Wat levert het op denk je? Zou de schuld überhaupt eerder afgelost zijn en de prestaties beter worden als Gudde weg is?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:31 schreef Caland het volgende:
Tsja, wat bereik je ermee om een stadion vol met ja-knikkers te hebben?
Een protest moet kunnen, en als dat niet meer in de Kuip mag dan maar op dit soort manieren.
Zou dat andersom wel het geval zijn dan? Lekker simpele redenatiequote:Op maandag 15 augustus 2011 09:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat levert het op denk je? Zou de schuld überhaupt eerder afgelost zijn en de prestaties beter worden als Gudde weg is?
Nee (snap niet eens hoe je dat eruit haaltquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja want alleen supporters in de Kuip zijn Feyenoord supporters, wat een gelul.
Sfeer, beleving. Eigenlijk alles wat een stadionbezoek zoveel beter maakt dan een Eredivisie Live abonnementje.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat levert het op denk je? Zou de schuld überhaupt eerder afgelost zijn en de prestaties beter worden als Gudde weg is?
Heel hard naar de TV schreeuwen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:41 schreef Stokstaart het volgende:
Een supporter is toch iemand die zijn/haar club steunt?
Hoe kun je je club steunen vanaf de bank thuis?
Ja precies, niks mis met zo'n groene fakkel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:43 schreef Caland het volgende:
Ik zit ook wel eens met een fakkel op de bank voetbal te kijken hoor.
Die klappers mogen wegblijven, dat vind ik zelfs ergquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee (snap niet eens hoe je dat eruit haalt), maar zij laten zich gelden in plaats van stug op een stoeltje te blijven zitten en alles maar prima te vinden. Wil je ook klappers in De Kuip vinden?
Ik vind juist dat je door moet blijven gaan, ondanks de eerste resultaten positief zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die klappers mogen wegblijven, dat vind ik zelfs ergIK krijg ook kippenvel als ik het applaus voor Dani Fernandez zie en waardeer de harde kern supporters echt wel maar wordt een beetje van dat gezeik op het bestuur steeds. We zijn nu lekker begonnen, laten we ons op het voetbal concentreren. Als de schuld weggewerkt is wordt het misschien tijd voor een ander bestuur..
Ik zag het vluchtig voorbij komen bij Studio Sport en zag eigenlijk allee de kistdragers. Het saneren van de schuld gaat nu goed, daar heeft geen Gudde toch ook een positief aandeel in?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:48 schreef Happel het volgende:
Ik ben een hooligan, jeuh.
En Morpheus? Hoe bedoel je dat degene in de tocht zonder enig van kennis van zaken meelopen? Het zijn geen halve mongolen, zoals het gros denkt te moeten weten. Liederen die aangeheven werden waren overigens allemaal pro-Feyenoord. Af en toe het kankerbestuur, wat van mij persoonlijk niet zo hoeft. Al dekt het de lading in krachtige woorden.
De feiten spreken trouwens voor zich, zelfs jij zou dat moeten zien.
Heb nog geen schriftelijk bevestiging gezien van een goede schuldsanering. Gudde en Co zeggen dat het goed gaat. Die woorden neem ik echter met een korreltje zout.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zag het vluchtig voorbij komen bij Studio Sport en zag eigenlijk allee de kistdragers. Het saneren van de schuld gaat nu goed, daar heeft geen Gudde toch ook een positief aandeel in?
Oke. En dan gaat Gudde weg? Wat dan? Staat er dan ineens een nieuwe algemeen directeur klaar die Feyenoord terug naar de top brengt? Het blijkt wel dat directeur zijn bij een (grote) voetbalclub een enorm lastige job is, voorbeelden zat.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:55 schreef Caland het volgende:
Hoezo gaat dat goed dan? We vertrekken op categorie 1 op werkelijk het allerlaatste moment waarop dat mogelijk is en daar hebben enkel de vrienden van Feyenoord voor gezorgd die een faillissement hebben afgewend onder leiding van Gudde.
Maar ook dat is al 100 keer uitgelegd. Verder is Gudde niet alleen verantwoordelijk voor het saneren, aangezien hij algemeen directeur is. Dat lijkt men nog wel eens te vergeten.
Meer het aandeel van Blokland VvF hoor, Gudde heeft verder niets speciaals gedaan of bijgedragen om daadwerkelijk te saneren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zag het vluchtig voorbij komen bij Studio Sport en zag eigenlijk allee de kistdragers. Het saneren van de schuld gaat nu goed, daar heeft geen Gudde toch ook een positief aandeel in?
Veel slechter dan Gudde kan iemand het in ieder geval niet doen. Het hele argument 'ja, en dan?' is ook zo'n enorm simpele. Hadden we Been ook wel kunnen laten zitten dus.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oke. En dan gaat Gudde weg? Wat dan? Staat er dan ineens een nieuwe algemeen directeur klaar die Feyenoord terug naar de top brengt? Het blijkt wel dat directeur zijn bij een (grote) voetbalclub een enorm lastige job is, voorbeelden zat.
Evt vertrek van Gudde en de reden waarom staat totaal los van de sportieve resultaten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kortom, niemand weet het en het is gewoon afwachten. Misschien moet het weer heel slecht gaan voordat Gudde weggaat? Want als we blijven winnen zie ik hem niet zo snel vertrekken..
En daarom moet je door blijven etteren, ook als de resultaten goed (blijven).quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Evt vertrek van Gudde en de reden waarom staat totaal los van de sportieve resultaten.
Inderdaad, Gudde wil in interviews echter vooral mensen laten geloven dat de onvrede vooral te maken heeft met de 10e plek van vorig seizoen. Lijkt zijn vruchten af te werpen bij de onwetenden zoals je ziet, maar niets is minder waar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Evt vertrek van Gudde en de reden waarom staat totaal los van de sportieve resultaten.
Precies, dus hoe eerder Gudde, Van Well en ook Jacobs vertrekken hoe beter.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:02 schreef WethouderHekking het volgende:
De basis om weer een gezonde club te worden is rust in de tent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |