Standaard gebrabbel zonder enige inhoud, as usual. Wie zou het op dit moment beter doen dan Gudde op dit moment dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Och gut, weer iemand met een 'mening' over supporters die wat proberen te bereiken en niet willen bepalen hoe het bedrijf gerund moet worden. Ik word best moe van jullie elitaire types, die schijnbaar ook alles beter denken te weten en altijd weer moeten afgeven op diegene, die wel met argumenten zijn gekomen, door te stellen dat 'ze de club kapot maken'.
Man, hou toch op.
Pardon voor de keiharde leugen, ik bedoel natuurlijk algemeen directeur.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gudde is helemaal geen voorzitter, nooit geweest.
Maar Happel, je moet toch toegeven dat het niet voor hen spreekt dat ze na maanden lang protest voeren nog nooit helder hebben kunnen uitleggen wat er nu precies allemaal mis is met het bestuur? Ja, er is 40 miljoen schuld gemaakt, dat is slecht, dat zijn ze nu aan het fixen. Maar verder? Oeverloos gezwam.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Och gut, weer iemand met een 'mening' over supporters die wat proberen te bereiken en niet willen bepalen hoe het bedrijf gerund moet worden. Ik word best moe van jullie elitaire types, die schijnbaar ook alles beter denken te weten en altijd weer moeten afgeven op diegene, die wel met argumenten zijn gekomen, door te stellen dat 'ze de club kapot maken'.
Man, hou toch op.
Wat een kulargument. Gudde doet het gewoon verre van goed. Door mensen met jouw mentaliteit blijven bedrijven lange tijd vastgeroest.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Standaard gebrabbel zonder enige inhoud, as usual. Wie zou het op dit moment beter doen dan Gudde op dit moment dan?
Het is wel degelijk helder uitgelegd, voorbeelden genoeg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar Happel, je moet toch toegeven dat het niet voor hen spreekt dat ze na maanden lang protest voeren nog nooit helder hebben kunnen uitleggen wat er nu precies allemaal mis is met het bestuur? Ja, er is 40 miljoen schuld gemaakt, dat is slecht, dat zijn ze nu aan het fixen. Maar verder? Oeverloos gezwam.
Gudde is nu alleen aan het saneren en dat gaat goed. Als het saneren voorbij is mag er van mij een ander komen, tot die tijd is Gudde op z'n plek.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat een kulargument. Gudde doet het gewoon verre van goed. Door mensen met jouw mentaliteit blijven bedrijven lange tijd vastgeroest.
Ja, voorbeelden genoeg, stukjes tekst van 20 alinea's waarin allerlei metaforen en hyperbolen worden gebruikt voor één detail waardoor je tussen de tekst door niet meer kan lezen wat ze nou precies bedoelen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is wel degelijk helder uitgelegd, voorbeelden genoeg.
Jij beweert daarnet toch dat de club onder Gudde bijna kapot ging.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is wel degelijk helder uitgelegd, voorbeelden genoeg.
Gudde is algemeen directeur. Zijn functie bestaat uit meer dan een saneringsproces, wat nota bene nog grotendeels door een extern bedrijf is ingevuld.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gudde is nu alleen aan het saneren en dat gaat goed. Als het saneren voorbij is mag er van mij een ander komen, tot die tijd is Gudde op z'n plek.
Waaruit blijkt dat het goed gaat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gudde is nu alleen aan het saneren en dat gaat goed. Als het saneren voorbij is mag er van mij een ander komen, tot die tijd is Gudde op z'n plek.
Waaruit blijkt dat het goed gaat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij beweert daarnet toch dat de club onder Gudde bijna kapot ging.
Terwijl zijn voorgangers de condities daarvoor schiepen, niet Gudde.
Het gaat nu weer de goede kant op. Financieel, en hopelijk ook sportief.
Geen moment om kanker dit en kanker dat te gaan roepen met een doodskistje erbij.
Dit dus. In tijden als deze kun je nooit een goede algemeen directeur zijn, terwijl je niets fout kunt doen als het sportief voor de wind gaat. Gudde is verantwoordelijk voor het saneren en is er om Feyenoord uit categorie 1 te krijgen en dat gaat hem lukken. Wat moet hij nog meer doen dan ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Pardon voor de keiharde leugen, ik bedoel natuurlijk algemeen directeur.
Wat hij overigens werd toen de club al diep in de schulden zat en met een handvol selectiespelers contracten was aangegaan die in de zes nullen salaris per jaar liepen.
Ja, maar in dat hele saneringsproces zijn veel te veel fouten gemaakt, waar Gudde dus verantwoordelijk voor is. Hetzelfde als 2 trainers die op dezelfde manier weggaan, lijkt me ook niet helemaal gezond, of wel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij beweert daarnet toch dat de club onder Gudde bijna kapot ging.
Terwijl zijn voorgangers de condities daarvoor schiepen, niet Gudde.
Het gaat nu weer de goede kant op. Financieel, en hopelijk ook sportief.
Geen moment om kanker dit en kanker dat te gaan roepen met een doodskistje erbij.
Waaruit blijkt dat het goed gaat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit dus. In tijden als deze kun je nooit een goede algemeen directeur zijn, terwijl je niets fout kunt doen als het sportief voor de wind gaat. Gudde is verantwoordelijk voor het saneren en is er om Feyenoord uit categorie 1 te krijgen en dat gaat hem lukken. Wat moet hij nog meer doen dan ?
De KNVB die heeft gezegd dat het goed gaat, de KVNB die heeft gezegd dat Feyenoord misschien deze transferperiode weer mag gaan investeren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat het goed gaat?
[..]
Waaruit blijkt dat het goed gaat?
Gudde is onder andere verantwoordelijk voor het saneren, of hij moet inmiddels Saneringsdirecteur zijn?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit dus. In tijden als deze kun je nooit een goede algemeen directeur zijn, terwijl je niets fout kunt doen als het sportief voor de wind gaat. Gudde is verantwoordelijk voor het saneren en is er om Feyenoord uit categorie 1 te krijgen en dat gaat hem lukken. Wat moet hij nog meer doen dan ?
Dat laatste is sowieso onzin. Dat eerste komt omdat de KNVB bepaalt hoe Feyenoord moet saneren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
De KNVB die heeft gezegd dat het goed gaat, de KVNB die heeft gezegd dat Feyenoord misschien deze transferperiode weer mag gaan investeren.
Wat moet hij allemaal nog meer doen dan volgens jou?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gudde is onder andere verantwoordelijk voor het saneren, of hij moet inmiddels Saneringsdirecteur zijn?
Eerst zien, dan geloven. Daarnaast moeten we wel, nadat het al jaren veel te traag gaat.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:48 schreef Peak het volgende:
1. We schrijven over huidig boekjaar zwarte cijfers
Ga eerst eens na waarom ze in eerste instantie helemaal niet zo happig waren om bij te tekenen?quote:2. We hebben Vlaar en de Vrij langer vast gelegd
Ja, één van de weinige positieve puntjes.quote:3. We hebben voor 8 miljoen aan spelers verkocht en daar komt waarschijnlijk Fer voor rond de 5 miljoen nog bij
Zie je eerste puntquote:4. Eind dit jaar zijn we uit categorie 1
Eerst zien, dan geloven. Daarnaast zijn de schulden omgezet in aandelen, het blijft schuld.quote:5. De VVF zeggen rond de 30 miljoen op gehaald te hebben.
Wat heeft Gudde hiermee te makenquote:6. We hebben uit 2 wedstrijden 6 punten, met zelfs nu en dan redelijk voetbal.
Hoe ze financieel zijn weggegaan weet ik niet. Been schijnt beweerd te hebben dat ze hun volle contract gewoon vergoed krijgen. Dat is dan heel raar, gezien de eerdere woorden van Gudde dat Been 'coulant naar de club is geweest'.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, maar in dat hele saneringsproces zijn veel te veel fouten gemaakt, waar Gudde dus verantwoordelijk voor is. Hetzelfde als 2 trainers die op dezelfde manier weggaan, lijkt me ook niet helemaal gezond, of wel?
Leiding geven over Feyenoord misschien? Banden met supporters goed houden, sponsoren binnen trekken, relaties sterk houden, Feyenoord representeren naar de buitenwereld, intern de rust houden en zorgen dat alles goed verloopt (Verbeek, Beenhakker, Been). Zo kan ik nog wel ff door gaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat moet hij allemaal nog meer doen dan volgens jou?
Helaas wordt er daar geen rekening gehouden met de lopende afschrijvingen, rentes en dergelijke. Positief zal het resultaat dus niet zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:48 schreef Peak het volgende:
1. We schrijven over huidig boekjaar zwarte cijfers
Gudde had toch gewoon al veel eerder moeten ingrijpen. Die verhalen kende hij ook echt heus wel binnen de selectie. Tot tweemaal toe nota benequote:Op maandag 15 augustus 2011 13:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe ze financieel zijn weggegaan weet ik niet. Been schijnt beweerd te hebben dat ze hun volle contract gewoon vergoed krijgen. Dat is dan heel raar, gezien de eerdere woorden van Gudde dat Been 'coulant naar de club is geweest'.
Het zou goed zijn als Gudde dat nog even toelicht.
Dát ze zijn weggegaan.... ik denk dat zowel spelers als supporters daar blij mee zijn, al verdient de manier waarop geen schoonheidsprijs (maar dat doet het zelden).
Op welke planeet leef jij eigenlijk?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Leiding geven over Feyenoord misschien? Banden met supporters goed houden, sponsoren binnen trekken, relaties sterk houden, Feyenoord representeren naar de buitenwereld, intern de rust houden en zorgen dat alles goed verloopt (Verbeek, Beenhakker, Been). Zo kan ik nog wel ff door gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |