je vriend Gudde heeft weer eens zitten liegen over Been, die krijgt gewoon zijn salaris mee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:28 schreef voice-over het volgende:
Als Feyenoord financieel gezond was geweest, hadden ze nooit Been aangesteld als trainer.
Word jij nou nooit eens een keer moe van jezelf?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef voice-over het volgende:
[..]
G@dverd@mme, de hooligans gaan weer met hun zatte en doorgesnoven koppen het beleid van de club bepalen.
Eredivisielive.nl staat toch gewoon samenevatting?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Heeft iemand een linkje waarin ik de samenvatting kan zien?
Heb het gister helaas namelijk niet kunnen zien..
Nee, daar moet je tegenwoordig ook al voor betalenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Eredivisielive.nl staat toch gewoon samenevatting?
Imbeciel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef voice-over het volgende:
[..]
G@dverd@mme, de hooligans gaan weer met hun zatte en doorgesnoven koppen het beleid van de club bepalen.
Om telkens als je eigen team aanvalt op zo'n kütfluitje te gaan blazen dan snap je er ook helemaal geen fuck van, domme Happel.quote:
Ik had er in het stadion veel last van. En iedereen om me heen ook.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:04 schreef Caland het volgende:
Ja, want die fluitjes hadden als doel om de eigen spelers te hinderen
Klok, klepel. Ik heb er trouwens zelf minder last van gehad dan de TV-kijkers lijkt het wel. Maarja, thuisblijven is leuker toch?
Ja, persoonlijk misschien. Maar ik heb geen moment het idee gehad dat de spelers er door gehinderd werden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik had er in het stadion veel last van. En iedereen om me heen ook.
Goed dat Been nu ook met een verklaring komt. Nu dat alle partijen hun verhaal heb gedaan denk ik dat Been de waarheid spreekt. Zijn verhaal is het meest logisch en hij ontwijkt ook geen vragen zoals van Geel dit wel doet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan af en toe zo moe worden van dat voetbalwereldje he, een bonte verzameling van kinderachtige mannetjes en demagogen die heel snel op hun pik getrapt zijn
En dit snap ik dus niet. Want Been hoorde achteraf van die Vlemings dat dit soort geluiden tijdens de contractbespreking waren besproken. Had die Vlemings dat dan niet ff aan Been moeten zeggen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:14 schreef eight het volgende:
[..]
Volgens Mario kreeg van Geel tijdens de contractbesprekingen te horen dat spelers niet tevreden waren over hem. van Geel ontkend dit blijkbaar niet gezien zijn reactie.
Fluitjes waren inderdaad irritant en kwam over alsof de jostiband op de tribune zat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:59 schreef voice-over het volgende:
[..]
Om telkens als je eigen team aanvalt op zo'n kütfluitje te gaan blazen dan snap je er ook helemaal geen fuck van, domme Happel.
Wat hebben fluitjes met gesprekken tussen bestuur en supporters te maken, imbeciel?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:59 schreef voice-over het volgende:
[..]
Om telkens als je eigen team aanvalt op zo'n kütfluitje te gaan blazen dan snap je er ook helemaal geen fuck van, domme Happel.
Huichelaar, ik hoorde je gisterenavond wel met je domme fluitje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat hebben fluitjes met gesprekken tussen bestuur en supporters te maken, imbeciel?
Diegene moest eens uit een lichtmast geflikkerd wordenquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:49 schreef PIETR het volgende:
Dat fluitje was wel ongelooflijk infantiel trouwens ..
De hele achterhoede ligt er uit door blessures :xquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:51 schreef Paul-89 het volgende:
Ik heb Heracles-Nac gekeken vandaag, maar bij dat Heracles staat het ook nog niet helemaal (mede door blessures).
Deden ze dat maar eens bij jou.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Diegene moest eens uit een lichtmast geflikkerd worden
Hij zegt er alleen wel bij dat ie nog maar zin heeft om 1 jaartje te leven. Dat wordt dus Koeman op de Coolsingelquote:
Ouder zijn dan Feyenoord. +1quote:
Baas. Ook leuk dat ie nog het accent van een jeugdige Rotterdammer heeft.quote:
Ja idd, wat een mafkezen daar op Xquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:21 schreef Caland het volgende:
Stak trouwens ook nog zo'n gast een vuurpijl af op X.Lekker gevaarlijk.
Allemaal tuig van de richel enzo.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja idd, wat een mafkezen daar op X
Neuh.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met jou voorop hé. Jij was zeker ook zo'n kistdrager?
quote:Volgens Gudde is met Been een 'fatsoenlijke financiële regeling' getroffen. "Mario heeft hierbij een zeer fatsoenlijk gebaar naar Feyenoord gemaakt", benadrukt hij.
Dat dus. En dat heeft dan overleggen met de directie 'namens de supporters'?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja idd, wat een mafkezen daar op X
Gezeik over een kistjequote:Op zondag 14 augustus 2011 17:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kist was echt smakeloos. Leuk dat je boos bent op de directie maar hiermee help je niemand.
Inderdaad, ze wensen de directie dood. Hoe laag kan je zinken als mens.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kist was echt smakeloos. Leuk dat je boos bent op de directie maar hiermee help je niemand.
Dit bedoel ik dus. Begrijpend lezen, erg moeilijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:03 schreef voice-over het volgende:
[..]
Inderdaad, ze wensen de directie dood.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:03 schreef voice-over het volgende:
[..]
Inderdaad, ze wensen de directie dood. Hoe laag kan je zinken als mens.
Tja, cocaine maakt meer kapot dan je lief is.
Zit en hou je bek olé olé.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik blijf erbij dat dit gedrag van supporters even schadelijk is voor Feyenoord als het financiële geklooi van de directie in voorgaande jaren.
Nee laten we met z'n allen lijdzaam toezien hoe de club langzaamaan ten onder gaat..quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik blijf erbij dat dit gedrag van supporters even schadelijk is voor Feyenoord als het financiële geklooi van de directie in voorgaande jaren.
Waarom jij acties steunt die zeer schadelijk zijn voor de club (sponsors wegjagen) is mij een raadsel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:10 schreef Caland het volgende:
Er zijn trouwens een paar supporters bezig geweest om die ASR-reclamespandoeken in Rotterdam weg te halen.
Resultaat:
[ afbeelding ]
Komt het bij jou nooit eens op dat er ook mensen zijn die zowel Feyenoord supporter als voetballiefhebber zijn?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee laten we met z'n allen lijdzaam toezien hoe de club langzaamaan ten onder gaat..![]()
Het publiek is de laatste jaren al behoorlijk achteruit gegaan, daar zijn de recente staande ovatie voor een oud-spits van PSV, en de wave gisteren ook weer goede voorbeelden van. Maar het is echt schrijnend om te zien hoeveel mensen als makke schaapjes achter dit bestuur blijven staan ongeacht de puinhoop die ze er van (blijven) maken. Gelukkig is er nog steeds een groepje supporters die het niet zomaar pikt en des te harder in actie komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |