je vriend Gudde heeft weer eens zitten liegen over Been, die krijgt gewoon zijn salaris mee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:28 schreef voice-over het volgende:
Als Feyenoord financieel gezond was geweest, hadden ze nooit Been aangesteld als trainer.
Word jij nou nooit eens een keer moe van jezelf?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef voice-over het volgende:
[..]
G@dverd@mme, de hooligans gaan weer met hun zatte en doorgesnoven koppen het beleid van de club bepalen.
Eredivisielive.nl staat toch gewoon samenevatting?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Heeft iemand een linkje waarin ik de samenvatting kan zien?
Heb het gister helaas namelijk niet kunnen zien..
Nee, daar moet je tegenwoordig ook al voor betalenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Eredivisielive.nl staat toch gewoon samenevatting?
Imbeciel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef voice-over het volgende:
[..]
G@dverd@mme, de hooligans gaan weer met hun zatte en doorgesnoven koppen het beleid van de club bepalen.
Om telkens als je eigen team aanvalt op zo'n kütfluitje te gaan blazen dan snap je er ook helemaal geen fuck van, domme Happel.quote:
Ik had er in het stadion veel last van. En iedereen om me heen ook.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:04 schreef Caland het volgende:
Ja, want die fluitjes hadden als doel om de eigen spelers te hinderen
Klok, klepel. Ik heb er trouwens zelf minder last van gehad dan de TV-kijkers lijkt het wel. Maarja, thuisblijven is leuker toch?
Ja, persoonlijk misschien. Maar ik heb geen moment het idee gehad dat de spelers er door gehinderd werden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik had er in het stadion veel last van. En iedereen om me heen ook.
Goed dat Been nu ook met een verklaring komt. Nu dat alle partijen hun verhaal heb gedaan denk ik dat Been de waarheid spreekt. Zijn verhaal is het meest logisch en hij ontwijkt ook geen vragen zoals van Geel dit wel doet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan af en toe zo moe worden van dat voetbalwereldje he, een bonte verzameling van kinderachtige mannetjes en demagogen die heel snel op hun pik getrapt zijn
En dit snap ik dus niet. Want Been hoorde achteraf van die Vlemings dat dit soort geluiden tijdens de contractbespreking waren besproken. Had die Vlemings dat dan niet ff aan Been moeten zeggen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:14 schreef eight het volgende:
[..]
Volgens Mario kreeg van Geel tijdens de contractbesprekingen te horen dat spelers niet tevreden waren over hem. van Geel ontkend dit blijkbaar niet gezien zijn reactie.
Fluitjes waren inderdaad irritant en kwam over alsof de jostiband op de tribune zat.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:59 schreef voice-over het volgende:
[..]
Om telkens als je eigen team aanvalt op zo'n kütfluitje te gaan blazen dan snap je er ook helemaal geen fuck van, domme Happel.
Wat hebben fluitjes met gesprekken tussen bestuur en supporters te maken, imbeciel?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:59 schreef voice-over het volgende:
[..]
Om telkens als je eigen team aanvalt op zo'n kütfluitje te gaan blazen dan snap je er ook helemaal geen fuck van, domme Happel.
Huichelaar, ik hoorde je gisterenavond wel met je domme fluitje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat hebben fluitjes met gesprekken tussen bestuur en supporters te maken, imbeciel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |