Wat was er volgens jou dan verkeerd aan de actie van gisteren ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:27 schreef eight het volgende:
[..]
Met die redenatie kun je zowat alles wat nu gebeurt recht praten.
"Beter dit dan het koppie van picornie intikken"
Niet zo aanstellen jij.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:27 schreef eight het volgende:
[..]
Met die redenatie kun je zowat alles wat nu gebeurt recht praten.
"Beter dit dan het koppie van picornie intikken"
Nederland is een rechtstaat, geen bananenrepubliek.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat zowel bij Been als bij Beenhakker natuurlijk nooit geen salaris meegegeven had mogen worden.
Leo en Mario zijn toch zelf opgestapt ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:30 schreef voice-over het volgende:
[..]
Nederland is een rechtstaat, geen bananenrepubliek.
Zo'n geregistreerde uitvaart is gewoon smakeloos. Bovendien moesten ze wel een ontlastende tekst op die kist zetten, want anders kan het gezien worden als bedreiging.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat was er volgens jou dan verkeerd aan de actie van gisteren ?
Het ging erom dat de club Feyenoord dood is gemaakt. Dus het was eigenlijk de doodskist van Feyenoord. Als er nu Gudde o.i.d. had opgestaan had ik het ook smakeloos gevonden maar nu vond ik het juist een erg goede ludieke actie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:33 schreef eight het volgende:
[..]
Zo'n geregistreerde uitvaart is gewoon smakeloos. Bovendien moesten ze wel een ontlastende tekst op die kist zetten, want anders kan het gezien worden als bedreiging.
Dan nog is het gebruikelijk dat je dan geld meekrijgt. Hebben bestuurders overgenomen van politici.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Leo en Mario zijn toch zelf opgestapt ?
Zo gebruikelijk vind ik dat niet, overigens hoefde Feyenoord Leo niet te betalen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:34 schreef eight het volgende:
[..]
Dan nog is het gebruikelijk dat je dan geld meekrijgt. Hebben bestuurders overgenomen van politici.
Dat krijg je inderdaad als je politici toelaat in de top van je organisatie ! Domme besluiten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:34 schreef eight het volgende:
[..]
Dan nog is het gebruikelijk dat je dan geld meekrijgt. Hebben bestuurders overgenomen van politici.
De boodschap kan ook dubbel opgevat worden. Gudde heeft al eerder aangegeven dat hij zich bedreigd voelde. Die tekst op de doodskist zegt mij niet zoveel. Je kunt niet zomaar een doodskist neerzetten zonder tekst want dat wordt opgevat als bedreiging.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:34 schreef Paul-89 het volgende:
Het ging erom dat de club Feyenoord dood is gemaakt. Dus het was eigenlijk de doodskist van Feyenoord. Als er nu Gudde o.i.d. had opgestaan had ik het ook smakeloos gevonden maar nu vond ik het juist een erg goede ludieke actie.
Jij wilt zelf gewoon nogal graag geloven dat het de doodskist van Gudde moest voorstellen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:38 schreef eight het volgende:
[..]
De boodschap kan ook dubbel opgevat worden. Gudde heeft al eerder aangegeven dat hij zich bedreigd voelde. Die tekst op de doodskist zegt mij niet zoveel. Je kunt niet zomaar een doodskist neerzetten zonder tekst want dat wordt opgevat als bedreiging.
Stond de naam van Gudde op die kist dan?? Nee!quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:38 schreef eight het volgende:
[..]
De boodschap kan ook dubbel opgevat worden. Gudde heeft al eerder aangegeven dat hij zich bedreigd voelde. Die tekst op de doodskist zegt mij niet zoveel. Je kunt niet zomaar een doodskist neerzetten zonder tekst want dat wordt opgevat als bedreiging.
tja, een mooi offer is een breed begrip... zeker in de mond van een ex politicusquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:37 schreef Caland het volgende:
En bovendien moet Gudde niet liegen, want Mario zegt gewoon keihard dat hij en Vlemmings volledig doorbetaald krijgen. Daar waar Gudde aangaf dat Mario een zeer mooi offer naar de club had gebracht
Ja, zo kan je overal wel een probleem van makenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:38 schreef eight het volgende:
[..]
Misschien wel, alleen ik vind zo'n uitvaart te ver gaan. Heeft met normen en waarden te makenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stond de naam van Gudde op die kist dan?? Nee!
Zit dus gewoon tussen je oortjes als je dat opvat als een bedreiging!
Waarom doen ze het dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zo gebruikelijk vind ik dat niet, overigens hoefde Feyenoord Leo niet te betalen.
Maar daar is protest natuurlijk ook voor bedoeld. Om te shockeren en een statement te maken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:41 schreef eight het volgende:
[..]
Misschien wel, alleen ik vind zo'n uitvaart te ver gaan. Heeft met normen en waarden te maken
Omdat Gudde wat dat betreft dus faalt.quote:
Paar maanden terug liepen de kunstacademies in Maastricht ook met een doodskist in lange rouwstoet door de stad. Niets mis met zo'n protest.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:41 schreef eight het volgende:
[..]
Misschien wel, alleen ik vind zo'n uitvaart te ver gaan. Heeft met normen en waarden te maken
- Heeft Gudde een argument genoemd?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Omdat Gudde wat dat betreft dus faalt.
Dat proberen we je dus al die tijd uit te leggen
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:46 schreef eight het volgende:
[..]
- Heeft Gudde een argument genoemd?
- Waarom denken jullie dat Feijenoord niet verplicht was Leo te betalen?
quote:Feyenoord hoeft Beenhakker niet te betalen
Feyenoord heeft juridisch gezien voldoende redenen om Leo Beenhakker op staande voet, en zonder doorbetaling van zijn salaris, te ontslaan. Dat stelt Gerard Slager, oud-directeur van de vereniging voor werkgevers in het profvoetbal (FBO), in De Telegraaf. Beenhakker werd onlangs per direct op non-actief gesteld, maar hij meent tot de zomer gewoon recht te hebben op salaris. Slager ziet dat echter anders.
Met het verschil dat in Maastricht studenten met die kist rondlopen en in Rotterdam een paar cokesnuivende hooligans met een waslijst aan delicten (aanname).quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:44 schreef Paul-89 het volgende:
Paar maanden terug liepen de kunstacademies in Maastricht ook met een doodskist in lange rouwstoet door de stad. Niets mis met zo'n protest.
De 2e voice-over is geboren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:50 schreef eight het volgende:
[..]
Met het verschil dat in Maastricht studenten met die kist rondlopen en in Rotterdam een paar cokesnuivende hooligans met een waslijst aan delicten (aanname).
En wat is dan precies het verschil? Dacht dat we het over het protest an sich hadden en niet over vooroordelen tov individuelen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:50 schreef eight het volgende:
[..]
Met het verschil dat in Maastricht studenten met die kist rondlopen en in Rotterdam een paar cokesnuivende hooligans met een waslijst aan delicten (aanname).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |