussie is omtrent dit onderwerp OMDAT HET ALLEEN MAAR OM FEYENOORD GAAT1!!!!1 :D 11!! D:d :D: D: KANKER BESTUUR KANKER BESTUUR!11!!

Dus die discussie zullen we maar niet verder voeren :')
4045
onlogisch
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:56:47 #22
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100725554
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Toevallig kijk ik iedere week naar Barcelona ja, ik ben een voetballiefhebber. Verder weet je heus wel dat oud Ajacieden op weinig tot geen sympathie kunnen rekenen. Maar ik blijf erbij dat je als voetballiefhebber best een applausje mag geven voor een Ruud van Nistelrooy met een enorme staat van dienst voor de Nederlandse voetballerij.

Maargoed, de kortzichtigheid van de fanatieke aanhang zal er altijd voor zorgen dat er geen ruimte voor discussie is omtrent dit onderwerp OMDAT HET ALLEEN MAAR OM FEYENOORD GAAT1!!!!1 :D 11!! D:d :D: D: KANKER BESTUUR KANKER BESTUUR!11!!

Dus die discussie zullen we maar niet verder voeren :')
En dan noem je de fanatieke aanhang kortzichtig, man man man. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:57:44 #23
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_100725605
quote:
Maar ik blijf erbij dat je als voetballiefhebber best een applausje mag geven voor een Ruud van Nistelrooy met een enorme staat van dienst voor de Nederlandse voetballerij.
Ben het op dit punt met je eens hoor, maar dat deze discussie überhaupt nog gaande is :')
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:58:27 #24
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_100725638
quote:

[..]

Mag je dus ook niet kijken naar Barcelona? En je mag RvN ook niet een goede speler vinden? Het leven wordt er niet makkelijker op zo....
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:58:37 #25
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100725644
quote:

[..]

Maar niet voor Ajacieden? Is dat niet JUIST kortzichtig.

Wees dan wel consequent en klap ook voor Frank de Boer als hij straks in de Kuip is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:00:22 #27
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100725733
quote:
Sjongejongejonge, wat een gedoe zeg :') Van Geel had gewoon helemaal niet moeten reageren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100725891
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:10 schreef Caland het volgende:

Ja, dat is nogal logisch dat een directeur het werk aan andere overlaat ;(
Gudde is hoofdverantwoordelijk en dat betekend dat bij positieve ontwikkelingen hij ook de credits verdient. Jij benoemd alleen zijn fouten en zodra er wat goed gaat hebben andere ervoor gezorgd. ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_100725908
kan een mediatrainer hem het woordje nogmaals niet afleren, sowieso omdat je dat pas kan gebruiken als je hetzelfde al EERDER heb gezegd
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 20:04:16 #30
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100725927
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:56 schreef Happel het volgende:

[..]

En dan noem je de fanatieke aanhang kortzichtig, man man man. :')
Onderbouw het eens?
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar niet voor Ajacieden? Is dat niet JUIST kortzichtig.

Wees dan wel consequent en klap ook voor Frank de Boer als hij straks in de Kuip is.
Het gaat mij er om dat er ook mensen zijn met een Feyenoord hart die óók een goede wedstrijd van Ajax kunnen waarderen als ze een goeie pot spelen. Maar nee, dan ben je volgens die fanatieke aanhang een judas en geen echte feyenoord supporter. Terwijl, wanneer je die 2 groepen tegen elkaar wegstreept, de "normale" supporter 80% van de totale club van supporters vertegenwoordigen.

Dát, mijn beste Caland, is de essentie van kortzichtigheid.
4045
onlogisch
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:07:45 #31
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100726112
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Onderbouw het eens?

[..]

Het gaat mij er om dat er ook mensen zijn met een Feyenoord hart die óók een goede wedstrijd van Ajax kunnen waarderen als ze een goeie pot spelen. Maar nee, dan ben je volgens die fanatieke aanhang een judas en geen echte feyenoord supporter. Terwijl, wanneer je die 2 groepen tegen elkaar wegstreept, de "normale" supporter 80% van de totale club van supporters vertegenwoordigen.

Dus de 20% is per definitie kortzichtig, is dat niet enorm kortzichtig van je.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 20:09:34 #32
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100726209
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Dus de 20% is per definitie kortzichtig, is dat niet enorm kortzichtig van je.
Niet per definitie Caland, enkel over het standpunt mbt het applaudisseren voor een Ruud van Nistelrooy.
4045
onlogisch
pi_100726212
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Onderbouw het eens?

[..]

Ik ben ook een Feyenoord fan. Vooral in de competitie. Maar met Champions League ben ik gewoon voor een Nederlandse ploeg, of dat nou ajax, psv of vvv is dat maakt mij geen reet uit.
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:13:37 #34
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100726408
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door Morpheus2002 op 15-08-2011 09:23:00 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:17:19 #35
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100726591
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Niet per definitie Caland, enkel over het standpunt mbt het applaudisseren voor een Ruud van Nistelrooy.
Dat klinkt al beter.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:17:36 #36
124676 RobertoCarlos
pi_100726605
quote:
6s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan ben je dus een judas en moet je -edit-

Selffulfilling prophecy ftw.
Dit heeft toch wel Noord Koreaanse trekjes ... alleen zouden ze het daar iets anders formuleren ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Morpheus2002 op 15-08-2011 09:23:35 ]
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:18:56 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100726669
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:17 schreef Antaris het volgende:

[..]

Dank je wel he
Voor het geval je het gemist had, het was een grapje. :*
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 20:19:29 #38
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100726696
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Duidelijk gevalletje van iemand die jouw subtiele humor nog niet kent ;(
4045
onlogisch
pi_100726899
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat had ik wel door. Maar ik begrijp het probleem niet goed. Feyenoord is nu eindelijk goed bezig. Blijft men toch zeiken over het bestuur, Been enz enz. Dat is toch hun probleem? Wat boeit mij nou wie wat zei. Het gaat er toch om dat Feyenoord wint? Of zie ik dat verkeerd?
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 20:24:33 #40
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100726965
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:23 schreef Antaris het volgende:

[..]

Dat had ik wel door. Maar ik begrijp het probleem niet goed. Feyenoord is nu eindelijk goed bezig. Blijft men toch zeiken over het bestuur, Been enz enz. Dat is toch hun probleem? Wat boeit mij nou wie wat zei. Het gaat er toch om dat Feyenoord wint? Of zie ik dat verkeerd?
Nou, hij heeft wel gelijk over de beleidsvoering. Maar de totstandkoming, nu gister ook weer met die kist, vind ik niet de juiste weg.
4045
onlogisch
pi_100727084
Immers was gisteren aandachtig toeschouwer in De Kuip.
pi_100727128
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:27 schreef Paul-89 het volgende:
Immers was gisteren aandachtig toeschouwer in De Kuip.
Zat Daarentegen er ook?
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:28:11 #43
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100727137
quote:

[..]

Simpel, de resultaten op het veld staan of vallen bij de prestaties daarboven. Heel leuk dat we nu 2 wedstrijden winnen, maar we hebben toch gezien waar we naar zijn afgegleden? Het was nota bene een running gag dat Feyenoord na de winstpartij tegen Excelsior bovenaan stond.

Iedereen wilt dat Feyenoord beter gaat presteren en dat het weer over voetbal kan gaan, maar zolang er stelselmatig geprutst wordt van boven zal dat niet gaan gebeuren. Nu er voor het eerst in de clubgeschiedenis geweldsloos op gereageerd wordt door supporters is het blijkbaar nog niet goed ofzo. Omdat men boo fucking hoo een doodskist gebruikte als symbool voor waar de club momenteel staat. Wat dat betreft is het ook nooit goed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100727180
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:27 schreef Antaris het volgende:

[..]

Zat Daarentegen er ook?
Niet gezien.
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 20:30:14 #45
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100727231
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Simpel, de resultaten op het veld staan of vallen bij de prestaties daarboven. Heel leuk dat we nu 2 wedstrijden winnen, maar we hebben toch gezien waar we naar zijn afgegleden? Het was nota bene een running gag dat Feyenoord na de winstpartij tegen Excelsior bovenaan stond.

Iedereen wilt dat Feyenoord beter gaat presteren en dat het weer over voetbal kan gaan, maar zolang er stelselmatig geprutst wordt van boven zal dat niet gaan gebeuren. Nu er voor het eerst in de clubgeschiedenis geweldsloos op gereageerd wordt door supporters is het blijkbaar nog niet goed ofzo. Omdat men boo fucking hoo een doodskist gebruikte als symbool voor waar de club momenteel staat. Wat dat betreft is het ook nooit goed.
Ik vind zo'n doodskist 100 keer beter dan stenen door de ruiten van het maasgebouw, laat dat voorop staan. Het is een ludieke actie alleen het brengt niets. Wie zou volgens jou een goede kandidaat zijn om Gudde op te volgend Caland? En waarom?
4045
onlogisch
pi_100727271
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Eens, en als je nu dan hoort dat ze die paar euro die beschikbaar zijn gekomen na het dumpen en verkopen van zo veel spelers willen uitgeven aan Lex Immers in plaats van aan een spits ofzo. Tja. We mogen blij zijn dat het bestuur van ADO last heeft van grootheidswaan.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:32:48 #47
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100727361
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik vind zo'n doodskist 100 keer beter dan stenen door de ruiten van het maasgebouw, laat dat voorop staan. Het is een ludieke actie alleen het brengt niets. Wie zou volgens jou een goede kandidaat zijn om Gudde op te volgend Caland? En waarom?
Ik heb werkelijk geen idee, ik kan wel een profielschets maken van waar een algemeen directeur aan moet voldoen. Waarom vraag je dit aan mij overigens?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:32:50 #48
124676 RobertoCarlos
pi_100727365
quote:

[..]

Het gaat erom hoe er binnen de club gewerkt wordt en hoe het georganiseerd is. Uiteindelijk merk je dat toch ook op het veld. En ja, ook de manier waarop mensen met elkaar omgaan merk je uiteindelijk ook op het veld.
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:33:39 #49
124676 RobertoCarlos
pi_100727414
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik vind zo'n doodskist 100 keer beter dan stenen door de ruiten van het maasgebouw, laat dat voorop staan. Het is een ludieke actie alleen het brengt niets.
Nou, dat jochie van 10 jaar dat er tussen liep heeft wel een stoer verhaal op school te vertellen :P
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 20:34:09 #50
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100727442
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee, ik kan wel een profielschets maken van waar een algemeen directeur aan moet voldoen. Waarom vraag je dit aan mij overigens?
Omdat jij ook vindt dat Gudde het veld moet ruimen. Een prima gedachte alleen dan ben ik zo benieuwd naar wie jij wel een geschikte kandidaat vindt.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 20:35:43 #51
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100727521
Een profielschets is overigens makkelijk te maken. Maar het roepen dat Gudde moet optyfen, (al dan niet terecht) is zo makkelijk en gevaarlijk als je dat doet alvorens er een degelijke vervanger is.
4045
onlogisch
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:42:04 #52
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100727841
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:35 schreef onlogisch het volgende:
Een profielschets is overigens makkelijk te maken. Maar het roepen dat Gudde moet optyfen, (al dan niet terecht) is zo makkelijk en gevaarlijk als je dat doet alvorens er een degelijke vervanger is.
Dus zolang je zelf niet met een vervanger op de proppen komt heb je geen recht van spreken ofzo? Beetje vreemde redenatie. Dan kunnen we dit hele forum wel opdoeken.

Het is heel simpel te constateren dat Eric Gudde werkelijk op elk vlak als algemeen directeur gefaald heeft, ook voor een leek. Over de vraag wie zijn opvolger moet worden hebben we bijvoorbeeld een businessclub en RVC voor, al vind ik het voorstel dat er een commissie moet komen ook geen verkeerde. Daar zal het ook wel op uitdraaien uiteindelijk. Want hoe belachelijk de eisen van de supporters ook zijn, vooralsnog zijn ze bijna allemaal ingewilligd :')

Om maar even in Kraay-terminologie te blijven: NIEMAND wint van het legioen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 20:47:42 #53
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100728164
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Dus zolang je zelf niet met een vervanger op de proppen komt heb je geen recht van spreken ofzo? Beetje vreemde redenatie. Dan kunnen we dit hele forum wel opdoeken.
Onzin, dat zeg ik niet. Ik vind alleen als je van mening bent dat een directeur weg moet vanwege wanbeleid dat er, al dan niet breed gedragen door een grote groep, je als individu ook een vervanger moet kunnen noemen. Er is niets zo makkelijk als kankeren en ROT OP schreeuwen. Om vervolgens het daarbij te laten.
quote:
Het is heel simpel te constateren dat Eric Gudde werkelijk op elk vlak als algemeen directeur gefaald heeft, ook voor een leek.

Eens.
quote:
Over de vraag wie zijn opvolger moet worden hebben we bijvoorbeeld een businessclub en RVC voor, al vind ik het voorstel dat er een commissie moet komen ook geen verkeerde. Daar zal het ook wel op uitdraaien uiteindelijk. Want hoe belachelijk de eisen van de supporters ook zijn, vooralsnog zijn ze bijna allemaal ingewilligd :')
Opzich zou dat geen verkeerd idee zijn. Als je dan ook nog besluit om supporters een zetel te geven in zo'n soort commissie kunnen ze 3 jaar later niet weer kankeren dat het allemaal zo slecht is, want er is immers democratisch gekozen óók door de eigen supporters.
quote:
Om maar even in Kraay-terminologie te blijven: NIEMAND wint van het legioen.
Couldn't agree more.
4045
onlogisch
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:51:10 #54
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100728386
Ik ben totaal niet ingevoerd in dat wereldje, dus ga ik ook niet kansloos met namen lopen gooien.
Ik weet niet wie aan de kwaliteiten voldoet en wie er wel of niet beschikbaar zijn. Simpel zat.

Daar zijn andere mensen voor om dat te bepalen. Vind maar eens een nieuwe Munsterman, zonder de rare trekjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:51:52 #55
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_100728433
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Elke club werkt weer met een andere structuur, dus dat valt ook simpelweg niet te vergelijken.

[..]

Ongelofelijk, wat een gelul weer van die zogenaamde supporters. Kunnen die lui niet gewoon oprotten?

Elke scheet die de directie doet wordt door dat tuig misbruikt en wereldkundig gemaakt.
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:52:37 #56
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100728474
quote:
19s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ongelofelijk, wat een gelul weer van die zogenaamde supporters. Kunnen die lui niet gewoon oprotten?
Wat is dan precies het slappe gelul en kom jij dan ook eens met bronnen. In plaats van, juist, alleen maar slap lullen over vermeend drugsgebruik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:54:16 #57
268409 voice-over
pi_100728572
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat is dan precies het slappe gelul en kom jij dan ook eens met bronnen. In plaats van, juist, alleen maar slap lullen over vermeend drugsgebruik.
Dat hele stuk hangt als los zand aan elkaar. In elkaar geflanst door VMBO'ers die jaloers zijn op mensen met hersens.
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:56:20 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100728700
quote:
19s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:54 schreef voice-over het volgende:

[..]

Dat hele stuk hangt als los zand aan elkaar. In elkaar geflanst door VMBO'ers die jaloers zijn op mensen met hersens.
Gelukkig blink jij wel uit in je kwaliteitspostings hier. Ik vind het een prima geschreven stuk.
Maar als jij weet wat er zich wel heeft afgespeeld aan tafel, vertel! :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:58:07 #59
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100728816
quote:
19s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:54 schreef voice-over het volgende:

[..]

Er wordt gevraagd wat, geef dan ook gewoon antwoord. Of weet je het eigenlijk niet zo goed en troll je maar wat, zoals altijd.
Elite
Tegen TTIP
pi_100728888
Krijgen we nu alweer zo'n eindeloze/zinloze discussie ? :{
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 21:02:22 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100729077
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef Caland het volgende:
Ik ben totaal niet ingevoerd in dat wereldje, dus ga ik ook niet kansloos met namen lopen gooien.
Ik weet niet wie aan de kwaliteiten voldoet en wie er wel of niet beschikbaar zijn. Simpel zat.

Daar zijn andere mensen voor om dat te bepalen. Vind maar eens een nieuwe Munsterman, zonder de rare trekjes.
Dit vind ik dan zo'n zwaktebod van je he Caland. Enerzijds vind je wel dat Gudde op moet kankeren, maar je vervolgens (als ik daar naar vraag) , je wel gaan verschuilen van "Tja, wie het dan moet zijn dat weet ik eigenlijk ook niet zo goed." "MAAR GUDDE MOET WEL OPROTTEN!!1!'

Zo blijf je in een vicieuze cirkel. Want waarom denk je dat de nieuwe gekozen man wel de zaakjes goed zal regelen?

Want als blijkt dat de nieuwe gekozen directeur er ook niks van bakt je weer voor het maasgebouw kan staan en schreeuwen ROT OP ROT OP!!!. Zo geeft dat mensen een stok om altijd en eeuwig maar te blijven kankeren zonder dat er een constructieve oplossing naar voren wordt gebracht.
4045
onlogisch
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:03:31 #62
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100729139
quote:
13s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:59 schreef Paul-89 het volgende:
Krijgen we nu alweer zo'n eindeloze/zinloze discussie ? :{
Ik vermoed van niet, voice-over heeft toch niks te melden. Verzand alleen maar in het herhalen van hetzelfde...
Elite
Tegen TTIP
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 21:03:59 #63
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100729164
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:03 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik vermoed van niet, voice-over heeft toch niks te melden. Verzand alleen maar in het herhalen van hetzelfde...
Wow, een post van happel zonder 14.gif.

Snel quoten!!1!
4045
onlogisch
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:04:16 #64
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_100729185
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:45 schreef Caland het volgende:

[..]

[..]

Maar nee hoor, met Ericje aan het roer komt alles goed.
Jezus zeg, hebben ze nou echt 10 alinea's nodig voor elk simpel verhaaltje? Wat een onzin allemaal.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:04:35 #65
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100729205
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dit vind ik dan zo'n zwaktebod van je he Caland. Enerzijds vind je wel dat Gudde op moet kankeren, maar je vervolgens (als ik daar naar vraag) , je wel gaan verschuilen van "Tja, wie het dan moet zijn dat weet ik eigenlijk ook niet zo goed." "MAAR GUDDE MOET WEL OPROTTEN!!1!'

Zo blijf je in een vicieuze cirkel. Want waarom denk je dat de nieuwe gekozen man wel de zaakjes goed zal regelen?

Want als blijkt dat de nieuwe gekozen directeur er ook niks van bakt je weer voor het maasgebouw kan staan en schreeuwen ROT OP ROT OP!!!. Zo geeft dat mensen een stok om altijd en eeuwig maar te blijven kankeren zonder dat er een constructieve oplossing naar voren wordt gebracht.
Ik beoordeel mensen enkel op hun prestaties, dus inderdaad. Als de volgende er een puinzooi van maakt zal die ook moeten opkankeren. Als die goed werk aflevert zal ik hem toejuichen. Zo heel moeilijk is dat toch allemaal niet.

Ik heb niet de illusie dat ik inspraak heb in de nieuwe gekozen directeur, sterker nog... ik zou daar niet eens inspraak in WILLEN hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:06:10 #66
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100729305
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dit is toch geen argument om de positie van Gudde niet ter sprake te stellen?
Elite
Tegen TTIP
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 21:06:29 #67
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100729324
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik beoordeel mensen enkel op hun prestaties, dus inderdaad. Als de volgende er een puinzooi van maakt zal die ook moeten opkankeren. Als die goed werk aflevert zal ik hem toejuichen. Zo heel moeilijk is dat toch allemaal niet.

Ik heb niet de illusie dat ik inspraak heb in de nieuwe gekozen directeur, sterker nog... ik zou daar niet eens inspraak in WILLEN hebben.
Nee, want stel dat je verantwoording zou moeten dragen hé :')
Wel kankeren, maar niet meedenken.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 21:07:32 #68
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100729382
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Dit is toch geen argument om de positie van Gudde niet ter sprake te stellen?
Zonder meer eens. Dat Gudde er een potje van heeft gemaakt ben ik ook zeker met hem eens. Alleen schreeuwen dat iemand weg moet zonder daar verder over na te denken vind ik niet juist.
4045
onlogisch
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:08:04 #69
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100729412
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nee, want stel dat je verantwoording zou moeten dragen hé :')
Wel kankeren, maar niet meedenken.
Ik zou daar inderdaad geen verantwoording in willen hebben, simpelweg omdat daar mijn kwaliteiten niet liggen. Niet dat die wel elders liggen, maar dat geheel terzijde.

Ik ben niet capabel genoeg om met een goede vervanger op de proppen te komen, andere mensen hopelijk wel. Sowieso begint bij mij iedereen op 0, ook Gudde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100729414
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zonder meer eens. Dat Gudde er een potje van heeft gemaakt ben ik ook zeker met hem eens. Alleen schreeuwen dat iemand weg moet zonder daar verder over na te denken vind ik niet juist.
Falen = oprotten.
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 21:08:51 #71
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100729459
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:08 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Falen = oprotten.
Nog zo'n geweldenaar. Ok beste Paul, nu is Gudde morgen weg, en dan?
4045
onlogisch
pi_100729549
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nog zo'n geweldenaar. Ok beste Paul, nu is Gudde morgen weg, en dan?
Komt er weer een nieuwe algemeen directeur, en zie het ook nog wel gebeuren dat Martin het dan overneemt. Zeker als de transferperiode voorbij is zal het makkelijker te combineren zijn.
pi_100729767
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Komt er weer een nieuwe algemeen directeur, en zie het ook nog wel gebeuren dat Martin het dan overneemt. Zeker als de transferperiode voorbij is zal het makkelijker te combineren zijn.
Weet niet of het zo handig is om twee functies met reëel gezien tegenstrijdige belangen door één persoon te laten vervullen. Is een beetje als een politicus die politieke activisten gaat berechten.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_100729821
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:13 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Weet niet of het zo handig is om twee functies met reëel gezien tegenstrijdige belangen door één persoon te laten vervullen. Is een beetje als een politicus die politieke activisten gaat berechten.
Lukte hem bij Roda ook goed al zal het takenpakket bij Feyenoord uiteindelijk toch wel te groot zijn.
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:21:20 #75
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100730207
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Namen vind ik persoonlijk niet zo relevant. Het moet iemand zijn met een persoonlijkheid en iemand die zich heeft bewezen in het zakenleven.

Dat zijn de twee belangrijkste punten, al het andere doet er niet zoveel toe.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:24:14 #76
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100730403
En, ook een belangrijke, iemand die organisatorisch de boel bij elkaar kan rapen (éénwording die totaal niet loopt op dit moment) en het enorme vertrouwensgat tussen supporters en directie kan dichten.

Dus niet weer zo'n wereldvreemd ambtenaartje die supporters maar vervelend vindt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:29:08 #77
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_100730756
Dan moet je dat Gudde ff vertellen. Hij woont in hetzelfde appartementencomplex als een vriend van me.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:35:09 #78
268409 voice-over
pi_100731153
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:03 schreef Happel het volgende:

[..]

Jullie (jij en Caland) komen telkens aan met dat gelul van een stel idioten die de club kapot maken. Dan gaan jullie nog aan mij vragen om 1 en ander te onderbouwen. Het is werkelijk ongelofelijk, van de ratten besnuffeld zo dom.
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 21:36:11 #79
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100731256
quote:
19s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:35 schreef voice-over het volgende:

[..]

Jullie (jij en Caland) komen telkens aan met dat gelul van een stel idioten die de club kapot maken. Dan gaan jullie nog aan mij vragen om 1 en ander te onderbouwen. Het is werkelijk ongelofelijk, van de ratten besnuffeld zo dom.
Gast, als je dan toch gaat wijzen wijs dan ook ff naar je zelf. Met je altijd en eeuwige getrol :')
4045
onlogisch
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:37:14 #80
268409 voice-over
pi_100731344
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Namen vind ik persoonlijk niet zo relevant. Het moet iemand zijn met een persoonlijkheid en iemand die zich heeft bewezen in het zakenleven.

Dat zijn de twee belangrijkste punten, al het andere doet er niet zoveel toe.
Schei toch uit met dat gezeik. Gudde hoeft geen persoonlijkheid te zijn, hij moet de club gezond maken. En dat doet hij heel bekwaam.
pi_100731405
quote:
19s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:37 schreef voice-over het volgende:

[..]

Schei toch uit met dat gezeik. Gudde hoeft geen persoonlijkheid te zijn, hij moet de club gezond maken. En dat doet hij heel bekwaam.
Of doet een extern bedrijf dat ? Of komt het gewoon door de centen van Pim en vrienden ?
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:39:44 #82
268409 voice-over
pi_100731513
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:38 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Of doet een extern bedrijf dat ? Of komt het gewoon door de centen van Pim en vrienden ?
Saneren van de club is iets anders dan schulden omzetten in aandelen.
pi_100731837
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:38 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat doet er toch niet toe? Dit gebeurt allemaal onder leiding van Gudde, hij is degene die de beslissingen maakt. Als wij volgend jaar weer uit categorie 1 zijn heeft Gudde zijn werk op het gebied van bezuiniging/schuld terugdringen gewoon goed gedaan.
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:46:35 #84
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100731907
Nee, dan hebben de vrienden van Feyenoord een dreigend faillissement onder leiding van Gudde afgewend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100732042
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:45 schreef eight het volgende:

[..]

Dat doet er toch niet toe? Dit gebeurt allemaal onder leiding van Gudde, hij is degene die de beslissingen maakt. Als wij volgend jaar weer uit categorie 1 zijn heeft Gudde zijn werk op het gebied van bezuiniging/schuld terugdringen gewoon goed gedaan.
hij beslissingen nemen ? KNVB heeft Feyenoord in cat 1 gezet en een bureau ingeschakeld.
En de vrienden komen voor hem ??? yeah right
pi_100732087
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
Nee, dan hebben de vrienden van Feyenoord een dreigend faillissement onder leiding van Gudde afgewend.
Resultaat is het enige wat telt. Het zal mij een rotzorg wezen waar hij dat geld vandaan haalt.
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:50:13 #87
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100732172
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
Daar lijkt het inderdaad meer op
pi_100732222
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef macca728 het volgende:

hij beslissingen nemen ? KNVB heeft Feyenoord in cat 1 gezet en een bureau ingeschakeld.
En de vrienden komen voor hem ??? yeah right
Het zijn wel zijn voorgangers die Feijenoord bijna failliet hebben laten gaan. Gudde is degene die het vuile werk moet opknappen.
pi_100732232
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:49 schreef eight het volgende:

[..]

Resultaat is het enige wat telt. Het zal mij een rotzorg wezen waar hij dat geld vandaan haalt.
je hebt het ontslag van Been niet gevolgd en het optreden van de directeur gezien.
Saneren kan iedereen, hoeft geen 4 ton aan salaris te kosten
pi_100732374
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:50 schreef eight het volgende:

[..]

Het zijn wel zijn voorgangers die Feijenoord bijna failliet hebben laten gaan. Gudde is degene die het vuile werk moet opknappen.
en vervolgens niets wist van Verbeek, hem ontslaat (terwijl er vertrouwen is en een andere lijn is ingezet), zelfde met Beenhakker en Been en en passant de schuld verder op laat lopen met 8 miljoen aankopen van Beenhakker en Been.
pi_100732407
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:50 schreef macca728 het volgende:

je hebt het ontslag van Been niet gevolgd en het optreden van de directeur gezien.
Saneren kan iedereen, hoeft geen 4 ton aan salaris te kosten
Jawel, maar beter met een goede trainer spelen om een plaats voor europees voetbal dan blijven aanmodderen met Been.
pi_100732469
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:53 schreef eight het volgende:

[..]

Jawel, maar beter met een goede trainer spelen om een plaats voor europees voetbal dan blijven aanmodderen met Been.
waarom doet Gudde dat dan ???????? Je zegt het zelf.....
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:54:22 #93
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100732493
Geintje heeft Feyenoord wel weer 1.2 miljoen gekost, door niet tijdig ingrijpen van Gudde. De hoofdprijs dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100732569
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:52 schreef macca728 het volgende:

en vervolgens niets wist van Verbeek, hem ontslaat (terwijl er vertrouwen is en een andere lijn is ingezet), zelfde met Beenhakker en Been en en passant de schuld verder op laat lopen met 8 miljoen aankopen van Beenhakker en Been.
Gudde heeft zeker fouten gemaakt, maar noem mij eens een directeur die dat niet doet. Uiteindelijk telt alleen het resultaat onder de streep.
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:56:18 #95
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100732632
Immers naar Feyenoord gaat definitief een streep doorheen. Aldus de Telegraaf in het programma 90 minutes op EL.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100732674
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:55 schreef eight het volgende:

[..]

Gudde heeft zeker fouten gemaakt, maar noem mij eens een directeur die dat niet doet. Uiteindelijk telt alleen het resultaat onder de streep.
Nijland, Munstermann bv

andere directeuren zijn ontslagen of zelf opgestapt, bv vd Boog
pi_100732696
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
Immers naar Feyenoord gaat definitief een streep doorheen. Aldus de Telegraaf in het programma 90 minutes op EL.
gelukkig maar, met alle respect voor Immers
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:58:06 #98
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100732752
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:55 schreef eight het volgende:

[..]

En dat resultaat is dus al tijden negatief als je het over Gudde hebt.

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:57 schreef macca728 het volgende:

[..]

gelukkig maar, met alle respect voor Immers
Had hem graag erbij gehad, maar voor max. 1.5 miljoen.

4 miljoen voor zo'n speler vragen is gewoon achterlijk. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100733233
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:57 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nijland, Munstermann bv

andere directeuren zijn ontslagen of zelf opgestapt, bv vd Boog
Nijland heeft als ik me niet vergis ook niet altijd onomstreden gehandeld. Munsterman is idd topper, maar ook hij zal zijn misstappen begaan hebben.
Ik zeg ook zeker niet dat Gudde de beste directeur is, maar alleen insiders weten hoe goed hij werkelijk functioneerd terwijl hier op FOK alleen gespeculeerd wordt.
pi_100733783
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:04 schreef eight het volgende:

[..]

Nijland heeft als ik me niet vergis ook niet altijd onomstreden gehandeld. Munsterman is idd topper, maar ook hij zal zijn misstappen begaan hebben.
Ik zeg ook zeker niet dat Gudde de beste directeur is, maar alleen insiders weten hoe goed hij werkelijk functioneerd terwijl hier op FOK alleen gespeculeerd wordt.
Toon Gerbrands lijkt ook goed te functioneren en hij is zelf niet eens een echte voetballer geweest!
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:34:12 #101
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100735589
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:04 schreef eight het volgende:

[..]

Er wordt helemaal niet gespeculeerd. Hij bewijst keer op keer zijn onvermogen.
Elite
Tegen TTIP
pi_100736187
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Er wordt helemaal niet gespeculeerd. Hij bewijst keer op keer zijn onvermogen.
Klopt, hij laat teveel zaken lopen en maakt rare moves naar Het Legioen.
Enige waar hij wel goed is is in saneren. Verder gewoon weinig feeling met de club en maakt zichzelf belachelijk/gehaat door zijn maatregelen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:42:15 #103
124676 RobertoCarlos
pi_100736222
Barca speelt weer lekker hoor :Y ;)
pi_100736266
quote:
2s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Barca speelt weer lekker hoor :Y ;)
Doet Koeman mee?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:46:31 #105
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100736489
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:41 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Klopt, hij laat teveel zaken lopen en maakt rare moves naar Het Legioen.
Enige waar hij wel goed is is in saneren. Verder gewoon weinig feeling met de club en maakt zichzelf belachelijk/gehaat door zijn maatregelen.
Dat saneren moet ik nog maar zien. Heb nu niet echt het idee dat hij dat allemaal zo goed doet, zoals iedereen denkt.
Elite
Tegen TTIP
pi_100736603
quote:
19s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:35 schreef voice-over het volgende:

[..]

Gudde maakt de club ook kapot..

Hij heeft 2 jaar geleden na vertrek van van Marwijk gedacht het Legioen rustig te houden door die dorpsdemagoog Been voor de groep te zetten.

Ik heb onzettend veel respect voor Been als oud Feyenoord speler en supporter, maar niet als trainer, deze man heeft heel veel kapot gemaakt bij de club op voetbaltechnisch vlak.

Zie het in groter perspectief...
Feyenoord krijgt met Been als trainer een historische 10-0 op zijn broek staat ie voor die camera met rood doorlopen ogen, zoals iedere supporter die had die dag, van dat populistische gelul uit te voeren voor een camera en dat heeft ie 2 jaar lang als trainer gedaan en vandaag bij ELive weer.

Hij is gefaalt als trainer en hij is aangesteld door Gudde, je was vorig jaar nooit 10e geworden als er een andere trainer had gestaan NA PSV uit.
En dan de gunstige voorwaarden en lekkere solidaire afspraak met Mario qua financiële afwikkeling van het contract is helemaal om je dijen op stuk te slaan.

"Zelf" je conclusie trekken en tot december je geld mee krijgen _O-.. zoals eerder aangegeven scheelt de club weer 1.3M..

En om nog even toe te voegen over Been, moet er van kotsen als je hoort dat niemand het heeft zien aan komen, er getraint werd als een drol, meneer meer op de golfbaan stond ( maar er werd wel hard gewerkt) :'), laatste trainingen vorig jaar liet schieten omdat ie naar Spanje was en als overmaat van ramp jongens als Wijnaldum en Luc zijn vertrokken en Fer waarschijnlijk wel gaat.

Die zijn weg omdat ze iedere dag op het scherpst van de snede hebben getraint en Mario ze zoveel beter heeft gemaakt! :')

Ergo: Gudde heeft Been en Beenhakkert aangesteld en toen het slecht ging niet de deur gewezen en je bent 1,3 mil lichter...

Ja Gudde saneert lekker hoor _O-
pi_100736786
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat saneren moet ik nog maar zien. Heb nu niet echt het idee dat hij dat allemaal zo goed doet, zoals iedereen denkt.
Heb jij nou niet het idee dat hij gewoon een marionet is van Blokland en de VvF?
Volgens mij kan hij tegenwoordig nauwelijks autonome beslissingen maken ook al is hij dan feitelijk onze AD.
Groetjes, Ezio.
pi_100737180
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:50 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Heb jij nou niet het idee dat hij gewoon een marionet is van Blokland en de VvF?
Volgens mij kan hij tegenwoordig nauwelijks autonome beslissingen maken ook al is hij dan feitelijk onze AD.
turlijk, dat blijkt toch al na het vertrek van Beenhakker en de aanstelling van Van Geel
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:14:29 #109
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_100738396
Van Haaren en Schenkeveld worden deze week waarschijnlijk verhuurd aan Excelsior.

Fer zal hoogstwaarschijnlijk deze week de overgang naar Twente maken waar het bedrag rond de 5 miljoen euro gaat liggen

En er volgen enkele nieuwe spelers bij Feyenoord zodra bekend is dat bovenste spelers verhuurd/verkocht worden.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_100738464
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:17 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Wtf, ik ben het eens met Kraaij :')
Vorige week zat hij bij AT5 :')
Groetjes, Ezio.
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:30:16 #111
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_100739345
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:14 schreef vandermar het volgende:
Van Haaren en Schenkeveld worden deze week waarschijnlijk verhuurd aan Excelsior.

Fer zal hoogstwaarschijnlijk deze week de overgang naar Twente maken waar het bedrag rond de 5 miljoen euro gaat liggen

En er volgen enkele nieuwe spelers bij Feyenoord zodra bekend is dat bovenste spelers verhuurd/verkocht worden.
Jammer van Van Haaren die lijkt me toch best dicht tegen de basis te zitten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:33:03 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100739490
Ik denk zelf dat Munsterman het bod niet opnieuw gaat verhogen. Lijkt een beetje een prestigestrijd tussen Van Geel en hem aan het worden. Van Geel moet wel goed op blijven passen dat hij in het belang van de club blijft denken wat dat aangaat,
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:34:24 #113
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_100739557
Immers kan in ieder geval een streep doorheen.
2000 light years from home
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:36:51 #114
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_100739676
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:34 schreef Merkie het volgende:
Immers kan in ieder geval een streep doorheen.
Gelukkig wel, drama speler is het die ons verder in het slop trekt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:42:05 #115
268409 voice-over
pi_100739940
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef Happel het volgende:

[..]
Hij bewijst keer op keer zijn onvermogen.
Dat doe jij ook hier. Constant.

Hup wegwezen jij anders bieden we je morgen ook een doodskist aan.
pi_100740057
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:42 schreef voice-over het volgende:

[..]

Dat doe jij ook hier. Constant.

Hup wegwezen jij anders bieden we je morgen ook een doodskist aan.
Die doodskist symboliseerde de club, geen personen...
Groetjes, Ezio.
pi_100740514
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:47 schreef Dannare het volgende:

[..]
Ergo: Gudde heeft Been en Beenhakkert aangesteld en toen het slecht ging niet de deur gewezen en je bent 1,3 mil lichter...
Kom op hey, iedereen vond het aantrekken van Been een goed idee. Een groep vond Beenhakker minder geslaagd, maar zijn komst werd door velen goedgekeurd. Dat het uiteindelijk niet goed heeft uitgepakt is wat anders :) uiteindelijk hebben we Been niet kunnen ontslaan omdat er gewoon geen geld voor was.
pi_100740759
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:52 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Kom op hey, iedereen vond het aantrekken van Been een goed idee. Een groep vond Beenhakker minder geslaagd, maar zijn komst werd door velen goedgekeurd. Dat het uiteindelijk niet goed heeft uitgepakt is wat anders :) uiteindelijk hebben we Been niet kunnen ontslaan omdat er gewoon geen geld voor was.
Neemt niet weg dat zowel bij Been als bij Beenhakker natuurlijk nooit geen salaris meegegeven had mogen worden.
Groetjes, Ezio.
pi_100741101
Deze was best leuk van Mario.
pi_100741447
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:44 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Die doodskist symboliseerde de club, geen personen...
Dan nog was het smakeloos..
pi_100741504
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef eight het volgende:

[..]

Juist een goede ludieke actie, maar blijkbaar is het bij sommige nooit goed. Voorheen waren de ruiten van het Maasgebouw al 40 x ingegooid.
pi_100741585
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef eight het volgende:

[..]

Vind jij, ik vond het wel goed.
Beter dit dan met de ME vechten/ruiten inkankeren.
Groetjes, Ezio.
pi_100742077
quote:
5s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:30 schreef onlogisch het volgende:
Werkt er nou iemand nog die uitslagen bij? :P
Done.
  maandag 15 augustus 2011 @ 00:26:56 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100742171
Done. Alleen de header doettut nie meer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100742183
quote:
6s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]
Beter dit dan met de ME vechten/ruiten inkankeren.
Met die redenatie kun je zowat alles wat nu gebeurt recht praten.

"Beter dit dan het koppie van picornie intikken" ;(
pi_100742208
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:27 schreef eight het volgende:

[..]

Wat was er volgens jou dan verkeerd aan de actie van gisteren ?
pi_100742282
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:27 schreef eight het volgende:

[..]

Niet zo aanstellen jij.
Groetjes, Ezio.
  maandag 15 augustus 2011 @ 00:30:27 #128
268409 voice-over
pi_100742338
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat zowel bij Been als bij Beenhakker natuurlijk nooit geen salaris meegegeven had mogen worden.
Nederland is een rechtstaat, geen bananenrepubliek.
pi_100742423
quote:
19s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:30 schreef voice-over het volgende:

[..]

Nederland is een rechtstaat, geen bananenrepubliek.
Leo en Mario zijn toch zelf opgestapt ?
pi_100742473
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:27 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Wat was er volgens jou dan verkeerd aan de actie van gisteren ?
Zo'n geregistreerde uitvaart is gewoon smakeloos. Bovendien moesten ze wel een ontlastende tekst op die kist zetten, want anders kan het gezien worden als bedreiging.
pi_100742547
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:33 schreef eight het volgende:

[..]

Zo'n geregistreerde uitvaart is gewoon smakeloos. Bovendien moesten ze wel een ontlastende tekst op die kist zetten, want anders kan het gezien worden als bedreiging.
Het ging erom dat de club Feyenoord dood is gemaakt. Dus het was eigenlijk de doodskist van Feyenoord. Als er nu Gudde o.i.d. had opgestaan had ik het ook smakeloos gevonden maar nu vond ik het juist een erg goede ludieke actie.
pi_100742553
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:32 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Leo en Mario zijn toch zelf opgestapt ?
Dan nog is het gebruikelijk dat je dan geld meekrijgt. Hebben bestuurders overgenomen van politici.
pi_100742614
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:34 schreef eight het volgende:

[..]

Dan nog is het gebruikelijk dat je dan geld meekrijgt. Hebben bestuurders overgenomen van politici.
Zo gebruikelijk vind ik dat niet, overigens hoefde Feyenoord Leo niet te betalen.
pi_100742661
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:34 schreef eight het volgende:

[..]

Dat krijg je inderdaad als je politici toelaat in de top van je organisatie ! Domme besluiten.
Leo heeft voor zichzelf een onwerkbare situatie gecreëerd en Been is zelf opgestapt, wat nou doorbetalen :W
Groetjes, Ezio.
  maandag 15 augustus 2011 @ 00:37:44 #135
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100742685
En bovendien moet Gudde niet liegen, want Mario zegt gewoon keihard dat hij en Vlemmings volledig doorbetaald krijgen. Daar waar Gudde aangaf dat Mario een zeer mooi offer naar de club had gebracht :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100742709
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:34 schreef Paul-89 het volgende:

Het ging erom dat de club Feyenoord dood is gemaakt. Dus het was eigenlijk de doodskist van Feyenoord. Als er nu Gudde o.i.d. had opgestaan had ik het ook smakeloos gevonden maar nu vond ik het juist een erg goede ludieke actie.
De boodschap kan ook dubbel opgevat worden. Gudde heeft al eerder aangegeven dat hij zich bedreigd voelde. Die tekst op de doodskist zegt mij niet zoveel. Je kunt niet zomaar een doodskist neerzetten zonder tekst want dat wordt opgevat als bedreiging.
pi_100742762
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:38 schreef eight het volgende:

[..]

De boodschap kan ook dubbel opgevat worden. Gudde heeft al eerder aangegeven dat hij zich bedreigd voelde. Die tekst op de doodskist zegt mij niet zoveel. Je kunt niet zomaar een doodskist neerzetten zonder tekst want dat wordt opgevat als bedreiging.
Jij wilt zelf gewoon nogal graag geloven dat het de doodskist van Gudde moest voorstellen.
pi_100742770
quote:

[..]

Stond de naam van Gudde op die kist dan?? Nee!
Zit dus gewoon tussen je oortjes als je dat opvat als een bedreiging!
Groetjes, Ezio.
pi_100742785
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:37 schreef Caland het volgende:
En bovendien moet Gudde niet liegen, want Mario zegt gewoon keihard dat hij en Vlemmings volledig doorbetaald krijgen. Daar waar Gudde aangaf dat Mario een zeer mooi offer naar de club had gebracht :')
tja, een mooi offer is een breed begrip... zeker in de mond van een ex politicus
  maandag 15 augustus 2011 @ 00:39:41 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100742789
quote:

[..]

Ja, zo kan je overal wel een probleem van maken :') Vond het gewoon een prima actie. Verliep ook lekker rustig, VBE liep zelfs lachend mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100742878
quote:
12s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Stond de naam van Gudde op die kist dan?? Nee!
Zit dus gewoon tussen je oortjes als je dat opvat als een bedreiging!
Misschien wel, alleen ik vind zo'n uitvaart te ver gaan. Heeft met normen en waarden te maken ;)
pi_100742925
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:36 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Zo gebruikelijk vind ik dat niet, overigens hoefde Feyenoord Leo niet te betalen.
Waarom doen ze het dan?
pi_100742950
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:41 schreef eight het volgende:

[..]

Misschien wel, alleen ik vind zo'n uitvaart te ver gaan. Heeft met normen en waarden te maken ;)
Maar daar is protest natuurlijk ook voor bedoeld. Om te shockeren en een statement te maken.
Groetjes, Ezio.
pi_100742987
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:42 schreef eight het volgende:

[..]

Waarom doen ze het dan?
Omdat Gudde wat dat betreft dus faalt.
Dat proberen we je dus al die tijd uit te leggen :P
Groetjes, Ezio.
pi_100743003
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:41 schreef eight het volgende:

[..]

Paar maanden terug liepen de kunstacademies in Maastricht ook met een doodskist in lange rouwstoet door de stad. Niets mis met zo'n protest.
pi_100743114
quote:
6s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:44 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Omdat Gudde wat dat betreft dus faalt.
Dat proberen we je dus al die tijd uit te leggen :P
- Heeft Gudde een argument genoemd?
- Waarom denken jullie dat Feijenoord niet verplicht was Leo te betalen?
pi_100743189
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:46 schreef eight het volgende:

[..]

- Heeft Gudde een argument genoemd?
- Waarom denken jullie dat Feijenoord niet verplicht was Leo te betalen?
quote:
Feyenoord hoeft Beenhakker niet te betalen

Feyenoord heeft juridisch gezien voldoende redenen om Leo Beenhakker op staande voet, en zonder doorbetaling van zijn salaris, te ontslaan. Dat stelt Gerard Slager, oud-directeur van de vereniging voor werkgevers in het profvoetbal (FBO), in De Telegraaf. Beenhakker werd onlangs per direct op non-actief gesteld, maar hij meent tot de zomer gewoon recht te hebben op salaris. Slager ziet dat echter anders.
pi_100743276
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:44 schreef Paul-89 het volgende:

Paar maanden terug liepen de kunstacademies in Maastricht ook met een doodskist in lange rouwstoet door de stad. Niets mis met zo'n protest.
Met het verschil dat in Maastricht studenten met die kist rondlopen en in Rotterdam een paar cokesnuivende hooligans met een waslijst aan delicten (aanname).
pi_100743338
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:50 schreef eight het volgende:

[..]

Met het verschil dat in Maastricht studenten met die kist rondlopen en in Rotterdam een paar cokesnuivende hooligans met een waslijst aan delicten (aanname).
De 2e voice-over is geboren.
  maandag 15 augustus 2011 @ 00:53:34 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100743383
quote:

[..]

En wat is dan precies het verschil? Dacht dat we het over het protest an sich hadden en niet over vooroordelen tov individuelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100743385
quote:

[..]

Aannames dus.
Groetjes, Ezio.
pi_100743398
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:48 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

[..]

Een oud-directeur die dit roept zegt helemaal niets.
Ik zou liever zien wat een advocaat of jurist hierover te zeggen heeft
pi_100743419
quote:

[..]

:N
Ken je die mensen persoonlijk? Heb je weleens met ze gepraat? Waar baseer je dit op?
Je zal vast geen antwoord (kunnen) geven op deze vragen.
Stiekem heb ik gister heel erg genoten. Van de acties vooraf/tijdens de wedstrijd en van het spel. Het was niet geniaal ofzo maar een kinderhand is gauw gevuld. Ook wel eens lekker om een wedstrijdje te kijken zonder je om de 2 minuten te irriteren aan domme fouten en een gebrek aan inzet. Ik vind Fer nog steeds een klootzak maar qua voetbal ga je die jongen wel ontzettend missen.
pi_100743464
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:54 schreef eight het volgende:

[..]

Dat stelt Gerard Slager, oud-directeur van de vereniging voor werkgevers in het profvoetbal (FBO).

Als iemand zoiets kan weten is hij het wel.
pi_100743493
quote:
6s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:54 schreef Maastoren het volgende:

[..]

:N
Ken je die mensen persoonlijk? Heb je weleens met ze gepraat? Waar baseer je dit op?
Je zal vast geen antwoord (kunnen) geven op deze vragen.
Nee, Nee, Reputatie en aannames, Jawel.
pi_100743505
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:54 schreef eight het volgende:

[..]

Juist wel ;)
Lees anders ook de rest van zijn argumentatie:

quote:
Volgens Slager heeft Beenhakker met zijn persconferentie van vorige week, waarin hij de directie van de club schoffeerde, Feyenoord voldoende reden gegeven om hem te ontslaan. "Directeur Eric Gudde heeft alles goed gedaan na de veelbesproken persconferentie van Beenhakker", zegt Slager. "Hij heeft de rust bewaard, niet emotioneel gereageerd, Beenhakker een week later op non-actief gesteld en zou hem nu een ontslagbrief kunnen sturen met daarin ontslag op staande voet zonder doorbetaling van salaris. Volgens het arbeidsrecht heeft Beenhakker zijn werkgever ernstig in diskrediet gebracht en beschadigd. Daarmee is ontslag gerechtvaardigd."

Als Feyenoord Beenhakker op staande voet ontslaat, moet de oud-directeur een recht- of arbitragezaak aanspannen om zijn gelijk te halen. "Dan moet hij bewijzen dat hij Feyenoord niet beschadigde met zijn uitlatingen. Maar hij heeft niet alleen de directie geschoffeerd ook de raad van commissarissen en de hele organisatie. Beenhakker zou kansloos zijn", meent Slager.

Het resterende salaris van Beenhakker komt neer op zo'n 180.000 euro. "Als Feyenoord wil, kan het die 180.000 euro van Beenhakker zo in de zak houden. Dat de club dat traject niet volgt en Beenhakker wel in zijn waarde laat, is chic en verdient lof.
Groetjes, Ezio.
  maandag 15 augustus 2011 @ 00:58:32 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100743567
Dat Beenhakker daarna elke mogelijkheid aangrijpt om na te trappen richting club had elke cokesnuivende randdebiel zien aankomen, behalve Ericje Gudde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100743658
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:58 schreef Caland het volgende:
Dat Beenhakker daarna elke mogelijkheid aangrijpt om na te trappen richting club had elke cokesnuivende randdebiel zien aankomen, behalve Ericje Gudde.
Dit, + janken over V Geel die Been onjuist bejegend zou hebben en vervolgens zelf een week na zijn aanstelling in Boedapest als eerste de trainer eruit tieften
Groetjes, Ezio.
pi_100743668
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:58 schreef Caland het volgende:
En dat is natuurlijk ook de schuld van Gudde? Wat had Gudde moeten doen volgens jou? Hem met een steen om de nek de rivier in flikkeren?
pi_100743745
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:56 schreef Stokstaart het volgende:

Juist wel ;)
Lees anders ook de rest van zijn argumentatie:
Best sterk argument. Punt is dat wij niet kunnen weten wat er zich afgespeeld heeft. Wie zegt dat Gudde niet een jurist heeft ingeschakeld om deze mogelijkheden te onderzoeken?
  maandag 15 augustus 2011 @ 01:03:03 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100743757
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 01:00 schreef eight het volgende:

[..]

En dat is natuurlijk ook de schuld van Gudde? Wat had Gudde moeten doen volgens jou? Hem met een steen om de nek de rivier in flikkeren?
Het salaris nooit moeten doorbetalen en het gewoon hard spelen, uiteraard.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100743782
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 01:02 schreef eight het volgende:

[..]

Best sterk argument. Punt is dat wij niet kunnen weten wat er zich afgespeeld heeft. Wie zegt dat Gudde niet een jurist heeft ingeschakeld om deze mogelijkheden te onderzoeken?
Ja zo ken ik er nog wel een paar.
pi_100743825
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 01:02 schreef eight het volgende:

[..]

We hebben het allemaal zien gebeuren hoor. Die hele persconferentie was een grote faal en aanval op het zittende bestuur.
Met maar een belang, het belang van Leo.
Groetjes, Ezio.
pi_100743952
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 01:05 schreef Stokstaart het volgende:

We hebben het allemaal zien gebeuren hoor. Die hele persconferentie was een grote faal en aanval op het zittende bestuur.
Met maar een belang, het belang van Leo.
Persco was waardeloos maar je maakt mij niet wijs dat Leo dit geld mocht houden omdat Gudde hem een aardige gozer vindt. Daar moet meer achter zitten..
  maandag 15 augustus 2011 @ 01:09:29 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100743975
Klopt, hij heeft het geld mogen houden omdat Gudde incapabel is.

Maar genoeg over die mongol, over naar die andere. Kunnen wij Twente ook geen ultimatum stellen net als dat ADO dat deed? Aanstaande vrijdag ofzo. Ik ben die hele Fer-soap wel een beetje beu.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100744014
Gudde is daarin gewoon te slap geweest, had je bijv. een man met de instelling van Martin toen als AD gehad dan was het echt niet zo gelopen. Die strijd wel voor elke euro.
pi_100744041
quote:
15s.gif Op maandag 15 augustus 2011 01:09 schreef Caland het volgende:

Maar genoeg over die mongol, over naar die andere. Kunnen wij Twente ook geen ultimatum stellen net als dat ADO dat deed? Aanstaande vrijdag ofzo. Ik ben die hele Fer-soap wel een beetje beu.
Er is toch niemand die de woorden van die ADO trainer serieus neemt? Na 31/8 heb je pas zekerheid.
pi_100744046
quote:

Die ultimatums van clubs zelf stellen niets voor, als het beoogde bedrag uiteindelijk toch komt zwichten ze alsnog.
pi_100744072
quote:

Zinloos.
Bovendien speelt Leroy opeens de sterren van de hemel, laat dit gezeik nog maar 2 weken duren :7
Groetjes, Ezio.
pi_100744077
quote:

Ik heb hem vaak vervloekt, maar ergens heb ik hem dit seizoen er liever bij dan die 2 miljoen. Hij kan wel eens heel bepalend worden, sterker nog, dat is hij. Moeilijke situatie, maar van mij mag hij blijven
  maandag 15 augustus 2011 @ 01:14:26 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100744117
Van mij mag hij nog steeds oprotten, liever vandaag dan morgen. Maar wel voor het juiste bedrag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100744139
Als hij zo blijft spelen en Ruiz pleurt op halen ze hem wellicht nog wel voor 5 ook.
Groetjes, Ezio.
pi_100744165
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 01:10 schreef Paul-89 het volgende:
Gudde is daarin gewoon te slap geweest, had je bijv. een man met de instelling van Martin toen als AD gehad dan was het echt niet zo gelopen. Die strijd wel voor elke euro.
Wat je nu noemt is 1 mogelijkheid, maar er kunnen genoeg andere redenen zijn waarom dat geld niet is geclaimd zoals Juridisch niet haalbaar, Belasting technisch aspect of andere voor ons onbekende belangen.
Hier gaat men altijd uit van incompetenties
  maandag 15 augustus 2011 @ 01:17:59 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100744207
Ach, over dat geld kan je discussieren ja. Maar zo'n man een platform geven om landelijk zijn gal te spuwen over de gang van zaken binnen de club (waar hij vaak nog wel een goed punt had hoor) is eigenlijk enorm amateuristisch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100744210
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 01:16 schreef eight het volgende:

[..]

Wat je nu noemt is 1 mogelijkheid, maar er kunnen genoeg andere redenen zijn waarom dat geld niet is geclaimd zoals Juridisch niet haalbaar, Belasting technisch aspect of andere voor ons onbekende belangen.
Hier gaat men altijd uit van incompetenties
Als je daar achter wilt komen moet je een zaak aangaan waarin Feyenoord heel sterk stond, nu doen ze niets en geven ze het geld maar gewoon.
pi_100744232
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 01:12 schreef Sjapoela het volgende:

[..]

Ik heb hem vaak vervloekt, maar ergens heb ik hem dit seizoen er liever bij dan die 2 miljoen. Hij kan wel eens heel bepalend worden, sterker nog, dat is hij. Moeilijke situatie, maar van mij mag hij blijven
Dat ligt eraan om welke plaatsen we gaan spelen. Mocht een 5e plaats erin zitten zie ik hem liever blijven, maar niet als we toch in de middenmoot eindigen.
pi_100744281
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 01:17 schreef Caland het volgende:
Ach, over dat geld kan je discussieren ja. Maar zo'n man een platform geven om landelijk zijn gal te spuwen over de gang van zaken binnen de club (waar hij vaak nog wel een goed punt had hoor) is eigenlijk enorm amateuristisch.
Onzin. Leo krijgt geen platform dankzij Feijenoord maar dankzij zijn eigen naam. Zodra Leo wat wil zeggen staat het morgen in de krant of te zien op tv.
  maandag 15 augustus 2011 @ 01:22:16 #178
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100744319
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 01:21 schreef eight het volgende:

[..]

Onzin. Leo krijgt geen platform dankzij Feijenoord maar dankzij zijn eigen naam. Zodra Leo wat wil zeggen staat het morgen in de krant of te zien op tv.
Hij mocht die persco toch echt in de perszaal van de Kuip houden hoor, dat doet 'ie dan maar lekker in z'n huiskamer ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100744474
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 01:17 schreef Caland het volgende:
Idd, ik dacht toen ik zat te kijken eigenlijk dat die hele persconferentie geïnitieerd was om kosteloos van Beenhakker af te komen... :9
Groetjes, Ezio.
  maandag 15 augustus 2011 @ 03:22:42 #180
53267 TC03
pi_100746746
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 01:10 schreef Paul-89 het volgende:
Vind ik ook stom. Daarnaast is het toch een soort van schuldbekentenis als je hem z'n salaris meegeeft.
  maandag 15 augustus 2011 @ 03:42:39 #181
1238 SlamD
That's all Folks!
pi_100747025
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 01:15 schreef Stokstaart het volgende:
Als hij zo blijft spelen en Ruiz pleurt op halen ze hem wellicht nog wel voor 5 ook.
Goh, ik herinner me iemand die ongeveer dagelijks een discussie aanging waarom Feyenoord Fer per direct voor 1,5 a 2 miljoen aan Twente moest verkopen. Ging voornamelijk over hoe slim Munsterman was, en hoe Feyenoord geen enkele onderhandelingspositie had en dus wel moest toegeven.

Het was echt een stokpaardje van hem.
pi_100747124
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 03:42 schreef SlamD het volgende:

[..]

Goh, ik herinner me iemand die ongeveer dagelijks een discussie aanging waarom Feyenoord Fer per direct voor 1,5 a 2 miljoen aan Twente moest verkopen. Ging voornamelijk over hoe slim Munsterman was, en hoe Feyenoord geen enkele onderhandelingspositie had en dus wel moest toegeven.

Het was echt een stokpaardje van hem.
3 miljoen, niet lullen.
En hij IS nog niet verkocht. Echter: Mocht het V Geel lukken hem voor 5 te verkopen heeft hij het gewoon perfect gespeeld en zal ik nederig knielen.
Groetjes, Ezio.
pi_100748687
Humberto Tan heeft het weer over Royston Drenthe naar Feyenoord. Staat er ergens sinds vandaag weer een gerucht of zo?
pi_100748847
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 07:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Humberto Tan heeft het weer over Royston Drenthe naar Feyenoord. Staat er ergens sinds vandaag weer een gerucht of zo?
als Fer verkocht zal ik hem kopen voor 3 miljoen ofzo ipv Immers of Dost
  maandag 15 augustus 2011 @ 08:21:57 #185
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100748890
Guidetti staat #1 op het lijstje (huur)

Zou een enorme stunt zijn. Heb hem woensdag 90 min. gezien en was best onder de indruk.

Van Geel ziet voorlopig ook af van een bezoekje naar Londen, denk dus dat er stiekem wel het eea speelt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100748947
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:21 schreef Caland het volgende:
Guidetti staat #1 op het lijstje (huur)

Zou een enorme stunt zijn. Heb hem woensdag 90 min. gezien en was best onder de indruk.

Van Geel ziet voorlopig ook af van een bezoekje naar Londen, denk dus dat er stiekem wel het eea speelt.
Bron?

Is dat niet die knul die naar Twente zou gaan?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 15 augustus 2011 @ 08:30:15 #187
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100748961
quote:
Feyenoord richt pijlen op Guidetti
Feyenoord heeft aanvaller John Guidetti in het vizier. Dat meldt het AD. De 19-jarige aanvaller werd woensdag door scout Mika Lipponen onder de loep genomen tijdens de interland Jong Zweden-Jong Oranje (3-0). Een dag later keek Ronald Koeman de wedstrijd op dvd terug. De talentvolle spits scoorde tweemaal voor de Zweden. Guidetti is eigendom van Manchester City, dat overweegt om de aanvaller op huurbasis elders te stallen. FC Twente dacht de Scandinaviër deze zomer vast te hebben gelegd, maar Guidetti wilde onder het contract uit. De club uit Enschede kreeg ruim een miljoen euro schadevergoeding.
bron
Elite
Tegen TTIP
  maandag 15 augustus 2011 @ 08:35:11 #188
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100749004
quote:
Geen belangstelling Feyenoord om Sunu of Özyakup te huren van Arsenal

In De Telegraaf laat Martin van Geel weten voorlopig af te zien van een trip naar Arsenal. "We kunnen huurspelers als Gilles Sunu (uit Frankrijk) en Oguzhan Özyakup (oud-AZ) naar Feyenoord halen, maar hun posities hebben we goed bezet. Voorlopig ga ik daarom niet naar Londen."
Wat natuurlijk de grootst mogelijke onzin is :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 15 augustus 2011 @ 08:59:12 #189
268409 voice-over
pi_100749329
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:39 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jij wilt zelf gewoon nogal graag geloven dat het de doodskist van Gudde moest voorstellen.
Alleen al de discussie die ontstaat over de bedoeling van de doodskist geeft aan hoe het denkvermogen is van de hooligans: laag tot zeer laag.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:00:18 #190
268409 voice-over
pi_100749341
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:52 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

De 2e voice-over is geboren.
Er zijn kennelijk veel meer mensen die walgen van de hooligans die de club kapot aan het maken zijn.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:03:57 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100749391
quote:
19s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:59 schreef voice-over het volgende:

[..]

Alleen al de discussie die ontstaat over de bedoeling van de doodskist geeft aan hoe het denkvermogen is van de hooligans: laag tot zeer laag.
De bedoeling van de doodskist was enorm duidelijk, het stond er zelfs op. De discussie over de bedoeling ervan ontstond vooral bij grote bek achter het hek figuren als jij, wat inderdaad het bekrompen denkvermogen goed weergeeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:17:55 #192
268409 voice-over
pi_100749616
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:03 schreef Caland het volgende:

[..]

De bedoeling van de doodskist was enorm duidelijk, het stond er zelfs op. De discussie over de bedoeling ervan ontstond vooral bij grote bek achter het hek figuren als jij, wat inderdaad het bekrompen denkvermogen goed weergeeft.
Calandje, Calandje, Calandje toch. Het gaat er in het leven niet om hoe 'het zit' maar hoe 'het lijkt'. Beeldvorming is veel belangrijker dan verborgen intenties.

Wat de hooligans doen, is agressief gedrag. Ik noem het zelfs fascistisch want zij menen met geweld hun zin te willen doordrijven.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:18:52 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100749634
Met geweld nog wel, wanneer dan? :o
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:20:40 #194
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_100749663
Ik zag gister beelden van die supporters met die lijkkist, omg dat kan toch niet :') Is dat de doorsnee Feyenoord supporter? :N
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_100749702
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zag gister beelden van die supporters met die lijkkist, omg dat kan toch niet :') Is dat de doorsnee Feyenoord supporter? :N
Waarom zou een dergelijke ludieke actie niet kunnen? Je snapt de symboliek toch wel?
Volgens mij ben jij veel te fatsoenlijk om een echte Feyenoord-supporter te zijn.
Groetjes, Ezio.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:23:41 #196
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100749707
quote:
Nee joh,de doorsnee Feyenoord supporter spuwt zijn gal enkel veilig op het internet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:23:47 #197
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_100749711
quote:
Heb De Kuip liever vol zitten met zulk soort figuren dan met mensen zoals jij..
:')
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:25:37 #198
268409 voice-over
pi_100749757
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:23 schreef Keltie het volgende:

[..]

50.000 bezopen tokkies is nou niet mijn ideaalbeeld van de Kuip.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:28:48 #199
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_100749826
quote:
19s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:25 schreef voice-over het volgende:

[..]

50.000 bezopen tokkies is nou niet mijn ideaalbeeld van de Kuip.
Wegblijven dan.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:29:03 #200
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_100749834
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:23 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Waarom zou een dergelijke ludieke actie niet kunnen? Je snapt de symboliek toch wel?
Volgens mij ben jij veel te fatsoenlijk om een echte Feyenoord-supporter te zijn.
Ik snap het wel alleen wat bereik je ermee? :') Ze riepen waarschijnlijk ook constant "Gudde, rot op" zonder enige kennis van zaken?

quote:
17s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee joh,de doorsnee Feyenoord supporter spuwt zijn gal enkel veilig op het internet.
Ik ga ook wel eens naar een wedstrijd :7

quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:23 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ja want alleen supporters in de Kuip zijn Feyenoord supporters, wat een gelul.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:31:03 #201
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100749867
Tsja, wat bereik je ermee om een stadion vol met ja-knikkers te hebben?

Een protest moet kunnen, en als dat niet meer in de Kuip mag dan maar op dit soort manieren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:32:40 #202
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_100749902
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:31 schreef Caland het volgende:
Tsja, wat bereik je ermee om een stadion vol met ja-knikkers te hebben?

Een protest moet kunnen, en als dat niet meer in de Kuip mag dan maar op dit soort manieren.
Wat levert het op denk je? Zou de schuld überhaupt eerder afgelost zijn en de prestaties beter worden als Gudde weg is?
pi_100749914
Echte supporters zitten, of beter nog staan gewoon in De Kuip ja.
En Gudde gaat er ook gewoon uit. Misschien is zijn aftreden wel niet zo urgent als dat van Jacobs, maar hij heeft beleidsmatig een aantal serieuze fouten gemaakt.

O en ik ben ook tegen geweld en shit, die mensen horen niet bij de voetbal. Maar als je echt al gaat janken om een (symbolische) kist dan zou Caland zeggen kutjesvolk ;)
Groetjes, Ezio.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:35:31 #204
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100749953
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:32 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Wat levert het op denk je? Zou de schuld überhaupt eerder afgelost zijn en de prestaties beter worden als Gudde weg is?
Zou dat andersom wel het geval zijn dan? Lekker simpele redenatie :')

Men heeft het gewoon gehad met het beleid wat Gudde en consorten al jarenlang uitvoeren. Redenen zijn al tig keren benoemd.

Maar als je het er niet mee eens bent, regel een tegenprotest ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:40:01 #205
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_100750032
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]

Nee (snap niet eens hoe je dat eruit haalt :')), maar zij laten zich gelden in plaats van stug op een stoeltje te blijven zitten en alles maar prima te vinden. Wil je ook klappers in De Kuip vinden?
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:41:10 #206
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_100750054
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:32 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Sfeer, beleving. Eigenlijk alles wat een stadionbezoek zoveel beter maakt dan een Eredivisie Live abonnementje.
pi_100750064
Een supporter is toch iemand die zijn/haar club steunt?
Hoe kun je je club steunen vanaf de bank thuis?
Groetjes, Ezio.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:42:29 #208
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_100750084
quote:
11s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:41 schreef Stokstaart het volgende:
Een supporter is toch iemand die zijn/haar club steunt?
Hoe kun je je club steunen vanaf de bank thuis?
Heel hard naar de TV schreeuwen?
Met een fakkel op de bank?
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:43:20 #209
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100750108
Ik zit ook wel eens met een fakkel op de bank voetbal te kijken hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100750132
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:43 schreef Caland het volgende:
Ik zit ook wel eens met een fakkel op de bank voetbal te kijken hoor.
Ja precies, niks mis met zo'n groene fakkel.
Groetjes, Ezio.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:48:05 #211
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100750194
Ik ben een hooligan, jeuh. *O*

En Morpheus? Hoe bedoel je dat degene in de tocht zonder enig van kennis van zaken meelopen? Het zijn geen halve mongolen, zoals het gros denkt te moeten weten. Liederen die aangeheven werden waren overigens allemaal pro-Feyenoord. Af en toe het kankerbestuur, wat van mij persoonlijk niet zo hoeft. Al dekt het de lading in krachtige woorden.

De feiten spreken trouwens voor zich, zelfs jij zou dat moeten zien.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:51:11 #212
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_100750258
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:40 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nee (snap niet eens hoe je dat eruit haalt :')), maar zij laten zich gelden in plaats van stug op een stoeltje te blijven zitten en alles maar prima te vinden. Wil je ook klappers in De Kuip vinden?
Die klappers mogen wegblijven, dat vind ik zelfs erg :P IK krijg ook kippenvel als ik het applaus voor Dani Fernandez zie en waardeer de harde kern supporters echt wel maar wordt een beetje van dat gezeik op het bestuur steeds. We zijn nu lekker begonnen, laten we ons op het voetbal concentreren. Als de schuld weggewerkt is wordt het misschien tijd voor een ander bestuur..
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:52:47 #213
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_100750293
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:51 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Die klappers mogen wegblijven, dat vind ik zelfs erg :P IK krijg ook kippenvel als ik het applaus voor Dani Fernandez zie en waardeer de harde kern supporters echt wel maar wordt een beetje van dat gezeik op het bestuur steeds. We zijn nu lekker begonnen, laten we ons op het voetbal concentreren. Als de schuld weggewerkt is wordt het misschien tijd voor een ander bestuur..
Ik vind juist dat je door moet blijven gaan, ondanks de eerste resultaten positief zijn.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:53:18 #214
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_100750303
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:48 schreef Happel het volgende:
Ik ben een hooligan, jeuh. *O*

En Morpheus? Hoe bedoel je dat degene in de tocht zonder enig van kennis van zaken meelopen? Het zijn geen halve mongolen, zoals het gros denkt te moeten weten. Liederen die aangeheven werden waren overigens allemaal pro-Feyenoord. Af en toe het kankerbestuur, wat van mij persoonlijk niet zo hoeft. Al dekt het de lading in krachtige woorden.

De feiten spreken trouwens voor zich, zelfs jij zou dat moeten zien.
Ik zag het vluchtig voorbij komen bij Studio Sport en zag eigenlijk allee de kistdragers. Het saneren van de schuld gaat nu goed, daar heeft geen Gudde toch ook een positief aandeel in?
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:55:44 #215
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100750359
Hoezo gaat dat goed dan? We vertrekken op categorie 1 op werkelijk het allerlaatste moment waarop dat mogelijk is en daar hebben enkel de vrienden van Feyenoord voor gezorgd die een faillissement hebben afgewend onder leiding van Gudde.

Maar ook dat is al 100 keer uitgelegd. Verder is Gudde niet alleen verantwoordelijk voor het saneren, aangezien hij algemeen directeur is. Dat lijkt men nog wel eens te vergeten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:56:28 #216
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100750376
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik zag het vluchtig voorbij komen bij Studio Sport en zag eigenlijk allee de kistdragers. Het saneren van de schuld gaat nu goed, daar heeft geen Gudde toch ook een positief aandeel in?
Heb nog geen schriftelijk bevestiging gezien van een goede schuldsanering. Gudde en Co zeggen dat het goed gaat. Die woorden neem ik echter met een korreltje zout.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:57:32 #217
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_100750397
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:55 schreef Caland het volgende:
Hoezo gaat dat goed dan? We vertrekken op categorie 1 op werkelijk het allerlaatste moment waarop dat mogelijk is en daar hebben enkel de vrienden van Feyenoord voor gezorgd die een faillissement hebben afgewend onder leiding van Gudde.

Maar ook dat is al 100 keer uitgelegd. Verder is Gudde niet alleen verantwoordelijk voor het saneren, aangezien hij algemeen directeur is. Dat lijkt men nog wel eens te vergeten.
Oke. En dan gaat Gudde weg? Wat dan? Staat er dan ineens een nieuwe algemeen directeur klaar die Feyenoord terug naar de top brengt? Het blijkt wel dat directeur zijn bij een (grote) voetbalclub een enorm lastige job is, voorbeelden zat.
pi_100750405
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Meer het aandeel van Blokland VvF hoor, Gudde heeft verder niets speciaals gedaan of bijgedragen om daadwerkelijk te saneren.
We hadden gisteren hier nog de discussie over Been/Beenhakker en waarom die in godsnaam een sloot salaris meekregen van Gudde.
Het is niet alleen inhoudsloos geschreeuw, achter die protesten zit wel degelijk een verhaal met goede onderbouwde argumenten.
Groetjes, Ezio.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:58:32 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100750414
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:57 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Oke. En dan gaat Gudde weg? Wat dan? Staat er dan ineens een nieuwe algemeen directeur klaar die Feyenoord terug naar de top brengt? Het blijkt wel dat directeur zijn bij een (grote) voetbalclub een enorm lastige job is, voorbeelden zat.
Veel slechter dan Gudde kan iemand het in ieder geval niet doen. Het hele argument 'ja, en dan?' is ook zo'n enorm simpele. Hadden we Been ook wel kunnen laten zitten dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:59:36 #220
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_100750438
Kortom, niemand weet het en het is gewoon afwachten. Misschien moet het weer heel slecht gaan voordat Gudde weggaat? Want als we blijven winnen zie ik hem niet zo snel vertrekken..
pi_100750474
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kortom, niemand weet het en het is gewoon afwachten. Misschien moet het weer heel slecht gaan voordat Gudde weggaat? Want als we blijven winnen zie ik hem niet zo snel vertrekken..
Evt vertrek van Gudde en de reden waarom staat totaal los van de sportieve resultaten.
Groetjes, Ezio.
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:02:32 #222
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_100750490
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:01 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Evt vertrek van Gudde en de reden waarom staat totaal los van de sportieve resultaten.
En daarom moet je door blijven etteren, ook als de resultaten goed (blijven).
pi_100750491
De basis om weer een gezonde club te worden is rust in de tent.
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:02:40 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100750492
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:01 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Inderdaad, Gudde wil in interviews echter vooral mensen laten geloven dat de onvrede vooral te maken heeft met de 10e plek van vorig seizoen. Lijkt zijn vruchten af te werpen bij de onwetenden zoals je ziet, maar niets is minder waar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:03:28 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100750511
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:02 schreef WethouderHekking het volgende:
Precies, dus hoe eerder Gudde, Van Well en ook Jacobs vertrekken hoe beter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:04:15 #226
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_100750533
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:02 schreef WethouderHekking het volgende:
Die ga je met Gudde en z'n domme uitspraken nooit krijgen.
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:04:16 #227
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_100750536
Jacobs gaat weg toch?
pi_100750606
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jacobs gaat weg toch?
Jazeker.
En ook daarbij heeft de lichte dwang vanuit Het Legioen uiteindelijk de doorslag gegeven.
Al zullen ze dat nooit toegeven in het Maasgebouw.
Groetjes, Ezio.
pi_100750677
Gudde komt wel onnozel en sullig over .
Niet zo,n sterke persoonlijk als van den Herik.
Maar die was te dominant aanwezig en duldde geen tegenspraak.
Wat voor soort bestuurder willen we eigenlijk ?
pi_100750729
Een die geen leugens verkoopt zou al een verbetering zijn.
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:14:01 #231
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100750739
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:11 schreef WethouderHekking het volgende:
Gudde komt wel onnozel en sullig over .
Niet zo,n sterke persoonlijk als van den Herik.
Maar die was te dominant aanwezig en duldde geen tegenspraak.
Wat voor soort bestuurder willen we eigenlijk ?
Sterke persoonlijkheid, zich bewezen in het zakenleven en organisatorische vaardigheden, dus iemand die het organisatorisch op de rit kan zetten.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:15:20 #232
268409 voice-over
pi_100750762
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:18 schreef Caland het volgende:
Met geweld nog wel, wanneer dan? :o
Intimidatie met doodskisten is een vorm van geweld.
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:16:01 #233
268409 voice-over
pi_100750781
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:

pi_100750783
quote:
19s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:15 schreef voice-over het volgende:

[..]

neger wat?
Groetjes, Ezio.
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:16:08 #235
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_100750787
quote:
19s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:15 schreef voice-over het volgende:

[..]

Intimidatie?
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:16:51 #236
268409 voice-over
pi_100750800
- niet doen -

[ Bericht 96% gewijzigd door Happel op 15-08-2011 10:35:35 ]
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:18:29 #237
268409 voice-over
pi_100750850
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:52 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ik vind juist dat je door moet blijven gaan, ondanks de eerste resultaten positief zijn.
Jullie moeten kappen met die onzin, iedereen haat jullie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Happel op 15-08-2011 10:35:49 ]
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:19:34 #238
268409 voice-over
pi_100750879
- edit + note -

[ Bericht 97% gewijzigd door Happel op 15-08-2011 10:36:03 ]
pi_100750881
:D
pi_100750882
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:14 schreef Happel het volgende:

[..]

Sterke persoonlijkheid, zich bewezen in het zakenleven en organisatorische vaardigheden, dus iemand die het organisatorisch op de rit kan zetten.
En met niet al te hoge salariseisen ;)
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:23:53 #241
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_100750991
- edit -

[ Bericht 84% gewijzigd door Happel op 15-08-2011 10:36:22 ]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:32:33 #242
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_100751171
quote:
19s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:19 schreef voice-over het volgende:

[..]

Als er wel 1 doorgesnoven troll is, ben jij het wel met je hooligan-verheerlijking.
Kappen met trollen.
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:36:46 #243
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_100751274
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:32 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Is dinges al uit de kast?
Die dikke? Nee, was zaterdagnacht meissies aan het regelen :P
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:37:46 #244
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100751296
quote:
19s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:18 schreef voice-over het volgende:

[..]

Jullie moeten kappen met die onzin, iedereen haat jullie.
Wie is iedereen? Ik hoor ze niet. Ja, wat schreeuwlelijkerds op het internet en mensen die ver van Feijenoord afstaan en eerlijk gezegd niet van alles op de hoogte zijn., meer niet.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 15 augustus 2011 @ 10:52:17 #245
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_100751640
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 10:36 schreef Keltie het volgende:

[..]

Die dikke? Nee, was zaterdagnacht meissies aan het regelen :P
Ik trek hem wel uit die kast.
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:33:56 #246
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100752829
Om maar even aan hooligan verheerlijking te doen...

quote:
‘Whatever you’ve heard about Feyenoord fans is true’

‘When I think of football and the past decade, what should come to my mind is the World Cup in Germany; for instance seeing Argentina’s 25-pass move that resulted in Esteban Cambiasso’s goal against Serbia & Montenegro unfold right before my eyes. But instead I see myself driving through the streets of Rotterdam a few minutes after midnight in May of 2002. I’m driving way too fast, especially when you take into account I am steering the car with my knees. I have to do this because I am holding both a cigarette and a can of beer in my left hand while trying to make a phone call with the mobile in my right hand. Oh, and I also have no idea whether or not I am heading in the right direction. But I couldn’t care less. All I want to do is get out of Rotterdam as quickly as possible. I’m beginning to fear the worst when the mobile rings and rings and rings, but at long last my friend Bernd answers the phone. “We’re already on the motorway and we’re okay,” he says to my relief, referring to himself and about fifty other Borussia Dortmund fans. Then he adds: “Everybody on this coach is glad we lost the game. Otherwise we wouldn’t have gotten out of that place alive.” The game in question was nothing less than a UEFA Cup final, yet I knew how the people on the coach felt. Based on that day’s experience, I can assure you that whatever you’ve heard about Feyenoord fans is true. And no, I don’t have any idea either why UEFA didn’t move the match to a neutral venue when Feyenoord reached the final. What I know is that if I never return to Rotterdam, it’ll still be too early.’
Uli Hesse (ESPN | Soccernet’s memories | 1 januari 2010) www.defeijenoorder.nl
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:37:35 #247
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100752963
quote:
6s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Nice, hè. *)
Elite
Tegen TTIP
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:45:18 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100753231
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Nice, hè. *)
Dat zijn de mooie verhalen ja.

Ik weet nog wel dat ik toen als broekie van 14 ofzo voor de wedstrijd in die straat stond van café de ara/ cosy's corner en dat er een Duitse wagen voorbij kwam. Hele straat stond uiteraard vol met uitzinnige Feyenoorders. Nou, die hebben het geweten. Mensen die over de auto liepen of er gewoon simpelweg tegenaan begonnen te pissen terwijl op de achtergrond het 'wir sind den krieg nicht vergessen (oid)' werd gezongen.

En die Duitsers maar verbaasd kijken waar de fuck ze nu weer waren beland _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100754208
Krijg net een mail van Puma terug. Ze kunnen me niet helpen m.b.t een shirt zonder ASR erop. Was natuurlijk wel te verwachten...
  Moderator maandag 15 augustus 2011 @ 12:15:24 #250
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100754230
quote:
19s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:14 schreef TheGreatHooD het volgende:
Krijg net een mail van Puma terug. Ze kunnen me niet helpen m.b.t een shirt zonder ASR erop. Was natuurlijk wel te verwachten...
Wat boeit het? :P
4045
onlogisch
pi_100754247
quote:
5s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat boeit het? :P
Toch prachtig, zon shirt zonder die lelijke sponsoring erop?
  maandag 15 augustus 2011 @ 12:25:41 #252
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_100754603
quote:
6s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Stelletje Amerikanen is niks gewend :P
pi_100756018
Lachwekkend hoe mensen nog steeds denken te weten hoe mensen in het Maasgebouw zouden moeten functioneren. Wat een grap zeg.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:05:25 #254
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100756106
quote:
17s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:02 schreef Typisch het volgende:
Lachwekkend hoe mensen nog steeds denken te weten hoe mensen in het Maasgebouw zouden moeten functioneren. Wat een grap zeg.
Hey, weer een buitenstaander met een mening die er niet toe doet.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:08:16 #255
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_100756205
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:05 schreef Happel het volgende:

[..]

Makkelijk he iedereen die anders als jou denkt maar niet tot supporter rekenen.
Feyenoord korea maar iedereen die er niet hetzelfde over denkt als de rebellen is dan ook maar geen supporter meer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:11:37 #256
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_100756319
quote:
Ingezonden: Met een diepe zucht
Gepubliceerd op 15 augustus 2011 - 12:30
Voor iedereen die maar roept dat de actievoerders hersenloze supporters zijn:

Er is geruime tijd geprobeerd om alles via de ronde tafel te doen, maar supporters worden nu eenmaal niet serieus genomen door dit bestuur. En hoe er over supporters gepraat wordt aan die ronde tafel willen we niet eens weten, en dan hebben ze het over iedere supporter, dus ook die opa met kleinkind. Aangezien de groep supporters die de actie nu voortzetten dus meer als supporter zijn van Feyenoord, ze eten, slapen en drinken Feyenoord, laten ze het er niet bij zitten. Deze groep is de laatste groep die Feyenoord kapot wilt maken, deze groep ziet wat er werkelijk gebeurt in het maasgebouw, en deze groep gaat gewoon niet opzij voordat de club weer gezond verklaart wordt.

Ook deze groep heeft zeer lange tijd de onrust tegen gehouden, er waren er meer als genoeg die de boel op een andere manier wilden regelen, en deze groep heeft dat tegengehouden. Deze groep staat op goede voet met de Rotterdamse Politie. Als deze groep dus de hele boel wilt laten escaleren dan houden ze de Politie wel buiten schot. Ik begrijp dat als je jezelf niet hebt verdiept in de materie, je dan zoiets hebt van: waar zijn ze mee bezig. Ik denk alleen dat die supporters die er nu zo over denken binnen nu en 16 maanden blij zullen zijn met de inspanningen van hen die ze nu schofferen. Want als we dit bestuur zijn gang laten gaan, dan zijn we binnen die 16 maanden kapot. Ik denk ook dat de reden dat ze Gudde er nog niet uitgegooid hebben, dat het te maken heeft met een nieuw stadion.

Gudde is een gemeentemannetje geweest, dus weet hij zijn kanalen binnen de gemeente. Als Gudde morgen alles gerealiseerd zou hebben voor het nieuwe stadion, dan staat ie overmorgen op straat. Dit bestuur wat er nu zit, zit er niet voor jou en mij, en ook niet voor elkaar. Ze gebruiken elkaar totdat het te heet wordt onder de voeten en dan wordt er weer iemand zonder pardon voor de leeuwen geworpen. Het mooie is dat ze dan ons als supporter het idee willen geven dat ze wel naar ons luisteren, maar de echte reden is dat als ze geen actie ondernemen tegen of met die persoon, dat ze dan wel eens zelf in het hele donkere daglicht komen te staan.

Naar aanleiding van de actie met de doodskist afgelopen zaterdag heb ik heel veel reacties gelezen. Sommige begrijpelijk, maar sommige die raakten werkelijk waar kant noch wal. Ik zal het niet veroordelen, maar tegen deze mensen wil ik alleen zeggen: verdiep je nu eens echt in de materie voordat je gaat schreeuwen. Kijk eens goed en luister eens goed naar wat er allemaal gebeurt, ik weet zeker dat er niemand is die Feyenoord kapot wilt laten gaan, maar laat niet over je heen lopen. Dat hebben wij nog nooit gedaan. Het huidige bestuur maakt niet alleen de club kapot, maar ook de sfeer tussen de spelers, het legioen, de voetbaleenheid en de stewards. Alles en iedereen maken ze kapot, en laten wij dat aub niet gebeuren.

Wat is er nou voor vreselijks gebeurt afgelopen zaterdag? Het lopen met een doodskist? Hadden de mensen dan willen zien dat het maasgebouw bestormd werd, of nog erger? Er is niks gebeurt! Mensen die een plaats in het maasgebouw hadden konden gewoon naar binnen, soms met een cynische opmerking, maar er is niemand getackeld. Wij worden belogen en bedrogen, en wij willen niet over een aantal maanden zeggen, zie je wel, daarom zijn wij en waren wij boos. Nee wij willen over een aantal maanden kunnen zeggen: We Hebben Onze Club Terug.

En ik heb altijd geleerd, wie niet luisteren wilt, moet maar voelen. Dus als de directie volhard in hun standpunten en weigert te doen wat goed is voor de club, moeten wij actie voeren op een manier waarover gepraat wordt. Of je nu schande spreekt over die doodskist of het juist een goeie actie vind, zolang mensen het erover hebben is het een geslaagde actie. Anders zwijg je erover en ben je het al vergeten, maar indruk heeft het zeker gemaakt. Op iedereen.

We hebben nu twee van de twee gespeelde wedstrijden gewonnen. Maar kom op zeg, Excelsior en Roda, lang geleden met twee vingers in de neus en nu doen we of we kampioen zijn. Vergis je niet, ik ben ook erg blij met de punten, maar ik mis nog steeds “Mijn Feyenoord”. We zingen erover, maar doen er niks mee. Kom op mensen, open je ogen, laat je niet omlullen door mooie praatjes. WIJ worden voorgelogen, en dat gebeurt net zo lang totdat die mensen in het maasgebouw hun zakken hebben gevuld, en wij geen club meer hebben… En dan zijn alle acties te laat.

MDG
pi_100756342
Wat een prettige wedstrijd, echt genoten *O*
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_100756498
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:05 schreef Happel het volgende:

[..]

Buitenstaander die al een flink aantal jaar een seizoenkaart heeft, maar niet tot de 'elite' groep behoort die denkt te bepalen hoe een bedrijf gerund moet worden waar ze zelf niet eens het koffiezetapparaat weten te staan.
pi_100756530
Ja en dan met een doodskist kanker kanker bestuur gaan roepen :')
pi_100756537
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja en dan met een doodskist kanker kanker bestuur gaan roepen :')
Ja maarre, dat zijn wel de mensen die weten hoe het zit! :')
pi_100756570
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja maarre, dat zijn wel de mensen die weten hoe het zit! :')
Godzijdank is het in procenten een bitter weinig voorstellend groepje
pi_100756615
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:19 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Godzijdank is het in procenten een bitter weinig voorstellend groepje
1000 man las ik. Maar dát is natuurlijk de groep die het beste met Feyenoord voor heeft, gok dat daar ook een paar mensen tussen zitten die er destijds voor gezorgd hebben dat we niet meer in de UEFA cup uit mochten komen. Maar hey, dat zijn de echte hoor!
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:25:20 #263
53267 TC03
pi_100756776
Het probleem is gewoon dat de protestacties niet goed uitgelegd worden. Iedereen weet dat er wanbeleid is gevoerd, maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat het nu nog steeds slecht gaat of dat een verandering daadwerkelijk tot verbetering lijkt. Om die reden roepen de protestacties meer weerstand op dan steun.
  Moderator maandag 15 augustus 2011 @ 13:26:42 #264
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_100756821
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Buitenstaander die al een flink aantal jaar een seizoenkaart heeft, maar niet tot de 'elite' groep behoort die denkt te bepalen hoe een bedrijf gerund moet worden waar ze zelf niet eens het koffiezetapparaat weten te staan.
Hebben ze een koffiezetapparaat dan? En daar zuipt de directie zeker gratis van, terwijl ze weer nieuwe KEIHARDE LEUGENS bedenken om de club kapot te maken en hun zakken te vullen. :r
pi_100756828
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:25 schreef TC03 het volgende:
Het probleem is gewoon dat de protestacties niet goed uitgelegd worden. Iedereen weet dat er wanbeleid is gevoerd, maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat het nu nog steeds slecht gaat of dat een verandering daadwerkelijk tot verbetering lijkt. Om die reden roepen de protestacties meer weerstand op dan steun.
Precies. Een ezel stoot zich in het gemeen geen tweemaal aan dezelfde steen, ik ga er voor het gemak even vanuit dat dat geldt voor de mensen die er nu zitten. Terwijl nieuwe mensen opnieuw weer fouten moeten maken om er van te leren, hebben Gudde en co die al kunnen maken. Laat ze het nu maar af maken ook.
pi_100756906
Schuld saneren en dan weg met Gudde en co. Ik snap alle ophef wel maar het is wel veel emotie en weinig praktisch denkwerk imo.
pi_100756980
Had Gudde niet lekker met Been gelijk weg gemoeten en is het nu voor dit seizoen gewoon niet te laat?
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:32:26 #268
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_100757014
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Precies. Een ezel stoot zich in het gemeen geen tweemaal aan dezelfde steen, ik ga er voor het gemak even vanuit dat dat geldt voor de mensen die er nu zitten. Terwijl nieuwe mensen opnieuw weer fouten moeten maken om er van te leren, hebben Gudde en co die al kunnen maken. Laat ze het nu maar af maken ook.
Onder Gudde was het inderdaad bijna klaar geweest ja, alleen dan met Feyenoord.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:33:42 #269
268409 voice-over
pi_100757047
quote:
7s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:11 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ongelofelijk, wat een gelul weer. Goedpraten wat krom is. De hooligans moeten eens hun rotkop houden.
  Moderator maandag 15 augustus 2011 @ 13:34:34 #270
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_100757073
Gudde is echt geen jaren voorzitter meer, maarbij zowel technische staf als directie heerst realiteitszin. Er gebeuren geen gekke dingen. Als Feyenoord nou ook sportief gaat verrassen met bijvoorbeeld een zesde of zevende plek, én aan het eind van het seizoen kan categorie 1 verlaten worden, dan zijn we al weer een heel stuk op de goede weg. En dat is dan een mooie gelegenheid voor Gudde om het stokje aan een ander over te dragen.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:35:55 #271
53267 TC03
pi_100757114
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:34 schreef Gert het volgende:
Gudde is echt geen jaren voorzitter meer, maarbij zowel technische staf als directie heerst realiteitszin. Er gebeuren geen gekke dingen. Als Feyenoord nou ook sportief gaat verrassen met bijvoorbeeld een zesde of zevende plek, én aan het eind van het seizoen kan categorie 1 verlaten worden, dan zijn we al weer een heel stuk op de goede weg. En dat is dan een mooie gelegenheid voor Gudde om het stokje aan een ander over te dragen.
Gudde is helemaal geen voorzitter, nooit geweest.
pi_100757121
quote:
Eens!
pi_100757139
quote:
Dat is heel wat anders dan roepen ''kanker kanker bestuur''. Daar kan ik niet uit op maken dat ze willen wat jij nu zegt. Jij wel?
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:37:46 #274
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_100757182
quote:
19s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:33 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ongelofelijk, wat een gelul weer. Goedpraten wat krom is. De hooligans moeten eens hun rotkop houden.
Snuif wat terpentine anders.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:38:13 #275
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100757201
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Och gut, weer iemand met een 'mening' over supporters die wat proberen te bereiken en niet willen bepalen hoe het bedrijf gerund moet worden. Ik word best moe van jullie elitaire types, die schijnbaar ook alles beter denken te weten en altijd weer moeten afgeven op diegene, die wel met argumenten zijn gekomen, door te stellen dat 'ze de club kapot maken'.

Man, hou toch op.
Elite
Tegen TTIP
pi_100757279
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Och gut, weer iemand met een 'mening' over supporters die wat proberen te bereiken en niet willen bepalen hoe het bedrijf gerund moet worden. Ik word best moe van jullie elitaire types, die schijnbaar ook alles beter denken te weten en altijd weer moeten afgeven op diegene, die wel met argumenten zijn gekomen, door te stellen dat 'ze de club kapot maken'.

Man, hou toch op.
Standaard gebrabbel zonder enige inhoud, as usual. Wie zou het op dit moment beter doen dan Gudde op dit moment dan?
  Moderator maandag 15 augustus 2011 @ 13:41:05 #277
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_100757313
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:35 schreef TC03 het volgende:

[..]

Gudde is helemaal geen voorzitter, nooit geweest.
Pardon voor de keiharde leugen, ik bedoel natuurlijk algemeen directeur.
Wat hij overigens werd toen de club al diep in de schulden zat en met een handvol selectiespelers contracten was aangegaan die in de zes nullen salaris per jaar liepen.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:41:18 #278
53267 TC03
pi_100757317
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:38 schreef Happel het volgende:

[..]

Man, hou toch op.
Maar Happel, je moet toch toegeven dat het niet voor hen spreekt dat ze na maanden lang protest voeren nog nooit helder hebben kunnen uitleggen wat er nu precies allemaal mis is met het bestuur? Ja, er is 40 miljoen schuld gemaakt, dat is slecht, dat zijn ze nu aan het fixen. Maar verder? Oeverloos gezwam.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:41:25 #279
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_100757323
quote:
17s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Standaard gebrabbel zonder enige inhoud, as usual. Wie zou het op dit moment beter doen dan Gudde op dit moment dan?
Wat een kulargument. Gudde doet het gewoon verre van goed. Door mensen met jouw mentaliteit blijven bedrijven lange tijd vastgeroest.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:41:51 #280
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_100757341
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

Maar Happel, je moet toch toegeven dat het niet voor hen spreekt dat ze na maanden lang protest voeren nog nooit helder hebben kunnen uitleggen wat er nu precies allemaal mis is met het bestuur? Ja, er is 40 miljoen schuld gemaakt, dat is slecht, dat zijn ze nu aan het fixen. Maar verder? Oeverloos gezwam.
Het is wel degelijk helder uitgelegd, voorbeelden genoeg.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:42:07 #281
53267 TC03
pi_100757356
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Wat een kulargument. Gudde doet het gewoon verre van goed. Door mensen met jouw mentaliteit blijven bedrijven lange tijd vastgeroest.
Gudde is nu alleen aan het saneren en dat gaat goed. Als het saneren voorbij is mag er van mij een ander komen, tot die tijd is Gudde op z'n plek.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:42:50 #282
53267 TC03
pi_100757382
quote:
3s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ja, voorbeelden genoeg, stukjes tekst van 20 alinea's waarin allerlei metaforen en hyperbolen worden gebruikt voor één detail waardoor je tussen de tekst door niet meer kan lezen wat ze nou precies bedoelen.

De Kuip ligt er echt niet wakker van als Blokland een e-mail gestuurd zou hebben wat later ontkend wordt hoor... :')
  Moderator maandag 15 augustus 2011 @ 13:43:39 #283
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_100757412
quote:
3s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Jij beweert daarnet toch dat de club onder Gudde bijna kapot ging.
Terwijl zijn voorgangers de condities daarvoor schiepen, niet Gudde.
Het gaat nu weer de goede kant op. Financieel, en hopelijk ook sportief.
Geen moment om kanker dit en kanker dat te gaan roepen met een doodskistje erbij.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:43:49 #284
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_100757420
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:42 schreef TC03 het volgende:

[..]

Gudde is nu alleen aan het saneren en dat gaat goed. Als het saneren voorbij is mag er van mij een ander komen, tot die tijd is Gudde op z'n plek.
Gudde is algemeen directeur. Zijn functie bestaat uit meer dan een saneringsproces, wat nota bene nog grotendeels door een extern bedrijf is ingevuld.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:44:01 #285
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100757427
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:42 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waaruit blijkt dat het goed gaat?

quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Geen moment om kanker dit en kanker dat te gaan roepen met een doodskistje erbij.
Elite
Tegen TTIP
pi_100757455
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Pardon voor de keiharde leugen, ik bedoel natuurlijk algemeen directeur.
Wat hij overigens werd toen de club al diep in de schulden zat en met een handvol selectiespelers contracten was aangegaan die in de zes nullen salaris per jaar liepen.
Dit dus. In tijden als deze kun je nooit een goede algemeen directeur zijn, terwijl je niets fout kunt doen als het sportief voor de wind gaat. Gudde is verantwoordelijk voor het saneren en is er om Feyenoord uit categorie 1 te krijgen en dat gaat hem lukken. Wat moet hij nog meer doen dan ?
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:44:56 #287
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_100757458
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:43 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja, maar in dat hele saneringsproces zijn veel te veel fouten gemaakt, waar Gudde dus verantwoordelijk voor is. Hetzelfde als 2 trainers die op dezelfde manier weggaan, lijkt me ook niet helemaal gezond, of wel?
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:45:13 #288
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100757470
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dit dus. In tijden als deze kun je nooit een goede algemeen directeur zijn, terwijl je niets fout kunt doen als het sportief voor de wind gaat. Gudde is verantwoordelijk voor het saneren en is er om Feyenoord uit categorie 1 te krijgen en dat gaat hem lukken. Wat moet hij nog meer doen dan ?
Elite
Tegen TTIP
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:45:33 #289
53267 TC03
pi_100757483
quote:
14s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:44 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

De KNVB die heeft gezegd dat het goed gaat, de KVNB die heeft gezegd dat Feyenoord misschien deze transferperiode weer mag gaan investeren.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:45:51 #290
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_100757498
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:44 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gudde is onder andere verantwoordelijk voor het saneren, of hij moet inmiddels Saneringsdirecteur zijn?
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:46:17 #291
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_100757516
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:45 schreef TC03 het volgende:

[..]

De KNVB die heeft gezegd dat het goed gaat, de KVNB die heeft gezegd dat Feyenoord misschien deze transferperiode weer mag gaan investeren.
Dat laatste is sowieso onzin. Dat eerste komt omdat de KNVB bepaalt hoe Feyenoord moet saneren.
pi_100757611
1. We schrijven over huidig boekjaar zwarte cijfers
2. We hebben Vlaar en de Vrij langer vast gelegd
3. We hebben voor 8 miljoen aan spelers verkocht en daar komt waarschijnlijk Fer voor rond de 5 miljoen nog bij
4. Eind dit jaar zijn we uit categorie 1
5. De VVF zeggen rond de 30 miljoen op gehaald te hebben.
6. We hebben uit 2 wedstrijden 6 punten, met zelfs nu en dan redelijk voetbal.

Ik ben geen fan van Gudde, maar zeggen dat er geen goed nieuws is slaat nergens op
pi_100757658
quote:
7s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:45 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Gudde is onder andere verantwoordelijk voor het saneren, of hij moet inmiddels Saneringsdirecteur zijn?
Wat moet hij allemaal nog meer doen dan volgens jou?
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:50:58 #294
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_100757693
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:48 schreef Peak het volgende:
Eerst zien, dan geloven. Daarnaast moeten we wel, nadat het al jaren veel te traag gaat.
quote:
2. We hebben Vlaar en de Vrij langer vast gelegd
Ga eerst eens na waarom ze in eerste instantie helemaal niet zo happig waren om bij te tekenen?
quote:
3. We hebben voor 8 miljoen aan spelers verkocht en daar komt waarschijnlijk Fer voor rond de 5 miljoen nog bij
Ja, één van de weinige positieve puntjes.
quote:
4. Eind dit jaar zijn we uit categorie 1
Zie je eerste punt
quote:
5. De VVF zeggen rond de 30 miljoen op gehaald te hebben.
Eerst zien, dan geloven. Daarnaast zijn de schulden omgezet in aandelen, het blijft schuld.
quote:
6. We hebben uit 2 wedstrijden 6 punten, met zelfs nu en dan redelijk voetbal.
Wat heeft Gudde hiermee te maken :)?
  Moderator maandag 15 augustus 2011 @ 13:52:10 #295
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_100757742
quote:
7s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:44 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ja, maar in dat hele saneringsproces zijn veel te veel fouten gemaakt, waar Gudde dus verantwoordelijk voor is. Hetzelfde als 2 trainers die op dezelfde manier weggaan, lijkt me ook niet helemaal gezond, of wel?
Hoe ze financieel zijn weggegaan weet ik niet. Been schijnt beweerd te hebben dat ze hun volle contract gewoon vergoed krijgen. Dat is dan heel raar, gezien de eerdere woorden van Gudde dat Been 'coulant naar de club is geweest'.
Het zou goed zijn als Gudde dat nog even toelicht. Aan de andere kant: dan krijg je weer een reactie van Been etc. Moet je ook niet willen.

Dát ze zijn weggegaan.... ik denk dat zowel spelers als supporters daar blij mee zijn, al verdient de manier waarop geen schoonheidsprijs (maar dat doet het zelden).
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:52:20 #296
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_100757746
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat moet hij allemaal nog meer doen dan volgens jou?
Leiding geven over Feyenoord misschien? Banden met supporters goed houden, sponsoren binnen trekken, relaties sterk houden, Feyenoord representeren naar de buitenwereld, intern de rust houden en zorgen dat alles goed verloopt (Verbeek, Beenhakker, Been). Zo kan ik nog wel ff door gaan.
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:52:48 #297
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100757767
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:48 schreef Peak het volgende:
Helaas wordt er daar geen rekening gehouden met de lopende afschrijvingen, rentes en dergelijke. Positief zal het resultaat dus niet zijn.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 15 augustus 2011 @ 13:53:05 #298
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_100757780
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoe ze financieel zijn weggegaan weet ik niet. Been schijnt beweerd te hebben dat ze hun volle contract gewoon vergoed krijgen. Dat is dan heel raar, gezien de eerdere woorden van Gudde dat Been 'coulant naar de club is geweest'.
Het zou goed zijn als Gudde dat nog even toelicht.
Dát ze zijn weggegaan.... ik denk dat zowel spelers als supporters daar blij mee zijn, al verdient de manier waarop geen schoonheidsprijs (maar dat doet het zelden).
Gudde had toch gewoon al veel eerder moeten ingrijpen. Die verhalen kende hij ook echt heus wel binnen de selectie. Tot tweemaal toe nota bene :').
pi_100757783
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:52 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Leiding geven over Feyenoord misschien? Banden met supporters goed houden, sponsoren binnen trekken, relaties sterk houden, Feyenoord representeren naar de buitenwereld, intern de rust houden en zorgen dat alles goed verloopt (Verbeek, Beenhakker, Been). Zo kan ik nog wel ff door gaan.
Op welke planeet leef jij eigenlijk? ;(
pi_100757789
Je vraagt om dingen die goed gaan. Als ik die voor je neerzet is het niet goed. Geef gewoon toe dat er (kleine) succesjes te vieren zijn. Deze waren misschien zonder Gudde ook wel te vieren geweest, maar ze zijn er wel.
pi_100757826
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:52 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Oke, dan ben ik bij deze uitgepraat met jou. ;) Wat een nonsens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')