daar droomde ik dus over en het was eng. Want jij zat er ook in, maar niet op een leuke manier en dat was echt fucked upquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Houd je mond jongen, het is gewoon ochtend.
Lekker beeld heb jij van mequote:Op zondag 14 augustus 2011 14:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
daar droomde ik dus over en het was eng. Want jij zat er ook in, maar niet op een leuke manier en dat was echt fucked up
quote:
Kwam ik nog ergens voor?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
daar droomde ik dus over en het was eng. Want jij zat er ook in, maar niet op een leuke manier en dat was echt fucked up
Grapjas.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Hoe je dat probeert en ik je vervolgens kei
![]()
Nope, naatje zat er ook niet in, huppel daarentegen welquote:
Nouja, ik ging douchen en je bleef maar op de deur kloppen en toen werd je klef en dat was vreemdquote:
Mijn kloon, wat doe jequote:Op zondag 14 augustus 2011 14:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ben jij dit? (die vriendin dan)
Vriendin met misschien raar idee
Niet zeurenquote:
Ik moest er ook aan denken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat gaat niet over mij toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.Dat is niet mijn fantasie, al wil ik elke man die denkt hem er even droog in te kunnen raggen en dan zegt dat ik me niet aan moet stellen best wel eens hetzelfde aandoen. Maar niet omdat ik het geil vind, gewoon uit wraak.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat gaat niet over mij toch?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nope, naatje zat er ook niet in, huppel daarentegen wel
Euh ja, nogalquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nope, naatje zat er ook niet in, huppel daarentegen wel
[..]
Nouja, ik ging douchen en je bleef maar op de deur kloppen en toen werd je klef en dat was vreemd
Pas maar op als je slaapt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat gaat niet over mij toch?
Ik ben daar te praktisch voor, je krijgt gewoon de volle laag als je denkt dat je bij mij iets er droog in mag raggenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.Dat is niet mijn fantasie, al wil ik elke man die denkt hem er even droog in te kunnen raggen en dan zegt dat ik me niet aan moet stellen best wel eens hetzelfde aandoen. Maar niet omdat ik het geil vind, gewoon uit wraak.
quote:
Ook raar was dat ik in mijn droom kleiner dan jij ben. No offence, het was echt zoquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben daar te praktisch voor, je krijgt gewoon de volle laag als je denkt dat je bij mij iets er droog in mag raggen
*noteert niet er droog in raggen*quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |