abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100722040

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Hier vind je de OP.

[ Bericht 1% gewijzigd door Caland op 15-08-2011 00:26:21 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 18:30:56 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100722075
Werkt er nou iemand nog die uitslagen bij? :P
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_100722093
En met weer een leugen van Gudde die aan de lijst kan worden toegevoegd.

Maar die man is verder fantastisch bezig hoor, niemand begrijpt de kritiek. Arme Eric.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100722096
Feyenoord heeft wel een makkelijk programma voor de komende vier wedstrijden.
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 18:31:40 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_100722097
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:23 schreef inZanity het volgende:

[..]

Nee laten we met z'n allen lijdzaam toezien hoe de club langzaamaan ten onder gaat.. ^O^
Nee dat gekanker en gezeik helpt echt, da's hartstikke goed voor de club.

Gelukkig werken technische staf en directie gewoon door om Feyenoord weer gezond te maken.
Dit jaar linkerrijtje, volgende zomer uit categorie 1, jaar daarop meedoen voor de bovenste 5 plekken. Het gaat wel goed komen, of er nou beroeps zeurpieten op fluitjes blazen of niet.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:33:27 #6
20758 Stringer
You have a nice day
pi_100722153
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:31 schreef Yuhina het volgende:
Ja 12 punten :')
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 18:34:10 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_100722171
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:31 schreef Yuhina het volgende:
Feyenoord heeft geen selectie waarbij je van "makkelijke wedstrijden" kan spreken. En NAC en Heracles uit zijn al helemaal geen gegarandeerde driepunters.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_100722222
Denk een punt of 6-7 de komende 4 wedstrijden hopelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100722237
Heracles uit, succes. Dat wordt komende week op Woudestein trainen
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:39:16 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100722351
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:31 schreef Caland het volgende:
En met weer een leugen van Gudde die aan de lijst kan worden toegevoegd.

Maar die man is verder fantastisch bezig hoor, niemand begrijpt de kritiek. Arme Eric.
Dat die man al (te)veel fouten heeft gemaakt is duidelijk, maar ik zou geen enkele directeur van een betaald voetbal organisatie weten die het wel goed doet of gedaan heeft, ik heb het dus niet over voorzitters maar over directeuren die op de loonlijst staan
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:45:01 #11
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100722610
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat die man al (te)veel fouten heeft gemaakt is duidelijk, maar ik zou geen enkele directeur van een betaald voetbal organisatie weten die het wel goed doet of gedaan heeft, ik heb het dus niet over voorzitters maar over directeuren die op de loonlijst staan
Elke club werkt weer met een andere structuur, dus dat valt ook simpelweg niet te vergelijken.

quote:
Grote verbazing over perscommuniqué

Ondanks de afgesproken discretie heeft Feyenoord, in de persoon van Raymond Salomon, vandaag gemeend een gesprek tussen clubleiding, het stadion, de Sportclub, de politie en supporters wereldkundig te moeten maken. Naast het op deze wijze schenden van de afspraken, brengt Feyenoord wederom (bewust?) onwaarheden naar buiten.

Zo wordt gemeld dat de partijen mede op verzoek van de Rotterdamse politie met elkaar om tafel gingen, terwijl de uitnodiging in werkelijkheid op initiatief van Feyenoord, via de politie, bij de supporters is neergelegd. Daarnaast wordt gemeld dat de partijen in gesprek gingen om afspraken over dit seizoen te maken, terwijl dat nooit de strekking van het overleg is geweest. Onderwerp van gesprek was de organisatorische schoonmaak die supporters al lange tijd eisen. Ook wordt (bewust?) de Sportclub wéér niet genoemd, terwijl zij wel degelijk met twee vertegenwoordigers aan tafel zaten.

Meest stuitende is echter dat Salomon, die zelf overigens níet aanwezig was bij het gesprek, meldt dat het gesprek tot niets geleid heeft. Daar denken de aanwezige supporters namelijk anders over: in de eerste plaats hebben de supporters andermaal duidelijk kunnen maken wat zij verwachten binnen de organisatie. Ten tweede heeft de politie als onafhankelijke partij kunnen zien hoe onbehoorlijk onze club geleid wordt, meest treffend samengevat in een discussie die aan tafel ontstond tussen de clubbestuurders onderling over de vraag welk orgaan binnen de club eigenlijk welke bevoegdheden heeft. De heren bestuurders waren het niet met elkaar eens, geen van allen wist nu precies te melden wat de rol van het StiCo, de VvF, enzovoort is. Ook de politie hoorde dit met stijgende verbazing aan…

Ten slotte is het grootste resultaat dat bij het reguliere overleg tussen Feyenoord en de Feyenoord Supportersvereniging aanstaande donderdag ook de politie en de Sportclub weer aanschuiven én dat de organisatorische schoonmaak wel op de agenda staat, terwijl Feyenoord hier tot op heden niet over wenste te praten met de supportersvereniging.

Wat wel klopt is dat supporters, buiten het reguliere overleg tussen supportersvereniging en club, niet meer met deze bestuurders om de tafel gaan. Ondanks het feit dat Gudde aangaf graag weer met de supporters in gesprek te treden. Opmerkelijk, want Gudde is de voorbije anderhalf jaar nooit aanwezig geweest bij de talloze gesprekken tussen club en supporters. Tevens gaf Gudde aan bereid te zijn nu echt eerlijkheid te tonen op financieel, commercieel en sportief, waarmee hij impliciet aangaf dit tot op heden dus niet gedaan te hebben! Treffend is dan ook dat Gudde nog enig aandragen zei ‘niets te kunnen zeggen’ over de vraag of Koevermans nu wel of niet participeert in Talent Pool II, nogal tegenstrijdig met eerdere stellige verklaringen van dezelfde Gudde…

De clubleiding is in het urenlange gesprek duidelijk gemaakt dat de rust pas zal wederkeren als zowel Gudde als Van Well aftreden, er een onafhankelijke (!) commissie komt die op zoek gaat naar capabele bestuurders en supporters zitting krijgen in zowel deze commissie als binnen de nieuwe organisatie(structuur). Dit laatste voorstel werd door Eric Gudde en met name Martin van Geel overigens met goedkeuring ontvangen. Dick van Well daarentegen zag echter alleen maar obstakels en Carlo de Swart ten slotte toonde aan zo’n verschrikkelijk nare man te zijn door enkel denigrerend over en tegen supporters te praten. Hij liet zich er graag op voorstaan een universitaire opleiding gevolgd te hebben en wees zelfs -in het bijzijn van de politie- met compleet verzonnen beschuldigingen naar de aanwezige supporters.

Ten slotte hechten wij er waarde aan te benadrukken dat wij enkel het clubbelang voor ogen hebben en enkel uit deze motivatie betrokken willen worden bij het bewaken van de clubcultuur, het meedenken over commerciële zaken en het regelen van supporterszaken. Alles met slechts één doel: van Feyenoord weer de topclub te maken die het ooit was…
Tekenend weer dit :')

Maar nee hoor, met Ericje aan het roer komt alles goed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 augustus 2011 @ 18:48:53 #12
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_100722769
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Komt het bij jou nooit eens op dat er ook mensen zijn die zowel Feyenoord supporter als voetballiefhebber zijn?

Ik vind het zo kortzichtig van de fanatieke Feyenoord supporters dat alles wat niet met feyenoord te maken heeft per definitie verkeerd is :')

Ach pleurt op man. Als je zo'n voetballiefhebber bent moet je lekker een seizoenskaart van Barcelona nemen, die schijnen er wel wat van te kunnen ^O^

Wat gaat er nog komen? Van der Vaart die onder luid applaus de Kuip binnenloopt? En gaan we straks dan ook Ajax een staande ovatie geven wanneer zij ons compleet van de mat gespeeld hebben?
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:01:21 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100723259
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100723574
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik blijf erbij dat dit gedrag van supporters even schadelijk is voor Feyenoord als het financiële geklooi van de directie in voorgaande jaren.
Wat een tokkies zijn die kistdragers toch. Dat tuig vertegenwoordigd juist alles wat Feijenoord niet is. Gudde heeft idd geen verstand van voetbalzaken maar weet wel hoe hij de 40+ miljoen euro aan schuld moet wegwerken en dat lijkt mij toch prioriteit nr 1.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:10:29 #15
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100723622
Gudde heeft helemaal 0 weggewerkt maar gewoon de vrienden van Feyenoord binnengelaten die hun eigen investering wilden beschermen. Niets meer en niets minder.

Het saneren laat hij zelfs voor een groot deel over aan een extern bureau op aandringen van de KNVB.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100723708
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nijland bv van Groningen en Joop Munsternan

Alletwee Algemeen Directeur
pi_100723759
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:10 schreef Caland het volgende:
Gudde heeft helemaal 0 weggewerkt maar gewoon de vrienden van Feyenoord binnengelaten die hun eigen investering wilden beschermen. Niets meer en niets minder.

Het saneren laat hij zelfs voor een groot deel over aan een extern bureau op aandringen van de KNVB.
Man is volkomen overbodig en kan zichzelf beter wegsaneren , weer 4 ton minder schuld
pi_100723895
quote:
Wtf, ik ben het eens met Kraaij :')
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:31:11 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100724511
FR1908Nieuws twitterde op zondag 14-08-2011 om 19:26:49 #ADO Den Haag geeft #Feyenoord tot vanavond de tijd een vernieuwd bod uit te brengen op Lex #Immers, daarna wil #ADO dat het klaar is. reageer retweet
ADO kan zoveel willen, transferwindow is gewoon tot 31 augustus toch?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100725406
Jongens geniet van de stand. Het is jullie na alle misere ook wel een keer gegund.
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 19:54:08 #21
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100725440
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:48 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ach pleurt op man. Als je zo'n voetballiefhebber bent moet je lekker een seizoenskaart van Barcelona nemen, die schijnen er wel wat van te kunnen ^O^

Wat gaat er nog komen? Van der Vaart die onder luid applaus de Kuip binnenloopt? En gaan we straks dan ook Ajax een staande ovatie geven wanneer zij ons compleet van de mat gespeeld hebben?
Toevallig kijk ik iedere week naar Barcelona ja, ik ben een voetballiefhebber. Verder weet je heus wel dat oud Ajacieden op weinig tot geen sympathie kunnen rekenen. Maar ik blijf erbij dat je als voetballiefhebber best een applausje mag geven voor een Ruud van Nistelrooy met een enorme staat van dienst voor de Nederlandse voetballerij.

Maargoed, de kortzichtigheid van de fanatieke aanhang zal er altijd voor zorgen dat er geen ruimte voor discussie is omtrent dit onderwerp OMDAT HET ALLEEN MAAR OM FEYENOORD GAAT1!!!!1 :D 11!! D:d :D: D: KANKER BESTUUR KANKER BESTUUR!11!!

Dus die discussie zullen we maar niet verder voeren :')
4045
onlogisch
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:56:47 #22
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100725554
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:54 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Toevallig kijk ik iedere week naar Barcelona ja, ik ben een voetballiefhebber. Verder weet je heus wel dat oud Ajacieden op weinig tot geen sympathie kunnen rekenen. Maar ik blijf erbij dat je als voetballiefhebber best een applausje mag geven voor een Ruud van Nistelrooy met een enorme staat van dienst voor de Nederlandse voetballerij.

Maargoed, de kortzichtigheid van de fanatieke aanhang zal er altijd voor zorgen dat er geen ruimte voor discussie is omtrent dit onderwerp OMDAT HET ALLEEN MAAR OM FEYENOORD GAAT1!!!!1 :D 11!! D:d :D: D: KANKER BESTUUR KANKER BESTUUR!11!!

Dus die discussie zullen we maar niet verder voeren :')
En dan noem je de fanatieke aanhang kortzichtig, man man man. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:57:44 #23
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_100725605
quote:
Maar ik blijf erbij dat je als voetballiefhebber best een applausje mag geven voor een Ruud van Nistelrooy met een enorme staat van dienst voor de Nederlandse voetballerij.
Ben het op dit punt met je eens hoor, maar dat deze discussie überhaupt nog gaande is :')
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:58:27 #24
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_100725638
quote:

[..]

Mag je dus ook niet kijken naar Barcelona? En je mag RvN ook niet een goede speler vinden? Het leven wordt er niet makkelijker op zo....
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zondag 14 augustus 2011 @ 19:58:37 #25
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100725644
quote:

[..]

Maar niet voor Ajacieden? Is dat niet JUIST kortzichtig.

Wees dan wel consequent en klap ook voor Frank de Boer als hij straks in de Kuip is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:00:22 #27
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100725733
quote:
Sjongejongejonge, wat een gedoe zeg :') Van Geel had gewoon helemaal niet moeten reageren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100725891
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:10 schreef Caland het volgende:

Ja, dat is nogal logisch dat een directeur het werk aan andere overlaat ;(
Gudde is hoofdverantwoordelijk en dat betekend dat bij positieve ontwikkelingen hij ook de credits verdient. Jij benoemd alleen zijn fouten en zodra er wat goed gaat hebben andere ervoor gezorgd. ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_100725908
kan een mediatrainer hem het woordje nogmaals niet afleren, sowieso omdat je dat pas kan gebruiken als je hetzelfde al EERDER heb gezegd
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 20:04:16 #30
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100725927
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:56 schreef Happel het volgende:

[..]

En dan noem je de fanatieke aanhang kortzichtig, man man man. :')
Onderbouw het eens?
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar niet voor Ajacieden? Is dat niet JUIST kortzichtig.

Wees dan wel consequent en klap ook voor Frank de Boer als hij straks in de Kuip is.
Het gaat mij er om dat er ook mensen zijn met een Feyenoord hart die óók een goede wedstrijd van Ajax kunnen waarderen als ze een goeie pot spelen. Maar nee, dan ben je volgens die fanatieke aanhang een judas en geen echte feyenoord supporter. Terwijl, wanneer je die 2 groepen tegen elkaar wegstreept, de "normale" supporter 80% van de totale club van supporters vertegenwoordigen.

Dát, mijn beste Caland, is de essentie van kortzichtigheid.
4045
onlogisch
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:07:45 #31
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100726112
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Onderbouw het eens?

[..]

Het gaat mij er om dat er ook mensen zijn met een Feyenoord hart die óók een goede wedstrijd van Ajax kunnen waarderen als ze een goeie pot spelen. Maar nee, dan ben je volgens die fanatieke aanhang een judas en geen echte feyenoord supporter. Terwijl, wanneer je die 2 groepen tegen elkaar wegstreept, de "normale" supporter 80% van de totale club van supporters vertegenwoordigen.

Dus de 20% is per definitie kortzichtig, is dat niet enorm kortzichtig van je.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 20:09:34 #32
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100726209
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Dus de 20% is per definitie kortzichtig, is dat niet enorm kortzichtig van je.
Niet per definitie Caland, enkel over het standpunt mbt het applaudisseren voor een Ruud van Nistelrooy.
4045
onlogisch
pi_100726212
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:04 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Onderbouw het eens?

[..]

Ik ben ook een Feyenoord fan. Vooral in de competitie. Maar met Champions League ben ik gewoon voor een Nederlandse ploeg, of dat nou ajax, psv of vvv is dat maakt mij geen reet uit.
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:13:37 #34
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100726408
-edit-

[ Bericht 97% gewijzigd door Morpheus2002 op 15-08-2011 09:23:00 ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:17:19 #35
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100726591
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Niet per definitie Caland, enkel over het standpunt mbt het applaudisseren voor een Ruud van Nistelrooy.
Dat klinkt al beter.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:17:36 #36
124676 RobertoCarlos
pi_100726605
quote:
6s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan ben je dus een judas en moet je -edit-

Selffulfilling prophecy ftw.
Dit heeft toch wel Noord Koreaanse trekjes ... alleen zouden ze het daar iets anders formuleren ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Morpheus2002 op 15-08-2011 09:23:35 ]
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:18:56 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100726669
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:17 schreef Antaris het volgende:

[..]

Dank je wel he
Voor het geval je het gemist had, het was een grapje. :*
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 20:19:29 #38
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100726696
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Duidelijk gevalletje van iemand die jouw subtiele humor nog niet kent ;(
4045
onlogisch
pi_100726899
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat had ik wel door. Maar ik begrijp het probleem niet goed. Feyenoord is nu eindelijk goed bezig. Blijft men toch zeiken over het bestuur, Been enz enz. Dat is toch hun probleem? Wat boeit mij nou wie wat zei. Het gaat er toch om dat Feyenoord wint? Of zie ik dat verkeerd?
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 20:24:33 #40
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100726965
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:23 schreef Antaris het volgende:

[..]

Dat had ik wel door. Maar ik begrijp het probleem niet goed. Feyenoord is nu eindelijk goed bezig. Blijft men toch zeiken over het bestuur, Been enz enz. Dat is toch hun probleem? Wat boeit mij nou wie wat zei. Het gaat er toch om dat Feyenoord wint? Of zie ik dat verkeerd?
Nou, hij heeft wel gelijk over de beleidsvoering. Maar de totstandkoming, nu gister ook weer met die kist, vind ik niet de juiste weg.
4045
onlogisch
pi_100727084
Immers was gisteren aandachtig toeschouwer in De Kuip.
pi_100727128
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:27 schreef Paul-89 het volgende:
Immers was gisteren aandachtig toeschouwer in De Kuip.
Zat Daarentegen er ook?
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:28:11 #43
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100727137
quote:

[..]

Simpel, de resultaten op het veld staan of vallen bij de prestaties daarboven. Heel leuk dat we nu 2 wedstrijden winnen, maar we hebben toch gezien waar we naar zijn afgegleden? Het was nota bene een running gag dat Feyenoord na de winstpartij tegen Excelsior bovenaan stond.

Iedereen wilt dat Feyenoord beter gaat presteren en dat het weer over voetbal kan gaan, maar zolang er stelselmatig geprutst wordt van boven zal dat niet gaan gebeuren. Nu er voor het eerst in de clubgeschiedenis geweldsloos op gereageerd wordt door supporters is het blijkbaar nog niet goed ofzo. Omdat men boo fucking hoo een doodskist gebruikte als symbool voor waar de club momenteel staat. Wat dat betreft is het ook nooit goed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100727180
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:27 schreef Antaris het volgende:

[..]

Zat Daarentegen er ook?
Niet gezien.
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 20:30:14 #45
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100727231
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Simpel, de resultaten op het veld staan of vallen bij de prestaties daarboven. Heel leuk dat we nu 2 wedstrijden winnen, maar we hebben toch gezien waar we naar zijn afgegleden? Het was nota bene een running gag dat Feyenoord na de winstpartij tegen Excelsior bovenaan stond.

Iedereen wilt dat Feyenoord beter gaat presteren en dat het weer over voetbal kan gaan, maar zolang er stelselmatig geprutst wordt van boven zal dat niet gaan gebeuren. Nu er voor het eerst in de clubgeschiedenis geweldsloos op gereageerd wordt door supporters is het blijkbaar nog niet goed ofzo. Omdat men boo fucking hoo een doodskist gebruikte als symbool voor waar de club momenteel staat. Wat dat betreft is het ook nooit goed.
Ik vind zo'n doodskist 100 keer beter dan stenen door de ruiten van het maasgebouw, laat dat voorop staan. Het is een ludieke actie alleen het brengt niets. Wie zou volgens jou een goede kandidaat zijn om Gudde op te volgend Caland? En waarom?
4045
onlogisch
pi_100727271
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Eens, en als je nu dan hoort dat ze die paar euro die beschikbaar zijn gekomen na het dumpen en verkopen van zo veel spelers willen uitgeven aan Lex Immers in plaats van aan een spits ofzo. Tja. We mogen blij zijn dat het bestuur van ADO last heeft van grootheidswaan.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:32:48 #47
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100727361
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik vind zo'n doodskist 100 keer beter dan stenen door de ruiten van het maasgebouw, laat dat voorop staan. Het is een ludieke actie alleen het brengt niets. Wie zou volgens jou een goede kandidaat zijn om Gudde op te volgend Caland? En waarom?
Ik heb werkelijk geen idee, ik kan wel een profielschets maken van waar een algemeen directeur aan moet voldoen. Waarom vraag je dit aan mij overigens?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:32:50 #48
124676 RobertoCarlos
pi_100727365
quote:

[..]

Het gaat erom hoe er binnen de club gewerkt wordt en hoe het georganiseerd is. Uiteindelijk merk je dat toch ook op het veld. En ja, ook de manier waarop mensen met elkaar omgaan merk je uiteindelijk ook op het veld.
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:33:39 #49
124676 RobertoCarlos
pi_100727414
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik vind zo'n doodskist 100 keer beter dan stenen door de ruiten van het maasgebouw, laat dat voorop staan. Het is een ludieke actie alleen het brengt niets.
Nou, dat jochie van 10 jaar dat er tussen liep heeft wel een stoer verhaal op school te vertellen :P
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 20:34:09 #50
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100727442
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee, ik kan wel een profielschets maken van waar een algemeen directeur aan moet voldoen. Waarom vraag je dit aan mij overigens?
Omdat jij ook vindt dat Gudde het veld moet ruimen. Een prima gedachte alleen dan ben ik zo benieuwd naar wie jij wel een geschikte kandidaat vindt.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 20:35:43 #51
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100727521
Een profielschets is overigens makkelijk te maken. Maar het roepen dat Gudde moet optyfen, (al dan niet terecht) is zo makkelijk en gevaarlijk als je dat doet alvorens er een degelijke vervanger is.
4045
onlogisch
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:42:04 #52
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100727841
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:35 schreef onlogisch het volgende:
Een profielschets is overigens makkelijk te maken. Maar het roepen dat Gudde moet optyfen, (al dan niet terecht) is zo makkelijk en gevaarlijk als je dat doet alvorens er een degelijke vervanger is.
Dus zolang je zelf niet met een vervanger op de proppen komt heb je geen recht van spreken ofzo? Beetje vreemde redenatie. Dan kunnen we dit hele forum wel opdoeken.

Het is heel simpel te constateren dat Eric Gudde werkelijk op elk vlak als algemeen directeur gefaald heeft, ook voor een leek. Over de vraag wie zijn opvolger moet worden hebben we bijvoorbeeld een businessclub en RVC voor, al vind ik het voorstel dat er een commissie moet komen ook geen verkeerde. Daar zal het ook wel op uitdraaien uiteindelijk. Want hoe belachelijk de eisen van de supporters ook zijn, vooralsnog zijn ze bijna allemaal ingewilligd :')

Om maar even in Kraay-terminologie te blijven: NIEMAND wint van het legioen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 20:47:42 #53
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100728164
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Dus zolang je zelf niet met een vervanger op de proppen komt heb je geen recht van spreken ofzo? Beetje vreemde redenatie. Dan kunnen we dit hele forum wel opdoeken.
Onzin, dat zeg ik niet. Ik vind alleen als je van mening bent dat een directeur weg moet vanwege wanbeleid dat er, al dan niet breed gedragen door een grote groep, je als individu ook een vervanger moet kunnen noemen. Er is niets zo makkelijk als kankeren en ROT OP schreeuwen. Om vervolgens het daarbij te laten.
quote:
Het is heel simpel te constateren dat Eric Gudde werkelijk op elk vlak als algemeen directeur gefaald heeft, ook voor een leek.

Eens.
quote:
Over de vraag wie zijn opvolger moet worden hebben we bijvoorbeeld een businessclub en RVC voor, al vind ik het voorstel dat er een commissie moet komen ook geen verkeerde. Daar zal het ook wel op uitdraaien uiteindelijk. Want hoe belachelijk de eisen van de supporters ook zijn, vooralsnog zijn ze bijna allemaal ingewilligd :')
Opzich zou dat geen verkeerd idee zijn. Als je dan ook nog besluit om supporters een zetel te geven in zo'n soort commissie kunnen ze 3 jaar later niet weer kankeren dat het allemaal zo slecht is, want er is immers democratisch gekozen óók door de eigen supporters.
quote:
Om maar even in Kraay-terminologie te blijven: NIEMAND wint van het legioen.
Couldn't agree more.
4045
onlogisch
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:51:10 #54
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100728386
Ik ben totaal niet ingevoerd in dat wereldje, dus ga ik ook niet kansloos met namen lopen gooien.
Ik weet niet wie aan de kwaliteiten voldoet en wie er wel of niet beschikbaar zijn. Simpel zat.

Daar zijn andere mensen voor om dat te bepalen. Vind maar eens een nieuwe Munsterman, zonder de rare trekjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:51:52 #55
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_100728433
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Elke club werkt weer met een andere structuur, dus dat valt ook simpelweg niet te vergelijken.

[..]

Ongelofelijk, wat een gelul weer van die zogenaamde supporters. Kunnen die lui niet gewoon oprotten?

Elke scheet die de directie doet wordt door dat tuig misbruikt en wereldkundig gemaakt.
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:52:37 #56
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100728474
quote:
19s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ongelofelijk, wat een gelul weer van die zogenaamde supporters. Kunnen die lui niet gewoon oprotten?
Wat is dan precies het slappe gelul en kom jij dan ook eens met bronnen. In plaats van, juist, alleen maar slap lullen over vermeend drugsgebruik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:54:16 #57
268409 voice-over
pi_100728572
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:52 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat is dan precies het slappe gelul en kom jij dan ook eens met bronnen. In plaats van, juist, alleen maar slap lullen over vermeend drugsgebruik.
Dat hele stuk hangt als los zand aan elkaar. In elkaar geflanst door VMBO'ers die jaloers zijn op mensen met hersens.
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:56:20 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100728700
quote:
19s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:54 schreef voice-over het volgende:

[..]

Dat hele stuk hangt als los zand aan elkaar. In elkaar geflanst door VMBO'ers die jaloers zijn op mensen met hersens.
Gelukkig blink jij wel uit in je kwaliteitspostings hier. Ik vind het een prima geschreven stuk.
Maar als jij weet wat er zich wel heeft afgespeeld aan tafel, vertel! :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 augustus 2011 @ 20:58:07 #59
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100728816
quote:
19s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:54 schreef voice-over het volgende:

[..]

Er wordt gevraagd wat, geef dan ook gewoon antwoord. Of weet je het eigenlijk niet zo goed en troll je maar wat, zoals altijd.
Elite
Tegen TTIP
pi_100728888
Krijgen we nu alweer zo'n eindeloze/zinloze discussie ? :{
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 21:02:22 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100729077
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef Caland het volgende:
Ik ben totaal niet ingevoerd in dat wereldje, dus ga ik ook niet kansloos met namen lopen gooien.
Ik weet niet wie aan de kwaliteiten voldoet en wie er wel of niet beschikbaar zijn. Simpel zat.

Daar zijn andere mensen voor om dat te bepalen. Vind maar eens een nieuwe Munsterman, zonder de rare trekjes.
Dit vind ik dan zo'n zwaktebod van je he Caland. Enerzijds vind je wel dat Gudde op moet kankeren, maar je vervolgens (als ik daar naar vraag) , je wel gaan verschuilen van "Tja, wie het dan moet zijn dat weet ik eigenlijk ook niet zo goed." "MAAR GUDDE MOET WEL OPROTTEN!!1!'

Zo blijf je in een vicieuze cirkel. Want waarom denk je dat de nieuwe gekozen man wel de zaakjes goed zal regelen?

Want als blijkt dat de nieuwe gekozen directeur er ook niks van bakt je weer voor het maasgebouw kan staan en schreeuwen ROT OP ROT OP!!!. Zo geeft dat mensen een stok om altijd en eeuwig maar te blijven kankeren zonder dat er een constructieve oplossing naar voren wordt gebracht.
4045
onlogisch
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:03:31 #62
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100729139
quote:
13s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:59 schreef Paul-89 het volgende:
Krijgen we nu alweer zo'n eindeloze/zinloze discussie ? :{
Ik vermoed van niet, voice-over heeft toch niks te melden. Verzand alleen maar in het herhalen van hetzelfde...
Elite
Tegen TTIP
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 21:03:59 #63
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100729164
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:03 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik vermoed van niet, voice-over heeft toch niks te melden. Verzand alleen maar in het herhalen van hetzelfde...
Wow, een post van happel zonder 14.gif.

Snel quoten!!1!
4045
onlogisch
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:04:16 #64
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_100729185
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:45 schreef Caland het volgende:

[..]

[..]

Maar nee hoor, met Ericje aan het roer komt alles goed.
Jezus zeg, hebben ze nou echt 10 alinea's nodig voor elk simpel verhaaltje? Wat een onzin allemaal.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:04:35 #65
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100729205
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dit vind ik dan zo'n zwaktebod van je he Caland. Enerzijds vind je wel dat Gudde op moet kankeren, maar je vervolgens (als ik daar naar vraag) , je wel gaan verschuilen van "Tja, wie het dan moet zijn dat weet ik eigenlijk ook niet zo goed." "MAAR GUDDE MOET WEL OPROTTEN!!1!'

Zo blijf je in een vicieuze cirkel. Want waarom denk je dat de nieuwe gekozen man wel de zaakjes goed zal regelen?

Want als blijkt dat de nieuwe gekozen directeur er ook niks van bakt je weer voor het maasgebouw kan staan en schreeuwen ROT OP ROT OP!!!. Zo geeft dat mensen een stok om altijd en eeuwig maar te blijven kankeren zonder dat er een constructieve oplossing naar voren wordt gebracht.
Ik beoordeel mensen enkel op hun prestaties, dus inderdaad. Als de volgende er een puinzooi van maakt zal die ook moeten opkankeren. Als die goed werk aflevert zal ik hem toejuichen. Zo heel moeilijk is dat toch allemaal niet.

Ik heb niet de illusie dat ik inspraak heb in de nieuwe gekozen directeur, sterker nog... ik zou daar niet eens inspraak in WILLEN hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:06:10 #66
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100729305
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dit is toch geen argument om de positie van Gudde niet ter sprake te stellen?
Elite
Tegen TTIP
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 21:06:29 #67
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100729324
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik beoordeel mensen enkel op hun prestaties, dus inderdaad. Als de volgende er een puinzooi van maakt zal die ook moeten opkankeren. Als die goed werk aflevert zal ik hem toejuichen. Zo heel moeilijk is dat toch allemaal niet.

Ik heb niet de illusie dat ik inspraak heb in de nieuwe gekozen directeur, sterker nog... ik zou daar niet eens inspraak in WILLEN hebben.
Nee, want stel dat je verantwoording zou moeten dragen hé :')
Wel kankeren, maar niet meedenken.
4045
onlogisch
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 21:07:32 #68
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100729382
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Dit is toch geen argument om de positie van Gudde niet ter sprake te stellen?
Zonder meer eens. Dat Gudde er een potje van heeft gemaakt ben ik ook zeker met hem eens. Alleen schreeuwen dat iemand weg moet zonder daar verder over na te denken vind ik niet juist.
4045
onlogisch
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:08:04 #69
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100729412
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nee, want stel dat je verantwoording zou moeten dragen hé :')
Wel kankeren, maar niet meedenken.
Ik zou daar inderdaad geen verantwoording in willen hebben, simpelweg omdat daar mijn kwaliteiten niet liggen. Niet dat die wel elders liggen, maar dat geheel terzijde.

Ik ben niet capabel genoeg om met een goede vervanger op de proppen te komen, andere mensen hopelijk wel. Sowieso begint bij mij iedereen op 0, ook Gudde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100729414
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zonder meer eens. Dat Gudde er een potje van heeft gemaakt ben ik ook zeker met hem eens. Alleen schreeuwen dat iemand weg moet zonder daar verder over na te denken vind ik niet juist.
Falen = oprotten.
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 21:08:51 #71
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100729459
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:08 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Falen = oprotten.
Nog zo'n geweldenaar. Ok beste Paul, nu is Gudde morgen weg, en dan?
4045
onlogisch
pi_100729549
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nog zo'n geweldenaar. Ok beste Paul, nu is Gudde morgen weg, en dan?
Komt er weer een nieuwe algemeen directeur, en zie het ook nog wel gebeuren dat Martin het dan overneemt. Zeker als de transferperiode voorbij is zal het makkelijker te combineren zijn.
pi_100729767
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Komt er weer een nieuwe algemeen directeur, en zie het ook nog wel gebeuren dat Martin het dan overneemt. Zeker als de transferperiode voorbij is zal het makkelijker te combineren zijn.
Weet niet of het zo handig is om twee functies met reëel gezien tegenstrijdige belangen door één persoon te laten vervullen. Is een beetje als een politicus die politieke activisten gaat berechten.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_100729821
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:13 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Weet niet of het zo handig is om twee functies met reëel gezien tegenstrijdige belangen door één persoon te laten vervullen. Is een beetje als een politicus die politieke activisten gaat berechten.
Lukte hem bij Roda ook goed al zal het takenpakket bij Feyenoord uiteindelijk toch wel te groot zijn.
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:21:20 #75
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100730207
quote:
7s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Namen vind ik persoonlijk niet zo relevant. Het moet iemand zijn met een persoonlijkheid en iemand die zich heeft bewezen in het zakenleven.

Dat zijn de twee belangrijkste punten, al het andere doet er niet zoveel toe.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:24:14 #76
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100730403
En, ook een belangrijke, iemand die organisatorisch de boel bij elkaar kan rapen (éénwording die totaal niet loopt op dit moment) en het enorme vertrouwensgat tussen supporters en directie kan dichten.

Dus niet weer zo'n wereldvreemd ambtenaartje die supporters maar vervelend vindt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:29:08 #77
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_100730756
Dan moet je dat Gudde ff vertellen. Hij woont in hetzelfde appartementencomplex als een vriend van me.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:35:09 #78
268409 voice-over
pi_100731153
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:03 schreef Happel het volgende:

[..]

Jullie (jij en Caland) komen telkens aan met dat gelul van een stel idioten die de club kapot maken. Dan gaan jullie nog aan mij vragen om 1 en ander te onderbouwen. Het is werkelijk ongelofelijk, van de ratten besnuffeld zo dom.
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 21:36:11 #79
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_100731256
quote:
19s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:35 schreef voice-over het volgende:

[..]

Jullie (jij en Caland) komen telkens aan met dat gelul van een stel idioten die de club kapot maken. Dan gaan jullie nog aan mij vragen om 1 en ander te onderbouwen. Het is werkelijk ongelofelijk, van de ratten besnuffeld zo dom.
Gast, als je dan toch gaat wijzen wijs dan ook ff naar je zelf. Met je altijd en eeuwige getrol :')
4045
onlogisch
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:37:14 #80
268409 voice-over
pi_100731344
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Namen vind ik persoonlijk niet zo relevant. Het moet iemand zijn met een persoonlijkheid en iemand die zich heeft bewezen in het zakenleven.

Dat zijn de twee belangrijkste punten, al het andere doet er niet zoveel toe.
Schei toch uit met dat gezeik. Gudde hoeft geen persoonlijkheid te zijn, hij moet de club gezond maken. En dat doet hij heel bekwaam.
pi_100731405
quote:
19s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:37 schreef voice-over het volgende:

[..]

Schei toch uit met dat gezeik. Gudde hoeft geen persoonlijkheid te zijn, hij moet de club gezond maken. En dat doet hij heel bekwaam.
Of doet een extern bedrijf dat ? Of komt het gewoon door de centen van Pim en vrienden ?
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:39:44 #82
268409 voice-over
pi_100731513
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:38 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Of doet een extern bedrijf dat ? Of komt het gewoon door de centen van Pim en vrienden ?
Saneren van de club is iets anders dan schulden omzetten in aandelen.
pi_100731837
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:38 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat doet er toch niet toe? Dit gebeurt allemaal onder leiding van Gudde, hij is degene die de beslissingen maakt. Als wij volgend jaar weer uit categorie 1 zijn heeft Gudde zijn werk op het gebied van bezuiniging/schuld terugdringen gewoon goed gedaan.
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:46:35 #84
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100731907
Nee, dan hebben de vrienden van Feyenoord een dreigend faillissement onder leiding van Gudde afgewend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100732042
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:45 schreef eight het volgende:

[..]

Dat doet er toch niet toe? Dit gebeurt allemaal onder leiding van Gudde, hij is degene die de beslissingen maakt. Als wij volgend jaar weer uit categorie 1 zijn heeft Gudde zijn werk op het gebied van bezuiniging/schuld terugdringen gewoon goed gedaan.
hij beslissingen nemen ? KNVB heeft Feyenoord in cat 1 gezet en een bureau ingeschakeld.
En de vrienden komen voor hem ??? yeah right
pi_100732087
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
Nee, dan hebben de vrienden van Feyenoord een dreigend faillissement onder leiding van Gudde afgewend.
Resultaat is het enige wat telt. Het zal mij een rotzorg wezen waar hij dat geld vandaan haalt.
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:50:13 #87
131800 Tarado
capô de fusca
pi_100732172
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:46 schreef Caland het volgende:
Daar lijkt het inderdaad meer op
pi_100732222
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef macca728 het volgende:

hij beslissingen nemen ? KNVB heeft Feyenoord in cat 1 gezet en een bureau ingeschakeld.
En de vrienden komen voor hem ??? yeah right
Het zijn wel zijn voorgangers die Feijenoord bijna failliet hebben laten gaan. Gudde is degene die het vuile werk moet opknappen.
pi_100732232
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:49 schreef eight het volgende:

[..]

Resultaat is het enige wat telt. Het zal mij een rotzorg wezen waar hij dat geld vandaan haalt.
je hebt het ontslag van Been niet gevolgd en het optreden van de directeur gezien.
Saneren kan iedereen, hoeft geen 4 ton aan salaris te kosten
pi_100732374
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:50 schreef eight het volgende:

[..]

Het zijn wel zijn voorgangers die Feijenoord bijna failliet hebben laten gaan. Gudde is degene die het vuile werk moet opknappen.
en vervolgens niets wist van Verbeek, hem ontslaat (terwijl er vertrouwen is en een andere lijn is ingezet), zelfde met Beenhakker en Been en en passant de schuld verder op laat lopen met 8 miljoen aankopen van Beenhakker en Been.
pi_100732407
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:50 schreef macca728 het volgende:

je hebt het ontslag van Been niet gevolgd en het optreden van de directeur gezien.
Saneren kan iedereen, hoeft geen 4 ton aan salaris te kosten
Jawel, maar beter met een goede trainer spelen om een plaats voor europees voetbal dan blijven aanmodderen met Been.
pi_100732469
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:53 schreef eight het volgende:

[..]

Jawel, maar beter met een goede trainer spelen om een plaats voor europees voetbal dan blijven aanmodderen met Been.
waarom doet Gudde dat dan ???????? Je zegt het zelf.....
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:54:22 #93
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100732493
Geintje heeft Feyenoord wel weer 1.2 miljoen gekost, door niet tijdig ingrijpen van Gudde. De hoofdprijs dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100732569
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:52 schreef macca728 het volgende:

en vervolgens niets wist van Verbeek, hem ontslaat (terwijl er vertrouwen is en een andere lijn is ingezet), zelfde met Beenhakker en Been en en passant de schuld verder op laat lopen met 8 miljoen aankopen van Beenhakker en Been.
Gudde heeft zeker fouten gemaakt, maar noem mij eens een directeur die dat niet doet. Uiteindelijk telt alleen het resultaat onder de streep.
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:56:18 #95
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100732632
Immers naar Feyenoord gaat definitief een streep doorheen. Aldus de Telegraaf in het programma 90 minutes op EL.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100732674
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:55 schreef eight het volgende:

[..]

Gudde heeft zeker fouten gemaakt, maar noem mij eens een directeur die dat niet doet. Uiteindelijk telt alleen het resultaat onder de streep.
Nijland, Munstermann bv

andere directeuren zijn ontslagen of zelf opgestapt, bv vd Boog
pi_100732696
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:56 schreef Caland het volgende:
Immers naar Feyenoord gaat definitief een streep doorheen. Aldus de Telegraaf in het programma 90 minutes op EL.
gelukkig maar, met alle respect voor Immers
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:58:06 #98
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100732752
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:55 schreef eight het volgende:

[..]

En dat resultaat is dus al tijden negatief als je het over Gudde hebt.

quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:57 schreef macca728 het volgende:

[..]

gelukkig maar, met alle respect voor Immers
Had hem graag erbij gehad, maar voor max. 1.5 miljoen.

4 miljoen voor zo'n speler vragen is gewoon achterlijk. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100733233
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:57 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nijland, Munstermann bv

andere directeuren zijn ontslagen of zelf opgestapt, bv vd Boog
Nijland heeft als ik me niet vergis ook niet altijd onomstreden gehandeld. Munsterman is idd topper, maar ook hij zal zijn misstappen begaan hebben.
Ik zeg ook zeker niet dat Gudde de beste directeur is, maar alleen insiders weten hoe goed hij werkelijk functioneerd terwijl hier op FOK alleen gespeculeerd wordt.
pi_100733783
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:04 schreef eight het volgende:

[..]

Nijland heeft als ik me niet vergis ook niet altijd onomstreden gehandeld. Munsterman is idd topper, maar ook hij zal zijn misstappen begaan hebben.
Ik zeg ook zeker niet dat Gudde de beste directeur is, maar alleen insiders weten hoe goed hij werkelijk functioneerd terwijl hier op FOK alleen gespeculeerd wordt.
Toon Gerbrands lijkt ook goed te functioneren en hij is zelf niet eens een echte voetballer geweest!
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:34:12 #101
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100735589
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:04 schreef eight het volgende:

[..]

Er wordt helemaal niet gespeculeerd. Hij bewijst keer op keer zijn onvermogen.
Elite
Tegen TTIP
pi_100736187
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Er wordt helemaal niet gespeculeerd. Hij bewijst keer op keer zijn onvermogen.
Klopt, hij laat teveel zaken lopen en maakt rare moves naar Het Legioen.
Enige waar hij wel goed is is in saneren. Verder gewoon weinig feeling met de club en maakt zichzelf belachelijk/gehaat door zijn maatregelen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:42:15 #103
124676 RobertoCarlos
pi_100736222
Barca speelt weer lekker hoor :Y ;)
pi_100736266
quote:
2s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Barca speelt weer lekker hoor :Y ;)
Doet Koeman mee?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:46:31 #105
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100736489
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:41 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Klopt, hij laat teveel zaken lopen en maakt rare moves naar Het Legioen.
Enige waar hij wel goed is is in saneren. Verder gewoon weinig feeling met de club en maakt zichzelf belachelijk/gehaat door zijn maatregelen.
Dat saneren moet ik nog maar zien. Heb nu niet echt het idee dat hij dat allemaal zo goed doet, zoals iedereen denkt.
Elite
Tegen TTIP
pi_100736603
quote:
19s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:35 schreef voice-over het volgende:

[..]

Gudde maakt de club ook kapot..

Hij heeft 2 jaar geleden na vertrek van van Marwijk gedacht het Legioen rustig te houden door die dorpsdemagoog Been voor de groep te zetten.

Ik heb onzettend veel respect voor Been als oud Feyenoord speler en supporter, maar niet als trainer, deze man heeft heel veel kapot gemaakt bij de club op voetbaltechnisch vlak.

Zie het in groter perspectief...
Feyenoord krijgt met Been als trainer een historische 10-0 op zijn broek staat ie voor die camera met rood doorlopen ogen, zoals iedere supporter die had die dag, van dat populistische gelul uit te voeren voor een camera en dat heeft ie 2 jaar lang als trainer gedaan en vandaag bij ELive weer.

Hij is gefaalt als trainer en hij is aangesteld door Gudde, je was vorig jaar nooit 10e geworden als er een andere trainer had gestaan NA PSV uit.
En dan de gunstige voorwaarden en lekkere solidaire afspraak met Mario qua financiële afwikkeling van het contract is helemaal om je dijen op stuk te slaan.

"Zelf" je conclusie trekken en tot december je geld mee krijgen _O-.. zoals eerder aangegeven scheelt de club weer 1.3M..

En om nog even toe te voegen over Been, moet er van kotsen als je hoort dat niemand het heeft zien aan komen, er getraint werd als een drol, meneer meer op de golfbaan stond ( maar er werd wel hard gewerkt) :'), laatste trainingen vorig jaar liet schieten omdat ie naar Spanje was en als overmaat van ramp jongens als Wijnaldum en Luc zijn vertrokken en Fer waarschijnlijk wel gaat.

Die zijn weg omdat ze iedere dag op het scherpst van de snede hebben getraint en Mario ze zoveel beter heeft gemaakt! :')

Ergo: Gudde heeft Been en Beenhakkert aangesteld en toen het slecht ging niet de deur gewezen en je bent 1,3 mil lichter...

Ja Gudde saneert lekker hoor _O-
pi_100736786
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat saneren moet ik nog maar zien. Heb nu niet echt het idee dat hij dat allemaal zo goed doet, zoals iedereen denkt.
Heb jij nou niet het idee dat hij gewoon een marionet is van Blokland en de VvF?
Volgens mij kan hij tegenwoordig nauwelijks autonome beslissingen maken ook al is hij dan feitelijk onze AD.
Groetjes, Ezio.
pi_100737180
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:50 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Heb jij nou niet het idee dat hij gewoon een marionet is van Blokland en de VvF?
Volgens mij kan hij tegenwoordig nauwelijks autonome beslissingen maken ook al is hij dan feitelijk onze AD.
turlijk, dat blijkt toch al na het vertrek van Beenhakker en de aanstelling van Van Geel
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:14:29 #109
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_100738396
Van Haaren en Schenkeveld worden deze week waarschijnlijk verhuurd aan Excelsior.

Fer zal hoogstwaarschijnlijk deze week de overgang naar Twente maken waar het bedrag rond de 5 miljoen euro gaat liggen

En er volgen enkele nieuwe spelers bij Feyenoord zodra bekend is dat bovenste spelers verhuurd/verkocht worden.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_100738464
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:17 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Wtf, ik ben het eens met Kraaij :')
Vorige week zat hij bij AT5 :')
Groetjes, Ezio.
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:30:16 #111
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_100739345
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:14 schreef vandermar het volgende:
Van Haaren en Schenkeveld worden deze week waarschijnlijk verhuurd aan Excelsior.

Fer zal hoogstwaarschijnlijk deze week de overgang naar Twente maken waar het bedrag rond de 5 miljoen euro gaat liggen

En er volgen enkele nieuwe spelers bij Feyenoord zodra bekend is dat bovenste spelers verhuurd/verkocht worden.
Jammer van Van Haaren die lijkt me toch best dicht tegen de basis te zitten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:33:03 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100739490
Ik denk zelf dat Munsterman het bod niet opnieuw gaat verhogen. Lijkt een beetje een prestigestrijd tussen Van Geel en hem aan het worden. Van Geel moet wel goed op blijven passen dat hij in het belang van de club blijft denken wat dat aangaat,
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:34:24 #113
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_100739557
Immers kan in ieder geval een streep doorheen.
2000 light years from home
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:36:51 #114
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_100739676
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:34 schreef Merkie het volgende:
Immers kan in ieder geval een streep doorheen.
Gelukkig wel, drama speler is het die ons verder in het slop trekt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:42:05 #115
268409 voice-over
pi_100739940
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef Happel het volgende:

[..]
Hij bewijst keer op keer zijn onvermogen.
Dat doe jij ook hier. Constant.

Hup wegwezen jij anders bieden we je morgen ook een doodskist aan.
pi_100740057
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:42 schreef voice-over het volgende:

[..]

Dat doe jij ook hier. Constant.

Hup wegwezen jij anders bieden we je morgen ook een doodskist aan.
Die doodskist symboliseerde de club, geen personen...
Groetjes, Ezio.
pi_100740514
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:47 schreef Dannare het volgende:

[..]
Ergo: Gudde heeft Been en Beenhakkert aangesteld en toen het slecht ging niet de deur gewezen en je bent 1,3 mil lichter...
Kom op hey, iedereen vond het aantrekken van Been een goed idee. Een groep vond Beenhakker minder geslaagd, maar zijn komst werd door velen goedgekeurd. Dat het uiteindelijk niet goed heeft uitgepakt is wat anders :) uiteindelijk hebben we Been niet kunnen ontslaan omdat er gewoon geen geld voor was.
pi_100740759
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:52 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Kom op hey, iedereen vond het aantrekken van Been een goed idee. Een groep vond Beenhakker minder geslaagd, maar zijn komst werd door velen goedgekeurd. Dat het uiteindelijk niet goed heeft uitgepakt is wat anders :) uiteindelijk hebben we Been niet kunnen ontslaan omdat er gewoon geen geld voor was.
Neemt niet weg dat zowel bij Been als bij Beenhakker natuurlijk nooit geen salaris meegegeven had mogen worden.
Groetjes, Ezio.
pi_100741101
Deze was best leuk van Mario.
pi_100741447
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:44 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Die doodskist symboliseerde de club, geen personen...
Dan nog was het smakeloos..
pi_100741504
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef eight het volgende:

[..]

Juist een goede ludieke actie, maar blijkbaar is het bij sommige nooit goed. Voorheen waren de ruiten van het Maasgebouw al 40 x ingegooid.
pi_100741585
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:10 schreef eight het volgende:

[..]

Vind jij, ik vond het wel goed.
Beter dit dan met de ME vechten/ruiten inkankeren.
Groetjes, Ezio.
pi_100742077
quote:
5s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:30 schreef onlogisch het volgende:
Werkt er nou iemand nog die uitslagen bij? :P
Done.
  maandag 15 augustus 2011 @ 00:26:56 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100742171
Done. Alleen de header doettut nie meer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100742183
quote:
6s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]
Beter dit dan met de ME vechten/ruiten inkankeren.
Met die redenatie kun je zowat alles wat nu gebeurt recht praten.

"Beter dit dan het koppie van picornie intikken" ;(
pi_100742208
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:27 schreef eight het volgende:

[..]

Wat was er volgens jou dan verkeerd aan de actie van gisteren ?
pi_100742282
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:27 schreef eight het volgende:

[..]

Niet zo aanstellen jij.
Groetjes, Ezio.
  maandag 15 augustus 2011 @ 00:30:27 #128
268409 voice-over
pi_100742338
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:57 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat zowel bij Been als bij Beenhakker natuurlijk nooit geen salaris meegegeven had mogen worden.
Nederland is een rechtstaat, geen bananenrepubliek.
pi_100742423
quote:
19s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:30 schreef voice-over het volgende:

[..]

Nederland is een rechtstaat, geen bananenrepubliek.
Leo en Mario zijn toch zelf opgestapt ?
pi_100742473
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:27 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Wat was er volgens jou dan verkeerd aan de actie van gisteren ?
Zo'n geregistreerde uitvaart is gewoon smakeloos. Bovendien moesten ze wel een ontlastende tekst op die kist zetten, want anders kan het gezien worden als bedreiging.
pi_100742547
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:33 schreef eight het volgende:

[..]

Zo'n geregistreerde uitvaart is gewoon smakeloos. Bovendien moesten ze wel een ontlastende tekst op die kist zetten, want anders kan het gezien worden als bedreiging.
Het ging erom dat de club Feyenoord dood is gemaakt. Dus het was eigenlijk de doodskist van Feyenoord. Als er nu Gudde o.i.d. had opgestaan had ik het ook smakeloos gevonden maar nu vond ik het juist een erg goede ludieke actie.
pi_100742553
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:32 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Leo en Mario zijn toch zelf opgestapt ?
Dan nog is het gebruikelijk dat je dan geld meekrijgt. Hebben bestuurders overgenomen van politici.
pi_100742614
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:34 schreef eight het volgende:

[..]

Dan nog is het gebruikelijk dat je dan geld meekrijgt. Hebben bestuurders overgenomen van politici.
Zo gebruikelijk vind ik dat niet, overigens hoefde Feyenoord Leo niet te betalen.
pi_100742661
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:34 schreef eight het volgende:

[..]

Dat krijg je inderdaad als je politici toelaat in de top van je organisatie ! Domme besluiten.
Leo heeft voor zichzelf een onwerkbare situatie gecreëerd en Been is zelf opgestapt, wat nou doorbetalen :W
Groetjes, Ezio.
  maandag 15 augustus 2011 @ 00:37:44 #135
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100742685
En bovendien moet Gudde niet liegen, want Mario zegt gewoon keihard dat hij en Vlemmings volledig doorbetaald krijgen. Daar waar Gudde aangaf dat Mario een zeer mooi offer naar de club had gebracht :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100742709
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:34 schreef Paul-89 het volgende:

Het ging erom dat de club Feyenoord dood is gemaakt. Dus het was eigenlijk de doodskist van Feyenoord. Als er nu Gudde o.i.d. had opgestaan had ik het ook smakeloos gevonden maar nu vond ik het juist een erg goede ludieke actie.
De boodschap kan ook dubbel opgevat worden. Gudde heeft al eerder aangegeven dat hij zich bedreigd voelde. Die tekst op de doodskist zegt mij niet zoveel. Je kunt niet zomaar een doodskist neerzetten zonder tekst want dat wordt opgevat als bedreiging.
pi_100742762
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:38 schreef eight het volgende:

[..]

De boodschap kan ook dubbel opgevat worden. Gudde heeft al eerder aangegeven dat hij zich bedreigd voelde. Die tekst op de doodskist zegt mij niet zoveel. Je kunt niet zomaar een doodskist neerzetten zonder tekst want dat wordt opgevat als bedreiging.
Jij wilt zelf gewoon nogal graag geloven dat het de doodskist van Gudde moest voorstellen.
pi_100742770
quote:

[..]

Stond de naam van Gudde op die kist dan?? Nee!
Zit dus gewoon tussen je oortjes als je dat opvat als een bedreiging!
Groetjes, Ezio.
pi_100742785
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:37 schreef Caland het volgende:
En bovendien moet Gudde niet liegen, want Mario zegt gewoon keihard dat hij en Vlemmings volledig doorbetaald krijgen. Daar waar Gudde aangaf dat Mario een zeer mooi offer naar de club had gebracht :')
tja, een mooi offer is een breed begrip... zeker in de mond van een ex politicus
  maandag 15 augustus 2011 @ 00:39:41 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100742789
quote:

[..]

Ja, zo kan je overal wel een probleem van maken :') Vond het gewoon een prima actie. Verliep ook lekker rustig, VBE liep zelfs lachend mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100742878
quote:
12s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Stond de naam van Gudde op die kist dan?? Nee!
Zit dus gewoon tussen je oortjes als je dat opvat als een bedreiging!
Misschien wel, alleen ik vind zo'n uitvaart te ver gaan. Heeft met normen en waarden te maken ;)
pi_100742925
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:36 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Zo gebruikelijk vind ik dat niet, overigens hoefde Feyenoord Leo niet te betalen.
Waarom doen ze het dan?
pi_100742950
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:41 schreef eight het volgende:

[..]

Misschien wel, alleen ik vind zo'n uitvaart te ver gaan. Heeft met normen en waarden te maken ;)
Maar daar is protest natuurlijk ook voor bedoeld. Om te shockeren en een statement te maken.
Groetjes, Ezio.
pi_100742987
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:42 schreef eight het volgende:

[..]

Waarom doen ze het dan?
Omdat Gudde wat dat betreft dus faalt.
Dat proberen we je dus al die tijd uit te leggen :P
Groetjes, Ezio.
pi_100743003
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:41 schreef eight het volgende:

[..]

Paar maanden terug liepen de kunstacademies in Maastricht ook met een doodskist in lange rouwstoet door de stad. Niets mis met zo'n protest.
pi_100743114
quote:
6s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:44 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Omdat Gudde wat dat betreft dus faalt.
Dat proberen we je dus al die tijd uit te leggen :P
- Heeft Gudde een argument genoemd?
- Waarom denken jullie dat Feijenoord niet verplicht was Leo te betalen?
pi_100743189
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:46 schreef eight het volgende:

[..]

- Heeft Gudde een argument genoemd?
- Waarom denken jullie dat Feijenoord niet verplicht was Leo te betalen?
quote:
Feyenoord hoeft Beenhakker niet te betalen

Feyenoord heeft juridisch gezien voldoende redenen om Leo Beenhakker op staande voet, en zonder doorbetaling van zijn salaris, te ontslaan. Dat stelt Gerard Slager, oud-directeur van de vereniging voor werkgevers in het profvoetbal (FBO), in De Telegraaf. Beenhakker werd onlangs per direct op non-actief gesteld, maar hij meent tot de zomer gewoon recht te hebben op salaris. Slager ziet dat echter anders.
pi_100743276
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:44 schreef Paul-89 het volgende:

Paar maanden terug liepen de kunstacademies in Maastricht ook met een doodskist in lange rouwstoet door de stad. Niets mis met zo'n protest.
Met het verschil dat in Maastricht studenten met die kist rondlopen en in Rotterdam een paar cokesnuivende hooligans met een waslijst aan delicten (aanname).
pi_100743338
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:50 schreef eight het volgende:

[..]

Met het verschil dat in Maastricht studenten met die kist rondlopen en in Rotterdam een paar cokesnuivende hooligans met een waslijst aan delicten (aanname).
De 2e voice-over is geboren.
  maandag 15 augustus 2011 @ 00:53:34 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100743383
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 00:50 schreef eight het volgende:

[..]

En wat is dan precies het verschil? Dacht dat we het over het protest an sich hadden en niet over vooroordelen tov individuelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')