Dus zolang je zelf niet met een vervanger op de proppen komt heb je geen recht van spreken ofzo? Beetje vreemde redenatie. Dan kunnen we dit hele forum wel opdoeken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:35 schreef onlogisch het volgende:
Een profielschets is overigens makkelijk te maken. Maar het roepen dat Gudde moet optyfen, (al dan niet terecht) is zo makkelijk en gevaarlijk als je dat doet alvorens er een degelijke vervanger is.
Onzin, dat zeg ik niet. Ik vind alleen als je van mening bent dat een directeur weg moet vanwege wanbeleid dat er, al dan niet breed gedragen door een grote groep, je als individu ook een vervanger moet kunnen noemen. Er is niets zo makkelijk als kankeren en ROT OP schreeuwen. Om vervolgens het daarbij te laten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus zolang je zelf niet met een vervanger op de proppen komt heb je geen recht van spreken ofzo? Beetje vreemde redenatie. Dan kunnen we dit hele forum wel opdoeken.
Eens.quote:Het is heel simpel te constateren dat Eric Gudde werkelijk op elk vlak als algemeen directeur gefaald heeft, ook voor een leek.
Opzich zou dat geen verkeerd idee zijn. Als je dan ook nog besluit om supporters een zetel te geven in zo'n soort commissie kunnen ze 3 jaar later niet weer kankeren dat het allemaal zo slecht is, want er is immers democratisch gekozen óók door de eigen supporters.quote:Over de vraag wie zijn opvolger moet worden hebben we bijvoorbeeld een businessclub en RVC voor, al vind ik het voorstel dat er een commissie moet komen ook geen verkeerde. Daar zal het ook wel op uitdraaien uiteindelijk. Want hoe belachelijk de eisen van de supporters ook zijn, vooralsnog zijn ze bijna allemaal ingewilligd
Couldn't agree more.quote:Om maar even in Kraay-terminologie te blijven: NIEMAND wint van het legioen.
Ongelofelijk, wat een gelul weer van die zogenaamde supporters. Kunnen die lui niet gewoon oprotten?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke club werkt weer met een andere structuur, dus dat valt ook simpelweg niet te vergelijken.
[..]
Tekenend weer dit![]()
Wat is dan precies het slappe gelul en kom jij dan ook eens met bronnen. In plaats van, juist, alleen maar slap lullen over vermeend drugsgebruik.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ongelofelijk, wat een gelul weer van die zogenaamde supporters. Kunnen die lui niet gewoon oprotten?
Dat hele stuk hangt als los zand aan elkaar. In elkaar geflanst door VMBO'ers die jaloers zijn op mensen met hersens.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is dan precies het slappe gelul en kom jij dan ook eens met bronnen. In plaats van, juist, alleen maar slap lullen over vermeend drugsgebruik.
Gelukkig blink jij wel uit in je kwaliteitspostings hier. Ik vind het een prima geschreven stuk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:54 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dat hele stuk hangt als los zand aan elkaar. In elkaar geflanst door VMBO'ers die jaloers zijn op mensen met hersens.
Er wordt gevraagd wat, geef dan ook gewoon antwoord. Of weet je het eigenlijk niet zo goed en troll je maar wat, zoals altijd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:54 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dat hele stuk hangt als los zand aan elkaar. In elkaar geflanst door VMBO'ers die jaloers zijn op mensen met hersens.
Dit vind ik dan zo'n zwaktebod van je he Caland. Enerzijds vind je wel dat Gudde op moet kankeren, maar je vervolgens (als ik daar naar vraag) , je wel gaan verschuilen van "Tja, wie het dan moet zijn dat weet ik eigenlijk ook niet zo goed." "MAAR GUDDE MOET WEL OPROTTEN!!1!'quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef Caland het volgende:
Ik ben totaal niet ingevoerd in dat wereldje, dus ga ik ook niet kansloos met namen lopen gooien.
Ik weet niet wie aan de kwaliteiten voldoet en wie er wel of niet beschikbaar zijn. Simpel zat.
Daar zijn andere mensen voor om dat te bepalen. Vind maar eens een nieuwe Munsterman, zonder de rare trekjes.
Ik vermoed van niet, voice-over heeft toch niks te melden. Verzand alleen maar in het herhalen van hetzelfde...quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:59 schreef Paul-89 het volgende:
Krijgen we nu alweer zo'n eindeloze/zinloze discussie ?
Wow, een post van happel zonder 14.gif.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, voice-over heeft toch niks te melden. Verzand alleen maar in het herhalen van hetzelfde...
Jezus zeg, hebben ze nou echt 10 alinea's nodig voor elk simpel verhaaltje? Wat een onzin allemaal.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Elke club werkt weer met een andere structuur, dus dat valt ook simpelweg niet te vergelijken.
[..]
Tekenend weer dit![]()
Maar nee hoor, met Ericje aan het roer komt alles goed.
Ik beoordeel mensen enkel op hun prestaties, dus inderdaad. Als de volgende er een puinzooi van maakt zal die ook moeten opkankeren. Als die goed werk aflevert zal ik hem toejuichen. Zo heel moeilijk is dat toch allemaal niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit vind ik dan zo'n zwaktebod van je he Caland. Enerzijds vind je wel dat Gudde op moet kankeren, maar je vervolgens (als ik daar naar vraag) , je wel gaan verschuilen van "Tja, wie het dan moet zijn dat weet ik eigenlijk ook niet zo goed." "MAAR GUDDE MOET WEL OPROTTEN!!1!'
Zo blijf je in een vicieuze cirkel. Want waarom denk je dat de nieuwe gekozen man wel de zaakjes goed zal regelen?
Want als blijkt dat de nieuwe gekozen directeur er ook niks van bakt je weer voor het maasgebouw kan staan en schreeuwen ROT OP ROT OP!!!. Zo geeft dat mensen een stok om altijd en eeuwig maar te blijven kankeren zonder dat er een constructieve oplossing naar voren wordt gebracht.
Dit is toch geen argument om de positie van Gudde niet ter sprake te stellen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit vind ik dan zo'n zwaktebod van je he Caland. Enerzijds vind je wel dat Gudde op moet kankeren, maar je vervolgens (als ik daar naar vraag) , je wel gaan verschuilen van "Tja, wie het dan moet zijn dat weet ik eigenlijk ook niet zo goed." "MAAR GUDDE MOET WEL OPROTTEN!!1!'
Zo blijf je in een vicieuze cirkel. Want waarom denk je dat de nieuwe gekozen man wel de zaakjes goed zal regelen?
Want als blijkt dat de nieuwe gekozen directeur er ook niks van bakt je weer voor het maasgebouw kan staan en schreeuwen ROT OP ROT OP!!!. Zo geeft dat mensen een stok om altijd en eeuwig maar te blijven kankeren zonder dat er een constructieve oplossing naar voren wordt gebracht.
Nee, want stel dat je verantwoording zou moeten dragen héquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik beoordeel mensen enkel op hun prestaties, dus inderdaad. Als de volgende er een puinzooi van maakt zal die ook moeten opkankeren. Als die goed werk aflevert zal ik hem toejuichen. Zo heel moeilijk is dat toch allemaal niet.
Ik heb niet de illusie dat ik inspraak heb in de nieuwe gekozen directeur, sterker nog... ik zou daar niet eens inspraak in WILLEN hebben.
Zonder meer eens. Dat Gudde er een potje van heeft gemaakt ben ik ook zeker met hem eens. Alleen schreeuwen dat iemand weg moet zonder daar verder over na te denken vind ik niet juist.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit is toch geen argument om de positie van Gudde niet ter sprake te stellen?
Ik zou daar inderdaad geen verantwoording in willen hebben, simpelweg omdat daar mijn kwaliteiten niet liggen. Niet dat die wel elders liggen, maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, want stel dat je verantwoording zou moeten dragen hé
Wel kankeren, maar niet meedenken.
Falen = oprotten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder meer eens. Dat Gudde er een potje van heeft gemaakt ben ik ook zeker met hem eens. Alleen schreeuwen dat iemand weg moet zonder daar verder over na te denken vind ik niet juist.
Komt er weer een nieuwe algemeen directeur, en zie het ook nog wel gebeuren dat Martin het dan overneemt. Zeker als de transferperiode voorbij is zal het makkelijker te combineren zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog zo'n geweldenaar. Ok beste Paul, nu is Gudde morgen weg, en dan?
Weet niet of het zo handig is om twee functies met reëel gezien tegenstrijdige belangen door één persoon te laten vervullen. Is een beetje als een politicus die politieke activisten gaat berechten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Komt er weer een nieuwe algemeen directeur, en zie het ook nog wel gebeuren dat Martin het dan overneemt. Zeker als de transferperiode voorbij is zal het makkelijker te combineren zijn.
Lukte hem bij Roda ook goed al zal het takenpakket bij Feyenoord uiteindelijk toch wel te groot zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Weet niet of het zo handig is om twee functies met reëel gezien tegenstrijdige belangen door één persoon te laten vervullen. Is een beetje als een politicus die politieke activisten gaat berechten.
Namen vind ik persoonlijk niet zo relevant. Het moet iemand zijn met een persoonlijkheid en iemand die zich heeft bewezen in het zakenleven.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder meer eens. Dat Gudde er een potje van heeft gemaakt ben ik ook zeker met hem eens. Alleen schreeuwen dat iemand weg moet zonder daar verder over na te denken vind ik niet juist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |