Sjongejongejonge, wat een gedoe zegquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:59 schreef j0rdiiii het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)n-geel-dus-weer.html
Die Been
Ja, dat is nogal logisch dat een directeur het werk aan andere overlaatquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:10 schreef Caland het volgende:
Gudde heeft helemaal 0 weggewerkt maar gewoon de vrienden van Feyenoord binnengelaten die hun eigen investering wilden beschermen. Niets meer en niets minder.
Het saneren laat hij zelfs voor een groot deel over aan een extern bureau op aandringen van de KNVB.
Onderbouw het eens?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:56 schreef Happel het volgende:
[..]
En dan noem je de fanatieke aanhang kortzichtig, man man man.
Het gaat mij er om dat er ook mensen zijn met een Feyenoord hart die óók een goede wedstrijd van Ajax kunnen waarderen als ze een goeie pot spelen. Maar nee, dan ben je volgens die fanatieke aanhang een judas en geen echte feyenoord supporter. Terwijl, wanneer je die 2 groepen tegen elkaar wegstreept, de "normale" supporter 80% van de totale club van supporters vertegenwoordigen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar niet voor Ajacieden? Is dat niet JUIST kortzichtig.
Wees dan wel consequent en klap ook voor Frank de Boer als hij straks in de Kuip is.
Dus de 20% is per definitie kortzichtig, is dat niet enorm kortzichtig van je.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onderbouw het eens?
[..]
Het gaat mij er om dat er ook mensen zijn met een Feyenoord hart die óók een goede wedstrijd van Ajax kunnen waarderen als ze een goeie pot spelen. Maar nee, dan ben je volgens die fanatieke aanhang een judas en geen echte feyenoord supporter. Terwijl, wanneer je die 2 groepen tegen elkaar wegstreept, de "normale" supporter 80% van de totale club van supporters vertegenwoordigen.
Dát, mijn beste Caland, is de essentie van kortzichtigheid.
Niet per definitie Caland, enkel over het standpunt mbt het applaudisseren voor een Ruud van Nistelrooy.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus de 20% is per definitie kortzichtig, is dat niet enorm kortzichtig van je.
Ik ben ook een Feyenoord fan. Vooral in de competitie. Maar met Champions League ben ik gewoon voor een Nederlandse ploeg, of dat nou ajax, psv of vvv is dat maakt mij geen reet uit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onderbouw het eens?
[..]
Het gaat mij er om dat er ook mensen zijn met een Feyenoord hart die óók een goede wedstrijd van Ajax kunnen waarderen als ze een goeie pot spelen. Maar nee, dan ben je volgens die fanatieke aanhang een judas en geen echte feyenoord supporter. Terwijl, wanneer je die 2 groepen tegen elkaar wegstreept, de "normale" supporter 80% van de totale club van supporters vertegenwoordigen.
Dát, mijn beste Caland, is de essentie van kortzichtigheid.
Dat klinkt al beter.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet per definitie Caland, enkel over het standpunt mbt het applaudisseren voor een Ruud van Nistelrooy.
Dit heeft toch wel Noord Koreaanse trekjes ... alleen zouden ze het daar iets anders formulerenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je dus een judas en moet je -edit-
Selffulfilling prophecy ftw.
Duidelijk gevalletje van iemand die jouw subtiele humor nog niet kentquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor het geval je het gemist had, het was een grapje.
Dat had ik wel door. Maar ik begrijp het probleem niet goed. Feyenoord is nu eindelijk goed bezig. Blijft men toch zeiken over het bestuur, Been enz enz. Dat is toch hun probleem? Wat boeit mij nou wie wat zei. Het gaat er toch om dat Feyenoord wint? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor het geval je het gemist had, het was een grapje.
Nou, hij heeft wel gelijk over de beleidsvoering. Maar de totstandkoming, nu gister ook weer met die kist, vind ik niet de juiste weg.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:23 schreef Antaris het volgende:
[..]
Dat had ik wel door. Maar ik begrijp het probleem niet goed. Feyenoord is nu eindelijk goed bezig. Blijft men toch zeiken over het bestuur, Been enz enz. Dat is toch hun probleem? Wat boeit mij nou wie wat zei. Het gaat er toch om dat Feyenoord wint? Of zie ik dat verkeerd?
Zat Daarentegen er ook?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:27 schreef Paul-89 het volgende:
Immers was gisteren aandachtig toeschouwer in De Kuip.
Simpel, de resultaten op het veld staan of vallen bij de prestaties daarboven. Heel leuk dat we nu 2 wedstrijden winnen, maar we hebben toch gezien waar we naar zijn afgegleden? Het was nota bene een running gag dat Feyenoord na de winstpartij tegen Excelsior bovenaan stond.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:23 schreef Antaris het volgende:
[..]
Dat had ik wel door. Maar ik begrijp het probleem niet goed. Feyenoord is nu eindelijk goed bezig. Blijft men toch zeiken over het bestuur, Been enz enz. Dat is toch hun probleem? Wat boeit mij nou wie wat zei. Het gaat er toch om dat Feyenoord wint? Of zie ik dat verkeerd?
Ik vind zo'n doodskist 100 keer beter dan stenen door de ruiten van het maasgebouw, laat dat voorop staan. Het is een ludieke actie alleen het brengt niets. Wie zou volgens jou een goede kandidaat zijn om Gudde op te volgend Caland? En waarom?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Simpel, de resultaten op het veld staan of vallen bij de prestaties daarboven. Heel leuk dat we nu 2 wedstrijden winnen, maar we hebben toch gezien waar we naar zijn afgegleden? Het was nota bene een running gag dat Feyenoord na de winstpartij tegen Excelsior bovenaan stond.
Iedereen wilt dat Feyenoord beter gaat presteren en dat het weer over voetbal kan gaan, maar zolang er stelselmatig geprutst wordt van boven zal dat niet gaan gebeuren. Nu er voor het eerst in de clubgeschiedenis geweldsloos op gereageerd wordt door supporters is het blijkbaar nog niet goed ofzo. Omdat men boo fucking hoo een doodskist gebruikte als symbool voor waar de club momenteel staat. Wat dat betreft is het ook nooit goed.
Eens, en als je nu dan hoort dat ze die paar euro die beschikbaar zijn gekomen na het dumpen en verkopen van zo veel spelers willen uitgeven aan Lex Immers in plaats van aan een spits ofzo. Tja. We mogen blij zijn dat het bestuur van ADO last heeft van grootheidswaan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Simpel, de resultaten op het veld staan of vallen bij de prestaties daarboven. Heel leuk dat we nu 2 wedstrijden winnen, maar we hebben toch gezien waar we naar zijn afgegleden? Het was nota bene een running gag dat Feyenoord na de winstpartij tegen Excelsior bovenaan stond.
Iedereen wilt dat Feyenoord beter gaat presteren en dat het weer over voetbal kan gaan, maar zolang er stelselmatig geprutst wordt van boven zal dat niet gaan gebeuren. Nu er voor het eerst in de clubgeschiedenis geweldsloos op gereageerd wordt door supporters is het blijkbaar nog niet goed ofzo. Omdat men boo fucking hoo een doodskist gebruikte als symbool voor waar de club momenteel staat. Wat dat betreft is het ook nooit goed.
Ik heb werkelijk geen idee, ik kan wel een profielschets maken van waar een algemeen directeur aan moet voldoen. Waarom vraag je dit aan mij overigens?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind zo'n doodskist 100 keer beter dan stenen door de ruiten van het maasgebouw, laat dat voorop staan. Het is een ludieke actie alleen het brengt niets. Wie zou volgens jou een goede kandidaat zijn om Gudde op te volgend Caland? En waarom?
Het gaat erom hoe er binnen de club gewerkt wordt en hoe het georganiseerd is. Uiteindelijk merk je dat toch ook op het veld. En ja, ook de manier waarop mensen met elkaar omgaan merk je uiteindelijk ook op het veld.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:23 schreef Antaris het volgende:
[..]
Nou, dat jochie van 10 jaar dat er tussen liep heeft wel een stoer verhaal op school te vertellenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind zo'n doodskist 100 keer beter dan stenen door de ruiten van het maasgebouw, laat dat voorop staan. Het is een ludieke actie alleen het brengt niets.
Omdat jij ook vindt dat Gudde het veld moet ruimen. Een prima gedachte alleen dan ben ik zo benieuwd naar wie jij wel een geschikte kandidaat vindt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, ik kan wel een profielschets maken van waar een algemeen directeur aan moet voldoen. Waarom vraag je dit aan mij overigens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |