Stelletje Amerikanen is niks gewendquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:33 schreef Caland het volgende:
Om maar even aan hooligan verheerlijking te doen...
[..]
Uli Hesse (ESPN | Soccernet’s memories | 1 januari 2010) www.defeijenoorder.nl
Hey, weer een buitenstaander met een mening die er niet toe doet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:02 schreef Typisch het volgende:
Lachwekkend hoe mensen nog steeds denken te weten hoe mensen in het Maasgebouw zouden moeten functioneren. Wat een grap zeg.
Makkelijk he iedereen die anders als jou denkt maar niet tot supporter rekenen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Hey, weer een buitenstaander met een mening die er niet toe doet.
quote:Ingezonden: Met een diepe zucht
Gepubliceerd op 15 augustus 2011 - 12:30
Voor iedereen die maar roept dat de actievoerders hersenloze supporters zijn:
Er is geruime tijd geprobeerd om alles via de ronde tafel te doen, maar supporters worden nu eenmaal niet serieus genomen door dit bestuur. En hoe er over supporters gepraat wordt aan die ronde tafel willen we niet eens weten, en dan hebben ze het over iedere supporter, dus ook die opa met kleinkind. Aangezien de groep supporters die de actie nu voortzetten dus meer als supporter zijn van Feyenoord, ze eten, slapen en drinken Feyenoord, laten ze het er niet bij zitten. Deze groep is de laatste groep die Feyenoord kapot wilt maken, deze groep ziet wat er werkelijk gebeurt in het maasgebouw, en deze groep gaat gewoon niet opzij voordat de club weer gezond verklaart wordt.
Ook deze groep heeft zeer lange tijd de onrust tegen gehouden, er waren er meer als genoeg die de boel op een andere manier wilden regelen, en deze groep heeft dat tegengehouden. Deze groep staat op goede voet met de Rotterdamse Politie. Als deze groep dus de hele boel wilt laten escaleren dan houden ze de Politie wel buiten schot. Ik begrijp dat als je jezelf niet hebt verdiept in de materie, je dan zoiets hebt van: waar zijn ze mee bezig. Ik denk alleen dat die supporters die er nu zo over denken binnen nu en 16 maanden blij zullen zijn met de inspanningen van hen die ze nu schofferen. Want als we dit bestuur zijn gang laten gaan, dan zijn we binnen die 16 maanden kapot. Ik denk ook dat de reden dat ze Gudde er nog niet uitgegooid hebben, dat het te maken heeft met een nieuw stadion.
Gudde is een gemeentemannetje geweest, dus weet hij zijn kanalen binnen de gemeente. Als Gudde morgen alles gerealiseerd zou hebben voor het nieuwe stadion, dan staat ie overmorgen op straat. Dit bestuur wat er nu zit, zit er niet voor jou en mij, en ook niet voor elkaar. Ze gebruiken elkaar totdat het te heet wordt onder de voeten en dan wordt er weer iemand zonder pardon voor de leeuwen geworpen. Het mooie is dat ze dan ons als supporter het idee willen geven dat ze wel naar ons luisteren, maar de echte reden is dat als ze geen actie ondernemen tegen of met die persoon, dat ze dan wel eens zelf in het hele donkere daglicht komen te staan.
Naar aanleiding van de actie met de doodskist afgelopen zaterdag heb ik heel veel reacties gelezen. Sommige begrijpelijk, maar sommige die raakten werkelijk waar kant noch wal. Ik zal het niet veroordelen, maar tegen deze mensen wil ik alleen zeggen: verdiep je nu eens echt in de materie voordat je gaat schreeuwen. Kijk eens goed en luister eens goed naar wat er allemaal gebeurt, ik weet zeker dat er niemand is die Feyenoord kapot wilt laten gaan, maar laat niet over je heen lopen. Dat hebben wij nog nooit gedaan. Het huidige bestuur maakt niet alleen de club kapot, maar ook de sfeer tussen de spelers, het legioen, de voetbaleenheid en de stewards. Alles en iedereen maken ze kapot, en laten wij dat aub niet gebeuren.
Wat is er nou voor vreselijks gebeurt afgelopen zaterdag? Het lopen met een doodskist? Hadden de mensen dan willen zien dat het maasgebouw bestormd werd, of nog erger? Er is niks gebeurt! Mensen die een plaats in het maasgebouw hadden konden gewoon naar binnen, soms met een cynische opmerking, maar er is niemand getackeld. Wij worden belogen en bedrogen, en wij willen niet over een aantal maanden zeggen, zie je wel, daarom zijn wij en waren wij boos. Nee wij willen over een aantal maanden kunnen zeggen: We Hebben Onze Club Terug.
En ik heb altijd geleerd, wie niet luisteren wilt, moet maar voelen. Dus als de directie volhard in hun standpunten en weigert te doen wat goed is voor de club, moeten wij actie voeren op een manier waarover gepraat wordt. Of je nu schande spreekt over die doodskist of het juist een goeie actie vind, zolang mensen het erover hebben is het een geslaagde actie. Anders zwijg je erover en ben je het al vergeten, maar indruk heeft het zeker gemaakt. Op iedereen.
We hebben nu twee van de twee gespeelde wedstrijden gewonnen. Maar kom op zeg, Excelsior en Roda, lang geleden met twee vingers in de neus en nu doen we of we kampioen zijn. Vergis je niet, ik ben ook erg blij met de punten, maar ik mis nog steeds “Mijn Feyenoord”. We zingen erover, maar doen er niks mee. Kom op mensen, open je ogen, laat je niet omlullen door mooie praatjes. WIJ worden voorgelogen, en dat gebeurt net zo lang totdat die mensen in het maasgebouw hun zakken hebben gevuld, en wij geen club meer hebben… En dan zijn alle acties te laat.
MDG
Buitenstaander die al een flink aantal jaar een seizoenkaart heeft, maar niet tot de 'elite' groep behoort die denkt te bepalen hoe een bedrijf gerund moet worden waar ze zelf niet eens het koffiezetapparaat weten te staan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Hey, weer een buitenstaander met een mening die er niet toe doet.
Ja maarre, dat zijn wel de mensen die weten hoe het zit!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja en dan met een doodskist kanker kanker bestuur gaan roepen
Godzijdank is het in procenten een bitter weinig voorstellend groepjequote:Op maandag 15 augustus 2011 13:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja maarre, dat zijn wel de mensen die weten hoe het zit!
1000 man las ik. Maar dát is natuurlijk de groep die het beste met Feyenoord voor heeft, gok dat daar ook een paar mensen tussen zitten die er destijds voor gezorgd hebben dat we niet meer in de UEFA cup uit mochten komen. Maar hey, dat zijn de echte hoor!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Godzijdank is het in procenten een bitter weinig voorstellend groepje
Hebben ze een koffiezetapparaat dan? En daar zuipt de directie zeker gratis van, terwijl ze weer nieuwe KEIHARDE LEUGENS bedenken om de club kapot te maken en hun zakken te vullen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Buitenstaander die al een flink aantal jaar een seizoenkaart heeft, maar niet tot de 'elite' groep behoort die denkt te bepalen hoe een bedrijf gerund moet worden waar ze zelf niet eens het koffiezetapparaat weten te staan.
Precies. Een ezel stoot zich in het gemeen geen tweemaal aan dezelfde steen, ik ga er voor het gemak even vanuit dat dat geldt voor de mensen die er nu zitten. Terwijl nieuwe mensen opnieuw weer fouten moeten maken om er van te leren, hebben Gudde en co die al kunnen maken. Laat ze het nu maar af maken ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:25 schreef TC03 het volgende:
Het probleem is gewoon dat de protestacties niet goed uitgelegd worden. Iedereen weet dat er wanbeleid is gevoerd, maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat het nu nog steeds slecht gaat of dat een verandering daadwerkelijk tot verbetering lijkt. Om die reden roepen de protestacties meer weerstand op dan steun.
Onder Gudde was het inderdaad bijna klaar geweest ja, alleen dan met Feyenoord.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies. Een ezel stoot zich in het gemeen geen tweemaal aan dezelfde steen, ik ga er voor het gemak even vanuit dat dat geldt voor de mensen die er nu zitten. Terwijl nieuwe mensen opnieuw weer fouten moeten maken om er van te leren, hebben Gudde en co die al kunnen maken. Laat ze het nu maar af maken ook.
Ongelofelijk, wat een gelul weer. Goedpraten wat krom is. De hooligans moeten eens hun rotkop houden.quote:
Gudde is helemaal geen voorzitter, nooit geweest.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:34 schreef Gert het volgende:
Gudde is echt geen jaren voorzitter meer, maarbij zowel technische staf als directie heerst realiteitszin. Er gebeuren geen gekke dingen. Als Feyenoord nou ook sportief gaat verrassen met bijvoorbeeld een zesde of zevende plek, én aan het eind van het seizoen kan categorie 1 verlaten worden, dan zijn we al weer een heel stuk op de goede weg. En dat is dan een mooie gelegenheid voor Gudde om het stokje aan een ander over te dragen.
Eens!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:34 schreef Gert het volgende:
Gudde is echt geen jaren voorzitter meer, maarbij zowel technische staf als directie heerst realiteitszin. Er gebeuren geen gekke dingen. Als Feyenoord nou ook sportief gaat verrassen met bijvoorbeeld een zesde of zevende plek, én aan het eind van het seizoen kan categorie 1 verlaten worden, dan zijn we al weer een heel stuk op de goede weg. En dat is dan een mooie gelegenheid voor Gudde om het stokje aan een ander over te dragen.
Dat is heel wat anders dan roepen ''kanker kanker bestuur''. Daar kan ik niet uit op maken dat ze willen wat jij nu zegt. Jij wel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:34 schreef Gert het volgende:
Snuif wat terpentine anders.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:33 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ongelofelijk, wat een gelul weer. Goedpraten wat krom is. De hooligans moeten eens hun rotkop houden.
Och gut, weer iemand met een 'mening' over supporters die wat proberen te bereiken en niet willen bepalen hoe het bedrijf gerund moet worden. Ik word best moe van jullie elitaire types, die schijnbaar ook alles beter denken te weten en altijd weer moeten afgeven op diegene, die wel met argumenten zijn gekomen, door te stellen dat 'ze de club kapot maken'.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Buitenstaander die al een flink aantal jaar een seizoenkaart heeft, maar niet tot de 'elite' groep behoort die denkt te bepalen hoe een bedrijf gerund moet worden waar ze zelf niet eens het koffiezetapparaat weten te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |