Aannames dus.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:50 schreef eight het volgende:
[..]
Met het verschil dat in Maastricht studenten met die kist rondlopen en in Rotterdam een paar cokesnuivende hooligans met een waslijst aan delicten (aanname).
Een oud-directeur die dit roept zegt helemaal niets.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:50 schreef eight het volgende:
[..]
Met het verschil dat in Maastricht studenten met die kist rondlopen en in Rotterdam een paar cokesnuivende hooligans met een waslijst aan delicten (aanname).
Dat stelt Gerard Slager, oud-directeur van de vereniging voor werkgevers in het profvoetbal (FBO).quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:54 schreef eight het volgende:
[..]
Een oud-directeur die dit roept zegt helemaal niets.
Ik zou liever zien wat een advocaat of jurist hierover te zeggen heeft
Nee, Nee, Reputatie en aannames, Jawel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:54 schreef Maastoren het volgende:
[..]
![]()
Ken je die mensen persoonlijk? Heb je weleens met ze gepraat? Waar baseer je dit op?
Je zal vast geen antwoord (kunnen) geven op deze vragen.
Juist welquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:54 schreef eight het volgende:
[..]
Een oud-directeur die dit roept zegt helemaal niets.
Ik zou liever zien wat een advocaat of jurist hierover te zeggen heeft
quote:Volgens Slager heeft Beenhakker met zijn persconferentie van vorige week, waarin hij de directie van de club schoffeerde, Feyenoord voldoende reden gegeven om hem te ontslaan. "Directeur Eric Gudde heeft alles goed gedaan na de veelbesproken persconferentie van Beenhakker", zegt Slager. "Hij heeft de rust bewaard, niet emotioneel gereageerd, Beenhakker een week later op non-actief gesteld en zou hem nu een ontslagbrief kunnen sturen met daarin ontslag op staande voet zonder doorbetaling van salaris. Volgens het arbeidsrecht heeft Beenhakker zijn werkgever ernstig in diskrediet gebracht en beschadigd. Daarmee is ontslag gerechtvaardigd."
Als Feyenoord Beenhakker op staande voet ontslaat, moet de oud-directeur een recht- of arbitragezaak aanspannen om zijn gelijk te halen. "Dan moet hij bewijzen dat hij Feyenoord niet beschadigde met zijn uitlatingen. Maar hij heeft niet alleen de directie geschoffeerd ook de raad van commissarissen en de hele organisatie. Beenhakker zou kansloos zijn", meent Slager.
Het resterende salaris van Beenhakker komt neer op zo'n 180.000 euro. "Als Feyenoord wil, kan het die 180.000 euro van Beenhakker zo in de zak houden. Dat de club dat traject niet volgt en Beenhakker wel in zijn waarde laat, is chic en verdient lof.
Dit, + janken over V Geel die Been onjuist bejegend zou hebben en vervolgens zelf een week na zijn aanstelling in Boedapest als eerste de trainer eruit tieftenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:58 schreef Caland het volgende:
Dat Beenhakker daarna elke mogelijkheid aangrijpt om na te trappen richting club had elke cokesnuivende randdebiel zien aankomen, behalve Ericje Gudde.
En dat is natuurlijk ook de schuld van Gudde? Wat had Gudde moeten doen volgens jou? Hem met een steen om de nek de rivier in flikkeren?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:58 schreef Caland het volgende:
Dat Beenhakker daarna elke mogelijkheid aangrijpt om na te trappen richting club had elke cokesnuivende randdebiel zien aankomen, behalve Ericje Gudde.
Best sterk argument. Punt is dat wij niet kunnen weten wat er zich afgespeeld heeft. Wie zegt dat Gudde niet een jurist heeft ingeschakeld om deze mogelijkheden te onderzoeken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:56 schreef Stokstaart het volgende:
Juist wel![]()
Lees anders ook de rest van zijn argumentatie:
Het salaris nooit moeten doorbetalen en het gewoon hard spelen, uiteraard.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:00 schreef eight het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk ook de schuld van Gudde? Wat had Gudde moeten doen volgens jou? Hem met een steen om de nek de rivier in flikkeren?
Ja zo ken ik er nog wel een paar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:02 schreef eight het volgende:
[..]
Best sterk argument. Punt is dat wij niet kunnen weten wat er zich afgespeeld heeft. Wie zegt dat Gudde niet een jurist heeft ingeschakeld om deze mogelijkheden te onderzoeken?
We hebben het allemaal zien gebeuren hoor. Die hele persconferentie was een grote faal en aanval op het zittende bestuur.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:02 schreef eight het volgende:
[..]
Best sterk argument. Punt is dat wij niet kunnen weten wat er zich afgespeeld heeft. Wie zegt dat Gudde niet een jurist heeft ingeschakeld om deze mogelijkheden te onderzoeken?
Persco was waardeloos maar je maakt mij niet wijs dat Leo dit geld mocht houden omdat Gudde hem een aardige gozer vindt. Daar moet meer achter zitten..quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
We hebben het allemaal zien gebeuren hoor. Die hele persconferentie was een grote faal en aanval op het zittende bestuur.
Met maar een belang, het belang van Leo.
Er is toch niemand die de woorden van die ADO trainer serieus neemt? Na 31/8 heb je pas zekerheid.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:09 schreef Caland het volgende:
Klopt, hij heeft het geld mogen houden omdat Gudde incapabel is.
Maar genoeg over die mongol, over naar die andere. Kunnen wij Twente ook geen ultimatum stellen net als dat ADO dat deed? Aanstaande vrijdag ofzo. Ik ben die hele Fer-soap wel een beetje beu.
Die ultimatums van clubs zelf stellen niets voor, als het beoogde bedrag uiteindelijk toch komt zwichten ze alsnog.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:09 schreef Caland het volgende:
Maar genoeg over die mongol, over naar die andere. Kunnen wij Twente ook geen ultimatum stellen net als dat ADO dat deed? Aanstaande vrijdag ofzo. Ik ben die hele Fer-soap wel een beetje beu.
Zinloos.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:09 schreef Caland het volgende:
Ik heb hem vaak vervloekt, maar ergens heb ik hem dit seizoen er liever bij dan die 2 miljoen. Hij kan wel eens heel bepalend worden, sterker nog, dat is hij. Moeilijke situatie, maar van mij mag hij blijvenquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:09 schreef Caland het volgende:
Wat je nu noemt is 1 mogelijkheid, maar er kunnen genoeg andere redenen zijn waarom dat geld niet is geclaimd zoals Juridisch niet haalbaar, Belasting technisch aspect of andere voor ons onbekende belangen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:10 schreef Paul-89 het volgende:
Gudde is daarin gewoon te slap geweest, had je bijv. een man met de instelling van Martin toen als AD gehad dan was het echt niet zo gelopen. Die strijd wel voor elke euro.
Als je daar achter wilt komen moet je een zaak aangaan waarin Feyenoord heel sterk stond, nu doen ze niets en geven ze het geld maar gewoon.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:16 schreef eight het volgende:
[..]
Wat je nu noemt is 1 mogelijkheid, maar er kunnen genoeg andere redenen zijn waarom dat geld niet is geclaimd zoals Juridisch niet haalbaar, Belasting technisch aspect of andere voor ons onbekende belangen.
Hier gaat men altijd uit van incompetenties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |