Er wordt helemaal niet gespeculeerd. Hij bewijst keer op keer zijn onvermogen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:04 schreef eight het volgende:
[..]
Nijland heeft als ik me niet vergis ook niet altijd onomstreden gehandeld. Munsterman is idd topper, maar ook hij zal zijn misstappen begaan hebben.
Ik zeg ook zeker niet dat Gudde de beste directeur is, maar alleen insiders weten hoe goed hij werkelijk functioneerd terwijl hier op FOK alleen gespeculeerd wordt.
Klopt, hij laat teveel zaken lopen en maakt rare moves naar Het Legioen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Er wordt helemaal niet gespeculeerd. Hij bewijst keer op keer zijn onvermogen.
Doet Koeman mee?quote:
Dat saneren moet ik nog maar zien. Heb nu niet echt het idee dat hij dat allemaal zo goed doet, zoals iedereen denkt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt, hij laat teveel zaken lopen en maakt rare moves naar Het Legioen.
Enige waar hij wel goed is is in saneren. Verder gewoon weinig feeling met de club en maakt zichzelf belachelijk/gehaat door zijn maatregelen.
Gudde maakt de club ook kapot..quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:35 schreef voice-over het volgende:
[..]
Jullie (jij en Caland) komen telkens aan met dat gelul van een stel idioten die de club kapot maken. Dan gaan jullie nog aan mij vragen om 1 en ander te onderbouwen. Het is werkelijk ongelofelijk, van de ratten besnuffeld zo dom.
Heb jij nou niet het idee dat hij gewoon een marionet is van Blokland en de VvF?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat saneren moet ik nog maar zien. Heb nu niet echt het idee dat hij dat allemaal zo goed doet, zoals iedereen denkt.
turlijk, dat blijkt toch al na het vertrek van Beenhakker en de aanstelling van Van Geelquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb jij nou niet het idee dat hij gewoon een marionet is van Blokland en de VvF?
Volgens mij kan hij tegenwoordig nauwelijks autonome beslissingen maken ook al is hij dan feitelijk onze AD.
Vorige week zat hij bij AT5quote:
Jammer van Van Haaren die lijkt me toch best dicht tegen de basis te zitten.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:14 schreef vandermar het volgende:
Van Haaren en Schenkeveld worden deze week waarschijnlijk verhuurd aan Excelsior.
Fer zal hoogstwaarschijnlijk deze week de overgang naar Twente maken waar het bedrag rond de 5 miljoen euro gaat liggen
En er volgen enkele nieuwe spelers bij Feyenoord zodra bekend is dat bovenste spelers verhuurd/verkocht worden.
Gelukkig wel, drama speler is het die ons verder in het slop trekt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:34 schreef Merkie het volgende:
Immers kan in ieder geval een streep doorheen.
Dat doe jij ook hier. Constant.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij bewijst keer op keer zijn onvermogen.
Die doodskist symboliseerde de club, geen personen...quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:42 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dat doe jij ook hier. Constant.
Hup wegwezen jij anders bieden we je morgen ook een doodskist aan.
Kom op hey, iedereen vond het aantrekken van Been een goed idee. Een groep vond Beenhakker minder geslaagd, maar zijn komst werd door velen goedgekeurd. Dat het uiteindelijk niet goed heeft uitgepakt is wat andersquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:47 schreef Dannare het volgende:
[..]
Ergo: Gudde heeft Been en Beenhakkert aangesteld en toen het slecht ging niet de deur gewezen en je bent 1,3 mil lichter...
Neemt niet weg dat zowel bij Been als bij Beenhakker natuurlijk nooit geen salaris meegegeven had mogen worden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:52 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Kom op hey, iedereen vond het aantrekken van Been een goed idee. Een groep vond Beenhakker minder geslaagd, maar zijn komst werd door velen goedgekeurd. Dat het uiteindelijk niet goed heeft uitgepakt is wat andersuiteindelijk hebben we Been niet kunnen ontslaan omdat er gewoon geen geld voor was.
Dan nog was het smakeloos..quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die doodskist symboliseerde de club, geen personen...
Juist een goede ludieke actie, maar blijkbaar is het bij sommige nooit goed. Voorheen waren de ruiten van het Maasgebouw al 40 x ingegooid.quote:
Vind jij, ik vond het wel goed.quote:
Done.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:30 schreef onlogisch het volgende:
Werkt er nou iemand nog die uitslagen bij?
Met die redenatie kun je zowat alles wat nu gebeurt recht praten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beter dit dan met de ME vechten/ruiten inkankeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |