SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Ik moet rustig wakker wordenquote:
Met hidden micquote:
WAAAAR IS DIE GOA DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN?quote:
Geen idee,quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:06 schreef heloef het volgende:
[..]
WAAAAR IS DIE GOA DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN?
Ik zei in januari dus al tschuss.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat ging jij uitzoeken omdat?
Dit is ook geen goa.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:13 schreef Watertornado het volgende:
Goa met een radio edit - wat?
Nog nooit zoiets op de radio gehoord.
Oh wacht, dit kan wel.
Ik zocht het niet uit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat ging jij uitzoeken omdat?
Ik weet welk nr je bedoeld, dat is van peaches on the moon oidquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:15 schreef Watertornado het volgende:
WOW, I LOVE STUFF LIKE THE MOON
oh
De verborgen microfoon werkt stukken beter dan je normale microfoonquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het werkt beter dan tijdens je vorige set, komt er kraakhelder uit
Jeps, ook van Bizarre Contact.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik weet welk nr je bedoeld, dat is van peaches on the moon oid
Junk is overdrevenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
De verborgen microfoon werkt stukken beter dan je normale microfoon
Vechten VOOR de druggs? eggstc een junkie?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Junk is overdreven![]()
Waar denk je dat GOA/Psytrance voor gemaakt is? Mensen op LSD en paddo's...
Maar hij maakt het niet zelf, beetje probleem met copyrights etcquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:25 schreef Watertornado het volgende:
Eigenlijk zou je, Eggs, Die top 100 (of wellicht in kleinere delen) op (gestampte) cd moeten uitbrengen
Ja, en misschien wil hij (of zij) het wel een beetje underground houden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Maar hij maakt het niet zelf, beetje probleem met copyrights etc
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:29 schreef cablegunmaster het volgende:
Aantal luisteraars weer heerlijk gehalveerd.
Alleen DIEHARDS blijven over
of tijdelijk dip in de stream![]()
Muziek is relaxterquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ík luister, de muziek is relaxter dan vorige keerOf het ligt aan mij, misschien ben ik relaxter
Heel vaak bij mijn sets, omdat veel mensen geen GOA kunnen hebben... je moet er van houdenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:29 schreef cablegunmaster het volgende:
Aantal luisteraars weer heerlijk gehalveerd.
Alleen DIEHARDS blijven over
of tijdelijk dip in de stream![]()
Dat is gevaarlijk. Copyrights enzo, aleen de mensen die deze muziek maken interesseert vaak geld niet, omdat ze hippies zijn en in hun bewustzijn veel verder zijn dan "geld". Geld is dan ook 1 van de grootste ziektes in deze wereld.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:25 schreef Watertornado het volgende:
Eigenlijk zou je, Eggs, Die top 100 (of wellicht in kleinere delen) op (gestampte) cd moeten uitbrengen
Dit dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:32 schreef EggsTC het volgende:
Dat is gevaarlijk. Copyrights enzo, aleen de mensen die deze muziek maken interesseert vaak geld niet, omdat ze hippies zijn en in hun bewustzijn veel verder zijn dan "geld". Geld is dan ook 1 van de grootste ziektes in deze wereld.
Wanneer ga jij weer draaien? Of doe je dat niet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
OMG OMG ik heb het eerste topic gevonden waar ik en C_A allebei inzaten OMG OMG
Ik kan slotjes geven
Ja ik draai wel, maar ik sta nog niet op het rooster.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer draaien? Of doe je dat niet?
Ok.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
OMG OMG ik heb het eerste topic gevonden waar ik en C_A allebei inzaten OMG OMG
Ik kan slotjes geven
Als ze er miljoenen mee kunnen verdienen, slaan ze dat echt niet af.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Heel vaak bij mijn sets, omdat veel mensen geen GOA kunnen hebben... je moet er van houden
[..]
Dat is gevaarlijk. Copyrights enzo, aleen de mensen die deze muziek maken interesseert vaak geld niet, omdat ze hippies zijn en in hun bewustzijn veel verder zijn dan "geld". Geld is dan ook 1 van de grootste ziektes in deze wereld.
Dat zal 't toch niet snel worden met cd-verkoop maar het ging mij meer om dat het dan wat groter verspreid kan worden, dat 't bekender wordt omdat het zulke gave muziek is die bijna niemand kent.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze er miljoenen mee kunnen verdienen, slaan ze dat echt niet af..
Maar dat is ook een groot verschilquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goa komt uit '90quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fayetjepeteetje!quote:
Goeiemiddag!quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik droomde dat een stel fokkers mijn huis gingen crashen en er was iemand die iedereen anaal probeerde te nemen met een fles.
Dat was ik nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik droomde dat een stel fokkers mijn huis gingen crashen en er was iemand die iedereen anaal probeerde te nemen met een fles.
Dat is heel belangrijk hoor.quote:
quote:For what it's worth, the only trance genre that still has some integrity left. Goa is just too complicated, too dark, too brooding, and too ominous to ever have popular appeal, and it's doubtful that it ever will....and that's just the way hippies like it. Imported from India, duty free, where it is so hot the DJs don't even bother mixing or else their faces melt off (and that's BEFORE you drop acid). There are a million and one splinter genres to this too (hard goa, progressive goa, psyfunk, ambient goa, etc...), but I'm only putting down the most prevalent. As for the rest, it's terrific stuff, if all the annoying, superficial hindu and buddhist iconography doesn't annoy the hell out of you. Goa would be the best genre ever, if it weren't for the fucking hippies.
--
Ik ga nooit meer luisterenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
echt ik breng rare dromen bij mensen terweeg
Ik zag KapiteinGasthof postenquote:
Ik zie negersquote:
Het is ook het beste genre in mijn ogen.. ik hou van rock, hardcore, klassiek, progressive trance, dubstep, top40, rap alles... maar er blijft maar 1 genre wat dit niveau bereikt; psytrance/goaquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:41 schreef Watertornado het volgende:
Zelfs Ishkur zegt dit erover
[..]
OMG OMG WAAR?quote:
Ah ik kijk nog dubbelquote:
Ik ben nog zo'n beetje de enige die niet droomt over Fokkers.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Fles... Neerleggen... NUquote:
Ik zou het doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zal ik vanavond van 19:00 tot 21:00 weer eens draaien? Een beetje Pennywise, NOFX, Flogging Molly, Dropkick Murphys, Heideroosjes?
Ik zou je gevenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zal ik vanavond van 19:00 tot 21:00 weer eens draaien? Een beetje Pennywise, NOFX, Flogging Molly, Dropkick Murphys, Heideroosjes?
ik snap je niet..quote:
Heb jij ook gedroomd over dat iedereen mijn huis kwam crashen en er iemand was die iedereen anaal probeerde te nemen met een fles. Ik denk dat jij het wasquote:
Hippiequote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lieve roosterdames, zouden jullie mij op het rooster willen plempen van 19:00 tot 21:00 met Punk?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heb jij ook gedroomd over dat iedereen mijn huis kwam crashen en er iemand was die iedereen anaal probeerde te nemen met een fles. Ik denk dat jij het was
done.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lieve roosterdames, zouden jullie mij op het rooster willen plempen van 19:00 tot 21:00 met Punk?
Nee ik heb gedroomd dat ik koningin van nederland wasquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heb jij ook gedroomd over dat iedereen mijn huis kwam crashen en er iemand was die iedereen anaal probeerde te nemen met een fles. Ik denk dat jij het was
De illusie wekken dat een bepaald geluid van links naar rechts gaat door het linker- en rechtersignaal in intensiteit te variëren ten opzichte van elkaar.quote:
Doe ze de groetjes van me.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn ouders zijn officieel in Italië!
Ik ben blij voor Naatjequote:Op zondag 14 augustus 2011 13:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik had een half jaar geleden gedroomd dat ik seks had en toen was ik blij dat ik geen maagd meer was toen werd ik wakker en was ik chagrijnig.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee ik heb gedroomd dat ik koningin van nederland was
Ik niet.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik ga daar dinsdag langs en dan hebben zij het gedaan op iedere centimeter van dat huis.
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik ga daar dinsdag langs en dan hebben zij het gedaan op iedere centimeter van dat huis.
ik was blij dat het een droom was.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een half jaar geleden gedroomd dat ik seks had en toen was ik blij dat ik geen maagd meer was toen werd ik wakker en was ik chagrijnig.
AFBREKEN DIE HANDEL!quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:53 schreef gewoonfaye het volgende:
GoedeMIDDAGquote:
Ik zeg toch dat ik blij ben voor naatjequote:
Voor jou: leukquote:
Gewoon deo meenemen + gasmaker en een handdoek zodat je altijd ergens fris zitquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor jou: leuk
Voor hem: ook leuk
Voor mij:
Gaan wij ook nog filmen?quote:
Party @ Faye's Place!quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik durf niet te zitten daar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gewoon deo meenemen + gasmaker en een handdoek zodat je altijd ergens fris zit
quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:50 schreef cablegunmaster het volgende:
Knetter sponsered en alle Fokkers die mee deden,Zonder hun geen show!
quote:
daar droomde ik dus over en het was eng. Want jij zat er ook in, maar niet op een leuke manier en dat was echt fucked upquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Houd je mond jongen, het is gewoon ochtend.
Lekker beeld heb jij van mequote:Op zondag 14 augustus 2011 14:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
daar droomde ik dus over en het was eng. Want jij zat er ook in, maar niet op een leuke manier en dat was echt fucked up
quote:
Kwam ik nog ergens voor?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
daar droomde ik dus over en het was eng. Want jij zat er ook in, maar niet op een leuke manier en dat was echt fucked up
Grapjas.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Hoe je dat probeert en ik je vervolgens kei
![]()
Nope, naatje zat er ook niet in, huppel daarentegen welquote:
Nouja, ik ging douchen en je bleef maar op de deur kloppen en toen werd je klef en dat was vreemdquote:
Mijn kloon, wat doe jequote:Op zondag 14 augustus 2011 14:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ben jij dit? (die vriendin dan)
Vriendin met misschien raar idee
Niet zeurenquote:
Ik moest er ook aan denken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat gaat niet over mij toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.Dat is niet mijn fantasie, al wil ik elke man die denkt hem er even droog in te kunnen raggen en dan zegt dat ik me niet aan moet stellen best wel eens hetzelfde aandoen. Maar niet omdat ik het geil vind, gewoon uit wraak.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat gaat niet over mij toch?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nope, naatje zat er ook niet in, huppel daarentegen wel
Euh ja, nogalquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
Nouja, ik ging douchen en je bleef maar op de deur kloppen en toen werd je klef en dat was vreemd
Pas maar op als je slaapt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat gaat niet over mij toch?
Ik ben daar te praktisch voor, je krijgt gewoon de volle laag als je denkt dat je bij mij iets er droog in mag raggenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.Dat is niet mijn fantasie, al wil ik elke man die denkt hem er even droog in te kunnen raggen en dan zegt dat ik me niet aan moet stellen best wel eens hetzelfde aandoen. Maar niet omdat ik het geil vind, gewoon uit wraak.
quote:
Ook raar was dat ik in mijn droom kleiner dan jij ben. No offence, het was echt zoquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben daar te praktisch voor, je krijgt gewoon de volle laag als je denkt dat je bij mij iets er droog in mag raggen
*noteert niet er droog in raggen*quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goedzo. Braaf.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:06 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
*noteert niet er droog in raggen*
Jij droomt raar..quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ook raar was dat ik in mijn droom kleiner dan jij ben. No offence, het was echt zo
Waarom droom jij over Huppel?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
Nouja, ik ging douchen en je bleef maar op de deur kloppen en toen werd je klef en dat was vreemd
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
voorbinddildo's droog in je sterretje, be aware.
Ik kreeg toch een ananas?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lange korte samenvatting: " een vrouw moet je neuken als ze kei en kei nat is. Als dat niet het geval is heb je heel veel kans dat je een dildo in je reet krijgt de volgende keer dat je slaapt!"quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wel duidelijk verschil tussen Myr en FayeFaye heeft mannen die ze kan africhten, Myr moet het doen met fantaseren over wraak
Ik heb mannen, zij heeft een jongetje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wel duidelijk verschil tussen Myr en FayeFaye heeft mannen die ze kan africhten, Myr moet het doen met fantaseren over wraak
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb mannen, zij heeft een jongetje.
quote:
Wat ga je draaien?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog 50 minuten, dan mag ik draaien
Ik dacht dat ik in het radio topic zatquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik hoop veel gitarenquote:
Het is wel waar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar gaat het niet over sex dan? Misschien in OUD maar daar kijk ik nooitquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in het radio topic zat
*noteert*quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lange korte samenvatting: " een vrouw moet je neuken als ze kei en kei nat is. Als dat niet het geval is heb je heel veel kans dat je een dildo in je reet krijgt de volgende keer dat je slaapt!"
Nou, ik droomde dus dat er een fok!meet bij mij thuis was. En dat liep nogal uit de hand en iedereen was nogal luidruchtig en lomp, Huppel was nog rustig. Tevens zijn alle fokkers dik, behalve jofu, maar die werd klef terwijl ik stond te douchen, er was iemand die iedereen anaal wou nemen met een fles (en wie op de marathonmeet was, weet waardoor dat kwam) en ik kende ook vet veel mensen gewoon nietquote:
Ouders en seks, de horror.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waar gaat het niet over sex dan? Misschien in OUD maar daar kijk ik nooit
Noem je me nu dik?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, ik droomde dus dat er een fok!meet bij mij thuis was. En dat liep nogal uit de hand en iedereen was nogal luidruchtig en lomp, Huppel was nog rustig. Tevens zijn alle fokkers dik, behalve jofu, maar die werd klef terwijl ik stond te douchen, er was iemand die iedereen anaal wou nemen met een fles (en wie op de marathonmeet was, weet waardoor dat kwam) en ik kende ook vet veel mensen gewoon niet
Oh, en ik word boos van mensen die em droog erin willen raggen.
mijn ex was geen jongetjequote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van mijn ouders zou ik het wel snappen, je moet het toch een keer met goed resultaat doenquote:
Heeft staat er, heeft.quote:
Hihihihiquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, ik droomde dus dat er een fok!meet bij mij thuis was. En dat liep nogal uit de hand en iedereen was nogal luidruchtig en lomp, Huppel was nog rustig. Tevens zijn alle fokkers dik, behalve jofu, maar die werd klef terwijl ik stond te douchen, er was iemand die iedereen anaal wou nemen met een fles (en wie op de marathonmeet was, weet waardoor dat kwam) en ik kende ook vet veel mensen gewoon niet
En Naatje krijgt hem er droog niet in?quote:
Ik was er ook niet dus ik ben ook niet dik.quote:
Dat moet je niet eens willen als manquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En Naatje krijgt hem er droog niet in?
Mooi doelquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vandaag ga ik mijn dagpostrecord breken
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was er ook niet dus ik ben ook niet dik.
*blijft noteren*quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:11 schreef gewoonfaye het volgende:
Heb ik nog eens een doel op zondagquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mooi doel
[..]Ik was er ook niet
Naatje lukt allesquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En Naatje krijgt hem er droog niet in?
Droog of niet, eens in de zoveel keer scheur je gewoon je toompje weer. Niets aan te doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet je niet eens willen als man. Lijkt me pijnlijk.
Ja inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen zelfgemaaktequote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef Newbie114 het volgende:
DJ Fresh meldt zich! Standaard jingles, check
Ik heb er geen verstand maar inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks for the MIquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Droog of niet, eens in de zoveel keer scheur je gewoon je toompje weer. Niets aan te doen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Droog of niet, eens in de zoveel keer scheur je gewoon je toompje weer. Niets aan te doen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mecano dacht ik.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef cablegunmaster het volgende:
Wat is het origineel van dit nummer?
Dit is het origineel, of je moet Mecano willenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef cablegunmaster het volgende:
Wat is het origineel van dit nummer?
Ah okay ik heb geen ideequote:Op zondag 14 augustus 2011 14:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit is het origineel, of je moet Mecano willen
Mecano - Hijo de la luna
Loona - Hijo de la luna
Heb je daar een MI bij ja?quote:
Euh, twee artiesten die het origineel hebben?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit is het origineel, of je moet Mecano willen
Mecano - Hijo de la luna
Loona - Hijo de la luna
Ik heb een levendige fantasie. En voor al heel bloederigquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je daar een MI bij ja?
*gooit notitieblok weg*quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bwhehehehe.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:17 schreef heloef het volgende:
[..]
*gooit notitieblok weg*
Ik hoef geen seks meer.
Ja.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:17 schreef Newbie114 het volgende:
Wanneer kan ik de encoder aanzetten? Als eggstc zegt go?
Vriendinnenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ga ik van de week doen laat ik een paar vriendinnen inspreken
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:17 schreef heloef het volgende:
[..]
*gooit notitieblok weg*
Ik hoef geen seks meer.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:17 schreef heloef het volgende:
[..]
*gooit notitieblok weg*
Ik hoef geen seks meer.
De eerste keren zijn naar, daarna is het telkens een dagje bijkomen en dan kun je weerquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:17 schreef heloef het volgende:
[..]
*gooit notitieblok weg*
Ik hoef geen seks meer.
quote:
Ja dan kan je lachen maar nu ben ik doodsbangquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Ach, kan zoveel gebeuren periode's als ze die heeft zijn naar![]()
Dan neem ik je vriendin die week wel hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Ach, kan zoveel gebeuren periode's als ze die heeft zijn naar![]()
Die heb ik ook wel, maar meestal in groepsverbandquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja maar friendzone. (wel express friendzone maar maakt niet uit)
High-five ik zit ook in de friendzone.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vervelend.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Schat, zullen we eens gaan neukenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:19 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ja dan kan je lachen maar nu ben ik doodsbang.
Ik ben ook doodsbang voor seks hoor, maar ik blijf het gewoon proberen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:19 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ja dan kan je lachen maar nu ben ik doodsbang.
De bus niet nemenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:21 schreef Myraela het volgende:
Hallo. Stel je de volgende situatie voor:
Een bus. Hij rijd. Over een kwartier stopt die op de halte langs mijn huis. Die bus, jawel, dezelfde bus die over een kwartier stopt op de halte langs mijn huis, die bus, moet ik hebben. MAAR! Ik moet wel nog douchen, aankleden, ontbijten, stofzuigen, tas inpakken en FOK!ken. Random volgorde. Hoe los ik dit op?
Kusjekroel.
Ja hallo of dit uberhaupt als zou gebeuren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Schat, zullen we eens gaan neuken
Heloef: Ja maar, ik ben bang![]()
Hoezo? ben je bang dan lieverd?
Heloef: Ik ben bang dat je je periode hebt en of dat mijn toompje scheurt!
*Instant niet geil meer *
Doe maar rustig aan, ik heb nog ff nodigquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:21 schreef Myraela het volgende:
Een bus. Hij rijd. Over een kwartier stopt die op de halte langs mijn huis. Die bus, jawel, dezelfde bus die over een kwartier stopt op de halte langs mijn huis, die bus, moet ik hebben. MAAR! Ik moet wel nog douchen, aankleden, ontbijten, stofzuigen, tas inpakken en FOK!ken. Random volgorde. Hoe los ik dit op?
Kusjekroel.
De volgende bus nemen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:21 schreef Myraela het volgende:
Kusjekroel.
pics.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
Wat een kutoplossingen. De vraag was hoe ik in die bus kom, niet hoe ik een andere bus neem.
Ik laat je straks gewoon wachten als je te snel bent hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
Wat een kutoplossingen. De vraag was hoe ik in die bus kom, niet hoe ik een andere bus neem.
Door er in te stappenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
Ik zou beginnen met je computer af te sluiten als je hem nog wil halen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
Ik zeg je bovenstaande dingen doen !quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
Ik kom nooit te snel. Ohwaitwhut.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik laat je straks gewoon wachten als je te snel bent hoor
Trouwens als dat gebeurt ren ik gewoon heel snel weg, net zo makkelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Schat, zullen we eens gaan neuken
Heloef: Ja maar, ik ben bang![]()
Hoezo? ben je bang dan lieverd?
Heloef: Ik ben bang dat je je periode hebt en of dat mijn toompje scheurt!
*Instant niet geil meer *
Waar ga je heenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:21 schreef Myraela het volgende:
Kusjekroel.
Lafaardquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Trouwens als dat gebeurt ren ik gewoon heel snel weg, net zo makkelijk.
Oh. Dat zei mijn stiefvader een uur geleden ook al. Waarom geeft iedereen het interwebs altijd de schuld.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met je computer af te sluiten als je hem nog wil halen.
En die gedachte moet je dus omdraaien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hallo of dit uberhaupt als zou gebeuren.
Ik had het over dat scenario.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En die gedachte moet je dus omdraaien.
Ah, DJ Freshquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Draaien. Heb ook een paar vriendinnen vertelt en die wilden per se luisteren
Waarschijnlijk wel als een 2 meter lange neger dit in een hijgstemmetje tegen je zegt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het over dat scenario.![]()
Alsof iemand zomaar lomp gaat vragen: zullen we neuken?
En alsof ik dan ga zeggen dat ik bang ben.
Ja dat komt door jullie met jullie gescheurde toompjes verhalen.quote:
heidevolk, rammstein en shinedown. Verder komt mijn muziekbibliotheek nog niet namelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah, DJ Fresh
Wat gaje draaien
Terechte klachtquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat komt door jullie met jullie gescheurde toompjes verhalen.
Aii.... Zou ik wel iets aan doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
heidevolk, rammstein en shinedown. Verder komt mijn muziekbibliotheek nog niet namelijk.
Shinedown is goeie shitquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
heidevolk, rammstein en shinedown. Verder komt mijn muziekbibliotheek nog niet namelijk.
Al mee bezig zelfs.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Aii.... Zou ik wel iets aan doen
Naar het mooiste stadsie van Nederlandquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet je toompje ook niet scheuren, malle gekkie.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wordt soulseek opstartenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ligt niet altijd aan de man hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet je toompje ook niet scheuren, malle gekkie.
De gedachte alleen doet al pijn.quote:
Ja nee, geef mij maar weer de schuld.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ligt niet altijd aan de man hoor
van wie?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moet naar een verjaardag. Ik wil niet
Zo wil heloef helemaal geen seks meer.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Herkenbaar, net zoiets als ik van die verhalen hoor van mensen die in hun ballen zijn getrapt
Dat is absoluut niet tof.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Herkenbaar, net zoiets als ik van die verhalen hoor van mensen die in hun ballen zijn getrapt
Het gaat mij niet om doorgaan ik wil dat ding gewoon heel houden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Daar merk je op het moment zelf maar heel even wat van, die nacht kun je echt wel door. De volgende dagen zijn minder
Oh niet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet je toompje ook niet scheuren, malle gekkie.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja nee, geef mij maar weer de schuld.euhm. Vrouwen bedoel ik. Ik scheur nooit toompjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |