Aannames dus.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:50 schreef eight het volgende:
[..]
Met het verschil dat in Maastricht studenten met die kist rondlopen en in Rotterdam een paar cokesnuivende hooligans met een waslijst aan delicten (aanname).
Een oud-directeur die dit roept zegt helemaal niets.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:50 schreef eight het volgende:
[..]
Met het verschil dat in Maastricht studenten met die kist rondlopen en in Rotterdam een paar cokesnuivende hooligans met een waslijst aan delicten (aanname).
Dat stelt Gerard Slager, oud-directeur van de vereniging voor werkgevers in het profvoetbal (FBO).quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:54 schreef eight het volgende:
[..]
Een oud-directeur die dit roept zegt helemaal niets.
Ik zou liever zien wat een advocaat of jurist hierover te zeggen heeft
Nee, Nee, Reputatie en aannames, Jawel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:54 schreef Maastoren het volgende:
[..]
![]()
Ken je die mensen persoonlijk? Heb je weleens met ze gepraat? Waar baseer je dit op?
Je zal vast geen antwoord (kunnen) geven op deze vragen.
Juist welquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:54 schreef eight het volgende:
[..]
Een oud-directeur die dit roept zegt helemaal niets.
Ik zou liever zien wat een advocaat of jurist hierover te zeggen heeft
quote:Volgens Slager heeft Beenhakker met zijn persconferentie van vorige week, waarin hij de directie van de club schoffeerde, Feyenoord voldoende reden gegeven om hem te ontslaan. "Directeur Eric Gudde heeft alles goed gedaan na de veelbesproken persconferentie van Beenhakker", zegt Slager. "Hij heeft de rust bewaard, niet emotioneel gereageerd, Beenhakker een week later op non-actief gesteld en zou hem nu een ontslagbrief kunnen sturen met daarin ontslag op staande voet zonder doorbetaling van salaris. Volgens het arbeidsrecht heeft Beenhakker zijn werkgever ernstig in diskrediet gebracht en beschadigd. Daarmee is ontslag gerechtvaardigd."
Als Feyenoord Beenhakker op staande voet ontslaat, moet de oud-directeur een recht- of arbitragezaak aanspannen om zijn gelijk te halen. "Dan moet hij bewijzen dat hij Feyenoord niet beschadigde met zijn uitlatingen. Maar hij heeft niet alleen de directie geschoffeerd ook de raad van commissarissen en de hele organisatie. Beenhakker zou kansloos zijn", meent Slager.
Het resterende salaris van Beenhakker komt neer op zo'n 180.000 euro. "Als Feyenoord wil, kan het die 180.000 euro van Beenhakker zo in de zak houden. Dat de club dat traject niet volgt en Beenhakker wel in zijn waarde laat, is chic en verdient lof.
Dit, + janken over V Geel die Been onjuist bejegend zou hebben en vervolgens zelf een week na zijn aanstelling in Boedapest als eerste de trainer eruit tieftenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:58 schreef Caland het volgende:
Dat Beenhakker daarna elke mogelijkheid aangrijpt om na te trappen richting club had elke cokesnuivende randdebiel zien aankomen, behalve Ericje Gudde.
En dat is natuurlijk ook de schuld van Gudde? Wat had Gudde moeten doen volgens jou? Hem met een steen om de nek de rivier in flikkeren?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:58 schreef Caland het volgende:
Dat Beenhakker daarna elke mogelijkheid aangrijpt om na te trappen richting club had elke cokesnuivende randdebiel zien aankomen, behalve Ericje Gudde.
Best sterk argument. Punt is dat wij niet kunnen weten wat er zich afgespeeld heeft. Wie zegt dat Gudde niet een jurist heeft ingeschakeld om deze mogelijkheden te onderzoeken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:56 schreef Stokstaart het volgende:
Juist wel![]()
Lees anders ook de rest van zijn argumentatie:
Het salaris nooit moeten doorbetalen en het gewoon hard spelen, uiteraard.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:00 schreef eight het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk ook de schuld van Gudde? Wat had Gudde moeten doen volgens jou? Hem met een steen om de nek de rivier in flikkeren?
Ja zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:02 schreef eight het volgende:
[..]
Best sterk argument. Punt is dat wij niet kunnen weten wat er zich afgespeeld heeft. Wie zegt dat Gudde niet een jurist heeft ingeschakeld om deze mogelijkheden te onderzoeken?
We hebben het allemaal zien gebeuren hoor. Die hele persconferentie was een grote faal en aanval op het zittende bestuur.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:02 schreef eight het volgende:
[..]
Best sterk argument. Punt is dat wij niet kunnen weten wat er zich afgespeeld heeft. Wie zegt dat Gudde niet een jurist heeft ingeschakeld om deze mogelijkheden te onderzoeken?
Persco was waardeloos maar je maakt mij niet wijs dat Leo dit geld mocht houden omdat Gudde hem een aardige gozer vindt. Daar moet meer achter zitten..quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
We hebben het allemaal zien gebeuren hoor. Die hele persconferentie was een grote faal en aanval op het zittende bestuur.
Met maar een belang, het belang van Leo.
Er is toch niemand die de woorden van die ADO trainer serieus neemt? Na 31/8 heb je pas zekerheid.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:09 schreef Caland het volgende:
Klopt, hij heeft het geld mogen houden omdat Gudde incapabel is.
Maar genoeg over die mongol, over naar die andere. Kunnen wij Twente ook geen ultimatum stellen net als dat ADO dat deed? Aanstaande vrijdag ofzo. Ik ben die hele Fer-soap wel een beetje beu.
Die ultimatums van clubs zelf stellen niets voor, als het beoogde bedrag uiteindelijk toch komt zwichten ze alsnog.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:09 schreef Caland het volgende:
Maar genoeg over die mongol, over naar die andere. Kunnen wij Twente ook geen ultimatum stellen net als dat ADO dat deed? Aanstaande vrijdag ofzo. Ik ben die hele Fer-soap wel een beetje beu.
Zinloos.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:09 schreef Caland het volgende:
Ik heb hem vaak vervloekt, maar ergens heb ik hem dit seizoen er liever bij dan die 2 miljoen. Hij kan wel eens heel bepalend worden, sterker nog, dat is hij. Moeilijke situatie, maar van mij mag hij blijvenquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:09 schreef Caland het volgende:
Wat je nu noemt is 1 mogelijkheid, maar er kunnen genoeg andere redenen zijn waarom dat geld niet is geclaimd zoals Juridisch niet haalbaar, Belasting technisch aspect of andere voor ons onbekende belangen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:10 schreef Paul-89 het volgende:
Gudde is daarin gewoon te slap geweest, had je bijv. een man met de instelling van Martin toen als AD gehad dan was het echt niet zo gelopen. Die strijd wel voor elke euro.
Als je daar achter wilt komen moet je een zaak aangaan waarin Feyenoord heel sterk stond, nu doen ze niets en geven ze het geld maar gewoon.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:16 schreef eight het volgende:
[..]
Wat je nu noemt is 1 mogelijkheid, maar er kunnen genoeg andere redenen zijn waarom dat geld niet is geclaimd zoals Juridisch niet haalbaar, Belasting technisch aspect of andere voor ons onbekende belangen.
Hier gaat men altijd uit van incompetenties
Dat ligt eraan om welke plaatsen we gaan spelen. Mocht een 5e plaats erin zitten zie ik hem liever blijven, maar niet als we toch in de middenmoot eindigen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:12 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik heb hem vaak vervloekt, maar ergens heb ik hem dit seizoen er liever bij dan die 2 miljoen. Hij kan wel eens heel bepalend worden, sterker nog, dat is hij. Moeilijke situatie, maar van mij mag hij blijven
Onzin. Leo krijgt geen platform dankzij Feijenoord maar dankzij zijn eigen naam. Zodra Leo wat wil zeggen staat het morgen in de krant of te zien op tv.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:17 schreef Caland het volgende:
Ach, over dat geld kan je discussieren ja. Maar zo'n man een platform geven om landelijk zijn gal te spuwen over de gang van zaken binnen de club (waar hij vaak nog wel een goed punt had hoor) is eigenlijk enorm amateuristisch.
Hij mocht die persco toch echt in de perszaal van de Kuip houden hoor, dat doet 'ie dan maar lekker in z'n huiskamer ofzo.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:21 schreef eight het volgende:
[..]
Onzin. Leo krijgt geen platform dankzij Feijenoord maar dankzij zijn eigen naam. Zodra Leo wat wil zeggen staat het morgen in de krant of te zien op tv.
Idd, ik dacht toen ik zat te kijken eigenlijk dat die hele persconferentie geïnitieerd was om kosteloos van Beenhakker af te komen...quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:17 schreef Caland het volgende:
Ach, over dat geld kan je discussieren ja. Maar zo'n man een platform geven om landelijk zijn gal te spuwen over de gang van zaken binnen de club (waar hij vaak nog wel een goed punt had hoor) is eigenlijk enorm amateuristisch.
Vind ik ook stom. Daarnaast is het toch een soort van schuldbekentenis als je hem z'n salaris meegeeft.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:10 schreef Paul-89 het volgende:
Gudde is daarin gewoon te slap geweest, had je bijv. een man met de instelling van Martin toen als AD gehad dan was het echt niet zo gelopen. Die strijd wel voor elke euro.
Goh, ik herinner me iemand die ongeveer dagelijks een discussie aanging waarom Feyenoord Fer per direct voor 1,5 a 2 miljoen aan Twente moest verkopen. Ging voornamelijk over hoe slim Munsterman was, en hoe Feyenoord geen enkele onderhandelingspositie had en dus wel moest toegeven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:15 schreef Stokstaart het volgende:
Als hij zo blijft spelen en Ruiz pleurt op halen ze hem wellicht nog wel voor 5 ook.
3 miljoen, niet lullen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 03:42 schreef SlamD het volgende:
[..]
Goh, ik herinner me iemand die ongeveer dagelijks een discussie aanging waarom Feyenoord Fer per direct voor 1,5 a 2 miljoen aan Twente moest verkopen. Ging voornamelijk over hoe slim Munsterman was, en hoe Feyenoord geen enkele onderhandelingspositie had en dus wel moest toegeven.
Het was echt een stokpaardje van hem.
als Fer verkocht zal ik hem kopen voor 3 miljoen ofzo ipv Immers of Dostquote:Op maandag 15 augustus 2011 07:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Humberto Tan heeft het weer over Royston Drenthe naar Feyenoord. Staat er ergens sinds vandaag weer een gerucht of zo?
Bron?quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:21 schreef Caland het volgende:
Guidetti staat #1 op het lijstje (huur)
Zou een enorme stunt zijn. Heb hem woensdag 90 min. gezien en was best onder de indruk.
Van Geel ziet voorlopig ook af van een bezoekje naar Londen, denk dus dat er stiekem wel het eea speelt.
bronquote:Feyenoord richt pijlen op Guidetti
Feyenoord heeft aanvaller John Guidetti in het vizier. Dat meldt het AD. De 19-jarige aanvaller werd woensdag door scout Mika Lipponen onder de loep genomen tijdens de interland Jong Zweden-Jong Oranje (3-0). Een dag later keek Ronald Koeman de wedstrijd op dvd terug. De talentvolle spits scoorde tweemaal voor de Zweden. Guidetti is eigendom van Manchester City, dat overweegt om de aanvaller op huurbasis elders te stallen. FC Twente dacht de Scandinaviër deze zomer vast te hebben gelegd, maar Guidetti wilde onder het contract uit. De club uit Enschede kreeg ruim een miljoen euro schadevergoeding.
Wat natuurlijk de grootst mogelijke onzin isquote:Geen belangstelling Feyenoord om Sunu of Özyakup te huren van Arsenal
In De Telegraaf laat Martin van Geel weten voorlopig af te zien van een trip naar Arsenal. "We kunnen huurspelers als Gilles Sunu (uit Frankrijk) en Oguzhan Özyakup (oud-AZ) naar Feyenoord halen, maar hun posities hebben we goed bezet. Voorlopig ga ik daarom niet naar Londen."
Alleen al de discussie die ontstaat over de bedoeling van de doodskist geeft aan hoe het denkvermogen is van de hooligans: laag tot zeer laag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij wilt zelf gewoon nogal graag geloven dat het de doodskist van Gudde moest voorstellen.
Er zijn kennelijk veel meer mensen die walgen van de hooligans die de club kapot aan het maken zijn.quote:
De bedoeling van de doodskist was enorm duidelijk, het stond er zelfs op. De discussie over de bedoeling ervan ontstond vooral bij grote bek achter het hek figuren als jij, wat inderdaad het bekrompen denkvermogen goed weergeeft.quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:59 schreef voice-over het volgende:
[..]
Alleen al de discussie die ontstaat over de bedoeling van de doodskist geeft aan hoe het denkvermogen is van de hooligans: laag tot zeer laag.
Calandje, Calandje, Calandje toch. Het gaat er in het leven niet om hoe 'het zit' maar hoe 'het lijkt'. Beeldvorming is veel belangrijker dan verborgen intenties.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:03 schreef Caland het volgende:
[..]
De bedoeling van de doodskist was enorm duidelijk, het stond er zelfs op. De discussie over de bedoeling ervan ontstond vooral bij grote bek achter het hek figuren als jij, wat inderdaad het bekrompen denkvermogen goed weergeeft.
Waarom zou een dergelijke ludieke actie niet kunnen? Je snapt de symboliek toch wel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zag gister beelden van die supporters met die lijkkist, omg dat kan toch nietIs dat de doorsnee Feyenoord supporter?
Nee joh,de doorsnee Feyenoord supporter spuwt zijn gal enkel veilig op het internet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zag gister beelden van die supporters met die lijkkist, omg dat kan toch nietIs dat de doorsnee Feyenoord supporter?
Heb De Kuip liever vol zitten met zulk soort figuren dan met mensen zoals jij..quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
50.000 bezopen tokkies is nou niet mijn ideaalbeeld van de Kuip.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb De Kuip liever vol zitten met zulk soort figuren dan met mensen zoals jij..
Wegblijven dan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:25 schreef voice-over het volgende:
[..]
50.000 bezopen tokkies is nou niet mijn ideaalbeeld van de Kuip.
Ik snap het wel alleen wat bereik je ermee?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom zou een dergelijke ludieke actie niet kunnen? Je snapt de symboliek toch wel?
Volgens mij ben jij veel te fatsoenlijk om een echte Feyenoord-supporter te zijn.
Ik ga ook wel eens naar een wedstrijdquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee joh,de doorsnee Feyenoord supporter spuwt zijn gal enkel veilig op het internet.
Ja want alleen supporters in de Kuip zijn Feyenoord supporters, wat een gelul.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:23 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb De Kuip liever vol zitten met zulk soort figuren dan met mensen zoals jij..
Wat levert het op denk je? Zou de schuld überhaupt eerder afgelost zijn en de prestaties beter worden als Gudde weg is?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:31 schreef Caland het volgende:
Tsja, wat bereik je ermee om een stadion vol met ja-knikkers te hebben?
Een protest moet kunnen, en als dat niet meer in de Kuip mag dan maar op dit soort manieren.
Zou dat andersom wel het geval zijn dan? Lekker simpele redenatiequote:Op maandag 15 augustus 2011 09:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat levert het op denk je? Zou de schuld überhaupt eerder afgelost zijn en de prestaties beter worden als Gudde weg is?
Nee (snap niet eens hoe je dat eruit haaltquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja want alleen supporters in de Kuip zijn Feyenoord supporters, wat een gelul.
Sfeer, beleving. Eigenlijk alles wat een stadionbezoek zoveel beter maakt dan een Eredivisie Live abonnementje.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat levert het op denk je? Zou de schuld überhaupt eerder afgelost zijn en de prestaties beter worden als Gudde weg is?
Heel hard naar de TV schreeuwen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:41 schreef Stokstaart het volgende:
Een supporter is toch iemand die zijn/haar club steunt?
Hoe kun je je club steunen vanaf de bank thuis?
Ja precies, niks mis met zo'n groene fakkel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:43 schreef Caland het volgende:
Ik zit ook wel eens met een fakkel op de bank voetbal te kijken hoor.
Die klappers mogen wegblijven, dat vind ik zelfs ergquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee (snap niet eens hoe je dat eruit haalt), maar zij laten zich gelden in plaats van stug op een stoeltje te blijven zitten en alles maar prima te vinden. Wil je ook klappers in De Kuip vinden?
Ik vind juist dat je door moet blijven gaan, ondanks de eerste resultaten positief zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die klappers mogen wegblijven, dat vind ik zelfs ergIK krijg ook kippenvel als ik het applaus voor Dani Fernandez zie en waardeer de harde kern supporters echt wel maar wordt een beetje van dat gezeik op het bestuur steeds. We zijn nu lekker begonnen, laten we ons op het voetbal concentreren. Als de schuld weggewerkt is wordt het misschien tijd voor een ander bestuur..
Ik zag het vluchtig voorbij komen bij Studio Sport en zag eigenlijk allee de kistdragers. Het saneren van de schuld gaat nu goed, daar heeft geen Gudde toch ook een positief aandeel in?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:48 schreef Happel het volgende:
Ik ben een hooligan, jeuh.
En Morpheus? Hoe bedoel je dat degene in de tocht zonder enig van kennis van zaken meelopen? Het zijn geen halve mongolen, zoals het gros denkt te moeten weten. Liederen die aangeheven werden waren overigens allemaal pro-Feyenoord. Af en toe het kankerbestuur, wat van mij persoonlijk niet zo hoeft. Al dekt het de lading in krachtige woorden.
De feiten spreken trouwens voor zich, zelfs jij zou dat moeten zien.
Heb nog geen schriftelijk bevestiging gezien van een goede schuldsanering. Gudde en Co zeggen dat het goed gaat. Die woorden neem ik echter met een korreltje zout.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zag het vluchtig voorbij komen bij Studio Sport en zag eigenlijk allee de kistdragers. Het saneren van de schuld gaat nu goed, daar heeft geen Gudde toch ook een positief aandeel in?
Oke. En dan gaat Gudde weg? Wat dan? Staat er dan ineens een nieuwe algemeen directeur klaar die Feyenoord terug naar de top brengt? Het blijkt wel dat directeur zijn bij een (grote) voetbalclub een enorm lastige job is, voorbeelden zat.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:55 schreef Caland het volgende:
Hoezo gaat dat goed dan? We vertrekken op categorie 1 op werkelijk het allerlaatste moment waarop dat mogelijk is en daar hebben enkel de vrienden van Feyenoord voor gezorgd die een faillissement hebben afgewend onder leiding van Gudde.
Maar ook dat is al 100 keer uitgelegd. Verder is Gudde niet alleen verantwoordelijk voor het saneren, aangezien hij algemeen directeur is. Dat lijkt men nog wel eens te vergeten.
Meer het aandeel van Blokland VvF hoor, Gudde heeft verder niets speciaals gedaan of bijgedragen om daadwerkelijk te saneren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zag het vluchtig voorbij komen bij Studio Sport en zag eigenlijk allee de kistdragers. Het saneren van de schuld gaat nu goed, daar heeft geen Gudde toch ook een positief aandeel in?
Veel slechter dan Gudde kan iemand het in ieder geval niet doen. Het hele argument 'ja, en dan?' is ook zo'n enorm simpele. Hadden we Been ook wel kunnen laten zitten dus.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oke. En dan gaat Gudde weg? Wat dan? Staat er dan ineens een nieuwe algemeen directeur klaar die Feyenoord terug naar de top brengt? Het blijkt wel dat directeur zijn bij een (grote) voetbalclub een enorm lastige job is, voorbeelden zat.
Evt vertrek van Gudde en de reden waarom staat totaal los van de sportieve resultaten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kortom, niemand weet het en het is gewoon afwachten. Misschien moet het weer heel slecht gaan voordat Gudde weggaat? Want als we blijven winnen zie ik hem niet zo snel vertrekken..
En daarom moet je door blijven etteren, ook als de resultaten goed (blijven).quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Evt vertrek van Gudde en de reden waarom staat totaal los van de sportieve resultaten.
Inderdaad, Gudde wil in interviews echter vooral mensen laten geloven dat de onvrede vooral te maken heeft met de 10e plek van vorig seizoen. Lijkt zijn vruchten af te werpen bij de onwetenden zoals je ziet, maar niets is minder waar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Evt vertrek van Gudde en de reden waarom staat totaal los van de sportieve resultaten.
Precies, dus hoe eerder Gudde, Van Well en ook Jacobs vertrekken hoe beter.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:02 schreef WethouderHekking het volgende:
De basis om weer een gezonde club te worden is rust in de tent.
Die ga je met Gudde en z'n domme uitspraken nooit krijgen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:02 schreef WethouderHekking het volgende:
De basis om weer een gezonde club te worden is rust in de tent.
Jazeker.quote:
Sterke persoonlijkheid, zich bewezen in het zakenleven en organisatorische vaardigheden, dus iemand die het organisatorisch op de rit kan zetten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:11 schreef WethouderHekking het volgende:
Gudde komt wel onnozel en sullig over .
Niet zo,n sterke persoonlijk als van den Herik.
Maar die was te dominant aanwezig en duldde geen tegenspraak.
Wat voor soort bestuurder willen we eigenlijk ?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja want alleen supporters in de Kuip zijn Feyenoord supporters, wat een gelul.
neger wat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:15 schreef voice-over het volgende:
[..]
Intimidatie met doodskisten is een vorm van geweld.
Intimidatie?quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:15 schreef voice-over het volgende:
[..]
Intimidatie met doodskisten is een vorm van geweld.
Jullie moeten kappen met die onzin, iedereen haat jullie.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik vind juist dat je door moet blijven gaan, ondanks de eerste resultaten positief zijn.
En met niet al te hoge salariseisenquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Sterke persoonlijkheid, zich bewezen in het zakenleven en organisatorische vaardigheden, dus iemand die het organisatorisch op de rit kan zetten.
Kappen met trollen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:19 schreef voice-over het volgende:
[..]
Als er wel 1 doorgesnoven troll is, ben jij het wel met je hooligan-verheerlijking.
Wie is iedereen? Ik hoor ze niet. Ja, wat schreeuwlelijkerds op het internet en mensen die ver van Feijenoord afstaan en eerlijk gezegd niet van alles op de hoogte zijn., meer niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:18 schreef voice-over het volgende:
[..]
Jullie moeten kappen met die onzin, iedereen haat jullie.
Ik trek hem wel uit die kast.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die dikke? Nee, was zaterdagnacht meissies aan het regelen
Uli Hesse (ESPN | Soccernet’s memories | 1 januari 2010) www.defeijenoorder.nlquote:‘Whatever you’ve heard about Feyenoord fans is true’
‘When I think of football and the past decade, what should come to my mind is the World Cup in Germany; for instance seeing Argentina’s 25-pass move that resulted in Esteban Cambiasso’s goal against Serbia & Montenegro unfold right before my eyes. But instead I see myself driving through the streets of Rotterdam a few minutes after midnight in May of 2002. I’m driving way too fast, especially when you take into account I am steering the car with my knees. I have to do this because I am holding both a cigarette and a can of beer in my left hand while trying to make a phone call with the mobile in my right hand. Oh, and I also have no idea whether or not I am heading in the right direction. But I couldn’t care less. All I want to do is get out of Rotterdam as quickly as possible. I’m beginning to fear the worst when the mobile rings and rings and rings, but at long last my friend Bernd answers the phone. “We’re already on the motorway and we’re okay,” he says to my relief, referring to himself and about fifty other Borussia Dortmund fans. Then he adds: “Everybody on this coach is glad we lost the game. Otherwise we wouldn’t have gotten out of that place alive.” The game in question was nothing less than a UEFA Cup final, yet I knew how the people on the coach felt. Based on that day’s experience, I can assure you that whatever you’ve heard about Feyenoord fans is true. And no, I don’t have any idea either why UEFA didn’t move the match to a neutral venue when Feyenoord reached the final. What I know is that if I never return to Rotterdam, it’ll still be too early.’
Nice, hè.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:33 schreef Caland het volgende:
Om maar even aan hooligan verheerlijking te doen...
[..]
Uli Hesse (ESPN | Soccernet’s memories | 1 januari 2010) www.defeijenoorder.nl
Dat zijn de mooie verhalen ja.quote:
Wat boeit het?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:14 schreef TheGreatHooD het volgende:
Krijg net een mail van Puma terug. Ze kunnen me niet helpen m.b.t een shirt zonder ASR erop. Was natuurlijk wel te verwachten...
Stelletje Amerikanen is niks gewendquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:33 schreef Caland het volgende:
Om maar even aan hooligan verheerlijking te doen...
[..]
Uli Hesse (ESPN | Soccernet’s memories | 1 januari 2010) www.defeijenoorder.nl
Hey, weer een buitenstaander met een mening die er niet toe doet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:02 schreef Typisch het volgende:
Lachwekkend hoe mensen nog steeds denken te weten hoe mensen in het Maasgebouw zouden moeten functioneren. Wat een grap zeg.
Makkelijk he iedereen die anders als jou denkt maar niet tot supporter rekenen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Hey, weer een buitenstaander met een mening die er niet toe doet.
quote:Ingezonden: Met een diepe zucht
Gepubliceerd op 15 augustus 2011 - 12:30
Voor iedereen die maar roept dat de actievoerders hersenloze supporters zijn:
Er is geruime tijd geprobeerd om alles via de ronde tafel te doen, maar supporters worden nu eenmaal niet serieus genomen door dit bestuur. En hoe er over supporters gepraat wordt aan die ronde tafel willen we niet eens weten, en dan hebben ze het over iedere supporter, dus ook die opa met kleinkind. Aangezien de groep supporters die de actie nu voortzetten dus meer als supporter zijn van Feyenoord, ze eten, slapen en drinken Feyenoord, laten ze het er niet bij zitten. Deze groep is de laatste groep die Feyenoord kapot wilt maken, deze groep ziet wat er werkelijk gebeurt in het maasgebouw, en deze groep gaat gewoon niet opzij voordat de club weer gezond verklaart wordt.
Ook deze groep heeft zeer lange tijd de onrust tegen gehouden, er waren er meer als genoeg die de boel op een andere manier wilden regelen, en deze groep heeft dat tegengehouden. Deze groep staat op goede voet met de Rotterdamse Politie. Als deze groep dus de hele boel wilt laten escaleren dan houden ze de Politie wel buiten schot. Ik begrijp dat als je jezelf niet hebt verdiept in de materie, je dan zoiets hebt van: waar zijn ze mee bezig. Ik denk alleen dat die supporters die er nu zo over denken binnen nu en 16 maanden blij zullen zijn met de inspanningen van hen die ze nu schofferen. Want als we dit bestuur zijn gang laten gaan, dan zijn we binnen die 16 maanden kapot. Ik denk ook dat de reden dat ze Gudde er nog niet uitgegooid hebben, dat het te maken heeft met een nieuw stadion.
Gudde is een gemeentemannetje geweest, dus weet hij zijn kanalen binnen de gemeente. Als Gudde morgen alles gerealiseerd zou hebben voor het nieuwe stadion, dan staat ie overmorgen op straat. Dit bestuur wat er nu zit, zit er niet voor jou en mij, en ook niet voor elkaar. Ze gebruiken elkaar totdat het te heet wordt onder de voeten en dan wordt er weer iemand zonder pardon voor de leeuwen geworpen. Het mooie is dat ze dan ons als supporter het idee willen geven dat ze wel naar ons luisteren, maar de echte reden is dat als ze geen actie ondernemen tegen of met die persoon, dat ze dan wel eens zelf in het hele donkere daglicht komen te staan.
Naar aanleiding van de actie met de doodskist afgelopen zaterdag heb ik heel veel reacties gelezen. Sommige begrijpelijk, maar sommige die raakten werkelijk waar kant noch wal. Ik zal het niet veroordelen, maar tegen deze mensen wil ik alleen zeggen: verdiep je nu eens echt in de materie voordat je gaat schreeuwen. Kijk eens goed en luister eens goed naar wat er allemaal gebeurt, ik weet zeker dat er niemand is die Feyenoord kapot wilt laten gaan, maar laat niet over je heen lopen. Dat hebben wij nog nooit gedaan. Het huidige bestuur maakt niet alleen de club kapot, maar ook de sfeer tussen de spelers, het legioen, de voetbaleenheid en de stewards. Alles en iedereen maken ze kapot, en laten wij dat aub niet gebeuren.
Wat is er nou voor vreselijks gebeurt afgelopen zaterdag? Het lopen met een doodskist? Hadden de mensen dan willen zien dat het maasgebouw bestormd werd, of nog erger? Er is niks gebeurt! Mensen die een plaats in het maasgebouw hadden konden gewoon naar binnen, soms met een cynische opmerking, maar er is niemand getackeld. Wij worden belogen en bedrogen, en wij willen niet over een aantal maanden zeggen, zie je wel, daarom zijn wij en waren wij boos. Nee wij willen over een aantal maanden kunnen zeggen: We Hebben Onze Club Terug.
En ik heb altijd geleerd, wie niet luisteren wilt, moet maar voelen. Dus als de directie volhard in hun standpunten en weigert te doen wat goed is voor de club, moeten wij actie voeren op een manier waarover gepraat wordt. Of je nu schande spreekt over die doodskist of het juist een goeie actie vind, zolang mensen het erover hebben is het een geslaagde actie. Anders zwijg je erover en ben je het al vergeten, maar indruk heeft het zeker gemaakt. Op iedereen.
We hebben nu twee van de twee gespeelde wedstrijden gewonnen. Maar kom op zeg, Excelsior en Roda, lang geleden met twee vingers in de neus en nu doen we of we kampioen zijn. Vergis je niet, ik ben ook erg blij met de punten, maar ik mis nog steeds “Mijn Feyenoord”. We zingen erover, maar doen er niks mee. Kom op mensen, open je ogen, laat je niet omlullen door mooie praatjes. WIJ worden voorgelogen, en dat gebeurt net zo lang totdat die mensen in het maasgebouw hun zakken hebben gevuld, en wij geen club meer hebben… En dan zijn alle acties te laat.
MDG
Buitenstaander die al een flink aantal jaar een seizoenkaart heeft, maar niet tot de 'elite' groep behoort die denkt te bepalen hoe een bedrijf gerund moet worden waar ze zelf niet eens het koffiezetapparaat weten te staan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Hey, weer een buitenstaander met een mening die er niet toe doet.
Ja maarre, dat zijn wel de mensen die weten hoe het zit!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja en dan met een doodskist kanker kanker bestuur gaan roepen
Godzijdank is het in procenten een bitter weinig voorstellend groepjequote:Op maandag 15 augustus 2011 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja maarre, dat zijn wel de mensen die weten hoe het zit!
1000 man las ik. Maar dát is natuurlijk de groep die het beste met Feyenoord voor heeft, gok dat daar ook een paar mensen tussen zitten die er destijds voor gezorgd hebben dat we niet meer in de UEFA cup uit mochten komen. Maar hey, dat zijn de echte hoor!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Godzijdank is het in procenten een bitter weinig voorstellend groepje
Hebben ze een koffiezetapparaat dan? En daar zuipt de directie zeker gratis van, terwijl ze weer nieuwe KEIHARDE LEUGENS bedenken om de club kapot te maken en hun zakken te vullen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Buitenstaander die al een flink aantal jaar een seizoenkaart heeft, maar niet tot de 'elite' groep behoort die denkt te bepalen hoe een bedrijf gerund moet worden waar ze zelf niet eens het koffiezetapparaat weten te staan.
Precies. Een ezel stoot zich in het gemeen geen tweemaal aan dezelfde steen, ik ga er voor het gemak even vanuit dat dat geldt voor de mensen die er nu zitten. Terwijl nieuwe mensen opnieuw weer fouten moeten maken om er van te leren, hebben Gudde en co die al kunnen maken. Laat ze het nu maar af maken ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:25 schreef TC03 het volgende:
Het probleem is gewoon dat de protestacties niet goed uitgelegd worden. Iedereen weet dat er wanbeleid is gevoerd, maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat het nu nog steeds slecht gaat of dat een verandering daadwerkelijk tot verbetering lijkt. Om die reden roepen de protestacties meer weerstand op dan steun.
Onder Gudde was het inderdaad bijna klaar geweest ja, alleen dan met Feyenoord.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies. Een ezel stoot zich in het gemeen geen tweemaal aan dezelfde steen, ik ga er voor het gemak even vanuit dat dat geldt voor de mensen die er nu zitten. Terwijl nieuwe mensen opnieuw weer fouten moeten maken om er van te leren, hebben Gudde en co die al kunnen maken. Laat ze het nu maar af maken ook.
Ongelofelijk, wat een gelul weer. Goedpraten wat krom is. De hooligans moeten eens hun rotkop houden.quote:
Gudde is helemaal geen voorzitter, nooit geweest.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:34 schreef Gert het volgende:
Gudde is echt geen jaren voorzitter meer, maarbij zowel technische staf als directie heerst realiteitszin. Er gebeuren geen gekke dingen. Als Feyenoord nou ook sportief gaat verrassen met bijvoorbeeld een zesde of zevende plek, én aan het eind van het seizoen kan categorie 1 verlaten worden, dan zijn we al weer een heel stuk op de goede weg. En dat is dan een mooie gelegenheid voor Gudde om het stokje aan een ander over te dragen.
Eens!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:34 schreef Gert het volgende:
Gudde is echt geen jaren voorzitter meer, maarbij zowel technische staf als directie heerst realiteitszin. Er gebeuren geen gekke dingen. Als Feyenoord nou ook sportief gaat verrassen met bijvoorbeeld een zesde of zevende plek, én aan het eind van het seizoen kan categorie 1 verlaten worden, dan zijn we al weer een heel stuk op de goede weg. En dat is dan een mooie gelegenheid voor Gudde om het stokje aan een ander over te dragen.
Dat is heel wat anders dan roepen ''kanker kanker bestuur''. Daar kan ik niet uit op maken dat ze willen wat jij nu zegt. Jij wel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:34 schreef Gert het volgende:
Snuif wat terpentine anders.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:33 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ongelofelijk, wat een gelul weer. Goedpraten wat krom is. De hooligans moeten eens hun rotkop houden.
Och gut, weer iemand met een 'mening' over supporters die wat proberen te bereiken en niet willen bepalen hoe het bedrijf gerund moet worden. Ik word best moe van jullie elitaire types, die schijnbaar ook alles beter denken te weten en altijd weer moeten afgeven op diegene, die wel met argumenten zijn gekomen, door te stellen dat 'ze de club kapot maken'.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Buitenstaander die al een flink aantal jaar een seizoenkaart heeft, maar niet tot de 'elite' groep behoort die denkt te bepalen hoe een bedrijf gerund moet worden waar ze zelf niet eens het koffiezetapparaat weten te staan.
Standaard gebrabbel zonder enige inhoud, as usual. Wie zou het op dit moment beter doen dan Gudde op dit moment dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Och gut, weer iemand met een 'mening' over supporters die wat proberen te bereiken en niet willen bepalen hoe het bedrijf gerund moet worden. Ik word best moe van jullie elitaire types, die schijnbaar ook alles beter denken te weten en altijd weer moeten afgeven op diegene, die wel met argumenten zijn gekomen, door te stellen dat 'ze de club kapot maken'.
Man, hou toch op.
Pardon voor de keiharde leugen, ik bedoel natuurlijk algemeen directeur.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gudde is helemaal geen voorzitter, nooit geweest.
Maar Happel, je moet toch toegeven dat het niet voor hen spreekt dat ze na maanden lang protest voeren nog nooit helder hebben kunnen uitleggen wat er nu precies allemaal mis is met het bestuur? Ja, er is 40 miljoen schuld gemaakt, dat is slecht, dat zijn ze nu aan het fixen. Maar verder? Oeverloos gezwam.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Och gut, weer iemand met een 'mening' over supporters die wat proberen te bereiken en niet willen bepalen hoe het bedrijf gerund moet worden. Ik word best moe van jullie elitaire types, die schijnbaar ook alles beter denken te weten en altijd weer moeten afgeven op diegene, die wel met argumenten zijn gekomen, door te stellen dat 'ze de club kapot maken'.
Man, hou toch op.
Wat een kulargument. Gudde doet het gewoon verre van goed. Door mensen met jouw mentaliteit blijven bedrijven lange tijd vastgeroest.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Standaard gebrabbel zonder enige inhoud, as usual. Wie zou het op dit moment beter doen dan Gudde op dit moment dan?
Het is wel degelijk helder uitgelegd, voorbeelden genoeg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar Happel, je moet toch toegeven dat het niet voor hen spreekt dat ze na maanden lang protest voeren nog nooit helder hebben kunnen uitleggen wat er nu precies allemaal mis is met het bestuur? Ja, er is 40 miljoen schuld gemaakt, dat is slecht, dat zijn ze nu aan het fixen. Maar verder? Oeverloos gezwam.
Gudde is nu alleen aan het saneren en dat gaat goed. Als het saneren voorbij is mag er van mij een ander komen, tot die tijd is Gudde op z'n plek.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat een kulargument. Gudde doet het gewoon verre van goed. Door mensen met jouw mentaliteit blijven bedrijven lange tijd vastgeroest.
Ja, voorbeelden genoeg, stukjes tekst van 20 alinea's waarin allerlei metaforen en hyperbolen worden gebruikt voor één detail waardoor je tussen de tekst door niet meer kan lezen wat ze nou precies bedoelen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is wel degelijk helder uitgelegd, voorbeelden genoeg.
Jij beweert daarnet toch dat de club onder Gudde bijna kapot ging.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is wel degelijk helder uitgelegd, voorbeelden genoeg.
Gudde is algemeen directeur. Zijn functie bestaat uit meer dan een saneringsproces, wat nota bene nog grotendeels door een extern bedrijf is ingevuld.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gudde is nu alleen aan het saneren en dat gaat goed. Als het saneren voorbij is mag er van mij een ander komen, tot die tijd is Gudde op z'n plek.
Waaruit blijkt dat het goed gaat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gudde is nu alleen aan het saneren en dat gaat goed. Als het saneren voorbij is mag er van mij een ander komen, tot die tijd is Gudde op z'n plek.
Waaruit blijkt dat het goed gaat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij beweert daarnet toch dat de club onder Gudde bijna kapot ging.
Terwijl zijn voorgangers de condities daarvoor schiepen, niet Gudde.
Het gaat nu weer de goede kant op. Financieel, en hopelijk ook sportief.
Geen moment om kanker dit en kanker dat te gaan roepen met een doodskistje erbij.
Dit dus. In tijden als deze kun je nooit een goede algemeen directeur zijn, terwijl je niets fout kunt doen als het sportief voor de wind gaat. Gudde is verantwoordelijk voor het saneren en is er om Feyenoord uit categorie 1 te krijgen en dat gaat hem lukken. Wat moet hij nog meer doen dan ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Pardon voor de keiharde leugen, ik bedoel natuurlijk algemeen directeur.
Wat hij overigens werd toen de club al diep in de schulden zat en met een handvol selectiespelers contracten was aangegaan die in de zes nullen salaris per jaar liepen.
Ja, maar in dat hele saneringsproces zijn veel te veel fouten gemaakt, waar Gudde dus verantwoordelijk voor is. Hetzelfde als 2 trainers die op dezelfde manier weggaan, lijkt me ook niet helemaal gezond, of wel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij beweert daarnet toch dat de club onder Gudde bijna kapot ging.
Terwijl zijn voorgangers de condities daarvoor schiepen, niet Gudde.
Het gaat nu weer de goede kant op. Financieel, en hopelijk ook sportief.
Geen moment om kanker dit en kanker dat te gaan roepen met een doodskistje erbij.
Waaruit blijkt dat het goed gaat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit dus. In tijden als deze kun je nooit een goede algemeen directeur zijn, terwijl je niets fout kunt doen als het sportief voor de wind gaat. Gudde is verantwoordelijk voor het saneren en is er om Feyenoord uit categorie 1 te krijgen en dat gaat hem lukken. Wat moet hij nog meer doen dan ?
De KNVB die heeft gezegd dat het goed gaat, de KVNB die heeft gezegd dat Feyenoord misschien deze transferperiode weer mag gaan investeren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat het goed gaat?
[..]
Waaruit blijkt dat het goed gaat?
Gudde is onder andere verantwoordelijk voor het saneren, of hij moet inmiddels Saneringsdirecteur zijn?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit dus. In tijden als deze kun je nooit een goede algemeen directeur zijn, terwijl je niets fout kunt doen als het sportief voor de wind gaat. Gudde is verantwoordelijk voor het saneren en is er om Feyenoord uit categorie 1 te krijgen en dat gaat hem lukken. Wat moet hij nog meer doen dan ?
Dat laatste is sowieso onzin. Dat eerste komt omdat de KNVB bepaalt hoe Feyenoord moet saneren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
De KNVB die heeft gezegd dat het goed gaat, de KVNB die heeft gezegd dat Feyenoord misschien deze transferperiode weer mag gaan investeren.
Wat moet hij allemaal nog meer doen dan volgens jou?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gudde is onder andere verantwoordelijk voor het saneren, of hij moet inmiddels Saneringsdirecteur zijn?
Eerst zien, dan geloven. Daarnaast moeten we wel, nadat het al jaren veel te traag gaat.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:48 schreef Peak het volgende:
1. We schrijven over huidig boekjaar zwarte cijfers
Ga eerst eens na waarom ze in eerste instantie helemaal niet zo happig waren om bij te tekenen?quote:2. We hebben Vlaar en de Vrij langer vast gelegd
Ja, één van de weinige positieve puntjes.quote:3. We hebben voor 8 miljoen aan spelers verkocht en daar komt waarschijnlijk Fer voor rond de 5 miljoen nog bij
Zie je eerste puntquote:4. Eind dit jaar zijn we uit categorie 1
Eerst zien, dan geloven. Daarnaast zijn de schulden omgezet in aandelen, het blijft schuld.quote:5. De VVF zeggen rond de 30 miljoen op gehaald te hebben.
Wat heeft Gudde hiermee te makenquote:6. We hebben uit 2 wedstrijden 6 punten, met zelfs nu en dan redelijk voetbal.
Hoe ze financieel zijn weggegaan weet ik niet. Been schijnt beweerd te hebben dat ze hun volle contract gewoon vergoed krijgen. Dat is dan heel raar, gezien de eerdere woorden van Gudde dat Been 'coulant naar de club is geweest'.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, maar in dat hele saneringsproces zijn veel te veel fouten gemaakt, waar Gudde dus verantwoordelijk voor is. Hetzelfde als 2 trainers die op dezelfde manier weggaan, lijkt me ook niet helemaal gezond, of wel?
Leiding geven over Feyenoord misschien? Banden met supporters goed houden, sponsoren binnen trekken, relaties sterk houden, Feyenoord representeren naar de buitenwereld, intern de rust houden en zorgen dat alles goed verloopt (Verbeek, Beenhakker, Been). Zo kan ik nog wel ff door gaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat moet hij allemaal nog meer doen dan volgens jou?
Helaas wordt er daar geen rekening gehouden met de lopende afschrijvingen, rentes en dergelijke. Positief zal het resultaat dus niet zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:48 schreef Peak het volgende:
1. We schrijven over huidig boekjaar zwarte cijfers
Gudde had toch gewoon al veel eerder moeten ingrijpen. Die verhalen kende hij ook echt heus wel binnen de selectie. Tot tweemaal toe nota benequote:Op maandag 15 augustus 2011 13:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe ze financieel zijn weggegaan weet ik niet. Been schijnt beweerd te hebben dat ze hun volle contract gewoon vergoed krijgen. Dat is dan heel raar, gezien de eerdere woorden van Gudde dat Been 'coulant naar de club is geweest'.
Het zou goed zijn als Gudde dat nog even toelicht.
Dát ze zijn weggegaan.... ik denk dat zowel spelers als supporters daar blij mee zijn, al verdient de manier waarop geen schoonheidsprijs (maar dat doet het zelden).
Op welke planeet leef jij eigenlijk?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Leiding geven over Feyenoord misschien? Banden met supporters goed houden, sponsoren binnen trekken, relaties sterk houden, Feyenoord representeren naar de buitenwereld, intern de rust houden en zorgen dat alles goed verloopt (Verbeek, Beenhakker, Been). Zo kan ik nog wel ff door gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |